MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 67 z 97

Autor:  Bloodleaf [ 12 sty 2011, 18:31 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Co do zbierania grupy, ja preorderowałem w D2D podczas promo weekendu.


Same, billing plan też miałeś w euro?

Autor:  Keii [ 12 sty 2011, 18:43 ]
Tytuł: 

O ile się nie mylę to w dolarach. Jako kraj na koncie Riot mam ustawioną Polskę. Sprawdziłbym, ale strona leży.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

hm jak mialem ustawiona Polske to gre chcialo mi chyba kupowac w euro.

Autor:  Keii [ 12 sty 2011, 18:52 ]
Tytuł: 

Abonament mam ustawiony w dolarach.

Autor:  tomugeen [ 12 sty 2011, 19:17 ]
Tytuł: 

Ta, musze na US zmienic zeby miec dolce. Inaczje ojro podaje.
Moze znow cos na D2D bedzie.

Autor:  Keii [ 12 sty 2011, 19:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Trion Worlds just announced that the fifth Rift closed beta event, "Battle of the Ascended," will kick off Tuesday, Jan. 25 at 10 a.m. PST and run through Friday, Jan. 28 at 10 a.m. The level cap will be raised to 30 and players will gain access to the Scarlet Gorge zone and the Foul Cascade dungeon. The Black Garden and Codex PvP Warfronts will once again be open for testing.

In addition to the announcement, Trion offered this interesting fact: players in last weekend's fourth beta phase logged over one million hours of total playtime during the three-day event.

Autor:  iniside [ 12 sty 2011, 19:29 ]
Tytuł: 

No. Ta gra juz w czasie bety jest pelna nolajfow. Co bedzie po ? :E

Autor:  Nyx [ 12 sty 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

Ja sie boje tylko jednego. Obrali drogę szybki lvling, focus on end-game co jest na plus, ale powstaje tu zagrożenie, czy ten end- game content starczy na długo i czy bedzie na wysokim poziomie?

Autor:  GumisPLL [ 12 sty 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

Cholerny marketing

Dali by qzwaa potestowac ludziom rozne postacie i drzewka a nie takie pitolenie.

Na pvp powinni zrobic jak w lotro .Full lvl na stacie i dokupuje sie skile za zabijanie wroga (monsterplay).

Autor:  Nyx [ 12 sty 2011, 19:39 ]
Tytuł: 

Ja bym nie nazwal tego marketingiem tutaj. Wprowadzaja powli nowe rzeczy i podnosza lvl cap. Latwiej im jest wylapac bugi i inbalance w grze. A efekt rosnacego apetytu w miare jedzenia jest tutaj efektem ubocznym:)

Autor:  tomugeen [ 12 sty 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

Dopiero sie zorientowalem ze to nie weekend. Buhu, phail.

Autor:  Perrin [ 12 sty 2011, 19:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hm jak mialem ustawiona Polske to gre chcialo mi chyba kupowac w euro.


Ja mam ustawiona Polske i kasuje mnie w dolarach ;).

Autor:  iniside [ 12 sty 2011, 20:00 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Dopiero sie zorientowalem ze to nie weekend. Buhu, phail.

Ja sie tam ciesze w sumie. Zrobi sie co sie ma do zrobienia i na przyszly weekend wolne :d

Autor:  Kabraxis [ 12 sty 2011, 20:12 ]
Tytuł: 

Plan jest ewidentnie taki zeby powoli testowac lowlvl content i wylapac wszytkie bugi (ktorych zreszta prawie niema). PO to aby gra nie odrzucila ludzi zaraz po zrobieniu postaci niedzialajacym questem lvl 4.

Kolejna czesc planu jest nie pokazac ani troche endgame aby zachowac "WOW" factor. Tylko przydaloby sie zeby ten endgame byl tez bugfree. Tu trzebaby bylo zapytac ile ludzi jest w Alphie i wewnetrznych testach Trion'a i czy to ogarna. Wiem tylko ze alpha jest duuugooo juz i napewno alpha testerzy widzieli wszytko co bedzie w grze i to co zostalo wyciete na post launch content (dwie cale duze zony).

Zreszta przyznajcie sami - widzieliscie tak bugfree bete kiedys? To co widzielismy wyglada jakby bylo testowane do bolu 24/h juz wczesniej. :)

Co do jakosci endgame to przy optymistycznym zalozeniu o trzymaniu poziomu contentu grupowego (takiego jak lowlvl) to ja sie narazie nie martwie. Jesli raidy beda tak ladnie zrobione i ciekawe jak dungeony to ja bede zadowolony. Te w noobzonach sa tylko "OK" ale juz Darkening Deeps w Gloamwood designem wbija w ziemie (Gobliskie podziemne miasto), bossiki tez fajne (i trudne!!!).

Autor:  iniside [ 12 sty 2011, 20:17 ]
Tytuł: 

Deepstrike Mines sa duzo lepsze. Najlepiej jak przyjdzie taki noob i mysli ze na tych kladkach to sa niewidzialne sciany i spac sie nie da.. A tu zaskoczenie i ziuuuuuuu.

Autor:  Nyx [ 12 sty 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

No można to porównać do koreańskich gier pod względem szlifu w wersji beta

Autor:  Bloodleaf [ 12 sty 2011, 21:49 ]
Tytuł: 

Ja mam Polska i niestety kasuje w ojro, swoja droga dziwne że jednych tak a drugich inaczej pomimo tego że ten sam kraj.

Jak zmienię na USA to moge zapłacić w $ ale jak zmieniam na Polska to wybrany sub plan automatycznie zmienia sie na EUR, cwaniaki.

Autor:  tomugeen [ 12 sty 2011, 23:18 ]
Tytuł: 

Przegladalem sobie filmik barda z instance, a potem skille i ulozylem taki build Full suppport bard + buffniety pet i utility z rangera + blink z riftstalkera(z braku laku). Ale to musi byc strasznie nudne - jeden aoe heal caly czas + rebuff co 30 sec 5 spelli + finishery wg uznania.

Swoja droga, justicar powinien miec cos typu cadence (ofc slabsze). Jak w WAR divine assault (channelowany melee swingami) czy Judgement (castowany w melee range)

Bot moze tym grac lawl.

Autor:  Kabraxis [ 13 sty 2011, 07:00 ]
Tytuł: 

To dobry build dla Mendola bo on juz stary jest i refleks nie ten. :P (joke)

Jesli to ma byc build supportowy do naprzyklad dungeonow to ja bym zamiast Rifstalkera 0-point dal Saboteura dla AOE snare lub BladeDancera dla Side Steps (50% na unik przez 15 sec) w przypadku zebrania agroo lub nawet Infiltratora (PvP soul) dla Break Free (usuwa all CC i movement imparing efekty - przypuszczalnie dziala tez w PvE).

Autor:  Mendol [ 13 sty 2011, 07:04 ]
Tytuł: 

ranger jest nudny, a pet mi sie nie podoba ;/
ale pewnie do pve trzeba bedzie wziac.

podobal mi sie ranger/assasin/saboteur (albo rift).
w next evencie potestuje reszte.

Strona 67 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team