MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 65 z 224

Autor:  sula [ 8 cze 2012, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mendol napisał(a):
pierwszy raz robia port a wszyscy juz marudza i narzekaja.
chcieli dobrze ale im nie wychodzi, przynajmniej potrafia sie do tego przyznac.

Prawda plus i to się im chwali.

Z drugiej strony jednak ja nie dają rady to niech przełożą premierę porta i off-sourcują tego porta do jakiegoś studia, które to porządnie zrobi, albo niech nie wypuszczają w ogóle.

Bo jak będzie padaka - to się sprzeda kilkadziesiąt tyś. egzemplarzy, a spiraconych zostanie x 10-20 razy więcej -choćby z ciekawości nawet jak ludzie z powodu braku optymalizacji i innych rzeczy w grę przestaną grać po 2 h.

I będzie 'wielkie halo' ze szkodą dla ew. przyszłych portów konsolowych gier, że się nie opłaca robic bo piracą i nie kupują, które nie są robione jako multi-platform od początku.

Autor:  malek69 [ 8 cze 2012, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Kupili by licencje na jakiś multiplatformowy silnik. Od początku było cross platform: PhyreEngine http://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine

Autor:  Mendol [ 8 cze 2012, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

slabo? serio pogralem troche, duzo w coopie i nie zauwazylem zeby jakas masakra byla.
w paru miejscach moze przycielo ale ogolnie nie moglem narzekac.

Autor:  iniside [ 8 cze 2012, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

malek69 napisał(a):
Kupili by licencje na jakiś multiplatformowy silnik. Od początku było cross platform: PhyreEngine http://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine

Faktycznie.
To ciekawe gdzie maja problem.

Autor:  goatguy [ 9 cze 2012, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

iniside napisał(a):
malek69 napisał(a):
Kupili by licencje na jakiś multiplatformowy silnik. Od początku było cross platform: PhyreEngine http://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine

Faktycznie.
To ciekawe gdzie maja problem.


Nie chcą wpakować w to dużej kasy, bo jej pewnie nie mają, a wielkość sprzedaży stoi pod znakiem zapytania.

Autor:  Fumador [ 11 cze 2012, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Sorry ale jak nie mieli żadnego pojęcia o PC i nie wiedzieli jak zabrać się na migrację na PC z PS3 to mogli to olać i tyle. Na pewno nie zapłacę za crap co będzie klatkował na moim sprzecie, posiadał bugi i może jeszcze spartolone sterowanie. Oj będzie płacz na piratów, będzie...

Autor:  Farin [ 18 cze 2012, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Małe info o wydaniu w Polsce:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=68881

Autor:  WithnesS [ 19 cze 2012, 06:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Chyba zamiast bawić się w DLC, kupię Prepare to Die edition w wersji na konsolę. Gra zasługuje na to abym miał jej dwie kopie ;) Tym bardziej, że oprócz tej gry w tym roku czekam jeszcze tylko na Halo 4, które będzie w Listopadzie dopiero...

Autor:  RufeN [ 15 lip 2012, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

24 sierpnia premiera, wyglada,ze na zachodzie bedzie glownie jako DOWNLOAD sprzedawane :)

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2012, 15:53 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Uhh to juz w ogole sie nie sprzeda.. Nie rozumiem troche tej firmy - takie cenciki do szescianu. Nikt im nie powiedzial ze aby zarobic trzeba najpierw zainwestowac?
Gdyby nie gracze ktorzy masowo poprzedniczke sciagali z Azji a potem z Ameryki nierzadko placac 2x tyle co za najnowszego CoD-a sprzedaliby kilkaset tys. sztuk w Azji i na tym by sie skonczylo.
Zero marketingu, w czasach gdy to dobrym marketingiem sprzedaje sie kilka razy slabsze tytuly w ilosciach kilka razy wiekszych. Troche wiary w siebie i swoj produkt..

Autor:  RufeN [ 23 lip 2012, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

plus taki,ze wyglada na to,ze beda w necie klucze steamowe(np z PL wydania) o wiele taniej,niz 40e na steamie.
http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/p ... dition-na/ = This game requires a free Steam account to play.

Autor:  Mendol [ 23 lip 2012, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Online play requires software installation of and log-in to Games For Windows - LIVE

Autor:  RufeN [ 23 lip 2012, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mendol napisał(a):
Online play requires software installation of and log-in to Games For Windows - LIVE

pozostaje nadzieja,ze bedzie to jedna z niewielu gier, w ktorej dziala to znosnie :(
edit: i doczytalem jednak,ze zwykle "wydania" nie beda mialy raczej klucza na steama - gra ma nie byc steamworks, tylko gmg i pewnie amazon beda sprzedawaly klucze do wpisania na steamie. na gmg ze znizka 32$ na ta chwile gra wychodzi, troche drogo jak na potencjalny crap przez prawdopodobnie marny port z konsol i gfwl na pokladzie.

Autor:  Dana [ 5 sie 2012, 19:14 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

http://cdn.steampowered.com/Manuals/211 ... AL_ANZ.pdf

Pctowy manual.

Cytuj:
LOW FPS FEATURE

To prevent latency issues and frequent disconnections, there is a low FPS feature implemented where if your FPS drops below 15 for 30 seconds, your game will automatically be disconnected from the online session and will return to the title screen. To avoid this, please refer to the minimum/recommended specifications to have a better configuration.


Ha ! Nie wiem o co chodzi :(

Autor:  Highlander [ 5 sie 2012, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

rozlacza Cie z sesji online jak Ci klatkuje przy 15-30 fps? Tak bys ni zginal przez laga?

Autor:  Atherius [ 5 sie 2012, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jak spada poniżej 15 fps na dłużej niż 30 sekund.

Autor:  Dana [ 5 sie 2012, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

To jest p2p ?

Autor:  iniside [ 5 sie 2012, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Raczej tak.

Autor:  Dana [ 5 sie 2012, 20:42 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

No ale jak grasz to ci się pojawiają duchy innych graczy, to co, on łączy ad hoc w locie ?

Autor:  iniside [ 5 sie 2012, 20:50 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Dana napisał(a):
No ale jak grasz to ci się pojawiają duchy innych graczy, to co, on łączy ad hoc w locie ?


Nie no. Ja to widze tak. Jest master server który przechowuje dane o graczach etc, a kiedy robisz inwazje do innego gracza to jest to przez P2P.

Strona 65 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team