MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 70 z 99 |
Autor: | Oyci3C [ 7 sty 2014, 14:00 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Stary sposób z moda. Rocket uparł się na hive, pewnie nadal na mysql i jest to zwykłe ruchanie bazki. Swoją drogą z czystej ciekawości intryguje mnie czy w końcu są unique ID dla items w bazce |
Autor: | ShadorVD [ 7 sty 2014, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
@2up Sprawdź czy działa, były dwa security patche. |
Autor: | ShadorVD [ 7 sty 2014, 14:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
z ostatniego devbloga Server performance, stability and security Animals & hunting Cooking & gathering resources Playable user customizable vehicles Player created constructions in the environment More complex interactions with the environment and crafting options Streamlined user actions and interface Control and animations expanded and improved for fluidity Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.) Support of user mods and more flexibility for user hosted servers and game types Pożyjemy, zobaczymy. Source: 1 |
Autor: | Highlander [ 7 sty 2014, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
nie wiem czy te security patche to nie bardziej zasluga Valve. Bo ostatnio poszla fala updatów poprzez wszystkie gry z VAC (i fala płaczów ludzi z banami), glownei rozchodzilo się o CSGO i Dota 2 ale również po prostu VAC został zupdatowany, wiec i reszcie gier zapewne zwiększono security. |
Autor: | Oyci3C [ 8 sty 2014, 00:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ahehaehahehh czyli już nawet bety nie będzie do 2014. |
Autor: | raggnarok [ 8 sty 2014, 00:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jeblem: http://youtu.be/G6FBrgM0cnQ Bylo? Fajny klimat, jak w prawdziwym napadzie, az sie dziwnie czulem jak koles w niego celowal, tamten stoi z podniesionymi rekoma, etc. Buehehe, dobre |
Autor: | Xender [ 8 sty 2014, 00:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
swoją drogą DayZ origins już od dawna posiada opcję poddania się |
Autor: | Xender [ 8 sty 2014, 03:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Arma 2017 i modularna odzież: https://sketchfab.com/show/533343634c15 ... 8bcc14a56d http://2017mod.com/forums/attachments/0 ... z4-jpg.21/ |
Autor: | ShadorVD [ 8 sty 2014, 08:05 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Ahehaehahehh czyli już nawet bety nie będzie do 2014. AEhehehehe - ile trwała beta doty 2? Open Beta War Thunder ruszyła kiedy? W styczniu 2013? Taki trend. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 8 sty 2014, 08:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak tumany kupują gry w alpha staje to po co sie z czymś spieszyć. Cała kasa jest z góry. Hehe |
Autor: | iniside [ 8 sty 2014, 09:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Shador von Dal napisał(a): Oyci3C napisał(a): Ahehaehahehh czyli już nawet bety nie będzie do 2014. AEhehehehe - ile trwała beta doty 2? Open Beta War Thunder ruszyła kiedy? W styczniu 2013? Taki trend. DOTA2 byla i jest za darmo. Chyba ci umknął ten detal. |
Autor: | gosugamer1 [ 8 sty 2014, 09:43 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kabraxis napisał(a): <smutne pierdolenie o alfach> Prawda jest taka, że np. ja lepiej i dłużej się bawię w tych wszystkich early accesach, alfach i betach niż w większości "skończonych/dopracowanych" gier. Mam sobie wmawiać, że jest inaczej? Pewnie, że gdyby była alternatywna skończona wersja Rusta to bym ją kupił, ale realia są inne. |
