Farin napisał(a):
Szamotula napisał(a):
Najlepiej nie komentuj wcale, bos glupi jak but.
Inne fps posiadaja minimape, gdzie pojawiaja sie zespotowani przeciwnicy, tak samo jak posiadaja indykatory hp naszych sojusznikow, mimo ze w tych fpsach nie ma takiej mobilnosci jak teleporty czy bieganie po scianach, ani nie ma tez postaci ktore nie sa w stanie same sie obronic.
To chyba ja też jestem głupi jak but, bez minimapy jak i bez wskaźnika hp sojuszników podczas bety nie miałem większych problemów z ogarnięciem, kto komu na plecy wpada i kogo najpierw leczyć(oczywiście nigdy nie będzie to doskonałe leczenie czy idealny zwiad ale ja mam frajdę jak mnie sprzatnie przeciwnik, który potrafił mnie zmylić/zaskoczyć).
Przez takie ułatwienia sporo gier traci dla mnie urok.
Tu chodzi o ogarniecie tego co mozesz zrobic z druzyna, a czego nie. Chcac zrobic push widzac 3 osoby kolo siebie nie wiesz czy nie maja one po 10hp i zwyczajnie oleja Twoja inicjacje, bo Blizzard stwierdzil ze grajac 'dpsem', czy tankiem masz w dupie to ile sojusznicy maja hp.
To nie jest zadne ulatwianie, a zapewnienie podstawowych informacji, ktore sa potrzebne do grania soloQ, gdzie komunikacja jest znikoma o ile nie zerowa. Z tego samego powodu w mobach wprowadzono roznorakie pingi, czy mozliwosc 'pokazania' na czacie swoich cooldownow.
13 lat temu w ET mielismy porzadna minimape i plate'y z hp naszych sojusznikow.