MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Vanguard - beta test https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17705 |
Strona 8 z 26 |
Autor: | iniside [ 20 sie 2006, 01:28 ] |
Tytuł: | |
Ja bym tylko chcial zeby z nudow moglo komu kolwiek gdzie kolwiek walnac fierballa w plece tudziez wbic sztylety, a potem zostawic go w samych gaciach :E ooo To bedzie dobre.... A i zeby bylo 100%b team based. Zeby nawe 1 levelu nie dalo sie solowac :E A i zeby nie bylo leveli, albo niech beda dla bajery + levelowanie skili. Aaa i zeby wkoncu exp lecial za lanie playerow nie mobow ![]() ![]() No i najwazniejsze, zeby walka byla rodem z Dark Messiash tylko TPP. W ostatecznosci mogloby CS ![]() |
Autor: | Vercin [ 20 sie 2006, 02:09 ] |
Tytuł: | |
Ja bym chciał aby stanowiła rozwiązanie problemu głodu w Afryce oraz żeby podawała liczby z dużego lotka dzień przed losowaniem |
Autor: | Teo [ 20 sie 2006, 10:37 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Ja bym tylko chcial zeby z nudow moglo komu kolwiek gdzie kolwiek walnac fierballa w plece tudziez wbic sztylety, a potem zostawic go w samych gaciach :E ooo To bedzie dobre.... A i zeby bylo 100%b team based. Zeby nawe 1 levelu nie dalo sie solowac :E A i zeby nie bylo leveli, albo niech beda dla bajery + levelowanie skili. Aaa i zeby wkoncu exp lecial za lanie playerow nie mobow
![]() ![]() No i najwazniejsze, zeby walka byla rodem z Dark Messiash tylko TPP. W ostatecznosci mogloby CS ![]() Jesli maja zamiar zrobic na tej grze kase to raczej tego nie wprowadza ![]() Takie sa juz realia rynku ze mozna sie tylko zastanawiac czy gra bedzie bardziej czy mniej podobna do juz istniejacych, ktore odniosly sukces i ile wprowadza nowych rozwiazan to juz zalezy od ryzyka producenta/wydawcy. |
Autor: | Coval [ 20 sie 2006, 11:50 ] |
Tytuł: | |
Niekoniecznie, rynek MMO sie zageszcza. Dojdziemy do sytuacji kiedy wypuszczenie kolejnego 'sredniej klasy' produktu bedzie mijac sie z celem. Producenci gier zaczna wtedy szukac nisz rynkowych, taka nisza moze byc wymagajaca gra dla doroslych. Przeciez nie kazde MMO musi miec kilka milionow aktywnych graczy. W rzeczywistosci wystarczy kilkadziesiat tysiecy, ewentualnie kilkaset oplacanych kont. |
Autor: | Aldatha [ 20 sie 2006, 16:54 ] |
Tytuł: | |
prawda jest taka ze kazdy dev mmoga chce miec tyle graczy co WoW i zgarniac tyle samo zielonych , co jest logiczne ze chyba doroslym ludziom nie trzeba tlumaczyc . Wydawcy maja graczy w dupie chca $$$ , podobnie jak politycy maja w dupie wyborcow kiedy obejma cieple stolki Mmorpg to jest przedsiewziecie bardzo kosztowne , liczenie ze wypelni"nisze" rynkowa moze byc zwodnicze , a wystarczy bardzo malo zeby wszystko pieprzlo w cholere patrz : zajebisty Wish :< robienie ambitnych mmogow a nie fast food dla mas to teraz ciezki kawalek chleba , dlatego Blizzard ma ok 120 devsow pracujacych nad samym content do WoW , a Aventurine / Razorwax 30 fanow UO ktorzy robia cala gre . Pytanie przed jakim stoi kazdy z was przed wyborem mmorpg brzmi: na ile dam sie wyruchac? , bo w mniejszym czy wiekszym stopniu tak bedzie a wracajac do Vanguarda to ffa pvp , loot i kupuje ...reszta niewazna dla mnie moga tam skakac rozowe sloniki z parasolkami w dupie |
Autor: | senti [ 20 sie 2006, 16:59 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): dla mnie moga tam skakac rozowe sloniki z parasolkami w dupie
Alda tyles sie naklikal a do sedna przeszedles w ostatnim zdaniu. ![]() |
Autor: | Teo [ 20 sie 2006, 18:24 ] |
Tytuł: | |
Rozowe słoniki z parasolkami w dupach to niedlugo beda w WoW, no chyba ze sie oprzytomnia i zrozumieja pare rzeczy, ale mimo wszystko idzie w obrym kierunku ![]() Co do Vanguarda to nie liczylbym juz na to ze beda wchodzic w nisze i cos dla bardziej wymagajacych graczy, powodem jest wydawca gry, ktory raczej liczy wylacznie $$$ |
Autor: | Sou [ 20 sie 2006, 18:36 ] |
Tytuł: | |
A mnie zastanawia czy w koncu zaczna obnizac ceny abonamentow; ) KOnkurencja duza a tu ceny zawsze w okolicy tych ~~50zl . Moze to tez jest jakas droga do tego aby z sredniej produkcji mmo zrobic cos z 1mln+ graczy i zarobic wiecej niz gdyby sie mialo ich 200k i te 50zl ? |
Autor: | Coval [ 20 sie 2006, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Wejscie w nisze wcale nie oznacza robienia gry dla satysfakcji i poczucia spelnienia. Nisze = $$$. Po prostu unikasz w ten sposob konkurencji. Dobrym przykladem jest chociazby Tibia. Ta gra w porownaniu do jakiegokolwiek platnego MMO to crap, a jednak tysiace ludzi w nia graja i nawet inwestuja w to swoje pieniadze. Jakos ja nie widze na rynku zadnej wymagajacej gry z gatunku MMO w klimacie fantasy. Kiedys taka gra byla UO - mozna bylo kroic ludzi na kawalki i robic z nich dekoracje swojego domku, pladrowac domy innych graczy, okradac ich w najbardziej strzezonych miejscach itp. W poszukiwaniu taniego zysku przeksztalcili gre w dziecinne MMO oparte na przedmiotach. Ciagle czekam na wymagajace MMO. Edit: Cen juz raczej nie obniza, bo to jest zjadanie wlasnych zyskow. Klienci juz sie przyzwyczaili do tych cen i nie widza w nich nic zlego. Mi nie robi roznicy czy gra kosztuje 9, 10 czy 13 $ za miesiac, o ile przypadnie mi do gustu. Podobnie jest we wszystkich rozwinietych krajach swiata. Producenci raczej beda starali sie odroznic od konkurencji, zeby uniknac sytuacji kiedy masz do wyboru 2 podobne gry: jedna kosztuje 10$ za miech, a druga 15$. Co wybierasz? Ja biore tansza, skoro nie ma miedzy nimi istotnych roznic. |
Autor: | Soulcatcher [ 22 sie 2006, 21:13 ] |
Tytuł: | |
widziałem dzisiaj Vanguarda w akcji, bardzo przyjemna gra podobna wizualnie do EQ2 z trochę innymi postaciami + trochę mechaniki gry z WoWa. Już wiem że będę w nią grał z dużą przyjemnością. DEVsi mają jeszcze sporo do zrobienia. Jak domyślacie się chęć kupienia konta do bety nie jest już aktualna ![]() |
Autor: | Shadhun [ 22 sie 2006, 21:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: gra podobna wizualnie do EQ2
Uhh, szkoda, może chociaż engine zrobili lepszy ? |
Autor: | iniside [ 23 sie 2006, 00:54 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: podobna wizualnie do EQ2 z trochę innymi postaciami
Bleee. EQ2 to najgorsza grafika jaka widziałem. Owszem może tło jest całkiem całkiem, ale modele postaci to totalna porażka. Chyba tylko Doom III ma gorsze.. Maskarycznie wrecz plastikowe, okragle i fuujjj. O Elfach nie mówie bo jak zobaczyłem jak wygladajw EQ2 to gra poleciałą z dysku odrazu... |
Autor: | Jackhammer [ 23 sie 2006, 10:00 ] |
Tytuł: | |
Soulcatcher napisał(a): widziałem dzisiaj Vanguarda w akcji, bardzo przyjemna gra podobna wizualnie do EQ2 z trochę innymi postaciami
oby silnik graficzny byl lepszy bo po 1.5 roku grania w eq2 mam dosc tego beznadziejnie wolnego enginu... (ustawienia medium i przy kilku osobach na ekranie ponizej 20 fps na 7900GTX - praktyczne nie ma roznicy pomiedzy ta a starym R9700) |
Autor: | eagleeyes [ 23 sie 2006, 20:15 ] |
Tytuł: | |
Dość ciekawie wygląda heveresting, crafting i dyplomacja ![]() heveresting "Kazde drzewo ma swoja ilosc hitpoints, po scieciu drzewko upada a my zabieramy do plecaka odpowiednia ilosc materialu , ilosc zalezy od skila czyli podczas sciania rosnie nam skil np : lumberjacking i vigor podobnie jest z innymi rodzjami" crafting "Wybieramy materialy potrzebne do wyrobu i narzedzia np. zeby zrobic kolo potrzebujemy pile, wiertlo, strug i materialy czyli drewno , srodki do usuwania szkodnikow z drewna papier do szlifowania i jeszcze pare rzeczy . Nastepnie po kolei nam sie pojawiaja ikonki co mamy robic np mozemy szybciej skonczyc produkt lub doszlifowac detale wtedy ma lepsza klase ale tez trzeba uwazac zeby nie zepsuc ." Dyplomacja "dyplomacja ma sporo bledow i nie dziala jak trzeba, ale z tego co zobaczylem to idziesz do trenera ktory cie uczy sztuki konwersacii czyli np: Forceful demand, Aggressive statement, Loud Criticism , Flatter Assertion, i jeszcze kilka innych , podczas rozmowy z npc wybiermy jedna z pozycji i gadamy , mozemy tez zmieniac, zasada jest taka ze obydwie strony maja po tyle samo mozliwosci dialogu" - fajnie to wygląda - taka jakby walka tyle, że na słowa. Co do grafiki narazie wymagania rodem z Galaktyki Oriona. Ale gra jest w fazie bety i kod nie jest jeszcze zoptymalizowany. Pozdrawiam |
Autor: | iniside [ 23 sie 2006, 21:55 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co do grafiki narazie wymagania rodem z Galaktyki Oriona. Ale gra jest w fazie bety i kod nie jest jeszcze zoptymalizowany.
W takim razie EQ2 nie wyszedł jeszcze z fazy Alfy skory na GeForce 7600GS (625/1600) gra delikatnie mówiąc chodzi miernie.. |
Autor: | eagleeyes [ 30 sie 2006, 22:17 ] |
Tytuł: | |
" lvl 10 przyniosl duze zmiany dostajemy 2 formy: Form of Bones- postac wyglada jak szkielet 10% zwieksza armor 10% zwieksza dmg zadawany przez czary z dzialubone oraz poison zmniejsza fire resistance Wraithform- postac wyglada jak duch 10% zwiekasz odpornosc na melee 5% zwieksza calkowita mane 10% zwieksza spiritual dmg zwieksza efektywnosc czaru lifetap daje levitation- jeszcze nie dziala Dostajemy tez nowego peta Abomination. ---------------------------------------- Fajne jest ze nie ma ograniczenia na posiadanie mounta , czyli praktycznie od 1 lvl jesli mamy tylko pieniadze mozemy kupic sobie konia, kon jak kazda postac posiada swoj ekwipunek ktory podnosi jego armor lub speed, np mozemy kupic nowe podkowy u kowala albo zalozyc juki ktore daja nam sporo miejsc gdzie mozemy skladowac rozne zeczy. co do pytan odnosnie gildii, ta czesc gry jest praktycznie nie skonczona ale na pewno beda barwy gildii , herby, siedziba, co do ograniczen czlonkow jeszcze nie ma, i mysle ze nie bedzie czegos takiego, oczewiscie jest w tej chwili mozliwosc zakladani gildii ale wiekszosc opcii jest jeszcze nie dostepna. Od 10 lvl mozemy podnosic podstawowe statystyki na 10 dostalem 2 punkty do rozdania ------------------------------------------- Andventuring-skills Weapon types rosnie w miare uzywania Two-handed piercing Two-handed blunt Two-handed slashing One-handed blunt hand to hand One-handed slashing Thrown Atchery Combat: kick bash dodge parry block Perception and concealment: tactic recognition awarness combat awarness detection Wield types: one handed wielding dual wield two handed wielding sword and shield wielding Weapon specjalization- tu sami przyznajemy punkty spear and javelin bow crossbow axe staff thrown axes greatsword longsword hammer club short sword great axe maul ---------------------------------------- Attributes- tu takze mozemy podnosic skill poprzez przyznawanie punktow Strenght: odpowiada za melee dmg i za sile czyli ilosc noszonego ekwipunku na sobie i w plecaku. Constitution: podnosi wszystkie resistances i daje do hit points. Dexterity:odpowiada za evady i resisty Vitality:odpowiada za speed , regeneracje i wytrzymalosc intelligence - odpowiada ze spell dmg, zwieksza szanse na contratak i dobranie taktyki ( sam nie wiem co to znaczy) Wisdom: odpowiada za ilosc energy i podobnie jak intelligence zwieksza sznase na indetyfikacje spella oponenta i na recognize tactics nie wiem dokladnie o co z tym chodzi. --------------------------------- Jak widac bedziemy mieli spory wklad w rozwoj naszej postaci i co mnie najbardziej cieszy kazda postac bedzie unikatowa. ilosc punktow ktore mozemy podnosci jak na razie jest to 2 co level zaczynajac od 10 lvl,nie wiem czy potem to rosnie czy maleje w miare levelowanie napisze co i jak . do tego dochodzi tez ubranko ktore tez podnosi armor i niektore statystyki czy tez spell dmg wiec na pewno kombinacii jest wiele " ------------------------------ END |
Autor: | bloob [ 30 sie 2006, 23:20 ] |
Tytuł: | |
Zagladam do 'downloads' a tam 'instant messenger icons' :P Juz wiem ze tego produktu nie chce dotykac :D |
Autor: | eagleeyes [ 31 sie 2006, 11:39 ] |
Tytuł: | |
Lolek, who cares? |
Autor: | bloob [ 31 sie 2006, 14:18 ] |
Tytuł: | |
Ja |
Autor: | Soulcatcher [ 5 wrz 2006, 17:12 ] |
Tytuł: | |
eagleeyes napisał(a): Dość ciekawie wygląda heveresting, crafting i dyplomacja
![]() heveresting "Kazde drzewo ma swoja ilosc hitpoints, po scieciu drzewko upada a my zabieramy do plecaka odpowiednia ilosc materialu , ilosc zalezy od skila czyli podczas sciania rosnie nam skil np : lumberjacking i vigor podobnie jest z innymi rodzjami" crafting "Wybieramy materialy potrzebne do wyrobu i narzedzia np. zeby zrobic kolo potrzebujemy pile, wiertlo, strug i materialy czyli drewno , srodki do usuwania szkodnikow z drewna papier do szlifowania i jeszcze pare rzeczy . Nastepnie po kolei nam sie pojawiaja ikonki co mamy robic np mozemy szybciej skonczyc produkt lub doszlifowac detale wtedy ma lepsza klase ale tez trzeba uwazac zeby nie zepsuc ." Dyplomacja "dyplomacja ma sporo bledow i nie dziala jak trzeba, ale z tego co zobaczylem to idziesz do trenera ktory cie uczy sztuki konwersacii czyli np: Forceful demand, Aggressive statement, Loud Criticism , Flatter Assertion, i jeszcze kilka innych , podczas rozmowy z npc wybiermy jedna z pozycji i gadamy , mozemy tez zmieniac, zasada jest taka ze obydwie strony maja po tyle samo mozliwosci dialogu" - fajnie to wygląda - taka jakby walka tyle, że na słowa. Co do grafiki narazie wymagania rodem z Galaktyki Oriona. Ale gra jest w fazie bety i kod nie jest jeszcze zoptymalizowany. Pozdrawiam pograj sobie jeszcze sporo zanim będziesz pisał. bo to co napisałeś o każdym z tych znajęć to mniej więcej tak z 10 minut doświadczenia. Jeżeli już coś napisac to to że do rozwijania Craftingu nie trzeba prawdziwych materiałów, można levelować na "zimno" oraz że będąc tylko crafterem można zarabiać kasę na taskach bo prawdziwych craftowanych przedmiotów npc nie można sprzedawać. Jeżeli chodzi o dyplomację to bedzie potrzebna do wykonania części access questów i do rozpoczęcia rajdów. Harvesting jest grą sama w sobie gdzie sa skille takie jak w walce, "atakuje" się surowiec w zależności od leveli i umiejętności efekty ataku są różne. Poza tym z tego co wiem to nie wolno pisac o wersji beta ludziom którzy w nią grają. |
Strona 8 z 26 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |