MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grac, tylko w co?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27430
Strona 66 z 1098

Autor:  iniside [ 17 sty 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Odpowiedziałem.

Eh. Ze dzisiaj to wiem. Myslalem, ze jakis przedzial czasowy. Na klocka juz jest na a PC ni cholery ;/.

Autor:  Dana [ 17 sty 2012, 18:10 ]
Tytuł: 

Nope. Za to istnieje szansa że będzie też na Steam.

Autor:  Niah [ 17 sty 2012, 18:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
Dziś. Na X już jest.

Pytam sie o cywilizowaną platforme ;p.


widać, że niektórym odpowiedź na proste pytanie jest ponad ich siły

Autor:  raggnarok [ 17 sty 2012, 19:19 ]
Tytuł: 

Demo jest juz na Originie. Holy fuck, 2.8GB...

Autor:  Dana [ 17 sty 2012, 19:28 ]
Tytuł: 

500kB/s, trochę to potrwa.

Autor:  warhameron [ 17 sty 2012, 21:51 ]
Tytuł: 

http://elementalgame.com/

Autor:  Chrisq [ 17 sty 2012, 22:32 ]
Tytuł: 

Dobra, pogralem troche. Fajne, takie upgradeowane Fable... ale nic poza tym. Chyba robie sie za stary na granie.

Autor:  Dana [ 17 sty 2012, 22:39 ]
Tytuł: 

łał, Kingdom of Amalur. TAKA gra.

Mocno "Fable-owata", ale w przeciwieństwie to Fable znacznie lepsza. Graficznie bardzo ładna, kolorowa (fani "mhroku" nie będą zachwyceni), estetyczna. Znowu, przypominająca Fable.

Walka "God of War-owata", dynamiczna, z unikami i finisherami. Dużo broni, można je upgradeować. Crafting bardzo rozbudowany, w sumie broń czy zbroję można ulepić z 5 (Afaik) komponentów (2 podstawowe) które dodają różne statystki (zrobiłem daggerki z +fire damage). Broń i uzbrojenie jest podzielone na umowne kategorie, Wój, Rogue, i Mag.

Tworząc postać mamy 4 rasy do wyboru (again, afaik, natłok informacji), raczej nudne. Parę odmian ludziów i jakiś elf.
Możemy się pobawić suwaczkami i zbudować mordkę. Potem wybieramy wiarę, która da nam buffy do statsów (albo ateizm, który da bonus do exp).

Progress postaci polega, jak to w rpgach, na zdobywaniu expa. Po zdobyciu lewela, dostajemy 1 punkt do "perków" i 5 punktów talentów. Perki to głównie crafting skille, ale też np. skradanie się, lockpicking czy "magiczny lockpicking". Owe perki mają 3 poziomy, Basic, Advanced i Master które trzeba zdobywać liniowo.
Drzewka talentów są trzy, Might (Wój), Finesse (Rogół), Sorcery (Móg).
Na końcu mamy osławione "Fate Card" który odblokowujemy (o ile dobrze zrozumiałem system) między innymi przez władowanie odpowiedniej ilości punktów w konkretne drzewka (lub ich kombinację).

Świat jest bardzo duży, patrząc na mapę. Ale nie tak otwarty jak w Skyrim (i.e. widzisz górę ? Nie możesz na nią wejść jeżeli nie prowadzi na nią ścieżka, parafrazując Toda Howarda). Bardziej przypomina klasyczne crpg jak NWN czy Kotor. Oprócz "open world" są też różne dungeony, ruiny czy kopalnie ukryte za loading screenami.

9/10. Tyle, na razie.

http://store.steampowered.com/app/102500/ - Na Steam.

Autor:  raggnarok [ 17 sty 2012, 22:59 ]
Tytuł: 

Warto tez dodac, ze sterowanie mycha jest zrobione bardzo dobrze! Dodalbym tez zajebiscie zrobione finishery, fajny Reckoning mode i bezproblemowy respec klasy, imho bardzo wazna rzecz. Kupuje w dniu premiery.

Autor:  Dana [ 17 sty 2012, 23:05 ]
Tytuł: 

Jedyne co mi się nie podoba na razie, to ui, za dużo klikania i przewijania oraz mini gierki, jak lockpicking.

Autor:  iniside [ 18 sty 2012, 00:02 ]
Tytuł: 

Mnie sie nie podoba praca kamery. Chociaz czegos takiego sie spodziewalem.

Przy walce z trolem przez 70% walilem i robilem uniki na oslep, bo go zwyczajnie nie widzialem...

Autor:  Ravushimo [ 18 sty 2012, 00:09 ]
Tytuł: 

Hmm to u mnie takiego problemu nie bylo, nawet jak sie oddalala to pokazywala tak zeby dobrze bylo widac i moja postac i trolla.
Poczatek demka mnie szczerze mowiac mocno znudzil, ale wlasnie mniej wiecej przy walce z trollem + po zwiedzeniu troche swiata gierka wydaje sie ze bedzie calkiem calkiem, podoba mi sie walka, grafika nie najgorsza, co niektore teksty tez dobre. Jak Dana napisal UI jest do poprawy (tyle ze pewnie juz nic nie zmienia) bo raz ze jest przekombinowane momentami to jeszcze czasem reaguje z opoznieniem albo w ogole na klikniecia.

Autor:  iniside [ 18 sty 2012, 00:11 ]
Tytuł: 

Swoja droga ciekawego kiedy time crack bedzie ;e

Autor:  Ravushimo [ 18 sty 2012, 00:19 ]
Tytuł: 

Lokacje sa poblokowane, wiec zniesienie limitu szczerze nie ma wiekszego sensu.

Autor:  Dana [ 18 sty 2012, 01:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
(tyle ze pewnie juz nic nie zmienia)


Być może już zmienili, bo demo to stara wersja gry.

Autor:  Marti [ 18 sty 2012, 14:49 ]
Tytuł: 

nohopeleft.com ,moja ulubiona seria ,za 2 dni beda nowe informacje na temat RE6
http://www.youtube.com/watch?v=p3HsO0hZ ... r_embedded

Autor:  Atherius [ 18 sty 2012, 22:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Mnie sie nie podoba praca kamery. Chociaz czegos takiego sie spodziewalem.

Przy walce z trolem przez 70% walilem i robilem uniki na oslep, bo go zwyczajnie nie widzialem...


Ja nie mogę przeboleć tej kamery, żeby tak zjebać akcję. Na padzie jest kiepsko, co dopiero na myszy i klawiaturze.
Graficznie jest średnio, sam gameplay taki lajcikowy z przymrużeniem oka.
Pełnej raczej nie sprawdzę prędzej po skajrima sięgnę.
FU i gief dark souls na pc. ;/

Autor:  Gokulo [ 18 sty 2012, 22:45 ]
Tytuł: 

Demo Mass Effect 3 14 luty:

http://social.bioware.com/forum/1/topic ... /9006820/1

Autor:  Goatus [ 19 sty 2012, 00:25 ]
Tytuł: 

Kingdom of Amalur całkiem pozytywnie mnie zaskoczył, byłem sceptycznie nastawiony, ale widzę już że must have dla mnie.

Pomijając fail z kartami ATI (black screen) i brakiem możliwości rebindowania klawiszy ruchu (co wygoniło mnie na ps3). To w zasadzie widzę w tej grze same pozytywy.

+Duże możliwości rozwoju postaci jak na action rpg. (drzewka, profesje i karty)
+Dobry combat, dynamiczny i efektowny. Podoba mi się że przeciwnicy robią coś więcej niż stoją w miejscu i atakują (np wilki, rzucają się na postać po czym odbiegają, by ponownie się rozpędzić etc) Mam nadzieje że w pełnej wersji jeszcze więcej tego będzie.
+Jest sporo lore, jakieś książeczki notatki etc.
+"Rozbudowane" dialogi, ciekawy pomysł z podziałem na dwie części? Informacyjna i tą w której mamy wpływ na fabułę
+Widać duże przywiązanie do detali sporo "smaczków" typu podchodzisz do nieagresywnego zwierzaka, to albo ucieka, albo cie kopnie, trzepnie rogiem ;)
+Grafika, stylistycznie bardzo ładna, o jakości się nie wypowiem bo na PC w demie ewidentnie była ograniczona jakość tekstur i efektów, co widać też po rozmiarze dema.

-UI mogło by być odrobinę lepiej zorganizowane i przejrzyste, ale ma też swoje plusy, np dobrze zorganizowane inwentory (możliwość wrzucenia itemów do kategori junk i sprzedania ich w sklepie jednym kliknięciem) etc.
-Brak celowania z ranged broni, chyba że na pc jest ;)

Generalnie, wszystko wydaje się zrobione naprawdę z głową, sensownie i logicznie, co ostatnio jest naprawdę rzadkością. Trochę mi to przypomina dawne Bioware.

Autor:  iniside [ 19 sty 2012, 00:28 ]
Tytuł: 

Ja moge tylko powiedzieć, że w wykreowanym świecie czuć styl Salvatore. Wiec jesli go nie lubicie, albo uwazacie za kretyna to nawet na te gre nie patrzcie ;p.

Strona 66 z 1098 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team