MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 65 z 99

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2013, 14:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Melee ma odgłos projectile, ale zachowuje się całkowicie inaczej...

Nie wprowadzaj ludzi w błąd.


Proszę podaj mi dowód na to.

Autor:  ShadorVD [ 17 gru 2013, 14:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

lol, a Ty jaki masz dowód?

To, że w DayZ SA ambient creatures wydają dzwięki zombie sprawia, że są zombie? Bo idąc twoim tropem - na to wychodzi.

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2013, 14:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czyli wg Ciebie ktoś zadał sobie trud portując prawdopodobnie z Amry 3 model "nie-projectile" i zostawił moment wystrzału + uderzenie pocisku po zwłoce wraz ze śladem jaki pozostawia, tak dla jaj?

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 00:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Na brak reakcji Szadorka na jakże ciekawe pytanie przytoczę pewną ciekawostkę:
Już są private servery oparte od SA. Chodzą ponoć na Bliss. Tyle z prawdomówności Rocketa o zamkniętej architekturze i odseparowaniu się od MODa.
Z ciekawości sobie postawię jak będzie taka możliwość i zerknę projectile axe~

Autor:  Xender [ 18 gru 2013, 00:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Znaczy się przełożyli stuff z SA na arme 2 czy odpalili serwer DAYZ SA na serwerze do army?

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 00:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ta.

Natomiast kolesie na jednym z for potrafią już w SA:

Kod:
godmode:
fnc_usec_damageHandler = {};
fnc_usec_unconscious = {};


TEE HEE!

Autor:  kamilus [ 18 gru 2013, 01:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

LOL :(
Wychodzi na to, że Rocket zrobił scam na miarę warz...

Autor:  Xender [ 18 gru 2013, 01:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

DayZ MOD v1.5


Jeszcze raz podkreślam mod...

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 01:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ofc to może być scam, ale:

Spoiler:

Autor:  ShadorVD [ 18 gru 2013, 11:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ty masz zamiar tylko hejtowac a nie dyskutowac. Nie chce mi sie po prostu z toba gadac w tym temacie i tyle. Strata czasu.

Rocket zapowiedział, ze będą serwery prywatne, ale tylko private hive - które de'facto i tak będą ciągnęły jakieś dane z jego serwera. Podobno już coś w tym temacie robią.

Jak na razie jest pierwszy patch - http://dayz.pl/patch-o-numerze-113772/

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 12:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Przynajmniej nie mam plakatu z Rocketem na pulpicie i mokrych snow czy slinotoku jak ktos cos o nim napisze.
Nie pisz juz w tym temacie Shador bo nie jestes obiektywna strona, wszystkich przeciwnikow obecnego DayZ wrzucasz do jednego worka i doszukujesz sie jeszcze siadania na Twojej twarzy.

Autor:  raggnarok [ 18 gru 2013, 12:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

roball napisał(a):
"juz cos robia", kurwa ponad rok juz robia i wyszlo z tego wielkie nic.. rozumiem ze mozna lubic dayz, sam lubie ta gre cholernie, ale bez przesady juz z tymi klapkami na oczach. wypuscili cos na zenujacym poziomie po ponad roku w developmencie i co najgorsze - ludzie to kupili.

to nawet nie jest alpha..


DayZ Early Access is your chance to experience DayZ as it evolves throughout its development process. Be aware that our Early Access offer is a representation of our core pillars, and the framework we have created around them. It is a work in progress and therefore contains a variety of bugs. We strongly advise you not to buy and play the game at this stage unless you clearly understand what Early Access means and are interested in participating in the ongoing development cycle.

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 12:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A ten kurwa kolejne madrosci, Raggnarok pierdolnij sie czyms ciezkim w leb i zobacz o czym my piszemy.
Nikt tutaj nie pisze, ze nie rozumie co to jest alpha tylko zlewamy, ze po 1,5 roku dev mozna COS TAKIEGO nazwac alpha i na dodatek oszukiwac na kazdym kroku (engine, source itd.).
Kup, pograj i ocen a nie wklejaj madrosci ze steam by Rocket bo Shadorek juz wierzy, ze to ze sie pojawily nieoficjalne serwery to Bug Slonce Rocket chcial tak specjalnie. Nie widzi, ze goscie pojechali po bandzie i musieli podac takie info zeby nie zostac zjedzonym w takiej sytuacji jaka wyszla teraz.

Autor:  raggnarok [ 18 gru 2013, 12:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja tylko zwracam uwage, ze narzekanie na produkt, przed ktorym sami jego tworcy tworcy wyraznie ostrzegaja, ze to co sprzedaja jest WiP, sa bugi, a calosc to tak naprawde pokaz bazowej gry z paroma ficzersami jest troche silly :)

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ta gra powinna być dawno skonczona. I to jest problem.

Autor:  Razoth [ 18 gru 2013, 13:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Gotowy engine, gotowe assety, doświadczenie zdobyte na tworzeniu moda, mnóstwo czasu na developerkę i dają takiego kloca.

Trochę żałosne. :)

Autor:  sula [ 18 gru 2013, 13:33 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Może i tak, ale top seller na Steam jest.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 gru 2013, 13:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Bo dzisiaj gracze nie maja wymagań. Łykają marketing jak Rosjanie wódkę.

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 13:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Teraz kazda gra wychodzi jako early access...

Autor:  zaboleq [ 18 gru 2013, 13:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Kurwa ludzie to debile i łykają coraz więcej gierek "early access". Problem z tym, że spora część nawet na alphe nie zasługuje i dlaczego takie coś się na steam pojawia? Prędzej tego nethera dopracują albo ktoś zrobi nową grę niż Rocket dokończy SA. Pewnie po drodze będzie wyprawa na K2 jeszcze będzie :).

Tak samo jak pisał High, ta gra powinna być dawno skończona. Nie mają funduszy/ludzi to niech sobie odpuszczą lepiej.

Strona 65 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team