MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Fallout 4
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44629
Strona 67 z 71

Autor:  TobiAlex [ 1 gru 2015, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Shador von Dal napisał(a):
No to tak na szybko, ja szedłbym w coś takiego - ale to jest tyyyyyle leveli, że pewnie grę zdążysz przejść parę razy :)

http://www.nukahub.com/tools/special?bu ... b7553!!524

Ja gram na normalu, mam masę frajdy i pewnie dlatego w ogóle nie wziąłem pod uwagę całkowicie endurance + zastanów się czy te pistoleciki to mają być automatyczne czy nie - bo od tego zależy perk o nazwie Gunslinger - jeśli automatyczne to bierzesz Commando. Dodatkowo w tym buildzie który Ci wysłałem jest maks sneak i craftowanie.


No, i to jest odpowiedź :)

A nie:

zaboleq napisał(a):
Pytanie o buildy w falloucie, serio?

Autor:  wenth1 [ 1 gru 2015, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

dzięki Shador
punkty rozdałem nieco inaczej, i pare perków pewnie zmienie, ale o coś takiego mi chodziło ;)

Autor:  Drusek [ 1 gru 2015, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

ProTip: nie trzeba mieć rozwiniętych perków do craftu zeby wykrafcic najlepsze mody na przedmiotach - wystarczy zdjąć te mody ze znalezionych przedmiotów i można przekładać do innych bez wymagań perków.

Autor:  TobiAlex [ 1 gru 2015, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Drusek napisał(a):
ProTip: nie trzeba mieć rozwiniętych perków do craftu zeby wykrafcic najlepsze mody na przedmiotach - wystarczy zdjąć te mody ze znalezionych przedmiotów i można przekładać do innych bez wymagań perków.


No nie wiem, próbowałem tak z karabinem i niestety po odłączeniu tłumika, nie dało się go przyczepić do innego karabinu (nadmieniam, że oba karabiny tego samego typu). Bug?

Autor:  Drusek [ 1 gru 2015, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

TobiAlex napisał(a):
Drusek napisał(a):
ProTip: nie trzeba mieć rozwiniętych perków do craftu zeby wykrafcic najlepsze mody na przedmiotach - wystarczy zdjąć te mody ze znalezionych przedmiotów i można przekładać do innych bez wymagań perków.


No nie wiem, próbowałem tak z karabinem i niestety po odłączeniu tłumika, nie dało się go przyczepić do innego karabinu (nadmieniam, że oba karabiny tego samego typu). Bug?

Moze to inne karabiny były (baza musi być ta sama). A może ten drugi nie miał odpowiedniej lufy (do niektórych luf nie można nic doczepić)

Autor:  ShadorVD [ 6 gru 2015, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Powiem tak, przeszedlem Fallouta... Ale zenujace zakonczenie...

Autor:  Perrin [ 7 gru 2015, 06:05 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Które, bo jest ich kilka? ;)

Autor:  ShadorVD [ 7 gru 2015, 08:04 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Perrin napisał(a):
Które, bo jest ich kilka? ;)


Spoiler:

Autor:  Drusek [ 7 gru 2015, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4472/? + Darker nights
immersja +10

Autor:  Kaban [ 7 gru 2015, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Shador von Dal napisał(a):
Powiem tak, przeszedlem Fallouta... Ale zenujace zakonczenie...


+1

Spoiler:

Autor:  Turbot [ 8 gru 2015, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Powiedzcie mi czy da się jakoś skarając zrobić taki quest, bo mam quest w Revere Satelite Station - 3 czesc gdzie idze sie za sygnałem radiowym - i mam wielki problem - jest tam 20 supermutantów z czego polowa ma czaszki nad glową + jeden czaszka+gwiazdka, do tego 6 tych psów. Nawet w power armorze walą z rakietnicy do mnie i padam na 3 strzały. Ale najgorsi to są samobójcy w nukami (też mają czaszki).


Może ja coś zle robię, mam 18 level i do tej pory questy były ciężkie ale nie niemożliwe.

Autor:  Senex [ 8 gru 2015, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Też nie byłem w stanie zrobić tej części questa. Tam niektóre mutki mają 35lvl. Wróciłem kiedy BoS zaczęło patrolować Commonwhealth. Przy podejściu do lokacji pojawił się latający patrol i mutki zaczęły się wyrzynać z BoSem. Ja tylko dobijałem.

Autor:  TobiAlex [ 8 gru 2015, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Zawsze można wziąć latacza :]

Autor:  Drusek [ 8 gru 2015, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

pieniek82 napisał(a):
Powiedzcie mi czy da się jakoś skarając zrobić taki quest, bo mam quest w Revere Satelite Station - 3 czesc gdzie idze sie za sygnałem radiowym - i mam wielki problem - jest tam 20 supermutantów z czego polowa ma czaszki nad glową + jeden czaszka+gwiazdka, do tego 6 tych psów. Nawet w power armorze walą z rakietnicy do mnie i padam na 3 strzały. Ale najgorsi to są samobójcy w nukami (też mają czaszki).


Może ja coś zle robię, mam 18 level i do tej pory questy były ciężkie ale nie niemożliwe.

Obok jest settlement - zbuduj parę działek i luruj ich :)

Autor:  Ravushimo [ 8 gru 2015, 14:51 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Mutki z nukiem atakuj w reke w ktorej trzymaja bombe =)

Autor:  EloNis [ 8 gru 2015, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

generalnie kluczem do zrobienia tej lokacji jest albo szybkie ściągnięcie mutka na antenie, który wali rakietami, albo ukrywanie się przed jego rakietami za np. barierkami anteny która jest vice versa do mutka z wyrzutnią, i wyrżnięcie jak najwięcej mutków w lokacji a potem zająć się na spokojnie typem z wyrzutnią.

Autor:  Drusek [ 9 gru 2015, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Lista ciekawych miejsc (bez spojlerów): http://imgur.com/gallery/uWOHK

Autor:  Huragan [ 9 gru 2015, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Skonczylem Fallouta....zajebiste zakonczenie jesli sie wszystko robi co chce Bractwo Stali :)

Autor:  Mark24 [ 9 gru 2015, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

jaki pierwszy quest doprowadzi do koncówki z bractwem stali?

Autor:  Huragan [ 9 gru 2015, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Fallout 4

Mark24 napisał(a):
jaki pierwszy quest doprowadzi do koncówki z bractwem stali?


Robisz questy które na Prydwenie daje ci szef BS Maxson....nie jest ich duzo. Ale musisz je wykonywac tak jak chce Maxson....bez litosci żadnej :)

Strona 67 z 71 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team