MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Najlepsze MODY do gier.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35238
Strona 8 z 35

Autor:  Sparth2 [ 1 lis 2011, 01:00 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
gralem w CIV4 + Rise Of Mankind = zajebiste, gralem w CIV 4 + Fall From HEaven = jeszcze bardziej zajebiste. Jest jakis dobry total mod zmieniajacy realia na S-F do CIV4 (w podobny sposob jak robi to FFH)? No chyba ze jest do CIV5. :)


Jest kilka modow do Civ4, ktore dzieja sie w przyszlosci:
- Planetfall - czyli Alpha Centauri na silniku 4
- Dune Wars - uniwersum Diuny
- Final Frontier Plus - Master of Orion, ale niestety sam mod slabo rozbudowany i b.wolno sie rozwija
+ oczywiscie mozna grac od Future Era w RoM, RoM: A New Dawn czy Caveman2Cosmos.
Ten ostatni mod dodaje z 20-30 nowych techow dla Future Ery, ale same techy sa jeszcze nie wypelnione contentem (robia chyba za place holdery). Warto jednak podkreslic, ze team C2C jest ciagle aktywny i niedawno wypuscil nowa wersje moda - wiec szansa na ukonczenie tych techow jest duza.

Sa jeszcze mniejsze lub niedokonczone mody takiej jak Fallout Mod czy Next War Apocalypse, ale na nie akurat chyba szkoda czasu.

Jesli chodzi o duze mody dla 5 to o ile sie orientuje nic ciekawego i godnego uwagi jeszcze nie powstalo i w najblizszym czasie raczej sie nie zanosi. Powodow jest kilka, m.in.:
- brak dobrej dokumentacji V dla moderow
- ogolne zniechecenie V-tka wsrod starych wyjadaczy, w tym najwiekszych tworocow modow dla IV czyli m.in. Afforessa, Zappary, BUG Teamu, Hydromancera
- ciagle aktywnie rozwijana scena modow do IV. Oprocz nowych wersji starych modow powstaja ciagle nowe mody, ktore zjadaja wszystko co ukazalo sie na V (Pie's Ancient Europe czy Realism Invictus)
- niejasna polityka Firaxis. Tak naprawde nie wiadomo czy ukaze sie jakis dodatek do V i jak on bedzie wygladal. W tej chwili Firaxis stara sie naprawic bledy (dyplomacja, AI), ale skupia sie tez na wydawaniu oddzielnych gier (Civ na smartphony, CivWorld, nowa wersja CivRev czy w koncu nie potwierdzone plotki o pracach nad VI).

Moim zdaniem warto sprobowac najnowsze mody do IV (szczegolnie wspomniane Realism Invictus, Pie's Ancient Europe czy C2C). Poza grafika i hexami V chyba jest we wszystkim gorsza od zmodowanej IV :)

Autor:  warhameron [ 9 lis 2011, 00:32 ]
Tytuł: 

Do Mount&Blade po prostu wypasiony w kosmos mod i to w klimatach Lotr a.
http://www.moddb.com/mods/the-last-days
http://www.mbrepository.com/file.php?id=3350

Według mnie najlepszy mod w jaki grałem ( bije all ) Dopieszczony naprawdę nieźle, a to ciągle beta i obiecjuja nowe bonusy.

Autor:  Junkier [ 9 lis 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

Nom, wyjebany jest.
Tylko trochę niezbalansowany - gram po stronie Gondoru i już po paru godzinach gry ownuje 2-3 razy większe armie Mordoru przy minimalnych stratach własnych* (co niby jest lore wise, ale trochę psuję zabawę). Z tego co czytałem na forum elfy są jeszcze bardziej op.

* oczywiście obrażenia ustawione na max

Autor:  Bloodleaf [ 9 lis 2011, 14:22 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Czyzby nie bylo duzych modow do CIV5?


Nie ma jak na razie niestety.

Autor:  warhameron [ 9 lis 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

Mordor może zaskoczyć, wieksze orki ,uruki i nie jest łatwo. Ale mod pomimo paru niedociągnięć jest po prostu świetny. A jak chcesz miec wersje hardcore to graj złymi:D Horda pikinierów uruków , rozwala jazdę. Z quick battle rozegraj obronę helms deep, ja dostaje wpierdol.

Autor:  Junkier [ 9 lis 2011, 20:37 ]
Tytuł: 

warhameron napisał(a):
Mordor może zaskoczyć, wieksze orki ,uruki i nie jest łatwo.

Kawaleria Dol Amroth wchodzi w nich jak w masło, po pierwszej szarży mam ścianę zielonego tekstu przewijającego się po lewej stronie ekranu i tak w sumie zostaje przez większość bitwy. Ok, ci goście to ubermenshe Śródziemia, ale w związku z tym powinni być dużo trudniej dostępni - kupowani za influence points czy coś w tym stylu.
Do tego szybciutko dostajemy jednoręczny miecz przy którym większość przeciwników składa się od jednego strzału ;p

Korsarze i Harad mają w sumie całkiem mocne jednostki i oni już potrafią bardziej napsuć krwi. Z trollami też byłby problem ale nie spotkałem ich jeszcze podczas bitew.

W TLD nigdy nie grałem złymi, w realiach Śródziemia jakoś mnie to nie bawi :/

Autor:  zaboleq [ 22 lis 2011, 14:59 ]
Tytuł: 

Może ktoś linkąć mod do Skyrima, który poprawia ogień/dym? Na Nexusie nie znajduje niczego z "fire" albo "mug".

Autor:  Piaskowy [ 22 lis 2011, 15:08 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Może ktoś linkąć mod do Skyrima, który poprawia ogień/dym? Na Nexusie nie znajduje niczego z "fire" albo "mug".



http://www.overclock.net/t/1169623/skyr ... -mods-list

Realistic Smoke and Embers
http://www.skyrimnexus.com/downloads/fi ... 36#content

Autor:  EloNis [ 22 lis 2011, 17:08 ]
Tytuł: 

jakby ktoś chciał to moja lista modów wraz z kolejnością wgrywania żeby podczas nakładania dwóch tekstur tego samego przedmiotu zostały te według mnie lepsze i ładniejsze (oprócz lockpick pro wszystkie są modami graficznymi, i chvja kładę na to jeżeli się komuś nie podoba, że używam lockpick pro, to tak żeby nie zaczynać nowego flame'u ;)).

najważniejsze, wgrywanie modów zaczynamy od:
>>4GB Skyrim<<
1. Beautifull Skyrim
2. LOD
3. Flora Overhaul
4. HD Furniture i HD Barrels
5. Skyrim HD
6. Chris Whiterun
7. Riften HQ
8. Realistic Water
9. Nice Snowlakes
10. Realistic Smoke and Embers
11. Realistic Water Ripple
12. Armor Improvement
13. Clothes Improvement
14. Detailed Lips
15. NP
16. HQ Eyes
17. Detailed Bodies
18. Detailed Faces
19. No Dirty Bodies
20. No More Blocky Faces
21. Enchanced Blood
22. Hi res Tree Stumps
23. Improved Rocks and Mountains
24. Better Gold
25. Skyrim Sunglare
26. Lockpick Pro
27. Loading screen display time
28. Enchanced Night Skyrim
29. FXAA

Jak zainstaluje mi się gra to wrzucę kilka screenów.

Autor:  Junkier [ 29 lis 2011, 17:08 ]
Tytuł: 

Są jakieś godne mody do Empire TW albo Napoleona?
Takie nie zmieniające okresu historycznego tylko utrudniające i urealniające rozgrywkę/dodające ładniejsze modele jednostek, czytam Wojnę i Pokój i zacząłem się jarać epoką ;o

Autor:  Katoneo [ 29 lis 2011, 19:32 ]
Tytuł: 

Junkier napisał(a):
Są jakieś godne mody do Empire TW albo Napoleona?
Takie nie zmieniające okresu historycznego tylko utrudniające i urealniające rozgrywkę/dodające ładniejsze modele jednostek, czytam Wojnę i Pokój i zacząłem się jarać epoką ;o

Ja osobiście korzystałem z DarthModa, który dodaje kupę balansu, retekstury praktycznie wszystkich nacji, tak by były bliższe historycznemu wyglądowi, dużo usprawnień graficznych i bugfixy. Generalnie chyba najlepszy mod do ETW.

Autor:  Junkier [ 1 gru 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

Dziex ściągnąłem ultimate commander i wygląda nieźle

Autor:  Sparth2 [ 28 gru 2011, 21:05 ]
Tytuł: 

Kabraxis, uzywales moze tego overhaula do Morrowinda co na tym filmiku?
http://www.youtube.com/watch?v=F3NwfnRT ... re=related

Bo musze przyznac, ze swiat wyglada rewelacyjnie.

Autor:  Razoth [ 28 gru 2011, 21:13 ]
Tytuł: 

O kurwa ładne to. :O

Autor:  Kabraxis [ 28 gru 2011, 21:40 ]
Tytuł: 

Ladny to koles ma performance. :)

To chyba jest cos co sie nazywa poprostu Morrowind Overhaul, zajmuje toto pare giga i wyglada przefajnie rzeczywiscie.
To jest chyba ten co uzywalem - http://morrowindoverhaul.rpgitalia.net/screenshots

Ogolnie fajniesie z tym gra tylko nie wlaczajcie w opcjach SSAO bo ja mialem 10 fps. :)

PS. Tu jest trailer najnwszej wersji tego co ja uzywlem z moja mega paka modow: http://www.youtube.com/watch?v=pCEc7SA0rWY

Calosc ogolnie robi wrazenie ale proponuje zatrzymac na 0:53 albo 1:50 - wyglada lepiej niz Skyrim. :)

PS2. Kurwua.... juz mnei naszla chec na granie w Morka a obiecywalem sobie ostatnio ze nigdy wiecej juz. : ) Gdzie sa te plyty z backupem modow? :P

Autor:  Drusek [ 28 gru 2011, 22:08 ]
Tytuł: 

Grałem w to chwilę, owszem niby ładnie ale dalej gra jest kwadratowa bo to jakby nie było głównie tekstury

Autor:  warhameron [ 25 sty 2012, 18:53 ]
Tytuł: 

http://www.moddb.com/mods/exterminatus

Autor:  Kaban [ 27 mar 2012, 12:14 ]
Tytuł: 

Chciałbym nadrobić zaległości i ukończyć w końcu Arcanum.
Możecie polecić co ściągnąć z modów/patchów żeby grało się zajebiście? Czy nic nie potrzeba tylko podstawowa gra (no i mod na rozdziałke)?

Autor:  warhameron [ 27 mar 2012, 12:40 ]
Tytuł: 

http://www.terra-arcanum.com/downloads/

Z folderu arcanum to wiekszośc jest ok> generalnie według uznania (patch+ unofical patch to trza)

Moduły to tak jakby osobne światy/gry trza się wczytać

Na forum pewnie nie raz padło takie pytanie, warto przejrzeć :
http://www.terra-arcanum.com/phpBB/

Ten wip6.0 bardzo dobry (sam nie testowalem jeszcze)

Program na rozdzialke :
http://www.terra-arcanum.com/phpBB/view ... hp?t=15487

Autor:  sula [ 27 mar 2012, 12:46 ]
Tytuł: 

Jakby ci Arcanum z patchami nie działało bo są u niektórych jakieś problemy z copy-protection a z kolei z crackiem np. high resolution patch nie działa afaik , to podobno (jeszcze nie kupiłem i się nie zabrałem za granie) wersja z GoG działa bez problemów , bo raz ,że mody do niej 'wchodzą' ponoć bez problemu a dwa jak to gra z GoG nie ma żadnego zabezpieczenia ani DRM-a.


Aha chodzi o nowe Windy typ Win 7/8 ofc

Strona 8 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team