MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523 |
Strona 8 z 87 |
Autor: | Bloodleaf [ 29 mar 2011, 11:13 ] |
Tytuł: | |
A gdzie mozna zapisac sie na EU betkę? |
Autor: | Keii [ 29 mar 2011, 12:14 ] |
Tytuł: | |
Nie można, na razie rozsyłali zaproszenia dużym fansite'om, gildiom i aktywnym użytkownikom ichniego forum. |
Autor: | Piaskowy [ 29 mar 2011, 12:33 ] |
Tytuł: | |
Do Closed Bety można się zapisać na tera-europe.com, wystarczy się zarejestrować na ichnim forum / stronie. Do eventu to raczej ciężko...2 dni tylko grania + 15Gb klient to sporo. Ale dostaliśmy fajny tytuł dla pierwszych testerów heh. edit: Jednak nie tylko dwa dni Cytuj: 1st day - 6h test
2nd day - 14h test 3rd day - 16h test 4th day - 15h test |
Autor: | Keii [ 7 kwi 2011, 14:31 ] |
Tytuł: | |
Bardzo dobry post a propos grindu w Terze i czasu potrzebnego na wbicie 50 lv. |
Autor: | Szeptun [ 9 kwi 2011, 08:53 ] |
Tytuł: | |
Ja rozumiem że dziennikarze i twórcy gry reklamują TERĘ jako innowacyjną grę, ale zwykli gracze mogliby sobie darować TERA jest całkiem fajna, ale zdecydowana większość elementów gry to standardy, więc mówienie że to innowacyjna gra jest "lekkim" nieporozumieniem |
Autor: | iniside [ 9 kwi 2011, 08:57 ] |
Tytuł: | |
Fakt. Brak autotargetu w MMO to standard. Oh wait.. |
Autor: | Huragan [ 9 kwi 2011, 09:07 ] |
Tytuł: | |
Brak autotargetu jest dobry w FPSach ale nie w klasycznych mmo. Mysle, ze ten pomysl sie nie sprawdzi. A propo, friendly fire tez jest w Terze ? Bo to by byla juz totalna porazka. |
Autor: | Keii [ 9 kwi 2011, 09:14 ] |
Tytuł: | |
Nie ma. I z tego co piszą ludzie, grający na oficjalnym serwerze, free targeting sprawdza się jak najbardziej. |
Autor: | Szeptun [ 9 kwi 2011, 09:15 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Fakt. Brak autotargetu w MMO to standard.
Oh wait.. Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że napisałem : "zdecydowana większość" a nie "wszystko"... ale jak ktoś chce się przyczepić bo ma zły humor to zawsze coś tam sobie wymyśli W kwestii samego "systemu non-target" czy braku "autotargetu" jakkolwiek byśmy tego nie nazwali, owszem, nie jest to standard ale także nie jest to żadna nowość, jest już co najmniej kilka gier MMO z czymś takim To już bardziej innowacyjny jest ten system wybierania władców prowincji z pośród graczy. A Poza tym gra aż huczy od standardowych rozwiązań: - mobki stoją grzecznie na polankach czekając aż gracze zaczną je zarzynać na potrzeby questów w stylu "zabij 10 potworów" - sztywny podział na klasy i rasy... - awansujemy na poziom... biegniemy do trenera po nowe skille... - crafting... Czytam o grze od roku... grałem w betę... i choć sama gra w swojej klasie jest bardzo fajna i prawdopodobnie odniesie jakiś sukces to grając w nią, nigdzie nie zauważyłem powiewu rewolucji czy chociażby tej szeroko reklamowanej innowacyjności. |
Autor: | Teo [ 9 kwi 2011, 09:24 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): I z tego co piszą ludzie, grający na oficjalnym serwerze, free targeting sprawdza się jak najbardziej.
W czym się sprawdza dokładnie ? |
Autor: | Wedge [ 9 kwi 2011, 09:30 ] |
Tytuł: | |
Ja tylko wspolczuje healerom w tej grze. Heale tez beda non sticky targeted Ogolnie zapowiada sie kolejne przecietne i oklepane do bolu MMO. http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7351 |
Autor: | Keii [ 9 kwi 2011, 09:42 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Keii napisał(a): I z tego co piszą ludzie, grający na oficjalnym serwerze, free targeting sprawdza się jak najbardziej. W czym się sprawdza dokładnie ? Free targeting sprawdza się w klasycznym mmo. @Wedge: 15 minutowy filmik z PvP z perspektywy priesta. |
Autor: | Teo [ 9 kwi 2011, 09:48 ] |
Tytuł: | |
Ale w czym to jest lepsze ? Jedyny argument to że nie muszę bawić się przyciskiem tab, w AoC też ranger i mele klasy nie muszą targetować. |
Autor: | Keii [ 9 kwi 2011, 09:55 ] |
Tytuł: | |
Chociażby w tym, że grając dobrze możesz unikać wszystkich ataków przeciwnika. |
Autor: | iniside [ 9 kwi 2011, 10:14 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ale w czym to jest lepsze ?
Jedyny argument to że nie muszę bawić się przyciskiem tab, w AoC też ranger i mele klasy nie muszą targetować. Zwykle mmo: a) jeb fireball za 10k - instant kill Tera: Fireball za 10k - unik (zalezny od twojego refleksu a nie od wyimaginowanych statow). zyjesz - profit. Free-Target o przyszlosc tego gatunku albo rozwizania hybrydowe. Sam nad czyms takim ostatnio myślałem i połacznie Free-Targetu z walką mele z Aoc byłoby idealne. |
Autor: | Nyx [ 9 kwi 2011, 10:51 ] |
Tytuł: | |
Roflt jak nie widzicie różnicy z czy bez sticky targetu to gg |
Autor: | Huragan [ 9 kwi 2011, 10:57 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): Roflt jak nie widzicie różnicy z czy bez sticky targetu to gg
A kto napisal, ze nie widzi roznicy ? Czytaj ze zrozumieniem. |
Autor: | tomugeen [ 9 kwi 2011, 11:59 ] |
Tytuł: | |
Wedge napisał(a): Ja tylko wspolczuje healerom w tej grze. Heale tez beda non sticky targeted :D
Ogolnie zapowiada sie kolejne przecietne i oklepane do bolu MMO. http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7351 Imho brak targetingu ma sens jesli jest friendly fire i enemy heal. Bo na filmiku z piresta to bylo widac bieganie i rzucanie duzego aoe heala lub w plecy kolegi. Troche weak. |
Autor: | kapra L [ 9 kwi 2011, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Shinedown dobrze wypadl na tym klipie. |
Autor: | iniside [ 9 kwi 2011, 13:26 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Wedge napisał(a): Ja tylko wspolczuje healerom w tej grze. Heale tez beda non sticky targeted Ogolnie zapowiada sie kolejne przecietne i oklepane do bolu MMO. http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7351 Imho brak targetingu ma sens jesli jest friendly fire i enemy heal. Bo na filmiku z piresta to bylo widac bieganie i rzucanie duzego aoe heala lub w plecy kolegi. Troche weak. Apteczki w BF tez nie healuja przeciwnika. FF to inna sprawa. Czzy by sie sprawdzil czy nie, to trzeba by potestowac ;p. Bardziej imo drazniace jest, smiesnie mala predkosc roznych pociskow. Leci, i leci i leci.. jakby w zwolanionym tempie był ;p. |
Strona 8 z 87 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |