MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Overwatch
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44381
Strona 67 z 77

Autor:  Szamotula [ 12 cze 2016, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Razoth napisał(a):
Ludzie są w stanie oglądać LoL'a więc o Overwatch można być absolutnie spokojnym.


Co ma piernik do wiatraka? LoL to izometryczna moba jak kazda inna. Oglada sie tak samo jak kazda inna mobe. To czy kogos jara LoL to juz inna kwestia.
OW ma zwyczajnie slaby design podstaw pod ogladanie.

Autor:  Razoth [ 12 cze 2016, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Ta, bo LoL miał na starcie. Tysiące ludzi oglądało a nawet spectatora nie było normalnego. :D Proszę cię.

I nie - nie ogląda się. Jest imo kurewsko nudny a popularnością rozpierdala.

Wszystko się da zrobić, wystarczy się spiąć a Blizzard to Blizzard.

Będą rozwijać OW i trzymać zainteresowanie casuali to będą mieli dziesiątki/setki tysięcy na lajcie. Porównywanie gier, które już zadomowiły się na rynku esportowym do świeżej produkcji jest głupie.

Osobiście nie wierzę, że pokonają LoL'a, Dotę czy CS ale mają szansę na solidną markę, jeżeli oczywiście będą chcieli.

Autor:  Pwael [ 12 cze 2016, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Deshroom napisał(a):
Czy na zwykłym monitorze bez 100Hz jest sens wyłączać limit fps 60?

Przede wszystkim wylacz vsync, jak masz monitor 60hz to ustawienie limit fps display based nalozy capa ~70 fps.
Z wczesniejszych doswiadczen w innych grach - pomimo gry na 60hz wygodniej mi sie gralo majac +- 90 fps niz sztywno ustawione 60hz/60fps
Ale zasadniczo lepiej miec stale 60 fps niz skoki 60-120 itp.

OW w trybie spektatora potrzebuje powtorek "ostatnia akcja" gdzie np uzycie ulta zabija 4-5 osob. I mialo by to byc pokazywane od razu w trakcie jak teamy sie resetuja a nie na koniec gry. Dopoki tego nie wprowadza ze moga sobie dowolnie wybrac "ostatnia akcje" z kazdego pova, to dla niewtajemniczonych ogladanie meczy bedzie zwyczajnie nudne.

Autor:  Deshroom [ 12 cze 2016, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Pwael napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Czy na zwykłym monitorze bez 100Hz jest sens wyłączać limit fps 60?

Przede wszystkim wylacz vsync, jak masz monitor 60hz to ustawienie limit fps display based nalozy capa ~70 fps.


vsync jest domyślnie wyłączone w Overwatch. Pytam bo zawsze ustawiam fps 100+, ale czytałem że bez monitora 100Hz to nie ma znaczenia, wydaje mi się że to nieprawda.

Autor:  Arturnik [ 13 cze 2016, 01:41 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Farin666 napisał(a):
A na dodatek z dnia na dzień coraz mniej ludzi u mnie w to gra, co nie wróży dobrze jeżeli tendencja jest globalna.


Moja teoria jest taka ze po prostu zmieniła sie juz całkowicie motywacja do grania w gry komputerowe. Mało kto gra dla samego grania, zawsze musi byc jakas dodatkowa marchewka, w większości gier podążamy za niekończącymi sie unlockami, championami farmimy walutę w nieskończoność, napierdalamy daily questy, albo po prostu wbijamy wyższa ligę/MMR klnąc przy tym ze jesteśmy nizej niz powinnismy byc przez noobow w dobieranym teamie przez chujowy matchmaking.

Teraz to jest na zasadzie - "o wygrałem rundę, no ale to bez sensu bo nic z tego nie mam" - Wiec do czasu wydania przez Blizzard rankedow, na razie dla większości nic nie znaczący level i losowe skorki na postać, nie sa wystarczająca motywacja zeby odpalić grac w gre.

Autor:  Szamotula [ 13 cze 2016, 08:13 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Ja bym bardziej optowal za tym, ze powodem jest mega mala ilosc contentu. Ja sam kupilem gre pod namowa znajomych(co prawda sie wycwanilem i zalozylem na czystym koncie bnet bo na 90% odsprzedam), ale kurde to jest zwyczajnie powtorka z d3.
180zl za gre, w ktorej jedynym trybem gry jest Quick Play, mala ilosc map + ten sam schemat budowy map(praktycznie kazdy pierwszy chokepoint to identyczna brama, tylko z inna skorka i ew. dodanym oknem, ostatni chokepoint na hanamurze to praktycznie kopia 1:1 ostatenigo z hollywood itp), brak wsparcia dla moderow + brak dedykow(tego nigdy nie bede w stanie zrozumiec, przeciez to jest tona darmowego contentu dla OW, a blizzard nawet nie musialby kiwnac palcem), brak community feature'ow(dlaczego na PCowej wersji nie ma interfejsu bnet 2.0?, zero czat roomow, friendlista/recently played w oddzielnej nakladce robiona pod konsole, gdzie opcja zapisywania/ogladania/share'owania replayow itp?).
Na chwile obecna OW to dla mnie kastrat, aczkolwiek zajebiscie grywalny.

Autor:  ShadorVD [ 13 cze 2016, 08:17 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Yyy w przypadku np. Takiego Lolka albo dota 2 nie jest problemem brak contentu. Wydaje mi się że faktycznie granie dla grania już w jakiś sposób odchodzi w odstawkę i zazwyczaj musi być coś jeszcze do tego. Rankedy, skiny, gold czy cokolwiek innego co by nagradzalo grającego.

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Mark24 [ 13 cze 2016, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Przyznam sie, ze mi brakuje tej marchewy.
Na kiedy te laddery sa zapowiedziane?

Play of the game jest do calkowitej przerobki imho - wylaczyc z tego ulti i byloby duzo lepiej. Ogladanie po raz setny jak wybucha opona jest po prostu nudne.

Autor:  Farin666 [ 13 cze 2016, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Mark24 napisał(a):
Przyznam sie, ze mi brakuje tej marchewy.
Na kiedy te laddery sa zapowiedziane?

Play of the game jest do calkowitej przerobki imho - wylaczyc z tego ulti i byloby duzo lepiej. Ogladanie po raz setny jak wybucha opona jest po prostu nudne.


Jak dla mnie to ulti powinny byc calkowicie usuniete z tej gry.

Autor:  Huragan [ 13 cze 2016, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

ulti to caly smaczek tej gry :) wg mnie powinni wylaczyc mozliwosc wyboru 2 takich samych postaci do gry

Autor:  Vercin [ 13 cze 2016, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

mi sie wydaje ze napewno powinny sie wolniej ladowac ulti i byc oparte tylko o cd czasowy a nie zadne akcje typu nabijanie ulti mercy w moment kiedy boostouje kogos napierdlajacego bezmyslnie w tarcze rejharda

Autor:  Huragan [ 13 cze 2016, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

przeciez tarcza sie nie healuje

Autor:  Huragan [ 13 cze 2016, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

az zaraz sprawdze :)

Autor:  EloNis [ 13 cze 2016, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

tarczy nie da sie shealowac, ale boostujac dmg reinharta kiedy uzywa tarczy dostaje sie ulti na merci.

Autor:  Vercin [ 14 cze 2016, 02:32 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Eee? JAkie healowanie tarczy i jaki dmg reinharda kiedy uzywa tarczy:P?
Chodzi o to ze Mercy boostujac damage KOGOS KTO BIJE W TARCZE reinharda(zapewne winstona tez) laduje swoje ulti mimo ze temu ktory bije w tarcze wcale sie nie laduje.
To bug jest chyba bo bez sensu ze za robienie dmg barierom nie laduje sie ulti nikomu a mercy boostujacej ten dmg juz tak. Przez ten bug jej ulti jest tak dobre ze mercy jest po prostu must have

https://www.youtube.com/watch?v=4r4ldCRrkp4

Autor:  Vercin [ 14 cze 2016, 11:31 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

btw . McCree i Widowmaker nerfs w tym tygodniu

Autor:  Ravushimo [ 14 cze 2016, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Deshroom napisał(a):
Pytam bo zawsze ustawiam fps 100+, ale czytałem że bez monitora 100Hz to nie ma znaczenia, wydaje mi się że to nieprawda.

Bo to nieprawda, jesli komp jest ci wstanie generowac 120/200/300 klatek na sekunde i zawsze bedzie wybieral ta ostatnia w danym momencie to obraz bedzie wydawal sie plynniejszy niz sztywne ustawienie 60fpsow i gdy zwiekszy sie frame latency bo komp czeka na wyswietlenie klatki. W wiekszosci gier nic tym absolutnie nie zyskasz, ale w fpsach czy racing simach wrazenia sa po prostu lepsze.

Autor:  Deshroom [ 14 cze 2016, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

Dzięki.

Autor:  Pwael [ 14 cze 2016, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

OW to gowno dla dzieci ®roball
Od teraz tylko ta gra
https://youtu.be/6gkDeUuwS9Q

Autor:  Vences [ 14 cze 2016, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Overwatch

"Legend of Titan..." Ten film jest już niedostępny z powodu roszczenia dotyczącego praw autorskich zgłoszonego przez użytkownika Activision Publishing, Inc..

Strona 67 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team