MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Age of Conan - polski fansite https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22665 |
Strona 8 z 18 |
Autor: | RaCiK [ 30 lip 2007, 22:42 ] |
Tytuł: | |
Imo, to dodatek wypuszcza mniej wiecej w terminie premier AoC i WAR. Playerzy beda chcieli przejsc do nowego ale jednak dodatek byc moze skloni ich do zostania w WoWie. Zalezy zreszta co wniesie, jezeli skonczy sie na levelcapie, podmorskich mountach i nowych instancjach to raczej marnie sie to zapowiada. |
Autor: | zax [ 31 lip 2007, 00:07 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): Jedynie AoC moze odniesc prawdziwy sukces... pod warunkiem, ze czegos nie spieprza w nim.
Już spieprzyli. Gra jest coraz bardziej carebearowa, devsi coraz dobitniej szczycą się tym, że gra będzie łatwa nawet dla casuali, pvp przyjemne, lajtowe i bez żadnych konsekwencji. Czekam napalony na AOC już od ponad roku i w trzy miechy przed premierą zaczynam się zastanawiać czy nie wrócić czasami do EVE (bo w sumie, nawet w zapowiedziach nie ma gry, która dorównywała by jej pod względem "anty-carebearowości" i pvp). |
Autor: | Lil [ 31 lip 2007, 00:22 ] |
Tytuł: | |
zax napisał(a): gra będzie łatwa nawet dla casuali, pvp przyjemne, lajtowe i bez żadnych konsekwencji.
no to super, czyli gra bez napinania sie, lajcik ![]() |
Autor: | zax [ 31 lip 2007, 00:35 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): no to super, czyli gra bez napinania sie, lajcik
![]() Taki lajcik odbiera motywacje imo. ![]() |
Autor: | Lil [ 31 lip 2007, 07:47 ] |
Tytuł: | |
jaka motywacje ? Czy motywacja dla ciebie jest wielogodzinne codzienne farmowanie PvP honoru/punktow czy moze motywacja jest by miec najlepszego skilla ? Czy motywacja sa itemy wypracowane przez dlugie chinskie farmowanie czy tez przez wygrane walki/potyczki z innymi playerami ? Gra PvP moze byc dla casuali i miec super nagrody za wygrane pojedynki i to by byla najlepsza motywacja. |
Autor: | iniside [ 31 lip 2007, 09:39 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): Atherius napisał(a): W sumie tak samo jak lotor, ddo i wh sa to pozycje dla fanow serii i nic wiecej. Zgadza sie, dlatego tez te gry sa niszowymi mmorpgami, tylko dla zagorzalych fanow. Jedynie AoC moze odniesc prawdziwy sukces... pod warunkiem, ze czegos nie spieprza w nim. Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia.. |
Autor: | Lil [ 31 lip 2007, 10:26 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia..
Oby tak bylo, jednak LOTRO tez ma miliony fanow a gra az tylu ich nie przyciagnela. Warhamer to glownie karcianka i tam ma duzo fanow.. a karciarze za czesto nie graja w mmorpgi . |
Autor: | Teo [ 31 lip 2007, 11:13 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): iniside napisał(a): Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia.. Oby tak bylo, jednak LOTRO tez ma miliony fanow a gra az tylu ich nie przyciagnela. Warhamer to glownie karcianka i tam ma duzo fanow.. a karciarze za czesto nie graja w mmorpgi . LotRO nie przyciagnie "rasowego" gracza mmog ze wzgledu na brak pvp ( monster play to kufno ) i brak mozliwosci gry zla strona, a dostosowanie swiata tolkiena do gry spowodowalo ze fani ida tylko zobaczyc jak wyglada swiat, zagraja troszke i rezygnuja. Warhammer pomijajac podobienstwa do WoW daje mozliwosci rpg, a to jest juz spora zacheta dla maniakow tego swiata, zobaczymy kiedys jak to bedzie, napewno nie mozna nic pisac na temat ilosci abonamentow prawie rok przed premiera ![]() |
Autor: | kozas15 [ 31 lip 2007, 11:53 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): jaka motywacje ?
Czy motywacja dla ciebie jest wielogodzinne codzienne farmowanie PvP honoru/punktow czy moze motywacja jest by miec najlepszego skilla ? Czy motywacja sa itemy wypracowane przez dlugie chinskie farmowanie czy tez przez wygrane walki/potyczki z innymi playerami ? Gra PvP moze byc dla casuali i miec super nagrody za wygrane pojedynki i to by byla najlepsza motywacja. Ciasno myslisz. Niech zgadne, wszystkie te wnioski wysnules grajac w WoW?( i Lotro?) 1 "Farmowanie PVP i punktow". Hehe, kto mowi o czyms takim? PvP Ma dawac fun tj. nie przez nabijanie jakis punkcikow, ale zabicie kolesia, zlupienie wszystkiego co mial( no dobra moze oprocz tego co mial nalozone). No a skill moze w tym przypadku dopomoc :> 2 Nadal ciasne rozumowanie. Nie kazda gra musi byc itembased. Moze sie zdarzyc, niesamowite, ze miedzy najlepszymi rzeczami a srednimi bedzie niewielka roznica, przez co wieksze znaczenie nabiera skill, nie mowiac o tym ze nie trzeba farmowac zeby miec na sprzet... 3Moze byc PvP dla Casuali, ale na Croma!, swiat Conana jest dziki, brutalny, drapiezny, to idealne miejsce na open PvP w ktorym po nieuwaznym wypadzie za miasto mozesz wrocic goly i wesoly. |
Autor: | Teo [ 31 lip 2007, 12:00 ] |
Tytuł: | |
kozas15 napisał(a): ...3Moze byc PvP dla Casuali, ale na Croma!, swiat Conana jest dziki, brutalny, drapiezny, to idealne miejsce na open PvP w ktorym po nieuwaznym wypadzie za miasto mozesz wrocic goly i wesoly.
Ale jedno zasadnicze pytanie, czy Conan to oferuje ? |
Autor: | iniside [ 31 lip 2007, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): iniside napisał(a): Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia.. Oby tak bylo, jednak LOTRO tez ma miliony fanow a gra az tylu ich nie przyciagnela. Warhamer to glownie karcianka i tam ma duzo fanow.. a karciarze za czesto nie graja w mmorpgi . Karcianka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Chyba Bitweniak chciales powiedziec. |
Autor: | Lil [ 31 lip 2007, 12:16 ] |
Tytuł: | |
kozas15 napisał(a): PvP Ma dawac fun tj. nie przez nabijanie jakis punkcikow, ale zabicie kolesia, zlupienie wszystkiego co mial( no dobra moze oprocz tego co mial nalozone). A po co mi to co on mial ?? Wole zdobywac punkty w rankingu PvP oraz lepsze itemy/bronie itd. Cytuj: Nie kazda gra musi byc itembased. .
mmorpg raczej kazda ![]() |
Autor: | Aldatha [ 31 lip 2007, 12:25 ] |
Tytuł: | |
WHO ma wszelkie przeslanki zeby odniesc podobny sukces co WoW , moze magnituda nie bedzie taka duza (mysle ze 60% playerbase wowa jest w zasiegu) ale nie ma sie co oszukiwac , gra kopiuje wiekszosc pomyslow ktore zapewnily warcraftowi sukces , i to w tych miejscach gdzie aoc suxuje jak np wymagania sprzetowe , no ale ofc wiekszosci z dawnego bloku wschodniego wydaje sie ze na "zachodzie" podcieraja sie banknotami , niestety ![]() mmog musi miec przyzwoite wymagania sprzetowe , miec normalny trzymajacy dobre fps engine i poprawny netcode - porazka VG byla w sporej mierze wynikiem przegietych wymagan i slabego engine |
Autor: | kozas15 [ 31 lip 2007, 12:28 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): kozas15 napisał(a): PvP Ma dawac fun tj. nie przez nabijanie jakis punkcikow, ale zabicie kolesia, zlupienie wszystkiego co mial( no dobra moze oprocz tego co mial nalozone). A po co mi to co on mial ?? Wole zdobywac punkty w rankingu PvP oraz lepsze itemy/bronie itd. Cytuj: Nie kazda gra musi byc itembased. . mmorpg raczej kazda ![]() A po co Ci ranking PvP? Zeby e-peen sie powiekszyl? I jak ten ranking ma funkcjonowac, jeden kill, jeden punkt? Heh. Lepsze itemy/bronie- a zabijajac kolesia to co dostaniesz? Do tego gold, za ktory mozesz zakupic lepsze wyposazenie. I jesli uwazasz ze kazdy mmorpg musi byc item based jak WoW to gz. Szkoda ze AoC rysuje sie w takich barwach, bo specjalnie zbieram kase na upgrade by w to pograc. No, ale zobaczymy :/ |
Autor: | Teo [ 31 lip 2007, 12:51 ] |
Tytuł: | |
WHO sporo czerpie tez z DAoC bo przeciez to ich dziecko, a ta gra ma pewne podobienstwa do WoW-a, mysle ze tak powinno byc, nie ma co wprowadzac dziwnych odmiennosci jesli cos jest juz sprawdzone, robudowanie i uatrakcyjnienie to ich cel. Conan jednak idzie dalej i wprowadze te odmiennosci, mimo wszystko to jednak nie samo pvp bedzie decydowalo o sukcesie, mus byc rozbudowana rozgrywka z roznymi mozliwosciami bo inaczej nie dotrze to masowego odbiorcy. Mam nadzieje ze w obu grach jak znudzi mi sie mordowanie graczy to bedzie milo sie robilo pve czy crafting itd itp. |
Autor: | Gefaran [ 31 lip 2007, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Chyba, że jak znudzi się PvE i craft, będzie się miło bawiło w PvP ![]() |
Autor: | Lil [ 31 lip 2007, 13:15 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): WHO sporo czerpie tez z DAoC bo przeciez to ich dziecko, a ta gra ma pewne podobienstwa do WoW-a,
przeciez DAoC byl przed WoWem ![]() |
Autor: | Teo [ 31 lip 2007, 13:47 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): embe napisał(a): WHO sporo czerpie tez z DAoC bo przeciez to ich dziecko, a ta gra ma pewne podobienstwa do WoW-a, przeciez DAoC byl przed WoWem ![]() Dlatego pisze ze pewne standarty juz byly w DAoC i to WoW je utrwalil. |
Autor: | Lil [ 31 lip 2007, 14:10 ] |
Tytuł: | |
Tylko, ze to nie DAoC jest podobny do WoWa, ale jesli juz to WoW do DAoCa . |
Autor: | tomugeen [ 31 lip 2007, 16:37 ] |
Tytuł: | |
Lil napisał(a): Tylko, ze to nie DAoC jest podobny do WoWa, ale jesli juz to WoW do DAoCa .
Myslalem, ze podobienstwo dziala w obie strony. |
Strona 8 z 18 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |