MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 66 z 73

Autor:  Xender [ 15 sie 2016, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Rust

Dobra dołączam z kumplem do gry. 3 graczy online mam nadzieje że się rozkręci.

Autor:  Niah [ 15 sie 2016, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Rust

@tiomor
Może Chidori byłby zainteresowany? :P

Autor:  Xender [ 15 sie 2016, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Rust

Da się coś zrobić z tym błyszczeniem w Rustcie? Wszystko jest takie świecące i wybielone i strasznie mnie to wkurza.

Nyx serwer nie działa...

Autor:  Nyx [ 15 sie 2016, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Rust

Narazie ten serwer jest w fazie testowej, nie wiem czy nie zmienimy ip bo cos ten hosting jest z dupy.

Autor:  tiomor [ 15 sie 2016, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Rust

Niah napisał(a):
@tiomor
Może Chidori byłby zainteresowany? :P


Przecież ja nawet z nim nie gram :p

Autor:  WilkuDemon [ 16 sie 2016, 00:36 ]
Tytuł:  Re: Rust

Kurwa znów się wciągłem. Testowałem różne schematy budowli i stwierdzam, że trójkątne są najlepsze. Dla samotnego wilka taka 3 piętrowa wieża z grodzią i pułapkami w kornerach jest naprawde ciężkim orzechem do zgryzienia dla 3-4 osobowego klanu. Rajdowali mnie dzisiaj około 2 godzin tylko po to by zastać 1k drewna i 3 k kamienia, sami ze 2 razy padli od moich sąsiadów, jeden wmontował się w mine, a c4 chyba z 8 poszło XD Fakt że samotnik jest skazany na śmierć od początku, ale mimo to miałem niezła satysfakcje jak raz za razem odbijali się od drzwi. Jednego gościa w pewnym momencie udało mi się zamknąć w "szafie" (tym małym trójkąciku) wstawiłem za nim drzwi i lock XD.

Autor:  Nyx [ 16 sie 2016, 00:42 ]
Tytuł:  Re: Rust

Dobra serwer stoi(info w oddzielnym thread, bedzie podpiete), mam nadzieje ze juz obejdzie sie bez wipa i beda same tweaki serwera. Zbierajcie swoich znajomych i wbijac.

Autor:  Xender [ 16 sie 2016, 08:56 ]
Tytuł:  Re: Rust

WilkuDemon napisał(a):
Kurwa znów się wciągłem. Testowałem różne schematy budowli i stwierdzam, że trójkątne są najlepsze. Dla samotnego wilka taka 3 piętrowa wieża z grodzią i pułapkami w kornerach jest naprawde ciężkim orzechem do zgryzienia dla 3-4 osobowego klanu. Rajdowali mnie dzisiaj około 2 godzin tylko po to by zastać 1k drewna i 3 k kamienia, sami ze 2 razy padli od moich sąsiadów, jeden wmontował się w mine, a c4 chyba z 8 poszło XD Fakt że samotnik jest skazany na śmierć od początku, ale mimo to miałem niezła satysfakcje jak raz za razem odbijali się od drzwi. Jednego gościa w pewnym momencie udało mi się zamknąć w "szafie" (tym małym trójkąciku) wstawiłem za nim drzwi i lock XD.


Pokazesz plan swojej bazy?

Autor:  tiomor [ 16 sie 2016, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Rust

NA KOLE I W CHUJ DRZWI

:D

Autor:  Nyx [ 16 sie 2016, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Rust

Obrazek

Pieczara cweli juz czeka:>

Autor:  tiomor [ 16 sie 2016, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Rust

Home sweet home :D

Po wipie na moim może wbijemy z ludźmi.

Tylko 2x zbieranie i craft to lejm

Autor:  Nyx [ 16 sie 2016, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Rust

Why?

Autor:  Nyx [ 16 sie 2016, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Rust

Timor wbij na discord ogadamy jak najlepiej serwer poustawiac

Autor:  tiomor [ 17 sie 2016, 09:17 ]
Tytuł:  Re: Rust

Generalnie vanilia bez modów ingerujących w rozgrywkę czyli tp, zwiększone zbieranie, etc.

Od biedy ten levelowy progres na zbieranie i craft może być.

Autor:  Oyci3C [ 17 sie 2016, 09:57 ]
Tytuł:  Re: Rust

Chujowy pomysł bo daje przewagę farmerom.
Skill ma się liczyć a nie gametime.
Jak Wy nie umiecie to aż boli :(

Autor:  Xender [ 17 sie 2016, 10:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

Da się coś zrobić żeby ograniczyć to błyszczenie w Rustcie? Bo obraz wygląda tak jak byłoby za dużo blooma i wszystko jest takie cholernie białe, szczególnie jest jest słoneczna pogoda.

Autor:  Nyx [ 19 sie 2016, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Rust

Dość ciekwy patch dzisiaj wszedł, oprócz xp systemu przywrocili spowrotem blueprints i research table:)

Autor:  gosugamer1 [ 19 sie 2016, 23:36 ]
Tytuł:  Re: Rust

XP system ma swoje zalety, znacznie wydłużył żywotność sesji na serwerach - ludzie są mniej skorzy do skakania po serwerach po pierwszym failu bądź rajdzie, bo progressowanie się wydłużyło.

A zmodowane serwery to rak, zwłaszcza takie wymysły jak teleporty, czy przyspieszanie wszystkiego, żeby koniecznie już pierwszego dnia wszyscy zasuwali z bronią palną. Na chuj? Na vanilla serwerach teraz dzięki spowolnionemu progresowi przez pierwsze kilka dni 90% walk odbywa się na łuki, dzidy, kusze, etc. - i to jest zajebiste. :]

Autor:  Turbot [ 22 sie 2016, 08:10 ]
Tytuł:  Re: Rust

gosugamer1 napisał(a):
XP system ma swoje zalety, znacznie wydłużył żywotność sesji na serwerach - ludzie są mniej skorzy do skakania po serwerach po pierwszym failu bądź rajdzie, bo progressowanie się wydłużyło.

A zmodowane serwery to rak, zwłaszcza takie wymysły jak teleporty, czy przyspieszanie wszystkiego, żeby koniecznie już pierwszego dnia wszyscy zasuwali z bronią palną. Na chuj? Na vanilla serwerach teraz dzięki spowolnionemu progresowi przez pierwsze kilka dni 90% walk odbywa się na łuki, dzidy, kusze, etc. - i to jest zajebiste. :]



Ale po smierci resetują Ci sie poziomy zbieractwa ? Czy masz cały czas, bo jak tak to troche słabo

Autor:  gosugamer1 [ 22 sie 2016, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Rust

Lvl'a się nie traci (oczywiście poza wipe'ami), dlatego ludzie są mocniej przywiązani do serwerów na których zdecydowali się grać.

Btw. wasza cwelownia ma praktycznie takie same mod'y jak serwer naszych wspaniałych polskich youtuberów (izaków, itp.) - także gratulacje. :D

Strona 66 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team