MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 63 z 73 |
Autor: | tiomor [ 7 sie 2015, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
A mapy przez przypadek się nie powiększyły teraz? |
Autor: | gosugamer1 [ 7 sie 2015, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
To zależy od adminów danego serwera, oni wybierają o jakiej powierzchni mapa ma się wygenerować. Na Rustyballz powiększyli po tym wipie co był wczoraj. |
Autor: | Agron [ 29 wrz 2015, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Dobra, ktoś gra na jakimś serwerze, albo mógłby polecić coś sensownego. Może się do jakiejś grupy można podłączyć? Tak dopiero pierwszy raz odpaliłem grę. |
Autor: | Xender [ 29 paź 2015, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Te itemy wylatują losowo podczas gry czy jak? Są całkiem cenne... http://steamcommunity.com/market/search?appid=252490 |
Autor: | D3jviD [ 17 lis 2015, 09:50 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ktoś bawi się jeszcze w Rusta? Właśnie ściągam. Chętnie pobiegam z kimś w grupie. Jakiś serwer godny polecenia, gdzie nie zgwałcą mnie na stracie? ![]() |
Autor: | gosugamer1 [ 17 lis 2015, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
D3jviD napisał(a): Jakiś serwer godny polecenia, gdzie nie zgwałcą mnie na stracie? ![]() Pusty. Tak serio, to taki z maksymalnie 40~ graczami w godzinach szczytu - jeżeli mówimy o wystartowaniu solo. |
Autor: | Nyx [ 17 lis 2015, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
I co z tym rustem? Grywalne to juz jest? |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Od dawna. Jest moc! Adrenalina non stop, jest co robic, polecam. Kupilem tez ARK, ale imo Rust > ARK |
Autor: | D3jviD [ 18 lis 2015, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Też miałem dylemat, czy wziąć ARK czy Rusta. Nigdy jednak jakoś przesadnie nie jarały mnie dinozaury, więc wybrałem Rusta. Pograłem wczoraj chwile. Niezłe to ![]() Błędem chyba jedynie było zaczynanie na polskim serwerze: "Nie strzelaj, dopiero zaczynam, nie mam nic przy sobie" "Zamknij ryj szmato!" jeb, jeb. No i zauważyłem, że do solo gry chyba lepiej sobie zrobić jedynie jakiś mały domek, żeby móc się gdzieś odradzać, a resztę czasu poświęcać na bieganie po mapie i bawienie się tym co wydropi. |
Autor: | ShadorVD [ 18 lis 2015, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
O, daj znac gdzie grasz to moze bysmy pobiegali w party. |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Imo solo tez mozna cos zdzialac. Ja zawsze zaczynam tak: 1. Szukam miejsca na male lokum gdzie stackuje przedmioty, gram na community serwerach wiec najczesciej jest starter kit dajacy siekierke i kilof od razu i jakies szmaty. 2. Zbieram drewno, skalki metal, siarke i szukam miejsca niedaleko RADTOWN idac pod linia wysokiego napiecia. 3. Buduje baze, umacniam zeby mi jedno c4 nie wywalilo w kosmos. 4. Robie wypady do radtown, zbieram itemy, blueprinty, craftuje bron, killuje ludzi, grabie ich zwloki i ulepszam baze do upgraded metal i ciesze sie gra. We 2 napewno jest jeszcze ciekawiej, dochodza raidy na domy innych gildii, ale ja gram zazwyczaj solo. |
Autor: | ShadorVD [ 18 lis 2015, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ale to rozumiem, ze jak grasz na starych mapach? Bo na nowych chyba nie ma czegos takiego jak Radtown??? |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Nie wiem, wszystkie mapy maja Radtown. Sprecyzuje: Radtown to dla mnie - lotnisko, magazyny, radtowny itd. Ale zapomnialem dodac, ze gram na mapach generowanych losowo. |
Autor: | tiomor [ 18 lis 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ze 3 miechy temu jeszcze chyba były wszędzie ![]() |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ogolnie jestem pod wielkim wrazeniem jak The Rust sie rozrasta. Co tydzien sa Devblogi, masa zmian. Zaczeli od niczego, teraz mamy w pelni funkcjonalny system budowania, bronie od a do z, dodane dodatki do broni tlumiki, celowniki, dzialka obronne, helikopter, pulapki, miny, granaty itd itd. Gra jest naprawde warta swojej ceny, niejednokrotnie potrafilem po 10 razy zaczynac od 0 tylko po to zeby czuc satysfakcje z przezycia 2 godzin i zebrania pokaznej liczby materialow. Dodali mury obronne, flagi, banery, wrota. Jedynym ogranicznikiem tak naprawde jest wyobraznia. Nawet performance w porownaniu do ARK jest swietny, a caly czas cos poprawiaja. Naprawde warto ich wesprzec bo the rust nie umrze, jezeli tworcy nadal beda przykladac sie w takim stopniu jak teraz. |
Autor: | ShadorVD [ 18 lis 2015, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
W sumie jak by dodali dinozaury to by Arka zmietli ![]() |
Autor: | Mendol [ 18 lis 2015, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
a w ark da sie w ogole grac? z tego co widzialem na streamach to co chwila straszny slideshow. |
Autor: | D3jviD [ 18 lis 2015, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Shador von Dal napisał(a): O, daj znac gdzie grasz to moze bysmy pobiegali w party. Tutaj zacząłem. Wczoraj było jakieś 50 osób, więc chyba optymalnie. Jak masz ochotę, to chętnie z kimś pogram. Za jakąś godzinkę będę miał moją bazę 4x4 full meta niedaleko lotniska, więc może nie stracę wszystkiego do wieczora ;P |
Autor: | gosugamer1 [ 18 lis 2015, 15:32 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
D3jviD napisał(a): Za jakąś godzinkę będę miał moją bazę 4x4 full meta niedaleko lotniska, więc może nie stracę wszystkiego do wieczora ;P Jeżeli budujesz z metal sheet to mam złą wiadomość: metal sheet < stone (jeżeli chodzi o wytrzymałość vs explosives). Taka rada dla początkujących budowniczych - każda ściana (doorway, ściana z oknem, cokolwiek) ma 2 strony - interior i exterior (różnią się graficznie, chociaż w przypadku niektórych tierów jest to ciężkie zauważenia początkowo), kluczowe jest, żeby zewnętrzna strona była na zewnątrz, ponieważ jest ona 10x odporniejsza na melee damage. |
Autor: | D3jviD [ 18 lis 2015, 15:57 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
gosugamer1 napisał(a): Jeżeli budujesz z metal sheet to mam złą wiadomość: metal sheet < stone (jeżeli chodzi o wytrzymałość vs explosives). Właśnie coś mi nie pasowało, że kamień ma 300 hp, a metal 150. Zmienić już na niższy tier nie mogę ;/ Jest w takim razie sens ulepszania do metalu? |
Strona 63 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |