MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 69 z 99

Autor:  Oyci3C [ 27 gru 2013, 15:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Filmik który zrobił 2mil views w jeden czy dwa dni hehe:

http://www.youtube.com/watch?v=pcbG1bUCG9s

Autor:  Oyci3C [ 28 gru 2013, 14:09 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie ma sensu, już lepiej amra3 i breaking point.
W DayZ obecnie nie ma kompletnie nic a dodatkowo zabiłem kilku gości to 9 na 10 zrobiło alt+f4 i zniknęło ciało.

Autor:  gosugamer1 [ 28 gru 2013, 14:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja kupiłem, na chwilę obecną nie ma dużo do roboty raczej, mam topór więc wszystkie zombiaki na hita, biegam zbieram nowe ciuszki/jedzenie/picie i dalej biegam. Raz na 2 godziny spotka się innego gracza... Jak narazie to takie chujowe DLC do simsów (przebieranki, kapelusiki, rękawiczki - customizacja to najbardziej dopracowany ficzer jak narazie) + symulator biegania po lesie.

2/10

Autor:  Xender [ 28 gru 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

DayZ to PVP i klimat, nie każdy to lubi. DayZ Origins oferuje więcej akcji.

Autor:  Oyci3C [ 28 gru 2013, 19:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ta super PVP jak ludzie znikają.

Autor:  Xender [ 28 gru 2013, 21:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

w sumie ja tam na cheaty nie narzekam, może i ktoś oszukuje ale spokojnie można grać

Autor:  gosugamer1 [ 30 gru 2013, 10:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
DayZ to PVP i klimat, nie każdy to lubi. DayZ Origins oferuje więcej akcji.


W standalone jest max 40 graczy na serwerze. Mapa jest tak wielka, że żeby doświadczyć PvP to trzeba by pewnie ze 2~ godziny kampić na lotnisku. Ciała znikają ze względu na bugi, a nie cheaty. Mi kolesie przed zniknięciem slajdują po ziemi. Pojazdów nie ma, budowania żadnych namiotów nie ma, polowania chyba też nie, właściwie niczego nie ma poza bieganiem i zbieraniem rzeczy z ziemi oraz okazjonalnym raz do roku strzelaniem nie ma. :P

Zombie oczywiście nadal przebiegają przez ściany, a jak nauczymy się troszkę chodzić podczas ataków meele, to właściwie nie ma szans żeby zombiaki nas walneły, bo wygląda to tak jakby zombiaki potrzebowały 2 sekundy na castowanie ataku. :P Maksymalnie widziałem 6 zombiaków na raz, właściwie na chwilę obecną mogliby je wyjebać z gry bo nic nie wnoszą. W takim chujowym i powszechnie hejtowanym WarZ - zombiaki są zrobione kilkukrotnie lepiej, łapią wspólne aggro i flankują gracza.

Oczywiście jako survival jest to całkiem spoko symulacja, w sensie wszystko jest żmudne i czasochłonne, godzina biegania, godzina zbierania, 3 minuty strzelania. Ale jako gra standalone w chwili obecnej jest po prostu kurwa nudna.

Rozumiem, że to alpha i mam nadzieję, że kiedyś będzie z tego fajna gra, ale jak ktoś chce kupić w tym momencie i liczy na dobrą zabawę już teraz to stanowczo odradzam.

Autor:  Highlander [ 30 gru 2013, 12:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Prędzej Rocket poleci w kosmos ;]

Autor:  Atherius [ 30 gru 2013, 12:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W ogóle co to za bezsens, żeby w tego typu grach było tak mało graczy ? Chyba, ze chodzi właśnie o zabawę w chowanego.

Autor:  Ravushimo [ 30 gru 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Za duzo to tez nie jest zbyt fajne, w modzie imo 40-50 to byla dobra liczba osób na serwer. Chciałes walki szlo sie do czerno, electro albo na lotniska, wszedzie indziej walk było mniej ale zawsze trzeba bylo brac pod uwage to ze ktos mierzy do ciebie ze snajperki. Najlepsze akcje zreszta mielismy ze znajomymi w malych miasteczkach/wsiach jak z innymi grupami szukalismy zarcia w marketach.

Autor:  Atherius [ 30 gru 2013, 17:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak grałem kiedyś w arme to mapy były przeogromne, nie wiem jak to wygląda w dayz. ;>
Ale może faktycznie tak lepiej, bo na człeka się nie wpada za często tylko przypadkowo.

Autor:  Oyci3C [ 30 gru 2013, 18:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W DayZ 50 osób to jest tak akurat.
Tłum robił się przez spierdolony loot i lenistwo ludzi.
Gdyby respy były po całej mapie a loot nie był uwarunkowany od spotów to i 100 osób byłoby akurat.
W Breaking Point na Arma 3 mapa jest 10x większa i przy 50 os czujesz się samotnie :(
No ale z drugiej strony jest się gdzie ukryć, zebrać items i potem poszukać wpierdolix.
Tylko te odległości osłabiają.

Autor:  Xender [ 30 gru 2013, 21:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Breaking Point dzięki armie 3 ma 90% wnętrz budynków otwartych przez co jest gdzie szukać lootu.
Jak to napisali sami twórcy moda, jest tysiące więcej miejsc z lootem, i setki więcej z militarnym lootem.

Jestem ciekaw czy bohemia popracuje jeszcze nad optymalizacją architektury sieciowej army 3 to może to 100 graczy się wyciśnie :P


Swoją drogą jestem ciekaw co wyniknie z konkursu moderskiego do army 3.

Autor:  Oyci3C [ 30 gru 2013, 22:03 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie popracuje bo nie potrafią.
Natomiast spokojnie sobie powinni poradzić goście od moda bo i w DayZ odpowiednio forkując moda dało się zrobić serwer z 70-80 online bez desync/lag.

Autor:  ShadorVD [ 31 gru 2013, 17:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://dayz.pl/category/dayz-standalone ... tandalone/ - podobno naprawili bug związany ze znikającymi ciałami.

Autor:  Xender [ 4 sty 2014, 22:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tak się zastanawiałem nad DayZ i doszedłem do wniosku że nim ta gra wyjdzie z testów i będzie gotowa to już wszyscy się w nią nagrają. W efekcie szczytowa ilość graczy nigdy nie osiągnie poziomu z alfy... Klapa z tym DayZ, teraz w sumie nie kupię bo testować mi się nie chce, a w przyszłości gra już nie będzie tak rozchwytywana i nie będzie już pr0 elo serwerów z niezłym community.

Autor:  ShadorVD [ 4 sty 2014, 23:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
Tak się zastanawiałem nad DayZ i doszedłem do wniosku że nim ta gra wyjdzie z testów i będzie gotowa to już wszyscy się w nią nagrają. W efekcie szczytowa ilość graczy nigdy nie osiągnie poziomu z alfy... Klapa z tym DayZ, teraz w sumie nie kupię bo testować mi się nie chce, a w przyszłości gra już nie będzie tak rozchwytywana i nie będzie już pr0 elo serwerów z niezłym community.


Raczej, kiedy alfa przejdzie większość się wykruszy i zostanie śmietanka.

Autor:  Ravushimo [ 5 sty 2014, 01:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Smietanka haxkiddow dla ktorych najwiekszy fun to rozjebac komus fun z grania haxxami. ;-)

Autor:  Nyx [ 7 sty 2014, 13:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zombie Returns home

Autor:  gosugamer1 [ 7 sty 2014, 13:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ravushimo napisał(a):
Smietanka haxkiddow dla ktorych najwiekszy fun to rozjebac komus fun z grania haxxami. ;-)



Spoiler:


Duplikowanie stuffu w DayZ SA, bez ŻADNEGO zewnętrznego oprogramowania - > ja pierdole. :P

Strona 69 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team