MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 66 z 99

Autor:  Xender [ 18 gru 2013, 13:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Rust też jest w stylu "nie kupuj bo to alpha" a prezentuje znacznie wyższy poziom technicznego rozwoju niż SA. Takie zmiany jak między DayZ modem a DayZ SA deweloperzy Origins serwują co dwa miesiące :P

Autor:  gosugamer1 [ 18 gru 2013, 14:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Funduszy mogli nie mieć, teraz już mają i zobaczymy co z nimi zrobią. Early Access to bardzo dobry krok z ich strony. Mogą przyspieszyć developerkę teraz znacznie, zobaczymy tylko czy się o to pokuszą, czy wyjebią pieniądze na rumuńskie dziwki. :P

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 14:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jakby zrobili polityke jak Rust to by spali na pieniądzach, chyba, ze po prostu takie z nich złamasy, że nawet pieniądze by nie pomogly w przyspieszeniu produkcji.

Poki co wygląda to podobnie do modow do Army 3, które serio są jeszcze w słabym etapie produkcji. Ale cos czuje, ze jakby ktoś poswiecil czas to SA mogloby mieć problem.

2017 mod zapowiada się ciekawie, może będzie lepszy od Breaking Point, który jest niezły ale trochę mało zedów i bardoz głupie.
2017 -> http://forums.bistudio.com/showthread.p ... nouncement!

Aha, i do Rust też będą mody i może to być latwiejsze niż w Arma, ktoś nie pokusi się zrobić bardziej ala DayZ?...

lipa, liczyłem trochę na SA, bo dayz mod działa ok, jako mod... ale mnóstwo tez rzeczy irytuje.

Autor:  Xender [ 18 gru 2013, 14:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mody do A3 są na tyle młode że trudno przewidzieć jak skończą, Breaking Point to też alpha także jeszcze dużo może się zmienić.

Autor:  sula [ 18 gru 2013, 14:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zaboleq napisał(a):
Kurwa ludzie to debile i łykają coraz więcej gierek "early access". Problem z tym, że spora część nawet na alphe nie zasługuje i dlaczego takie coś się na steam pojawia?

To retoryczne pytanie jest? Bo sam sobie odpowiedziałeś.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Bo dzisiaj gracze nie maja wymagań. Łykają marketing jak Rosjanie wódkę.

True. Nawet więcej, bo w zasadzie jak się ma markę wyrobioną to do późniejszych produktów nawet specjalnie wysoki budżet na marketing nie potrzebny jeżeli ROI nie wymaga grubych milionów sztuk sprzedaży . Wszystko co ma w nazwie tą markę i tak się nieźle sprzeda.

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 14:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
Mody do A3 są na tyle młode że trudno przewidzieć jak skończą, Breaking Point to też alpha także jeszcze dużo może się zmienić.

ta, a starczy tez spojrzeć na liste serwerow Arma 3, znajdzie się tam 5-10 serwerow Breaking point obsadzonych przez 20-50 ludzi na każdy serwer. To tylko czeka na zagospodarowanie.

Autor:  sula [ 18 gru 2013, 15:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... n-12-hours

Cytuj:
UPDATE: DayZ standalone has gone on to sell an insane 172,500 copies in its first 24 hours. Wowzers!



HahahahaHahaha

Ktoś się jeszcze czemuś dziwi?

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 15:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ale rownie dobrze pewnie mogli zrobić tego early accessa rok temu i by było ready już.

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja kupiłem bo chciałem zobaczyć a nie łykać jak pelikan.
Dodatkowo będę się bawił i postawię sobie u siebie serwer żeby zobaczyć do jakiego stopnia oszukali ludzi:)

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 15:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyciec zmodyfikuje DayZ SA i zrucha Rocketa i zgarnie miliońce ;]

Autor:  ShadorVD [ 18 gru 2013, 16:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Powiem tylko tyle - broniłem DayZ SA pod względem tego, że ogólnie dostałem alfę i to czego się mogłem spodziewać... jednak:

Niestety, coraz bardziej wychodzę z założenia, że byliśmy oszukiwani :(

Dlaczego tak diametralnie zmieniłem zdanie? Otóż jednym z głównych powodów, dlaczego kupiłem DayZ SA było to, że miało nie być Hackerów... a tutaj takie cuda:

Cytuj:
Turns out the whole client-server architecture premise was just bogus - the only thing they've changed is the range of data the client receives as demonstrated by this picture
http://cdn.dayzblog.net/wp-content/uplo ... bublbe.jpg
but scripts are still working, there is no anti-cheat active as of yet ( not battleeye nor VAC ) and writing and reading from process memory is also working still ( as in undetectable external ESPs ) which means even if they enable VAC and battleeye - hackers will still run rampart.
This is due to all these vulnerabilities still being core-elements of the engine which i don't see being fixed at all - because that's how the ARMA engine works - they would have to write a whole new engine - you see that happening any time soon ?
I already saw demonstrations of people teleporting around, having unlimited ammo, ESPs, god-mode, thermal/-nightvision and more.
I feel seriously let down because this was one of the most important factors to DAYZ:SA.
Without the client-server structure to safely secure against most sorts of hacking there is little incentive to play DayZ:SA over other DayZ-mods or Breaking Point.
I'd rather have a DayZ without hackers than a DayZ with a modular-equipment system.
More proof:
http://oi43.tinypic.com/33u4cqp.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/6774/kltv.png
http://gyazo.com/3c93b93c73c690f1385aec4be8af7d52.png
http://gyazo.com/1da1728da93e2e7873a8bdfbdbc3959e.png


Czuję się oszukany... tym bardziej, ze odpowiedź Rocketa była, moim zdaniem, chamska.

Cytuj:
Hacks appear, patches get released. That's how this thing works.


No kurwa! Skumam, że alfa to alfa ale bezczelnie mówić, że przechodzi się na wszystko serwer-side a tak faktycznie nie jest? Kurwa, Sorry, ale czuję się teraz mocno zawiedziony...

Autor:  Mendol [ 18 gru 2013, 16:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no w koncu szadorek.
to mozna odpuscic sa w takim badz razie.

Autor:  ShadorVD [ 18 gru 2013, 16:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@up

Kurwa, nie o to chodzi Mendol.

Rozumiem, że alfa może być wytłumaczeniem w wielu tematach których nie dostarczyli i to jest dla mnie zrozumiałe...

Ale w momencie kiedy gościu mówi, ze coś zrobili a potem wychodzi, ze nie - to już jest kurwa oszustwo.

Autor:  Razoth [ 18 gru 2013, 16:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):

Ale w momencie kiedy gościu mówi, ze coś zrobili a potem wychodzi, ze nie - to już jest kurwa oszustwo.


Ojtam ojtam. Po prostu trzeba im dać więcej dolarów.

Autor:  sula [ 18 gru 2013, 16:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@Shador

Ekran komputera jak papier - przymnie wszystko. Jeszcze się nie nauczyłeś wierzyć tylko w to co masz czarno na białym i w to, że ludzie (a co za tym idzie firmy) najzwyczajniej w świecie kłamią?

Stare wygi, a zachowują się jakby zaczeli grać pół roku temu.

Autor:  Highlander [ 18 gru 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Psują dobre imię Army ;]

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2013, 20:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
@up

Kurwa, nie o to chodzi Mendol.

Rozumiem, że alfa może być wytłumaczeniem w wielu tematach których nie dostarczyli i to jest dla mnie zrozumiałe...

Ale w momencie kiedy gościu mówi, ze coś zrobili a potem wychodzi, ze nie - to już jest kurwa oszustwo.


Oczekuję przeprosin, temat o hackach w SA znajdziesz na swoim forum gdzie zostałem za to storpedowany i obrzucony błotem ŻE NIBY JAK. Przecież dokładnie to napisałem kilka/naście miesięcy temu:)
Wystarczy posiedzieć trochę od tzw. drugiej strony aplikacji czyli kodu żeby zobaczyć czarno na białym kłamstewka oraz to co da się zrobić w danej technologii a czego nie da się zrobić. Ja na dodatek poznałem dayz mod od strony skryptów/server side i dobrze wiedziałem, że wszystko co wypisują i mówią to pic na wodę fotomontaż.
Sorry ale z góry było wiadomo, że to się nie może udać a na pewno nie w takim zakresie jak obiecywali/kłamali.
Ja zakupu nie żałuję bo wiem z czym to się je i kupiłbym to nawet za 50eur ale troszkę z innych powodów niż reszta.

Autor:  Xender [ 19 gru 2013, 01:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

iBuild do army 3. Do tego zombie i Rust się chowa :P
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vLFvetRxHI

https://www.facebook.com/NerdmodProjects

Autor:  Oyci3C [ 19 gru 2013, 09:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

lul fajne

Autor:  Xender [ 19 gru 2013, 10:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3c postaw serwer do A3 z jakiś zombo modem + ibuild :P

Strona 66 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team