Autor: | Highlander [ 8 sty 2014, 09:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja chciałbym zapytać tylko w jaką skończoną i dopracowaną grę ostatnio mieliście okazję zagrać... bo ja sobie nie przypominam... by coś na premierę działało jak należy. |
Autor: | Mendol [ 8 sty 2014, 09:53 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
to chyba nie temat do takich dyskusji |
Autor: | Kabraxis [ 8 sty 2014, 09:55 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gosugamer1 napisał(a): Kabraxis napisał(a): <smutne pierdolenie o alfach> <smutne pierdolenie o niczym> Prawda jest taka ze masz zerowe wymagania, tak jak i inni ludzie ktorzy to kupuja, ludzie grajacy np w Mortal Online czy kolejnego scam 'nastepce UO', itd.... TBH niczym sie to nie rozni od przyjmowania na klate Call Of Duty 48. TO jst dokladnie tak samo chujowe (mialkie gry AA i sprzedawanie 10% gry za 20 euro i spierdalania z kasa) Pozatym ZUPELNIE nie interesuje mnie twoja osobista preferencja. Z perspektywy rynku i reszty jego uczestnikow i bardziej wymagajacych klientow te praktyki sa praktykami totalnie destruktywnymi (tak jak np DLC na poczatku bo teraz juz znieszczenie sie dokonalo i sa chujowym ale 'akceptowanym' starndardem). Ale nie oczekuje zebys to zrozumial bo tu trzeba popatrzec dalej niz dwa dni do przedu (o ja! o ja! w co bedem gral!) i dalej niz czubek swojego nosa. Naprawde jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia w temacie to milcz i idz graj sobie w tego rusta ktory u mnie powoduje tbh niewiele wiecej niz salwa gromkiego smiechu (podobnie jak to DayZ standalone). Cos takiego powinno byc za darmo i powiinni dziekowac ludziom ze chce im sie testowac. I tak bylo jeszcze jakis czas temu. Niestety brainless sheeps zaplaca za alphe/early eccess/founder packa (MMO)/demo i setke innych rzeczy przed premiera to jak kurwa te gry maja dzialac i byc spoko? Po co sie starac jak juz sie ma kase w kieszeni? Przeciez juz duzo wiecej niz poczatkowy hype i tak sie nie sprzeda. High - jest roznica miedzy 'nie dzialaniem jak nalezy' a 'gra' skonczona w 10% za 30 euro, ktora tak czy siak nie dziala jak nalezy. |
Autor: | gosugamer1 [ 8 sty 2014, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kabraxis napisał(a): gosugamer1 napisał(a): Kabraxis napisał(a): <smutne pierdolenie o alfach> <smutne pierdolenie o niczym> Prawda jest taka ze masz zerowe wymagania, tak jak i inni ludzie ktorzy to kupuja, ludzie grajacy np w Mortal Online czy kolejnego scam 'nastepce UO', itd.... TBH niczym sie to nie rozni od przyjmowania na klate Call Of Duty 48. TO jst dokladnie tak samo chujowe (mialkie gry AA i sprzedawanie 10% gry za 20 euro i spierdalania z kasa) Pozatym ZUPELNIE nie interesuje mnie twoja osobista preferencja. Z perspektywy rynku i reszty jego uczestnikow i bardziej wymagajacych klientow te praktyki sa praktykami totalnie destruktywnymi (tak jak np DLC na poczatku bo teraz juz znieszczenie sie dokonalo i sa chujowym ale 'akceptowanym' starndardem). Ale nie oczekuje zebys to zrozumial bo tu trzeba popatrzec dalej niz dwa dni do przedu (o ja! o ja! w co bedem gral!) i dalej niz czubek swojego nosa. Naprawde jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia w temacie to milcz i idz graj sobie w tego rusta ktory u mnie powoduje tbh niewiele wiecej niz salwa gromkiego smiechu (podobnie jak to DayZ standalone). Cos takiego powinno byc za darmo i powiinni dziekowac ludziom ze chce im sie testowac. I tak bylo jeszcze jakis czas temu. Niestety brainless sheeps zaplaca za alphe/early eccess/founder packa (MMO)/demo i setke innych rzeczy przed premiera to jak kurwa te gry maja dzialac i byc spoko? Po co sie starac jak juz sie ma kase w kieszeni? Przeciez juz duzo wiecej niz poczatkowy hype i tak sie nie sprzeda. High - jest roznica miedzy 'nie dzialaniem jak nalezy' a 'gra' skonczona w 10% za 30 euro, ktora tak czy siak nie dziala jak nalezy. Sry, ale przy wyborze gry (jakiejkolwiek innej rozrywki) będę zwracał uwagę tylko na swoje preferencje i czubek własnego nosa, dlatego że moim celem jest dobra zabawa, a nie naprawianie świata/rynku gier (to pozostawiam tobie, bo definitywnie nie masz co robić z życiem). W sumie nawet mnie trochę intryguje w jakież to ambitne i dopracowane rzeczy pogrywasz, ale nie na tyle żeby to sprawdzić, czy czytać twoje bezwartościowe wypociny w tematach, które mnie nie interesują. Może polecisz nam, biednym ludziom bez gustu 3 warte uwagi tytuły wydane w ostatnim roku? |
Autor: | Razoth [ 8 sty 2014, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kabraxis napisał(a): BTW. Jak glupim trzeba byc zeby wierzyc ze 26 MILIONOW DOLAROW przychodu nie pozwoli na przejscie DO BETY w rok czasu w takiej pierdgierce? Kolosalne RPGi sa robione za mniej (pewnie nasze Witchery maja mniejsze budzety). Szador mam nadzieje ze sie nie bedziesz rozmnazal. :lol: +1 Trzeci Wiedźmin ma mieć włożonej kasy w developerkę ponad 45 mln ZŁ, czyli ZNACZNIE mniej niż kasa, którą dostało DayZ standalone, a wielkości obydwu projektów nie ma nawet co porównywać. No ale skoro jest popyt na branie w dupsko kutasa od devsów to musi być i podaż. :) Moje szczere gratulacje dla tych panów za umiejętność zarabiania pieniędzy za nic. iniside napisał(a): DOTA2 byla i jest za darmo. Chyba ci umknął ten detal. Nie umknął mu, po prostu wybulił hajs więc klapeczki na oczy i musi sobie wmówić, że pieniądze nie zostały wyrzucone w błoto. Klasyczny dysonans poznawczy. |
Autor: | kamilus [ 8 sty 2014, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Drobna różnica - 26M$ oni zarobili na sprzedaży. W Polsce gamedev zarabiają chujowe pieniądze więc budżet 45Mzł to tak jak w stanach jakieś 60M$, bo koszty wytworzenia gry są dużo niższe. Ludzie płacą świadomie - to ich pieniądze. Uwielbiam jak jeden lewak z drugim zaglądają do cudzych portfeli i określają standardy. Może ci ludzie wolą grać w kupę za 20$ już teraz i potem kiedyś w dokończony produkt niż przez 2 lata nie mieć w co grać? P.S. Nie kupiłem dayz sa, bo nie chce mi się grać w alphę - mam w co grać obecnie. |
Autor: | Mendol [ 8 sty 2014, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
zagladaja do cudzych, bo w swoich nic nie maja, wiec ich boli, ze ktos ma wyjebane i placi bo ma taki kaprys. ja kupilem mo w chuj czasu temu bo chcialem im dac szanse. nie zrobili nic, wiec od tej pory place za to co juz chociaz troche dziala i daje fun za poe tez w chuj ludzi placilo i wspieralo pomimo problemow jakie byly i narzekania. okazalo sie, ze bylo warto. i tak jest w wiekszosci produkcji w tej chwili, trzeba po prostu miec nosa w co inwestowac. |
Autor: | Highlander [ 8 sty 2014, 10:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tylko, ze akurat w tej sferze to sposób w jaki ludzie wydaja pieniądze również determinuje co otrzymasz. Wiec, nie jest to do końca kwestia tylko i wyłącznie zaglądania do cudzego portfela. Gdyby ludzie nie wydawali jak wydaja to nie byłoby syfnego CoDa co roku gorszego. |
Strona 70 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |