MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 69 z 147

Autor:  S@mael [ 17 kwi 2012, 18:18 ]
Tytuł: 

tiger > panteras anyday. ( tigery maja oszukane wieze ktore dinguja wszystko a i przebijaja nawet 9 tiery zwyklym tigerem.)

is-4 ma dzialo z is-7 ale wolniejsze i troche mniejsza penetracje . ale speed i armor is4 a is 7 to jak niebo i ziemia is-4 to chodzacy weakspot.

Troll jest do dupy jak maryna .wydaje ci sie ze jest dobry bo raz na gre gosc wystrzelil i zadal duzo dmg. wiem bo trolem gralem jmaniakalnie kiedys . do zarabiania 107> troll rowniez.

wlasnie koncze odkrywac is-7 zeby po patchu nie musiec odkrywac 2 czolgow zamiast 1dnego.

Autor:  Atherius [ 17 kwi 2012, 18:27 ]
Tytuł: 

Miałem na myśli is-7 rzecz jasna. ;>
Wiadomo, że ht ma większe pierdolnięcie od medów, ale one z kolei mają inne walory -> duży speed i szybkostrzelność. Po prostu nie wiem czy jest sens posiadać dwa ht i szukam jakiegoś urozmaicenia. ;>

Autor:  S@mael [ 17 kwi 2012, 18:56 ]
Tytuł: 

z niemcow fajna jest tylko e 75 na swoim tierze. e-100 i mausy uzywane sa w klanowkach jako ciezsze z ciezkich.ale ogolnie to slabe czolgi.

najlepsze medy to t54 i batchat inne mozna sobie darowac.

a i tiger 2 na championy kompanie czasami sie bierze i Gw panterke arte 6 tier na tegoz championa (tiers max 8 )
na VII tiger P to dobry czolg ale i tak t 29 usa lepszy. generalnei drzewko niemieckie mozna sobie darowac mimo iz zaleta niemcow jest celnosc.

Autor:  Atherius [ 17 kwi 2012, 19:22 ]
Tytuł: 

Celność właśnie.. jak się swoim kw-3 wkurwiam tak samo jak było w kw, albo pocisk nie dolatuje a jak już to w niebo.

Autor:  S@mael [ 17 kwi 2012, 22:12 ]
Tytuł: 

121 % skilla na moim is-4 - ventylacja , brother in arms . dodatkowo vertical stabilizer (od 8 tierow ) skille snap shot i smooth ride i hit ratio kazdym czolgiem 75+ gwarantowane . moze tak ruskimi trza sie nauczyc grac bo gra sie inaczej . Ja nie mam problemu trafic z 300+ w male wlazy czy wizjery na wiezy, wiec da sie. wiekszosc strzalow i tak oddaje w arcade.
(tam niema ze niedolatuje - polecam sprobowac) (albo poprobowac "server side croshair" )

Celnosc w najwiekszym stopniu zalezy od zamontowanego dziala.


-Niemcy glownie slyna z podpalania ich od przodu :D

Autor:  White Trox [ 17 kwi 2012, 22:24 ]
Tytuł: 

hmm a ja z kolei nie mam żadnego respektu do e75 jak jade isem-4, ale jak wdzię mausa/setkę to nagle szukam innej drogi 8) .

znaczy się z tego co rozumiem to oni to działo arty dają na tier 6 kv-2, a więc nerfią kv, bo już się skończy one hitowanie na tier 5 i ranienie wyższych tierów.

Powiedzmy sobie szczerze dodatkowe hp do czwórki nic nie dadzą. Ten czołg to jeden weak spot i tylko nooby które nigdy skinów nie widziały nie wiedzą gdzie walić, ciągle rykoszetują dlatego tak miło się tym robi rzeźnie. Przy walkach z 10t noobów jest mniej, a więc mniejsza szansa na przeżycie i przeciwnicy mają lepszy sprzęt. To już te gówniane amerykany po ostatnich zmianach są lepsze.

Autor:  Atherius [ 18 kwi 2012, 07:53 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
121 % skilla na moim is-4 - ventylacja , brother in arms . dodatkowo vertical stabilizer (od 8 tierow ) skille snap shot i smooth ride i hit ratio kazdym czolgiem 75+ gwarantowane . moze tak ruskimi trza sie nauczyc grac bo gra sie inaczej . Ja nie mam problemu trafic z 300+ w male wlazy czy wizjery na wiezy, wiec da sie. wiekszosc strzalow i tak oddaje w arcade.
(tam niema ze niedolatuje - polecam sprobowac) (albo poprobowac "server side croshair" )

Celnosc w najwiekszym stopniu zalezy od zamontowanego dziala.


-Niemcy glownie slyna z podpalania ich od przodu :D


Ale co tu jest do uczenia ? Celujesz i strzelasz, przecież nie robię tego jadąc na pełnej piździe tylko stojąc. ;>
Mam 107mm, może to kwestia słabego wyszkolenia załogi, bo mam dopiero po 80%.
Ogólnie pociski albo nie dolatują albo gdzieś w powietrze. Czy zejście się celownika ma aż tak duże znaczenie, bo czy dłużej poczekam czy walę od razu po skierowaniu lufki to jakoś mało różnicy widzę.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 kwi 2012, 18:39 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Co gracz to opinia. Dla mnie KT, E75 i E100 to świetne czołgi na randomy. Tak samo cała linia medów od Panther w górę. Nie miałem problemu z odpowiednikiem innej nacji. Jak w E75 czy IS4 spotykałem T34 to mi go było szkoda. :>

Autor:  meterrr [ 18 kwi 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

z tego co gdzies czytalem max zasieg widzenia to 500m,
a pytanie mam takie, ile metrów ma jedna kratka na mapie ? ile to jest 500m ?

Autor:  Drusek [ 18 kwi 2012, 21:44 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

meterrr napisał(a):
z tego co gdzies czytalem max zasieg widzenia to 500m,
a pytanie mam takie, ile metrów ma jedna kratka na mapie ? ile to jest 500m ?


z tego co pamiętam to zależy od mapy - mają różne wielkości
a zasięg widzenia obliczają z kwadratu nie z okręgu... także jest to od 500 do 600 ileś nawet

Autor:  Turbot [ 20 kwi 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Witam

Po długiej przerwie 5 miesiecy chcialem pograc w WoTa a moje konto zostało zablokowane gdyż nie wybralem servera gdy nastąpował rozłam na EU/US - Nigdzie nie ma opcji żeby dokonać tego wyboru.

Czy ktoś miał podobny problem i w jaki sposób go rozwiązał.

Pozdrawiam

Autor:  S@mael [ 20 kwi 2012, 19:39 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

jest juz test server 7.3 a wiec testujemy
http://worldoftanks.eu/news/2091-public-test-73-pl/

- sprobuj zapostowac na oficjalnym forum w pomocy technicznej

Autor:  S@mael [ 21 kwi 2012, 08:19 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

KW-1 - sklaniam sie ku opini ze to crap. (V ) tier
kw-2- Kozak z trolem i modulami moze ciupac IX tiery - bardzo przyjemny czolg (VI) tier - zarabia podobnie , wieza troche szybciej sie rusza ( ma druga wieze) troll nawet celny z ventylacja , skupiaczem ,rammer - 20 sec ladowanie z brother in arms bedzie ponizej 20 sec.- PrO. imo nie oplaca sie 107 na kw-2 w nowej wersji
kw-3- nie mam zdania - dodano mu nowy silnik pozatym bez zmian jak sie wydaje i teraz jest VII tier - taki sobie z lekkim naciskiem na crap!;p
kw-4 - wielki jak 2 autobusy , malo ruchawy , dzialo dlugie jak sam czolg , dobry pancerz na hullu 180 - moze odbijac nawet od 9-10 tierow. dzialko szybsze niz u IS-3 ale srednio 80 dmg mniej. Taki sobie czolg z lekkiim naciskiem na dobry (ciekawa alternatywa dla is-3) VIII tier
is-8 - miekkii i puchaty - dobre dzialo X tierowe 9.9 secx ladowane okolo 400 dmg przebijalnosc bardzo dobra 270- mobilnosc prawie jak is-3 , predkosc max wieksza . Dobry med w drzewku heavy;p IX tier

is-4 -2400 hp i to dzialko co is-8 - wieksza predkosc maxymalna , z gorki smiga 40+ ale rozpedza sie jeszcze gorzej niz stary is-4 , pancerz bez zmian.- ogolnie dobry czolg X tieru

ST-1 IX - tier dobry czolg , z dobrym pancerzem i dzialem.

t150- VI tier heavy- crap

francuska arta premium - ruchawosc i zasieg kątow porownywalne do s-51 , bardzo szybkie przeladowanie jakies 9 sec dmg troche mneijszy niz grille , jest wmiare opancerzony, IV tier - zarabia srednio;]
francuski TD 3 tier premium - Crap - marder lepszy

Autor:  White Trox [ 21 kwi 2012, 19:33 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Powiem tak może jestem przeczulony, ale ta nowa lufa w is-4 wydaje mi się do chrzanu, a te 42 z górki nic nie zmienia, bo przyspieszenie ma takie jak zawsze i więcej niż 30km na prostej nie wydoli.

Ten is-8 to nawet w miarę szybko rozpędza się do 40 na prostej.
Cytuj:
Dobry med w drzewku heavy;p IX tier
o tym samym pomyślałem.

anyway, dobra wiadomość jest taka, że jak sprzedam is-4 i i is-8 to kupie sobie w końcu is-7 hehe 8)
Więc te zmiany już mnie mało interesują.

Jedyne co to żal mi kupionego kamo za goldy.

Autor:  Neonin [ 23 kwi 2012, 12:32 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

A ja jakoś nie mogę załapać filozofii grania tymi lightami francuskimi. Niby to zapierdala ale zwrotność nie pozwala na bycie scoutem. Pierdolnięcia to specjalnie nie ma, o armorze nie wspomnę.
Zadaję więc magiczne pytanie - jak żyć?:)

Autor:  S@mael [ 23 kwi 2012, 12:44 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

to sie sa scouty to mobilni snajperzy.
bat chat nawet po nerfie w 7.2 jest wciaz najlepszym medem. Nie bez powodu w ligach ESl np jest ograniczenie amxow do 2 per team.
Nawet axm 12t bilem pantera i Tdka na raz i wygrywalem . amx 12 90 potrafi bez pocenia sie przywieźć 2000 expa x1.

jak grac?
- naucz sie grac na arcade modzie bez celowania na snajperze . Wychylasz sie jak oni strzela i ladujesz zaraz jak tylko celownik znajdzie sie na nich , i chowasz sie , albo po ich strzale podjezdzasz i lupiesz gaske i objazd. Dobrze przemieszczac sie ze spota na spota tym sie nie jezdzi po srodku mapy to sa DPS czolgi nei scouty ,ale jak scoutuja to co 2 sec trza zmianiac kierunek jazdy umiejetnie;p



BTW: is-4 w 7.3 zmieniam zdanie - to syf jest

Autor:  Neonin [ 23 kwi 2012, 13:02 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Hmmm rewolucyjna filozofia ;) tylko strasznie duzo sie odbija :/ i jeszcze nie celować.... no nic poćwiczę troszkę ;)

Autor:  S@mael [ 23 kwi 2012, 13:31 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... s-with-72/ ten celownik lepiej sie nadaje do walki w ruchu , dobrze jednak wybrac grafike nei zaslaniajaca czolgu , mozna go tez wlaczyc przez caps+0

Celowac , a raczej sledzic cel, celuj w dol pojazdow na arcade albo pod wieze , jak sie zna weakspoty ( http://playernotes.pl/2012/01/przeglad- ... -of-tanks/) <hitzones 7.2 redstar . mozna walic po modulach np zniszczyc obracanie wiezy itp. Jak chcesz to zloz podanie do nas kgb.host56

Autor:  Mendol [ 23 kwi 2012, 13:48 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

hm moze tez bym pogral, dawno nie szczelalem w czolgach.

Autor:  Neonin [ 23 kwi 2012, 13:50 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Celownik spoko (gdzie wrzucić ten plik?????) ale ten 2gi mod śmierdzi mi na kilometr "radarem".
Za mało gram, żeby do klanu się zapisywać. I pewnie za miesiąc znów zrobię przerwę na pół roku:) Dzięki.

Strona 69 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team