MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Tanks https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819 |
Strona 67 z 147 |
Autor: | Piaskowy [ 30 mar 2012, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Leci patch. 617Mb. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 mar 2012, 11:58 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Ma być w nim fizyka ?
Fizyka to bliżej nieokreślona przyszłość. Jeśli w ogóle się zdecyduja ją wprowadzić, z uwagi że nie chcą komplikować sterowania pojazdami i prostoty ich prowadzenia. |
Autor: | RufeN [ 30 mar 2012, 13:56 ] |
Tytuł: | |
nie ogarniam tych nowych skilli dla zalogi, jakis guide co brac? :/ |
Autor: | Piaskowy [ 30 mar 2012, 14:00 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): nie ogarniam tych nowych skilli dla zalogi, jakis guide co brac? :/ \
http://worldoftanks.eu/news/1359-72prev ... skills-pl/ prawie jak guide ![]() Ja tam ładuję wszystkie skile na raz i zobaczę jaka różnica jest ![]() |
Autor: | RufeN [ 30 mar 2012, 14:09 ] |
Tytuł: | |
"prawie" - nie mam pojecia ktore skille sa zbugowane, kiepsko dzialaja i ktore warto brac ;d |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 mar 2012, 14:09 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): nie ogarniam tych nowych skilli dla zalogi, jakis guide co brac? :/
Chyba w zależności od typu pojazdu. No i perki działają tylko jak są 100%, więc lepiej wcześniej wziąć jak się chce, bo każdy kolejny skill to więcej expa. A |
Autor: | RufeN [ 30 mar 2012, 14:24 ] |
Tytuł: | |
"mocne" wydaja mi sie: dowodca: Szósty zmysł - Perk Specjalny wskaźnik na interfejsie będzie pokazywać czy pojazd został wykryty. fajny tez moze byc ten z boostowaniem expa dla zalogi - pytanie,czy to jakis wyrazny %? Król Bezdroży - Umiejętność Zmniejsza opory podłoża. Skuteczniejszy na miękkim podłożu. Zwiększa mobilność i przyspieszenie w ciężkim terenie. i perk zmniejszajacy ryzyko zaplonu Strzelec Wyborowy - Perk Zwiększa szansę ma krytyczne uszkodzenie przy trafieniu w moduł. Nie wpływa na trafienia pociskami HE. Tylko najwyższy poziom umiejętności jest brany pod uwagę w przypadku obecności więcej niż jednego załoganta z ta umiejętnością. Nie jest brany pod uwagę w przypadku trafienia pojazdu z tej samej drużyny Skok Adrenaliny - Perk Poprawia czas przeładowywania na pojazdach, które mają 10% HP lub mniej Ostatnia Transmisja - Perk - dla scouta ![]() |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 mar 2012, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Szósty zmysł dobry jest dla scoutów i td. Wolę chyba to info o uszkodzeniach modułów. Dziś się pobawię. |
Autor: | RufeN [ 30 mar 2012, 14:45 ] |
Tytuł: | |
a czy jesli zaloga zmieni czolg i nie ma 100% to zachowuja sie te skille i perki jak wczesniej secondary skille? (tj zostaja na starym poziomie i zaczynaja dzialac/rosnac gdy znow osiagnie sie 100% na danym zalogancie) |
Autor: | Atherius [ 30 mar 2012, 14:45 ] |
Tytuł: | |
Prawie jak call of duty. :) |
Autor: | Piaskowy [ 30 mar 2012, 16:45 ] |
Tytuł: | |
Jak ktoś chce pograć na "full koncie ( 200k+ golda, wszystkie czołgi etc etc )" to niech napisze na pw. ( użyczam na dzień, tylko zaufanym osobom ). |
Autor: | RufeN [ 30 mar 2012, 18:38 ] |
Tytuł: | |
znalazlem opisy nowych skilli - slabe sa. Cytuj: Numbers shown for skill at 100%
Brothers-in-arms - Perk +5% overall (some sources say just 3% though) Whole crew must have. Does not work, if any member of the crew is knocked out. Commander Jack-of-all-trades - Skill Effectivness in replacing crew members is proportional to the number of wounded crew members, 1 (50%), 2 (25%) etc. Tutor / Mentor - Skill Crew gains +10% XP earned (not the commander). Eagle Eye - Skill Optics ok +2% view range. Optics damaged +20% view range. Premonition / 6th sense - Perk Time to activate 3s. Expert - Perk Time to "read" damaged modules 4s. Within +/-15dgr from the gun axis. Driver Ace - Skill +5% traverse. Off Road Master - Skill +10% mobility on soft ground, or +2,5% on average ground. Cruise Master - Skill -4% gun dispersion caused by vehicle movement. Does not include turret / vehicle rotation. Ramming Master - Skill +15% ramming damage dealt. -15% ramming damage taken. @Intruder313 Neatnik - Perk -25% chance of fires. Gunner Master Gunsmith - Skill -20% dispersion of damaged gun. Sharp-shooter - Perk +3% chance on inflicting additional critical damage. (1% originally) @Intruder313 Not with HE rounds. Steady Hands - Skill -7,5% gun dispersion caused by turret rotation. Nemesis - Perk Enemy visible 2s longer if within +/-8dgr from the gun axis. Loader "Non impact" ammo rack - Perk +12,5% ammo rack durability. Hunch - Perk 17% instant ammo type swap chance. Do-or-Die - Perk +10% reload speed if under 10% HP. Radio Operator Boffin - Skill +20% radio signal range. Situational awareness - Skill +3% view range. Retransmitter - Skill +10% radio range to all friendly tanks within your signal range. Last Ditch Attempt - Perk +2s to transmiting time of dead vehicle Only if radio operator is not killed. Original skills repair 100% faster with skill at 100% (repair time halved) @Black_Rod camouflage 75% better camo coef. with skill at 100% @Ksielvin basic firestopping chance is ~20%, with skill at 100% its 40% (firestopping chance doubled) |
Autor: | Drusek [ 31 mar 2012, 15:27 ] |
Tytuł: | |
na oficjalnej wiki wszystkie są opisane: http://wiki.worldoftanks.eu/Crew#Skills_and_Perks |
Autor: | KomaNczos [ 31 mar 2012, 15:59 ] |
Tytuł: | |
A jak zapisywal sie ktos na samoloty to ostatnio wysylali zaproszenia do alfy, ja dostalem. |
Autor: | meterrr [ 1 kwi 2012, 11:05 ] |
Tytuł: | |
macie moze taka przypadlosc ze fps drastycznie spada, tzn w lewym gornym rogu wyswietla mi niby te 55fps, a gra chodzi jak by bylo 5fps(nawet w menu kursor skacze ;/), pomaga dopiero restart gierki i pojawilo sie po ostatnim paczu ktos jeszcze ma taki problem czy to cos u mnie w systemie jest zjebane a druga sprawa ile umiejetnosci moze miec zaloga, tzn mozna wylewelowac wszystkie ? i czy jest jakis wykres ile potzreba doswiadczenia na lvlowanie kolejnych umiejetnosci |
Autor: | S@mael [ 2 kwi 2012, 11:22 ] |
Tytuł: | |
zaloga moze miec ile chce umiejetnosci. - z tym ze kazda nastepna rosnie 2x wolniej niz poprzednia. potrzebna ilosc do awansu na koljny % mozna zobaczyc w karcie danego zaloganta. Tak. Ja mialem rozne niewyjasnione spadki FPSow (choc 7.2 w teorii jest duzo lepiej zoptymalizowane niz 7.1.1) mimo ze mam mocno zoptymalizowana gre : efekty textury opcje preferances.xml i okienko grafiki. Niektore mody sie gryza z plikami gry i powoduja spadki fpsow , trza to ogarniac. np . voice mody jechaly mi fpsy do 10 szczegolnie przy patchu 7.1.1 , czy server side crosshair , zoom mods , jimbo , extended visualization mod itp ewentualnie sciagnij sobie WoT tweakera do patcha 7.2 - pomaga tez defragmentacja plikow gry i katalogu z preferences.xml - zaczalbym od albo optymalizacji post procesing jezeli cesz na tym smigac;p ( na necie sa tutki) albo wylaczenia , takze anty aliasingu , itp. zobacz czy w snajperskim masz spadki wieksze czy na arcade max zoomout, albo np czy w krzakach lub kolo drzew. |
Autor: | White Trox [ 2 kwi 2012, 13:22 ] |
Tytuł: | |
moja załoga na is-4 ma 190 % do wydania i nie mogę się zdecydować. Wcześniej miałem 100 na repke i 90 na ogień, a wy w co wpakowaliście? |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 2 kwi 2012, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Ogień u ruskich nie jest problemem, mają zazwyczaj mniejszą szansę niż inne nacje na zapłon. Poza tym masz u kierowcy perka teraz co obniża mozliwość zapłonu, lepiej imo to. Naprawa jako podstawa, a potem coś z nowych skili raczej. |
Autor: | Krawata [ 2 kwi 2012, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Podobno w cieżarach nadal repka i potem te nowe cuda. Nic tak nie wkurza jak zostać rozstrzelanym bo track spadł drugi raz ![]() |
Autor: | White Trox [ 2 kwi 2012, 14:33 ] |
Tytuł: | |
a intuicja jak działa? strzelam pociskiem zaczyna się ładować i klikam szybko na inny typ i mam szanse, że od razu załaduje ? ![]() |
Strona 67 z 147 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |