MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dark Souls https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681 |
Strona 66 z 224 |
Autor: | RufeN [ 6 sie 2012, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
z kodem PCGMR-ALLIN-GREEN na gmg jest za 30$ klucz do aktywacji na steamie. |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 13:40 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Mialem to wlasnie wklejac, roball To bedzie clusterfuck of the ages. Masakra, az nie chce mi sie wierzyc, ze taka amatorke odpierdolili. Bede sie smial jak nie dadza opcji grania w oknie = GG dla osob bawiacych sie na monitorach full hd, gra bedzie wygladac u nich po prostu pieknie |
Autor: | sula [ 9 sie 2012, 13:44 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Cytuj: - locked at a rendering resolution of 1024x720 wtf? jaki epic fail jak to wygląda Ciekawe jeszcze jaki performance będzie czy aby nie przypadkiem mocno z pupy. |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
FPS jest zablokowany na 30fps, takze o performance sie nie boj, hahahahahah.... |
Autor: | sula [ 9 sie 2012, 13:54 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
E przy 30 da się grać, jak są stałe. Tzn. wiem, że niektórzy nie akceptują poniżej 60, ale ja nie jestem jednym z nich. Inna sprawa jak np. optymalizacja będzie leżeć i non stop spadki będą Dużo ważniejszy dla mnie jest wskaźnik min. fps niż average fps. |
Autor: | RufeN [ 9 sie 2012, 13:54 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
szkoda,wielka szkoda - po zawodzie z prometeuszem i batmanem teraz to. mam nadzieje,ze na serio ludzie dadza rade to zmodowac dodajac jakies extra high textures itd |
Autor: | Kabraxis [ 9 sie 2012, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Gra podobno mocn zwalnia w tych samych miejscach co na konsoli wiec wiecie Ech... odpierdalaja taka fuszerke a potem zas przez caly rok bedzie jacy to pecetowcy zli, piractwo, gry sie nie sprzedaja i wogole. i wogole pognebili gre ktorej developing sami wymusili itd... Srsly... mogli sobie zrobic badanie rynku to by sie dowiedzieli ze przecietny Pctowiec ma o wiele wyzsze wymagania co do gier i swiadomosc tego co kupuje i jak to powinno chodzic i wygladac niz przecietny mareczek i konsolowy technical crap na Pccie nie przejdzie. Moim zdaniem to bedzie najgorsza konwersja konsola -> PC wszechczasow. Szkoda ze trafilo akurat na gre, ktora nie jest w 100% konsolowyn nobrain crapem nie wartym nawet spluniecia, tylko jest nawet do pogrania. /wykresla Dark Souls z listy tytulów do kupna i przenosi na liste "ewentualnie torrent jak bede sie nudzil". |
Autor: | Dana [ 9 sie 2012, 14:23 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Z tym downsamplingiem to przejebali. |
Autor: | Atherius [ 9 sie 2012, 14:31 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Demo się zassie do przetestowania, bo faktycznie kupić w ciemno to aż strach. |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Cala akcja z portem tej gry pokazuje jak bardzo mozna zjebac taki wydawaloby sie prosty i teoretycznie zyskowany projekt. Rownie dobrze mogli zrobic outsourcing tego portu komus kto ma jakies pojecie jak to zrobic, wydac to pol roku pozniej w spokojnym okresie zimowym 2013 roku i zgarnac latwa kase. A tak to gowno zarobia i na dodatek dostaja PRowego kopniaka w morde. Brawo! |
Autor: | tomugeen [ 9 sie 2012, 14:39 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
"Nie o takie Dark Souls walczyliśmy!" |
Autor: | Gokulo [ 9 sie 2012, 14:45 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Przynajmniej zarobia na DLC na konsole |
Autor: | Mendol [ 9 sie 2012, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
i zrobia 3 na konsole poza tym z gory mogli zakladac, ze na pc bedzie guzik z tego. potrzebowali tylko argumentu, zeby zrobic dlc na konsole (gdzie przed premiera zapowiadali, ze takowych nie bedzie). a tak - pewnie bedzie wiecej niz jedno. |
Autor: | sula [ 9 sie 2012, 15:29 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
raggnarok napisał(a): Cala akcja z portem tej gry pokazuje jak bardzo mozna zjebac taki wydawaloby sie prosty i teoretycznie zyskowany projekt. Rownie dobrze mogli zrobic outsourcing tego portu komus kto ma jakies pojecie jak to zrobic, wydac to pol roku pozniej w spokojnym okresie zimowym 2013 roku i zgarnac latwa kase. A tak to gowno zarobia i na dodatek dostaja PRowego kopniaka w morde. Brawo! Wtedy by trzeba coś zainwestować, zapłacić tej firmie robiącej porta albo / i dać jej spory % od sprzedaży. W Excelu wychodzi, że by mniej zarobili. Tak samo pewnie jak przy Swtorze czy DA2 paru analityków dobrze zarobiło, podobnie pewnie focus-grupy były robione co według wskaźników zapewni największe zyski i trafi do największej grupy odbiorców, co się spodoba. I co na papierze da zarobić najwięcej. |
Autor: | Gokulo [ 9 sie 2012, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
E tam, japonczycy akurat w ostatnich czasach bardzo czest outsourcinguje swoje gry i to im sie czesto nawet bardziej oplaca, bo im jakies firmy chinskie czy inne odwalaja wieksza czesc roboty. |
Autor: | Gokulo [ 9 sie 2012, 16:51 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Also, |
Autor: | Highlander [ 9 sie 2012, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
To jest ta zmiana rozdzialki czy nie, bo to powyzej wskazuje, z ejakies opcje są ;p |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Jest, ale rendering grafy jest max do 1024x768, czyli DS na PC bedzie wygladac jak gra z konsoli PS2 |
Autor: | Kabraxis [ 9 sie 2012, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Jak z PS3. Na PS2 gry byly w 640x480. |
Autor: | RufeN [ 9 sie 2012, 18:25 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
pocieszam sie(albo sie oszukuje po prostu),ze mimo 3360x1080 we wszystko i tam gram windowed max 1400x900, wiec moze bedzie grywalnie |
Strona 66 z 224 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |