MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 64 z 212

Autor:  Atherius [ 16 kwi 2015, 08:54 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja sam jestem estetą jeśli chodzi o grafikę ale u Soba to wygląda na coś poważniejszego. :>

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2015, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

e tam, gadacie. Po prostu tego nie widzicie :) na tym najnowszym filmie sprzed 3 dni jest ewidentnie pokazane, jak drzewa się bujają w sposób kompletnie nie naturalny. Ja sobie tylko gdybam :) prawdopodobnie grając w ogóle tego widzieć nie będę.

Autor:  candidoser [ 16 kwi 2015, 09:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sprawa wyglada tak, ze to juz 3cia czesc, do tego kurde mamy XXIw. Mogliby sie chlopaki postarac.
Ja nie kupuje.

Kupie dopiero wtedy, z pudelka gdy z gra bedzie wyskakiwac Yen i robic laske.

Autor:  Farin666 [ 16 kwi 2015, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

candidoser napisał(a):
Sprawa wyglada tak, ze to juz 3cia czesc, do tego kurde mamy XXIw. Mogliby sie chlopaki postarac.
Ja nie kupuje.

Kupie dopiero wtedy, z pudelka gdy z gra bedzie wyskakiwac Yen i robic laske.


ale min. w res 12k inaczej to nie ma sensu.

Autor:  Junkier [ 16 kwi 2015, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

i 60 faps per second

Autor:  TobiAlex [ 16 kwi 2015, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Wiedźmin 3 w złocie.

Autor:  Bahamut [ 16 kwi 2015, 16:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Grał ktoś kiedyś w wieśka na padzie i chce się podzielić wrażeniami vs. master's controls? Bo sobie pomyślałem że ten combat może być w ten sposób bardziej do przełknięcia.

Autor:  Atherius [ 16 kwi 2015, 16:31 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja całą 2kę przelazłem na pc na padzie od x'a i ogólnie super się grało, widać, że gra była projektowana pod ten kontroler także pewnie identyczny feeling będzie w 3ce.

Autor:  Highlander [ 16 kwi 2015, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

JSW vs CDP ;)

Obrazek

Autor:  Mark24 [ 16 kwi 2015, 18:21 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

JSW - Jastrzębska spółka węglowa?

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2015, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Kolejna porcja info:

Cytuj:
The damage made to Geralt’s face when he’s intoxicated by his potion is actually displayed in cutscenes. White Honey cures it.
There are very very few fetch quests in the game. The team doesn’t particularly like them. Those that are there spend time developing the character that gives the quest. For instance there’s one in which you have to go from point to point with a character, and while you do he tells you in depth about him. That can influence the choice at the end of the quest.
Monsters can attack you while you’re meditating.
The AI of normal animals like sheeps and goats is pretty basic. It will tell them that there’s a bush that they might like within their radius, so they’ll go eat it. The same goes for animals or entities they’re scared of, causing them to run away.
If you kill that goat, it’s gonna produce a smell, and monsters may be attracted to it if there’s one that likes that kind of meat in the radius. If no one eats it and the corpse rots, a different kind of monster that eats rotten meat will be attracted.
If there are deers in an area wolves will hunt them, but if you kill all the deers you may see some wolves patrolling, but there will be less because there’s less game.
The reason why ice skating was removed from the game (very few things have been actually cut) is because creating a big fight based on a completely different set of mechanics that haven’t been explained or used before and that the players didn’t have the opportunity to master is a bad idea, as it gets people killed too easily and frustrated.
In some cases when you kill the monsters in an area, humans will settle it. In the prologue there’s actually a cutscene that shows is as it happens so that the players understand the mechanic. It’s not always so simple, and there are different states. Whenever you go into an area the game will check what you have and what you haven’t done, who you helped, who you killed, the decisions you made during quests and dialogue. That can change a lot of things, including the people that spawn in a village. The mechanic is simple, but it can get complex because of all the branching.
Monsters don’t scale with your level. If you’re way underleveled compared to a monster, you’ll do almost no damage.
The level of an enemy is displayed, but is its level is indicated by a skull you better stay away, because it’s way too strong for you, and it might even oneshot you.
The bestiary populates itself as you learn information and eventually it tells you where a monsterlives, at what times of day it appears, what it’s vulnerable to.
Gear has been moved around very recently to re-balance it.
You won’t find items you can’t use because you’re too low level. They will automatically scale down to your level if they’re too high for you. For instance the damage of a weapon will be lower, even if they will keep their “cool” elements like setting elements on fire for instance. Once you pick up an item, its stats are set, so it won’t scale back up to its original stats. That said, you’ll always get better loot as you move forward anyway. There’s no need to wait to be the right level before you get an item.
You can use Axii on your horse to force him not to panic during combat. Quen can be changed from defensive to offensive, and it can explode and damage enemies when it’s penetrated.
There was a big conversation within the team on whether Geralt could be fully nude or not. The conversation also involved the extra polygons that would be used for his penis and who would animate it while running. On the other side, others believed that there was a lot of female nudity in the game, so there should be male nudity as well. The result is that there’s a lot more male nudity than in previous games, but Geralt still normally wears his underwear.
The Gwent minigame was designed to last ten minutes tops for each match. You can win money, new cards, enter a torunament with all the best Gwent players. There are even quests linked to the game.


http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... ostcount=1

Autor:  Bahamut [ 16 kwi 2015, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Razoth napisał(a):
Monsters don’t scale with your level. If you’re way underleveled compared to a monster, you’ll do almost no damage.

To mi wystarczy :]

Atherius napisał(a):
Ja całą 2kę przelazłem na pc na padzie od x'a i ogólnie super się grało, widać, że gra była projektowana pod ten kontroler także pewnie identyczny feeling będzie w 3ce.


Do tego padzik i może być 10/10.

edit:
teraz doczytałem to:
You won’t find items you can’t use because you’re too low level. They will automatically scale down to your level if they’re too high for you. For instance the damage of a weapon will be lower, even if they will keep their “cool” elements like setting elements on fire for instance. Once you pick up an item, its stats are set, so it won’t scale back up to its original stats. That said, you’ll always get better loot as you move forward anyway. There’s no need to wait to be the right level before you get an item.
Jednak nie będzie 10/10 - przynajmniej dla mnie :]

Autor:  WinterS [ 16 kwi 2015, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

z jednej strony może razić, że w skrzynkach nie bedzie phat lootu na wyzszy level, z drugiej ile razy przerabialismy scenariusz, że pod koniec gry w rpgach nie było sensu lootowac czegokolwiek, bo nic lepszego niz to co masz na sobie, bys nie znalazł. kontrowersyjna decyzja ale ja jestem na tak

Autor:  EloNis [ 16 kwi 2015, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

a ja na nie, znajdziesz jakiś kozacki mieczyk na low level i aż będzie ci szkoda że nie poszedłeś zrobić danego zadania/nie wlazłeś do danej jaskini później by mieć go na wyższy level, co też znaczy że na dłużej... zalatuje tu za mocno level scalingiem a level scaling to gowno w mojej opinii :/

Autor:  iniside [ 16 kwi 2015, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Jakby nie prosciej byloby wyjebac levele ;/.

Autor:  EloNis [ 16 kwi 2015, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

iniside napisał(a):
Jakby nie prosciej byloby wyjebac levele ;/.


+1, szczególnie że z perspektywy tego uniwersum nie mają one zbytnio sensu, bo przecież geralt jest badassem od samego początku serii, a tu co chwile od nowa uczy się tego samego? bzdura trochę.

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2015, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ja nie mam zdania. Muszę przetestować w grze. Serio nie mam pojęcia, czy mi się to podoba czy nie.

Itemy w dwójce i jedynce raczej mnie jebały, nie było tam jakiejś rewelacyjnej itemizacji, developerska "para" poszła w co innego. Chodziłem w najlepszych ciuchach bo pod względem wyglądu - raczej większość rzeczy mi pasowała.

Co będzie w trójce - muszę zobaczyć. Z jednej strony większa szansa na dobry balans gry i gwarantowany progres w itemizacji w miarę przechodzenia a z drugiej - brak tej spontaniczności i dreszczyku emocji, że w jakichś uber-trudnych lochach wypadnie nam Siewca Rozkurwu +9 z bonusem do obrażeń od Szatana.

No zobaczymy.

Autor:  Bahamut [ 16 kwi 2015, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

iniside napisał(a):
Jakby nie prosciej byloby wyjebac levele ;/.

Ciekaw jestem czy to na poważnie czy ironia :wtf:

Autor:  WinterS [ 17 kwi 2015, 01:45 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Btw.trzeba jeszcze wspomniec, ze najlepsze itemy w grze będą z craftu

Autor:  Kelebglin [ 17 kwi 2015, 05:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

będą z craftu, a te z kolei będą wymagały arcy trudnych składników, a te z kolei będą lecieć z trudnych wrogów (taką mam nadzieję) :)

Siewca Rozkurwu +9 obrażeń od Szatana - made my day :D

Strona 64 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team