dla mnie gra zabita właśnie zostaje przez brak pvp, brak sklepików ( tworzyła się nowa odnoga ekonomi, można było skupować rzeczy, nie ślęcząc nad AH ), i totalna ściema z tym obciążeniem grałem na KR ze słabszym kompem i chodziło bez problemu, to był właśnie urok gry miasta tętniły a nie skupisko baranów przy AH i to wszystko, reasumując welcome to AH wow puste miasto a przy AH 100 graczy..
Brak krwi, to element grafiki, podprogowo dobrze wpływający jeśli widzimy jak robimy mała rzeź i krew się leje strugami, no ale widać chodzi o to by więcej na serwerach grało tych dzieciaków 12 latków, a tak swoją drogą jaki ich będzie procent 0.5 % totalnego serwera ?
Brak emblematów, tylko te podstawowe, nic o tym nie słyszałem
Enchanting, rozumiem że widzieliście na becie jaki spam na ekranie jest jak ktoś wbija na +6 +9 teraz, ułatwione by dzieci sobie dali rade, w jakże trudnej przecie grze
skrzynki przeboleje
Reasumując ponownie zamiast rozwijać grę faktycznie cofają ją w rozwoju, pierwsze takie mmo znam, aby tyle wycinano, i co lepsze niektóre aspekty gdy bez informacji, ot poprostu w tym patchu to i to, nic się Frogster nie słucha graczy, spierdzielili pierwszą betę, olewają strasznie community, i perfidnie chodzi tylko o kasę.
Swoja drogą brak krwi bym przebolał, ale kasacja pvp na xx okres czasu czy pet system, który był zajebisty zabija tą grę, i to nie paru nas jest przeciwko temu, na forach EN i Froga tysiące postów jest co oni robią z grą.
|