MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22665
Strona 8 z 18

Autor:  RaCiK [ 30 lip 2007, 22:42 ]
Tytuł: 

Imo, to dodatek wypuszcza mniej wiecej w terminie premier AoC i WAR. Playerzy beda chcieli przejsc do nowego ale jednak dodatek byc moze skloni ich do zostania w WoWie. Zalezy zreszta co wniesie, jezeli skonczy sie na levelcapie, podmorskich mountach i nowych instancjach to raczej marnie sie to zapowiada.

Autor:  zax [ 31 lip 2007, 00:07 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
Jedynie AoC moze odniesc prawdziwy sukces... pod warunkiem, ze czegos nie spieprza w nim.


Już spieprzyli. Gra jest coraz bardziej carebearowa, devsi coraz dobitniej szczycą się tym, że gra będzie łatwa nawet dla casuali, pvp przyjemne, lajtowe i bez żadnych konsekwencji.
Czekam napalony na AOC już od ponad roku i w trzy miechy przed premierą zaczynam się zastanawiać czy nie wrócić czasami do EVE (bo w sumie, nawet w zapowiedziach nie ma gry, która dorównywała by jej pod względem "anty-carebearowości" i pvp).

Autor:  Lil [ 31 lip 2007, 00:22 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
gra będzie łatwa nawet dla casuali, pvp przyjemne, lajtowe i bez żadnych konsekwencji.


no to super, czyli gra bez napinania sie, lajcik :)

Autor:  zax [ 31 lip 2007, 00:35 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
no to super, czyli gra bez napinania sie, lajcik :)


Taki lajcik odbiera motywacje imo. :(

Autor:  Lil [ 31 lip 2007, 07:47 ]
Tytuł: 

jaka motywacje ?
Czy motywacja dla ciebie jest wielogodzinne codzienne farmowanie PvP honoru/punktow czy moze motywacja jest by miec najlepszego skilla ?
Czy motywacja sa itemy wypracowane przez dlugie chinskie farmowanie czy tez przez wygrane walki/potyczki z innymi playerami ?

Gra PvP moze byc dla casuali i miec super nagrody za wygrane pojedynki i to by byla najlepsza motywacja.

Autor:  iniside [ 31 lip 2007, 09:39 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
Atherius napisał(a):
W sumie tak samo jak lotor, ddo i wh sa to pozycje dla fanow serii i nic wiecej.


Zgadza sie, dlatego tez te gry sa niszowymi mmorpgami, tylko dla zagorzalych fanow. Jedynie AoC moze odniesc prawdziwy sukces... pod warunkiem, ze czegos nie spieprza w nim.

Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia..

Autor:  Lil [ 31 lip 2007, 10:26 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia..


Oby tak bylo, jednak LOTRO tez ma miliony fanow a gra az tylu ich nie przyciagnela. Warhamer to glownie karcianka i tam ma duzo fanow.. a karciarze za czesto nie graja w mmorpgi .

Autor:  Teo [ 31 lip 2007, 11:13 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
iniside napisał(a):
Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia..


Oby tak bylo, jednak LOTRO tez ma miliony fanow a gra az tylu ich nie przyciagnela. Warhamer to glownie karcianka i tam ma duzo fanow.. a karciarze za czesto nie graja w mmorpgi .


LotRO nie przyciagnie "rasowego" gracza mmog ze wzgledu na brak pvp ( monster play to kufno ) i brak mozliwosci gry zla strona, a dostosowanie swiata tolkiena do gry spowodowalo ze fani ida tylko zobaczyc jak wyglada swiat, zagraja troszke i rezygnuja.

Warhammer pomijajac podobienstwa do WoW daje mozliwosci rpg, a to jest juz spora zacheta dla maniakow tego swiata, zobaczymy kiedys jak to bedzie, napewno nie mozna nic pisac na temat ilosci abonamentow prawie rok przed premiera :)

Autor:  kozas15 [ 31 lip 2007, 11:53 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
jaka motywacje ?
Czy motywacja dla ciebie jest wielogodzinne codzienne farmowanie PvP honoru/punktow czy moze motywacja jest by miec najlepszego skilla ?
Czy motywacja sa itemy wypracowane przez dlugie chinskie farmowanie czy tez przez wygrane walki/potyczki z innymi playerami ?

Gra PvP moze byc dla casuali i miec super nagrody za wygrane pojedynki i to by byla najlepsza motywacja.



Ciasno myslisz. Niech zgadne, wszystkie te wnioski wysnules grajac w WoW?( i Lotro?)

1 "Farmowanie PVP i punktow". Hehe, kto mowi o czyms takim? PvP Ma dawac fun tj. nie przez nabijanie jakis punkcikow, ale zabicie kolesia, zlupienie wszystkiego co mial( no dobra moze oprocz tego co mial nalozone). No a skill moze w tym przypadku dopomoc :>
2 Nadal ciasne rozumowanie. Nie kazda gra musi byc itembased. Moze sie zdarzyc, niesamowite, ze miedzy najlepszymi rzeczami a srednimi bedzie niewielka roznica, przez co wieksze znaczenie nabiera skill, nie mowiac o tym ze nie trzeba farmowac zeby miec na sprzet...

3Moze byc PvP dla Casuali, ale na Croma!, swiat Conana jest dziki, brutalny, drapiezny, to idealne miejsce na open PvP w ktorym po nieuwaznym wypadzie za miasto mozesz wrocic goly i wesoly.

Autor:  Teo [ 31 lip 2007, 12:00 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
...3Moze byc PvP dla Casuali, ale na Croma!, swiat Conana jest dziki, brutalny, drapiezny, to idealne miejsce na open PvP w ktorym po nieuwaznym wypadzie za miasto mozesz wrocic goly i wesoly.


Ale jedno zasadnicze pytanie, czy Conan to oferuje ?

Autor:  iniside [ 31 lip 2007, 12:06 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
iniside napisał(a):
Niszowych fanow WH w samy USA znajdzie sie pare (dziwsiąt) milionów... WH to religia..


Oby tak bylo, jednak LOTRO tez ma miliony fanow a gra az tylu ich nie przyciagnela. Warhamer to glownie karcianka i tam ma duzo fanow.. a karciarze za czesto nie graja w mmorpgi .

Karcianka :o :o :o :o :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Chyba Bitweniak chciales powiedziec.

Autor:  Lil [ 31 lip 2007, 12:16 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
PvP Ma dawac fun tj. nie przez nabijanie jakis punkcikow, ale zabicie kolesia, zlupienie wszystkiego co mial( no dobra moze oprocz tego co mial nalozone).


A po co mi to co on mial ?? Wole zdobywac punkty w rankingu PvP oraz lepsze itemy/bronie itd.

Cytuj:
Nie kazda gra musi byc itembased. .


mmorpg raczej kazda :)

Autor:  Aldatha [ 31 lip 2007, 12:25 ]
Tytuł: 

WHO ma wszelkie przeslanki zeby odniesc podobny sukces co WoW , moze magnituda nie bedzie taka duza (mysle ze 60% playerbase wowa jest w zasiegu) ale nie ma sie co oszukiwac , gra kopiuje wiekszosc pomyslow ktore zapewnily warcraftowi sukces , i to w tych miejscach gdzie aoc suxuje jak np wymagania sprzetowe , no ale ofc wiekszosci z dawnego bloku wschodniego wydaje sie ze na "zachodzie" podcieraja sie banknotami , niestety :)

mmog musi miec przyzwoite wymagania sprzetowe , miec normalny trzymajacy dobre fps engine i poprawny netcode - porazka VG byla w sporej mierze wynikiem przegietych wymagan i slabego engine

Autor:  kozas15 [ 31 lip 2007, 12:28 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
kozas15 napisał(a):
PvP Ma dawac fun tj. nie przez nabijanie jakis punkcikow, ale zabicie kolesia, zlupienie wszystkiego co mial( no dobra moze oprocz tego co mial nalozone).


A po co mi to co on mial ?? Wole zdobywac punkty w rankingu PvP oraz lepsze itemy/bronie itd.

Cytuj:
Nie kazda gra musi byc itembased. .


mmorpg raczej kazda :)



A po co Ci ranking PvP? Zeby e-peen sie powiekszyl? I jak ten ranking ma funkcjonowac, jeden kill, jeden punkt? Heh.
Lepsze itemy/bronie- a zabijajac kolesia to co dostaniesz? Do tego gold, za ktory mozesz zakupic lepsze wyposazenie.

I jesli uwazasz ze kazdy mmorpg musi byc item based jak WoW to gz. Szkoda ze AoC rysuje sie w takich barwach, bo specjalnie zbieram kase na upgrade by w to pograc. No, ale zobaczymy :/

Autor:  Teo [ 31 lip 2007, 12:51 ]
Tytuł: 

WHO sporo czerpie tez z DAoC bo przeciez to ich dziecko, a ta gra ma pewne podobienstwa do WoW-a, mysle ze tak powinno byc, nie ma co wprowadzac dziwnych odmiennosci jesli cos jest juz sprawdzone, robudowanie i uatrakcyjnienie to ich cel.
Conan jednak idzie dalej i wprowadze te odmiennosci, mimo wszystko to jednak nie samo pvp bedzie decydowalo o sukcesie, mus byc rozbudowana rozgrywka z roznymi mozliwosciami bo inaczej nie dotrze to masowego odbiorcy.
Mam nadzieje ze w obu grach jak znudzi mi sie mordowanie graczy to bedzie milo sie robilo pve czy crafting itd itp.

Autor:  Gefaran [ 31 lip 2007, 12:53 ]
Tytuł: 

Chyba, że jak znudzi się PvE i craft, będzie się miło bawiło w PvP :wink:

Autor:  Lil [ 31 lip 2007, 13:15 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
WHO sporo czerpie tez z DAoC bo przeciez to ich dziecko, a ta gra ma pewne podobienstwa do WoW-a,


przeciez DAoC byl przed WoWem :)

Autor:  Teo [ 31 lip 2007, 13:47 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
embe napisał(a):
WHO sporo czerpie tez z DAoC bo przeciez to ich dziecko, a ta gra ma pewne podobienstwa do WoW-a,


przeciez DAoC byl przed WoWem :)


Dlatego pisze ze pewne standarty juz byly w DAoC i to WoW je utrwalil.

Autor:  Lil [ 31 lip 2007, 14:10 ]
Tytuł: 

Tylko, ze to nie DAoC jest podobny do WoWa, ale jesli juz to WoW do DAoCa .

Autor:  tomugeen [ 31 lip 2007, 16:37 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
Tylko, ze to nie DAoC jest podobny do WoWa, ale jesli juz to WoW do DAoCa .

Myslalem, ze podobienstwo dziala w obie strony.

Strona 8 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team