MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 68 z 314

Autor:  sula [ 11 gru 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

Powinien być po prostu auto-kick z gry jak ktoś jest AFK dłużej niż x czasu.

Autor:  Highlander [ 11 gru 2011, 12:00 ]
Tytuł: 

dodali by tez wiecej trybow gry i wywalili to ch... UI. No i dali mozliwosc concade ;d

Autor:  Highlander [ 11 gru 2011, 12:43 ]
Tytuł: 

bo na razie matchmaking to tylko all pick?

Autor:  iniside [ 11 gru 2011, 12:52 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
UI jest wporzadku, concede bedzie naduzywane. Wiecej trybow? Nie wiem po co.

For the glory and cookies!


A juz tak ogolnie to jakiś CTF, Domination albo TDM nikomu nie zaszkodzi. Ile sie mozna ganiać na jednej mapie ? ;e. Zwlaszcza, że te powyższe pewnie nie trwałby 1h+.

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2011, 12:53 ]
Tytuł: 

Na -SD zwykle graja sensowniejsi ludzie ;]

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2011, 13:00 ]
Tytuł: 

Zakladajac ze hero DOTE zbalansowani sa pod DOTE i mape DOTY, dorabianie innych mapek (ctf lol furion) rozwala ten balans, ergo sluzy napierdalaniu sie bez sensu ludziom ktorzy nie wiedza o co w tej grze chodzi i tak.

Autor:  raggnarok [ 11 gru 2011, 13:25 ]
Tytuł: 

Ja bym chcial -rd i -sd. Ciekawe w sumie czy w ogole je wprowadza i jak to rozwiaza, glosowanie na tryb przed rozpoczeciem gry czy cus...
Nie wiem roball czemu narzekasz na tryby, przeciez one sa integralna czescia doty (chyba ze masz na mysli tylko jakies dziwne ctf czy inne domination...).

Autor:  raggnarok [ 11 gru 2011, 13:32 ]
Tytuł: 

A nie wiem, chyba nie. Jakby bylo to bym gral tylko customy :)

Autor:  Dana [ 11 gru 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Zakladajac ze hero DOTE zbalansowani sa pod DOTE i mape DOTY, dorabianie innych mapek (ctf lol furion) rozwala ten balans.


Nie zgadzam się.

Autor:  Dana [ 11 gru 2011, 14:45 ]
Tytuł: 

Sergey, teraz dorośli rozmawiają.

Autor:  Highlander [ 11 gru 2011, 16:14 ]
Tytuł: 

roball mi chodzilo o to, ze mi SD brakuje wlasnie w matchmaking. W practice/custom chyba jest. Beda tez takie "pokoje gry" jak w hon typu "5vs5 stats SD k/d ratio 0.1 " ? :d

Autor:  Highlander [ 11 gru 2011, 16:27 ]
Tytuł: 

w sumei ta.

wlasnie obejrzalem jakis twoj screen robau i rozwalilo mnie, ze masz dote 2 po polsku ;d nie wiedzialem, ze w ogole jest taka opcja.

Autor:  gufnowapnjasz [ 11 gru 2011, 17:27 ]
Tytuł: 

no ta 'polska' wersja jest taka stadionowa. troszke jest po polsku, wiekszosc po ang. az specjalnie steama na ang zmienilem

Autor:  Kole0 [ 11 gru 2011, 17:44 ]
Tytuł: 

najlepsze jest polskie tlumaczenie aury drowrangera, cos w stylu:
' zwieksza obrazenia od atakow magicznych o x/x/x/x
bonus pasywny: premia do zasiegu x/x/x/x'

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2011, 21:17 ]
Tytuł: 

TR vs Na'Vi finał czegoś na http://www.joindota.com/en/live/tobiwan

Szkoda ze Mouz (Ebin - czyli honiarze) odpadli w polfinale z Na'Vi.
Zawsze lubie ogladac jak sklecony team z hona bije sie potegami doty i wygrywa ;]


EDIT: ogladajcie i uczcie sie kruwau.

Autor:  Icekk [ 11 gru 2011, 22:46 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):

EDIT: ogladajcie i uczcie sie kruwau.


tak jak ksiadz mowi

Autor:  White Trox [ 12 gru 2011, 20:32 ]
Tytuł: 

Może ich programiści testują boty?

Autor:  Mirtul [ 13 gru 2011, 00:11 ]
Tytuł: 

ŚWIETLIŚCI !
ahehehuheue, sorry nie moglem wytrzymac ;]

Autor:  Stobek [ 13 gru 2011, 00:20 ]
Tytuł: 

No zajebista mechanika ten dying, mobów po 300, a denajów 10;p
Naprawdę można sobie grubą przewagę na lane wyrobić:>

Czy to taki poziom wysoki, że ciężko z denyować?

Ma sens ta mechanika czy nie? Tak poważnie sie pytam.

Autor:  Kole0 [ 13 gru 2011, 00:23 ]
Tytuł: 

jak przeciwny team nie potrafil zlozyc hexa to gg ;>

dzis mialem taka sama gre, ale to ja dostalem wpierdol - zeus i AA po 1:20h gry nie mogli zbudowac hexa i magina z 1.5k hp ownil nas wszyskich.

Strona 68 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team