MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Perpetuum Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35964 |
Strona 8 z 13 |
Autor: | tiomor [ 9 gru 2010, 09:02 ] |
Tytuł: | |
Jezu, usiadlem wczoraj zawiany lekko do tej gierki i nic nie ogarnelem. Powybieralem wszystko troche na chama i stworzylem robota. Teoretycznie bralem frakcje/specjalizacje/szkole/korporacje pod walenie rakietami, ale to ma jakies znaczenia? Poza bonusowymi skillami czy czyms tam? Bo nie ogaraniam ;f. A z tego co pogralem... jezu ile tu jest ikon, jako mam wrazenie ze w eve mialem mniejszy problem z ogarnieciem tego wszystkiego na dzien dobry. Ale sama gra wyglada fajnie, nawet bardzo. Tylko jak na moje zdolnosci ograniania nowych gierek potrzebuje z tygodnia zeby sie nauczyc w to jako tako grac:D. I ponawiam pytanie, co cholera brac dla rakiet? Tak dokladnie. Bo nic nie rozumiem z tego co tu pisaliscie(zielonych? kto to kurwa sa zieloni?:D) |
Autor: | Huragan [ 9 gru 2010, 09:18 ] |
Tytuł: | |
tiomor napisał(a): zielonych? kto to kurwa sa zieloni?:D)
Jest to kolor frakcji, jak rowniez kolor robotow ![]() Sa trzy frakcje i trzy kolory: niebiescy, zieloni i żółci |
Autor: | tiomor [ 9 gru 2010, 09:29 ] |
Tytuł: | |
No tak, ale jak wybieralem frakcje to nie byly opisane kolorami tylko nazwami ![]() Bylbym widzeczny jakby mi ktos dokladnie napisal co brac zeby skupic sie na rakietach... ![]() |
Autor: | Lufanga [ 9 gru 2010, 10:55 ] |
Tytuł: | |
uczono mnie tak jesli robisz chara bojowego to: pierwszy wybor to frakcja nie pamietam kolejnosci: TRUHOLD-MARKSON - rakiety - zieloni ICS - INSTITUTE OF CORPORATE SECURITY - EM - niebiescy ASINTEC - lasery - zolci pozniej wybierasz kariere - prosta sprawa przy trzech wyborach bierzemy zawsze lewa strone a jak mamy kupe malych kwadracikow to lewy gorny rog i tak mamy postac bojowa tutaj skile ktore sa pod dane bronie: MAGNETICS Basic Magnetostatics +3% firepower Small Magnetics Advanced Magnetostatics +3% firepower Medium Magnetics Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage) General Firing +1% rate of fire Rapid Firing +3% rate of fire Precision Firing +3% improvement in hit dispersion Target Analysis +1% damage Sharpshooting +3% optimal range Improved Falloff +3% falloff range LASERS Basic Optics +3% firepower Small Optics Advanced Optics +3% firepower Medium Optics Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage) General Firing +1% rate of fire Rapid Firing +3% rate of fire Precision Firing +3% improvement in hit dispersion Target Analysis +1% damage Sharpshooting +3% optimal range Improved Falloff +3% falloff range FIREARMS Basic Kinematics +3% firepower Small Firearms Advanced Kinematics +3% firepower Medium Firearms Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage) General Firing +1% rate of fire Rapid Firing +3% rate of fire Precision Firing +3% improvement in hit dispersion Target Analysis +1% damage Sharpshooting +3% optimal range Improved Falloff +3% falloff range MISSILES Basic Ballistics +3% firepower Small Missile Launchers Advanced Ballistics +3% firepower Medium Missile Launchers Complex Missile Launch -3% Missile Launcher Cycle time Missile Launch -1% Missile Launcher Cycle time Missile Guidance -1% chance of Missile Guidance failure Propellant Mixing +3% range Seismics -3% Explosion Size |
Autor: | tiomor [ 9 gru 2010, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Ok, frakcje wzielem na bank na rakiety(to akurat proste;p). Szkole tez raczej, bo o ile pamietam dawala jakies bonusy od zasiegu itp? W kazdym razie, to ta z lewej Lessex? Czy jakos tak. Spec nie pamietam, albo ten z prawej albo z lewej. To cos przedostatnie, to wziele USDF? Nie pamietam nazwy, na pewno z to gwiazdka w logo. No i z tych masy znaczkow wzielem major military i minor indrustrial ![]() EDIT: Jest jakos rozpisane co sie wybralo przy tworzeniu postaci? Czy tylko po skillach mozna sie domyslec? Bo nie wiem czy czegos nie spieprzylem nie robiac tego na trzezwo ![]() |
Autor: | Asmax [ 9 gru 2010, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Skillowanie jest offline?? |
Autor: | marcoos [ 9 gru 2010, 11:34 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Skillowanie jest offline??
Waluta (EP) za którą między innymi kupujesz skille przyrasta także offline (dopóki masz opłacone konto) - w tempie 1ep/minutę. |
Autor: | Ezrael [ 9 gru 2010, 12:24 ] |
Tytuł: | |
https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... tPEC#gid=0 moze sie komu przyda |
Autor: | Mendol [ 9 gru 2010, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Asmax bedziesz pykal w to? |
Autor: | Teo [ 9 gru 2010, 13:31 ] |
Tytuł: | |
Jeśli ktoś ma problem ze swoja pierwsza postacią, a nie wydal jeszcze EP to można zrobić druga i trzecia, korzyści spore bo wartość wszystkiego co się ma po tutku to jakiś milion kasy. Punkty wydawać dopiero jak się już zdecydujemy po tym jak gramy light robotem, punkty i tak nam przyrastają od momentu zakupu gry, więc bez paniki. Co do marketu, produkcji i całej ekonomii serwera, mimo ze to start gry to devsi trzymają skutecznie w ryzach inflacje i ceny surowców na tyle ze produkcja jest opłacalna i istotna w grze. Można narazie zaobserwować jedynie dużą różnice miedzy cena skupu i sprzedaży ale myślę że to powoli się zmniejszy i podobnie jak w eve decydujące o wartości produktów będą ceny surowców i ilość "spalania" w pvp. Masowa produkcja amunicji jest opłacalna ale trzeba mieć dobre skile by przebić cenowo "niedzielnych" producentów, podobnie z produkcją robotów. Za to produkcja prototypów i modułów lepszych niż standard jest śladowa i tu można zarobić fortunę, jednak to wymaga dobrych skili i lepszego miejsca na produkcje niż stacje w alpha. Minusy, zdecydowanie za mało ludzi by cała mechanika gry już teraz funkcjonowała dobrze, to będzie się poprawiać z czasem i wymaga cierpliwości. |
Autor: | Lufanga [ 9 gru 2010, 13:36 ] |
Tytuł: | |
tiomor napisał(a): EDIT: Jest jakos rozpisane co sie wybralo przy tworzeniu postaci? Czy tylko po skillach mozna sie domyslec? Bo nie wiem czy czegos nie spieprzylem nie robiac tego na trzezwo
![]() nie wiem czy sie na w grze - a nie mam jak sprawdzic ale sciagnij: http://www.perpetuum-planner.com/ wybierz tak jak pisalem i sprawdz czy masz takie same atrybuty |
Autor: | Huragan [ 9 gru 2010, 13:55 ] |
Tytuł: | |
A tak swoja droga mozecie zaglosowac na mmorpg.com na Perpetuum jako gre roku ![]() http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/f ... -Year.html ![]() Przyda sie chlopakom robiacym ta gre takie wsparcie, bo taka wygrana zaludnila by im server. Na razie leca bez zadnej reklamy. |
Autor: | Asmax [ 9 gru 2010, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): Asmax bedziesz pykal w to?
dzisiaj na wieczor kupuje. Nowa gra to mozna jeszcze cos osiagnac. Moze ktos cos skrobnac o PK? |
Autor: | Mendol [ 9 gru 2010, 14:11 ] |
Tytuł: | |
no ja zakupie jutro rano, powinno byc ok do popykania w pracy |
Autor: | Bloodleaf [ 9 gru 2010, 14:26 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe jak będzie to wyglądało z dołączeniem np. za rok i przepaść pomiędzy starymi wyjadaczami i młodymi wilkami, czy się da bez problemu wtedy jeszcze zacząć. |
Autor: | Huragan [ 9 gru 2010, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Ciekawe jak będzie to wyglądało z dołączeniem np. za rok i przepaść pomiędzy starymi wyjadaczami i młodymi wilkami, czy się da bez problemu wtedy jeszcze zacząć.
Tak samo jak w Eve, jesli sie wyspecjalizujesz w danej dziedzinie to bedziesz w niej dobry i przydatny. Watpie by duze walki PvP byly prowadzone Mechami (zbyt duza strata). Na walkach PvP glownie ludzie uzywaja light botow, no czasami assaultow, ale Mechy wymagaja wsparcia i ich strata jest zbyt bolesna. |
Autor: | Mendol [ 9 gru 2010, 14:45 ] |
Tytuł: | |
o czyli cos tracimy jak zginiemy? te boty i mechy to rozumiem, ze jak w eve podzial na shipy? |
Autor: | Huragan [ 9 gru 2010, 15:02 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): o czyli cos tracimy jak zginiemy? Dokladnie tracisz wszystko, lącznie z robotem.. full loot ![]() Mendol napisał(a): te boty i mechy to rozumiem, ze jak w eve podzial na shipy?
tak |
Autor: | Mendol [ 9 gru 2010, 15:04 ] |
Tytuł: | |
ok dzieki. a w pvp po zabiciu przeciwnika cos dostajemy? jakis loocik? |
Autor: | Huragan [ 9 gru 2010, 15:07 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): a w pvp po zabiciu przeciwnika cos dostajemy? jakis loocik?
Robot przeciwnika po zabiciu sie niszczy, oraz czesc tego co mial na sobie i w cargo tez sie niszczy. Zostaje na ziemi tlyko mala kupka po nim, ktora mozna zlootowac. W loocie jest czesc jego wyposazenia i czesc cargo. Reszta zniszczona definitywnie. |
Strona 8 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |