MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WAR euro - beta signups
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=25030
Strona 8 z 9

Autor:  lutus [ 21 cze 2007, 07:28 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
to zalezy jak rozwiaza sprawe cc, nawet jesli zrobia ja short duration jak zapowiadaja (powiedzmy 15-20s) i przegrasz cc, zakladajac, ze bedzie cos takiego jak purge w daoc (usuwa wszystkie negatywne efekty z postaci) musisz zaczac hilowac od razu (zakladajac ze masz insta heale down, o ile wogole takie beda)bo grupa zaczyna brac dmg, jednym slowem przegranie cc=przegranie bitki, wiec prosze cie nie mow mi ze to jest fajne

ps
zobaczymy czy sie tak bedziesz cieszyl jak co 5min bedziesz pisal /release bo ktos machal myszka 0.2s szybciej


Pamietasz jak preTOA Nolby Pride potrafilo sie bic po 10-20 min 8vs8 z hibami ( oczywiscie wszyscy RR8+) ? Ja wole szybsze walki, gdzie healerzy nie beda w stanie czasami wszystkiego wyhealowac, za to beda mieli mozliwosc walki ofensywnej. Gralem szamanem w daocu i byla to swietna klasa jako support, tutaj bedzie pewnie podobnie.

Autor:  Mendol [ 21 cze 2007, 07:33 ]
Tytuł: 

foocik wydaje mi sie ze shaman nie ma byc podstawowa jednostka hilujaca albo czegos nie zrozumialem ;-p
zreszta nie ma co polemizowac na razie, dla mnie pomysl super sie wydaje.
nawalasz i czasami mozesz kogos healnac jak trzeba. ale nie bedziesz shamanem pewnie primary healer.

Autor:  lutus [ 21 cze 2007, 07:51 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
foocik wydaje mi sie ze shaman nie ma byc podstawowa jednostka hilujaca albo czegos nie zrozumialem ;-p
zreszta nie ma co polemizowac na razie, dla mnie pomysl super sie wydaje.
nawalasz i czasami mozesz kogos healnac jak trzeba. ale nie bedziesz shamanem pewnie primary healer.


Masz racje, shaman nie bedzie primary healerem, to jest support hybrid class, takie tez sa potrzebne ( cos ala shamie w daoc czy preBC paladyn w WoW), dobrze wykorzystane daja duza przewage, poniewaz mozesz wykorzystywac ich w roznych funkcjach.

Autor:  Shadowclaw [ 21 cze 2007, 10:27 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
to zalezy jak rozwiaza sprawe cc, nawet jesli zrobia ja short duration jak zapowiadaja (powiedzmy 15-20s) i przegrasz cc, zakladajac, ze bedzie cos takiego jak purge w daoc (usuwa wszystkie negatywne efekty z postaci) musisz zaczac hilowac od razu (zakladajac ze masz insta heale down, o ile wogole takie beda)bo grupa zaczyna brac dmg, jednym slowem przegranie cc=przegranie bitki, wiec prosze cie nie mow mi ze to jest fajne

ps
zobaczymy czy sie tak bedziesz cieszyl jak co 5min bedziesz pisal /release bo ktos machal myszka 0.2s szybciej


Wiesz z takim podejściem po co wogóle spoglądać w stronę WAR i tak ogólnie będzie bleee... , skoro ten który przedstawiał opis shammiego pisał że mógł przez długi czas trzymać team up znaczy że nie jest tak źle.

Autor:  Mr.FooT [ 21 cze 2007, 13:22 ]
Tytuł: 

widac ze gowno wiesz o dobrym teamplayu i co potrafi zdzialac shadowclaw eot z mojej strony

@lutus
ja tam wole dlugie walki fea, do pewnego czasu bawilo mnie rozjezdzanie grup w 30s ale niedlugo, im dluzsza byla walka tym wiekszy fun nie raz zdazalo mi sie po 15min walczyc w miedzyczasie zginac 1-2 razy ect :)

Autor:  Dana [ 21 cze 2007, 13:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Masz racje, shaman nie bedzie primary healerem,


Szaman będzie podstawową jednostką leczącą w armii zielonoskórych. Wogóle nie będzie kogoś takiego jak healer stojący za plecami i tylk rzucający zaklęcia lecznicze.

Inne rasy będą miały mniej więcej tak samo, e.g. Runepriest u krasnoludów czy Battle Priest w Imperium.

Autor:  lutus [ 21 cze 2007, 13:29 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
widac ze gowno wiesz o dobrym teamplayu i co potrafi zdzialac shadowclaw eot z mojej strony

@lutus
ja tam wole dlugie walki fea, do pewnego czasu bawilo mnie rozjezdzanie grup w 30s ale niedlugo, im dluzsza byla walka tym wiekszy fun nie raz zdazalo mi sie po 15min walczyc w miedzyczasie zginac 1-2 razy ect :)


30 sec to byla przesada w druga strone ( hi 2u pbaoe group setup przy dobrym mezz), ale tak dlugie walki strasznie mecza. Mysle, ze bedzie podobnie z tym jak w daoc'u - jak spotkasz rownego sobie - walki beda sie ciagnac ( jezeli dadza mozliwosc rez in combat), trafisz na nabkow, to ich przejedziesz zanim zdarza powiedziec INC

Autor:  Mr.FooT [ 21 cze 2007, 13:36 ]
Tytuł: 

niepotrzebne bylo pbaoe fea :D przynajmniej jak konczylem grac, wystarczyl dobry mezz voice comm i assist i wszystko padalo na momencie. anyway brak dedykowanego hilera to imo blad ale pozyjemy zobaczymy

Autor:  Dana [ 21 cze 2007, 13:44 ]
Tytuł: 

Z tego co czytałem, nie będzie problemów byś za pomocą talentów wyspecjalizował się w leczeniu by zwiększyć możliwości lecznicze out of combat.

Jednak by rozwinąć pełnię możliwości nadal będze trzeba wziąć udział w walce.

Mi osobiście ten patent się podoba. Zawsze lubiłem grać klasami mogącymi leczyć i wspomagać drużynę, jednak jakoś gra priestem w WoWie mnie nie bawiła bo ludzie oczekiwali odemnie jeno tylko leczenia.
Dlatego WAR'owy system jest IMO bardzo ciekawy :)

Autor:  Mr.FooT [ 21 cze 2007, 13:46 ]
Tytuł: 

tak ja nie mowie ze sam pomysl jest zly, tyle ze leczenie (efektywne) po poprzednim podladowaniu sie w walce jest imo bez sensu z powodow podanych wczesniej

Autor:  Dana [ 21 cze 2007, 13:49 ]
Tytuł: 

Narazie nie znamy szczegółów tego systemu więc mówiene że jest bez sensu mija się z celem.

Autor:  Vercin [ 21 cze 2007, 13:53 ]
Tytuł: 

Mowienie ze to bez sensu samemu nie grajac w war ani sekundy jest bez sensu

Autor:  lutus [ 21 cze 2007, 13:57 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Mowienie ze to bez sensu samemu nie grajac w war ani sekundy jest bez sensu


True dat. Poza tym ludzie oczekuja zmian w systemach walki, nie mozna caly czas powtarzac tych samych schematow, bo to by byla taka sama gra jak poprzednie. Zmiany sa dobre, byle nie przesadzili.

Autor:  Shadowclaw [ 21 cze 2007, 13:58 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Mowienie ze to bez sensu samemu nie grajac w war ani sekundy jest bez sensu


Dokładnie z tychże powodów EOT z mojej strony również.

Autor:  Teo [ 21 cze 2007, 16:53 ]
Tytuł: 

Jesli nie bedzie typowego healera, czyli takiego co zadaje smieszny dmg i jest wyspecjalizowany tylko do healowania to oznacza ze producencji nastawiaja sie by kazdy gracz mogl poszalec solo.
Vanguard zaoferowal podobnie bo taki swietny combat healer to BlodMage, a WoW wychodzi obronna reka bo nawet priest moze grac shadow, wiec co wymysla w WH to sie przekonamy za jakis czas, ale wole by nie stawiali wylacznie na hybrydy bo lepiej miec w teamie konkretnego gracza co lubi healowac niz hybryde przymuszana do heala.

Autor:  Dana [ 21 cze 2007, 17:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
niz hybryde przymuszana do heala


No ale ktoś taki powinien mieć świadomość że np. Greenskiny z 4 klas posiadają jedną leczącą. Więc wybiera ją wiedząc że będzie musiał healować.

Odwrotnie niż w WoWie gdzie byli healerzy (Priest, Druid) i hybrydy (Paladyn, Szaman). Tam hybrydy trzeba było przymuszać ("eee ja jestem retribution", "eee przecież macie priesta ja chce dps").

Autor:  Mendol [ 22 cze 2007, 12:22 ]
Tytuł: 

bedzie dobrze :-)
zawsze sa ludzie ktory lubia healowac. kwestia rozwiazania expa i rewardow w pvp za healowanie.

Autor:  Dana [ 27 cze 2007, 02:46 ]
Tytuł: 

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=13893

Ameryka już gra...

Autor:  Shadowclaw [ 27 cze 2007, 07:11 ]
Tytuł: 

Bo to Ameryka ...... Europa zawsze jest w tyle za nimi , albo będziemy z tym żyć albo zwariujemy.

Autor:  Gefaran [ 27 cze 2007, 08:22 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Bo to Ameryka ...... Europa zawsze jest w tyle za nimi , albo będziemy z tym żyć albo zwariujemy.


Spokojnie, przecie USA to dziecię Europy. Nie chciane, ale jednak. Popatrzmy na nie z pobłażaniem 8)

Strona 8 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team