MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

T.E.R.A. - The Exiled Realm of Arborea
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32523
Strona 8 z 87

Autor:  Bloodleaf [ 29 mar 2011, 11:13 ]
Tytuł: 

A gdzie mozna zapisac sie na EU betkę?

Autor:  Keii [ 29 mar 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

Nie można, na razie rozsyłali zaproszenia dużym fansite'om, gildiom i aktywnym użytkownikom ichniego forum.

Autor:  Piaskowy [ 29 mar 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

Do Closed Bety można się zapisać na tera-europe.com, wystarczy się zarejestrować na ichnim forum / stronie. Do eventu to raczej ciężko...2 dni tylko grania + 15Gb klient to sporo. Ale dostaliśmy fajny tytuł dla pierwszych testerów heh.

edit: Jednak nie tylko dwa dni :o
Cytuj:
1st day - 6h test
2nd day - 14h test
3rd day - 16h test
4th day - 15h test

Autor:  Keii [ 7 kwi 2011, 14:31 ]
Tytuł: 

Bardzo dobry post a propos grindu w Terze i czasu potrzebnego na wbicie 50 lv.

Autor:  Szeptun [ 9 kwi 2011, 08:53 ]
Tytuł: 

Ja rozumiem że dziennikarze i twórcy gry reklamują TERĘ jako innowacyjną grę, ale zwykli gracze mogliby sobie darować :) TERA jest całkiem fajna, ale zdecydowana większość elementów gry to standardy, więc mówienie że to innowacyjna gra jest "lekkim" nieporozumieniem

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 08:57 ]
Tytuł: 

Fakt. Brak autotargetu w MMO to standard.

Oh wait..

Autor:  Huragan [ 9 kwi 2011, 09:07 ]
Tytuł: 

Brak autotargetu jest dobry w FPSach ale nie w klasycznych mmo. Mysle, ze ten pomysl sie nie sprawdzi. A propo, friendly fire tez jest w Terze ? Bo to by byla juz totalna porazka.

Autor:  Keii [ 9 kwi 2011, 09:14 ]
Tytuł: 

Nie ma.
I z tego co piszą ludzie, grający na oficjalnym serwerze, free targeting sprawdza się jak najbardziej.

Autor:  Szeptun [ 9 kwi 2011, 09:15 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Fakt. Brak autotargetu w MMO to standard.

Oh wait..


Wydaje mi się, choć mogę się mylić, że napisałem : "zdecydowana większość" a nie "wszystko"... ale jak ktoś chce się przyczepić bo ma zły humor to zawsze coś tam sobie wymyśli

W kwestii samego "systemu non-target" czy braku "autotargetu" jakkolwiek byśmy tego nie nazwali, owszem, nie jest to standard ale także nie jest to żadna nowość, jest już co najmniej kilka gier MMO z czymś takim

To już bardziej innowacyjny jest ten system wybierania władców prowincji z pośród graczy. A Poza tym gra aż huczy od standardowych rozwiązań:

- mobki stoją grzecznie na polankach czekając aż gracze zaczną je zarzynać na potrzeby questów w stylu "zabij 10 potworów"

- sztywny podział na klasy i rasy...

- awansujemy na poziom... biegniemy do trenera po nowe skille...

- crafting...

Czytam o grze od roku... grałem w betę... i choć sama gra w swojej klasie jest bardzo fajna i prawdopodobnie odniesie jakiś sukces to grając w nią, nigdzie nie zauważyłem powiewu rewolucji czy chociażby tej szeroko reklamowanej innowacyjności.

Autor:  Teo [ 9 kwi 2011, 09:24 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
I z tego co piszą ludzie, grający na oficjalnym serwerze, free targeting sprawdza się jak najbardziej.

W czym się sprawdza dokładnie ?

Autor:  Wedge [ 9 kwi 2011, 09:30 ]
Tytuł: 

Ja tylko wspolczuje healerom w tej grze. Heale tez beda non sticky targeted :D
Ogolnie zapowiada sie kolejne przecietne i oklepane do bolu MMO.

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7351

Autor:  Keii [ 9 kwi 2011, 09:42 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Keii napisał(a):
I z tego co piszą ludzie, grający na oficjalnym serwerze, free targeting sprawdza się jak najbardziej.

W czym się sprawdza dokładnie ?

Free targeting sprawdza się w klasycznym mmo.

@Wedge:
15 minutowy filmik z PvP z perspektywy priesta.

Autor:  Teo [ 9 kwi 2011, 09:48 ]
Tytuł: 

Ale w czym to jest lepsze ?
Jedyny argument to że nie muszę bawić się przyciskiem tab, w AoC też ranger i mele klasy nie muszą targetować.

Autor:  Keii [ 9 kwi 2011, 09:55 ]
Tytuł: 

Chociażby w tym, że grając dobrze możesz unikać wszystkich ataków przeciwnika.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ale w czym to jest lepsze ?
Jedyny argument to że nie muszę bawić się przyciskiem tab, w AoC też ranger i mele klasy nie muszą targetować.

Zwykle mmo:
a) jeb fireball za 10k - instant kill
Tera:
Fireball za 10k - unik (zalezny od twojego refleksu a nie od wyimaginowanych statow). zyjesz - profit.

Free-Target o przyszlosc tego gatunku albo rozwizania hybrydowe. Sam nad czyms takim ostatnio myślałem i połacznie Free-Targetu z walką mele z Aoc byłoby idealne.

Autor:  Nyx [ 9 kwi 2011, 10:51 ]
Tytuł: 

Roflt jak nie widzicie różnicy z czy bez sticky targetu to gg

Autor:  Huragan [ 9 kwi 2011, 10:57 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Roflt jak nie widzicie różnicy z czy bez sticky targetu to gg


A kto napisal, ze nie widzi roznicy ? Czytaj ze zrozumieniem.

Autor:  tomugeen [ 9 kwi 2011, 11:59 ]
Tytuł: 

Wedge napisał(a):
Ja tylko wspolczuje healerom w tej grze. Heale tez beda non sticky targeted :D
Ogolnie zapowiada sie kolejne przecietne i oklepane do bolu MMO.

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7351


Imho brak targetingu ma sens jesli jest friendly fire i enemy heal. Bo na filmiku z piresta to bylo widac bieganie i rzucanie duzego aoe heala lub w plecy kolegi.
Troche weak.

Autor:  kapra L [ 9 kwi 2011, 13:23 ]
Tytuł: 

Shinedown dobrze wypadl na tym klipie.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Wedge napisał(a):
Ja tylko wspolczuje healerom w tej grze. Heale tez beda non sticky targeted :D
Ogolnie zapowiada sie kolejne przecietne i oklepane do bolu MMO.

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7351


Imho brak targetingu ma sens jesli jest friendly fire i enemy heal. Bo na filmiku z piresta to bylo widac bieganie i rzucanie duzego aoe heala lub w plecy kolegi.
Troche weak.

Apteczki w BF tez nie healuja przeciwnika.

FF to inna sprawa. Czzy by sie sprawdzil czy nie, to trzeba by potestowac ;p.

Bardziej imo drazniace jest, smiesnie mala predkosc roznych pociskow. Leci, i leci i leci.. jakby w zwolanionym tempie był ;p.

Strona 8 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team