MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DOTA 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597 |
Strona 70 z 314 |
Autor: | WithnesS [ 13 gru 2011, 22:33 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Niby jaki item? Przeciez nie będę cały czas tracił 100g bo z tego co pamietam to jest jednorazowego użytku.
Sygnaturka imo. Na kabel też się nie chciało tracić... |
Autor: | Mirtul [ 13 gru 2011, 22:34 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Niby jaki item? Przeciez nie będę cały czas tracił 100g bo z tego co pamietam to jest jednorazowego użytku.
Invis ward? Proszek? (nie pamietam nazw z doty :f) l2p |
Autor: | cypis [ 13 gru 2011, 22:45 ] |
Tytuł: | |
Dajcie robalowi sie nacieszyc tym, ze niszczy ludzi z bonusowym chromosomem. @zabolek takich ludzi jak on jest pelno w becie i dlatego magina tak kosi. Nikt nie gankuje, wszyscy sobie siedza wesolo na lane, a ktos co ogarnia cokolwiek sie farmi i niszczy lategame |
Autor: | lathspell [ 13 gru 2011, 22:47 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): lathspell napisał(a): Wracając do tematu to hook jest physical i dmg jest modyfikowany przez armor, co się rzuca w oczy. hook od wersji bodajze 6.7 jest true dmg. My bad, w ostatniej grze celowo dalem sie zhookowac mając 40~ armoru - wszedl max dmg (360) |
Autor: | Razoth [ 13 gru 2011, 23:17 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Przeciez nie będę cały czas tracił 100g bo z tego co pamietam to jest jednorazowego użytku.
To giń, trać te dwieście-ileś golda i dawaj drugie tyle przeciwnikowi za każdym razem, bo nie chcesz wykorzystywać danych ci możliwości do kontrowania przeciwnika. I płacz na forum, że Rikkimaru jest op. |
Autor: | zaboleq [ 14 gru 2011, 10:33 ] |
Tytuł: | |
A nie jest op:)? Owszem po części sporej te przegrane wynikają z mojego znoobienia jednak część hero jest zbyt OP na tą chwilę. Z drugiej strony może po prostu złymi hero grałem ![]() BTW razor raczej do farmy w lesie sie nie nadaje? |
Autor: | raggnarok [ 14 gru 2011, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Nie nadaje. Herosi ze stealthem sa op w 90% pubach, bo prawie nigdy nikt nie kupuje wardow czy dusta wychodzac dokladnie z takiego zalozenia co ty ![]() |
Autor: | cypis [ 14 gru 2011, 12:37 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): A nie jest op:)? Owszem po części sporej te przegrane wynikają z mojego znoobienia jednak część hero jest zbyt OP na tą chwilę. Z drugiej strony może po prostu złymi hero grałem
![]() BTW razor raczej do farmy w lesie sie nie nadaje? Kazdy hero jest op jak go zostawiasz w spokoju i pozwalasz farmic. To nie jest lol, tutaj trzeba nasrac na hard carry najszybciej jak sie da i trzymac go pod kontrola, a nie plakac ze 100g na rev ward to straszny wydatek. W ogole placz na balans od ludzi ktorzy dopiero zaczynaja jest dosyc smutny, inb4 zaboleq zacznie jeczec na juggernauta bo za duzo dmg robi jak sie kreci. |
Autor: | raggnarok [ 14 gru 2011, 12:47 ] |
Tytuł: | |
Swoja droga, ciekawe jaki hero jutro ![]() |
Autor: | lutus [ 14 gru 2011, 13:44 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): A nie jest op:)? Owszem po części sporej te przegrane wynikają z mojego znoobienia jednak część hero jest zbyt OP na tą chwilę. Z drugiej strony może po prostu złymi hero grałem
![]() BTW razor raczej do farmy w lesie sie nie nadaje? To nie jest tak, ze to jest nowa gra pisana od poczatku i balans jest robiony na bieaco, tu bylo juz xxx wersji gry, gra jest zbalansowana, oczywiscie sa wprowadzane zmiany, ale z tego co wiem, to implementuja wiekszosc tak samo jak bylo w ostatniej wersji doty 1, ktora byla wydana przez icefrog'a. Co do balansu, trzeba bylo grac w to, jak bloodstone dzialal inaczej i wziecie do teamu necro/krobelusa/misia z ulti blinkiem , ktory choc troche umial grac gwarantowalo win ( bloodstone + shiva i praktycznie byli niezabijalni). Co do Crystal i Liny - ja nie lubie takich hero, CM glownie gralem jako support, a z range mage to wlasciwie tylko AA i Zenusiem podobala mi sie gra. I jak ktos powiedzial - riki to pikus przy Gondarze i Clinkz'ie. Na puby zawzse stealth bylo genialne, bo malo kto to kontruje, to samo z Magina |
Autor: | Dana [ 14 gru 2011, 15:34 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Swoja droga, ciekawe jaki hero jutro
![]() Ursa albo Silencer. |
Autor: | tomugeen [ 14 gru 2011, 15:55 ] |
Tytuł: | |
Daliby silencera, pizgaczy juz starczy narazie - dawac fun hero. Myrmidona i chippera mi coraz bardziej brakuje ;] |
Autor: | Razoth [ 14 gru 2011, 15:59 ] |
Tytuł: | |
Cieszy mnie bardzo, że Valve do tworzenia artów zatrudniło top notch grafika. http://artgerm.deviantart.com/#/d4j2an5 Lina wyszła na prawdę zajebiście. |
Autor: | tomugeen [ 14 gru 2011, 16:05 ] |
Tytuł: | |
O, skonczyl. Czekalem na ostatnia z serii. |
Autor: | Razoth [ 14 gru 2011, 16:20 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a):
Chujnia trochę, że tylko 480p. :/ |
Autor: | cypis [ 14 gru 2011, 16:24 ] |
Tytuł: | |
Cos takiego w retailu bym chetnie zobaczyl ![]() Cytuj: I'm not sure if everyone is aware of what's going on, but actually S2 deceided to ban access to retail servers for everyone from :
Russia Ukraine Kazakhstan Belarus Azerbaijan Uzbekistan Turkmenistan Georgia Armenia Tajikistan Kyrgyzstan Moldova |
Autor: | Nestor [ 14 gru 2011, 16:35 ] |
Tytuł: | |
Lulz, wycieli caly ruski swiat ![]() |
Autor: | gufnowapnjasz [ 14 gru 2011, 17:42 ] |
Tytuł: | |
lol, powaznie cos takiego zrobili? ;d dzisiaj mialem jebanego trolla ruska, ktory spamowal chat+voice chat, malowal kutasy na minimapie i feedowal, przeszkadzal. masakra. restart serwerow i w pizdu poleciala fajna gra. jak zaliczy gre do abandon i dostane bana na matchmaking to fffffffffuuuuuuu |
Autor: | Icekk [ 14 gru 2011, 19:36 ] |
Tytuł: | |
c'mon... |
Autor: | gufnowapnjasz [ 14 gru 2011, 21:36 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): to nie jest ban tzlko low priority pool na 24h.
also, KTO NIE MALUJE KUTASOW NA MAPIE!? no tak, ale probowales znalezc ludzi przy tym low priority z innymi leaverami? po prostu sie nie da, trzeba grac customy z ktorych ludzie co chwile wychodza spamowanie kutachami na mapie w trakcie gry jest weak jak sie w ogole tak bazgra na minimapie? ;p |
Strona 70 z 314 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |