MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Perpetuum Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35964
Strona 8 z 13

Autor:  tiomor [ 9 gru 2010, 09:02 ]
Tytuł: 

Jezu, usiadlem wczoraj zawiany lekko do tej gierki i nic nie ogarnelem. Powybieralem wszystko troche na chama i stworzylem robota. Teoretycznie bralem frakcje/specjalizacje/szkole/korporacje pod walenie rakietami, ale to ma jakies znaczenia? Poza bonusowymi skillami czy czyms tam? Bo nie ogaraniam ;f.
A z tego co pogralem... jezu ile tu jest ikon, jako mam wrazenie ze w eve mialem mniejszy problem z ogarnieciem tego wszystkiego na dzien dobry. Ale sama gra wyglada fajnie, nawet bardzo. Tylko jak na moje zdolnosci ograniania nowych gierek potrzebuje z tygodnia zeby sie nauczyc w to jako tako grac:D.

I ponawiam pytanie, co cholera brac dla rakiet? Tak dokladnie. Bo nic nie rozumiem z tego co tu pisaliscie(zielonych? kto to kurwa sa zieloni?:D)

Autor:  Huragan [ 9 gru 2010, 09:18 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
zielonych? kto to kurwa sa zieloni?:D)


Jest to kolor frakcji, jak rowniez kolor robotow :)
Sa trzy frakcje i trzy kolory: niebiescy, zieloni i żółci

Autor:  tiomor [ 9 gru 2010, 09:29 ]
Tytuł: 

No tak, ale jak wybieralem frakcje to nie byly opisane kolorami tylko nazwami :P. Wzielem na pewno cos na missle. Warfare school, czerwona specjalizacje i cos z hameryka w nazwie w tym ostatnim. Jezu, nie ogarniam:D.
Bylbym widzeczny jakby mi ktos dokladnie napisal co brac zeby skupic sie na rakietach... :P.

Autor:  Lufanga [ 9 gru 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

uczono mnie tak
jesli robisz chara bojowego to:
pierwszy wybor to frakcja
nie pamietam kolejnosci:

TRUHOLD-MARKSON - rakiety - zieloni
ICS - INSTITUTE OF CORPORATE SECURITY - EM - niebiescy
ASINTEC - lasery - zolci

pozniej wybierasz kariere - prosta sprawa
przy trzech wyborach bierzemy zawsze lewa strone
a jak mamy kupe malych kwadracikow to lewy gorny rog

i tak mamy postac bojowa



tutaj skile ktore sa pod dane bronie:

MAGNETICS
Basic Magnetostatics +3% firepower Small Magnetics
Advanced Magnetostatics +3% firepower Medium Magnetics
Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage)
General Firing +1% rate of fire
Rapid Firing +3% rate of fire
Precision Firing +3% improvement in hit dispersion
Target Analysis +1% damage
Sharpshooting +3% optimal range
Improved Falloff +3% falloff range

LASERS
Basic Optics +3% firepower Small Optics
Advanced Optics +3% firepower Medium Optics
Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage)
General Firing +1% rate of fire
Rapid Firing +3% rate of fire
Precision Firing +3% improvement in hit dispersion
Target Analysis +1% damage
Sharpshooting +3% optimal range
Improved Falloff +3% falloff range

FIREARMS
Basic Kinematics +3% firepower Small Firearms
Advanced Kinematics +3% firepower Medium Firearms
Critical Hit +1% critical hit chance (1.75X damage)
General Firing +1% rate of fire
Rapid Firing +3% rate of fire
Precision Firing +3% improvement in hit dispersion
Target Analysis +1% damage
Sharpshooting +3% optimal range
Improved Falloff +3% falloff range

MISSILES
Basic Ballistics +3% firepower Small Missile Launchers
Advanced Ballistics +3% firepower Medium Missile Launchers
Complex Missile Launch -3% Missile Launcher Cycle time
Missile Launch -1% Missile Launcher Cycle time
Missile Guidance -1% chance of Missile Guidance failure
Propellant Mixing +3% range
Seismics -3% Explosion Size

Autor:  tiomor [ 9 gru 2010, 11:23 ]
Tytuł: 

Ok, frakcje wzielem na bank na rakiety(to akurat proste;p). Szkole tez raczej, bo o ile pamietam dawala jakies bonusy od zasiegu itp? W kazdym razie, to ta z lewej Lessex? Czy jakos tak. Spec nie pamietam, albo ten z prawej albo z lewej. To cos przedostatnie, to wziele USDF? Nie pamietam nazwy, na pewno z to gwiazdka w logo. No i z tych masy znaczkow wzielem major military i minor indrustrial :p

EDIT: Jest jakos rozpisane co sie wybralo przy tworzeniu postaci? Czy tylko po skillach mozna sie domyslec? Bo nie wiem czy czegos nie spieprzylem nie robiac tego na trzezwo :P

Autor:  Asmax [ 9 gru 2010, 11:26 ]
Tytuł: 

Skillowanie jest offline??

Autor:  marcoos [ 9 gru 2010, 11:34 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Skillowanie jest offline??


Waluta (EP) za którą między innymi kupujesz skille przyrasta także offline (dopóki masz opłacone konto) - w tempie 1ep/minutę.

Autor:  Ezrael [ 9 gru 2010, 12:24 ]
Tytuł: 

https://spreadsheets.google.com/ccc?key ... tPEC#gid=0

moze sie komu przyda

Autor:  Mendol [ 9 gru 2010, 13:07 ]
Tytuł: 

Asmax bedziesz pykal w to?

Autor:  Teo [ 9 gru 2010, 13:31 ]
Tytuł: 

Jeśli ktoś ma problem ze swoja pierwsza postacią, a nie wydal jeszcze EP to można zrobić druga i trzecia, korzyści spore bo wartość wszystkiego co się ma po tutku to jakiś milion kasy.
Punkty wydawać dopiero jak się już zdecydujemy po tym jak gramy light robotem, punkty i tak nam przyrastają od momentu zakupu gry, więc bez paniki.

Co do marketu, produkcji i całej ekonomii serwera, mimo ze to start gry to devsi trzymają skutecznie w ryzach inflacje i ceny surowców na tyle ze produkcja jest opłacalna i istotna w grze.
Można narazie zaobserwować jedynie dużą różnice miedzy cena skupu i sprzedaży ale myślę że to powoli się zmniejszy i podobnie jak w eve decydujące o wartości produktów będą ceny surowców i ilość "spalania" w pvp.
Masowa produkcja amunicji jest opłacalna ale trzeba mieć dobre skile by przebić cenowo "niedzielnych" producentów, podobnie z produkcją robotów.
Za to produkcja prototypów i modułów lepszych niż standard jest śladowa i tu można zarobić fortunę, jednak to wymaga dobrych skili i lepszego miejsca na produkcje niż stacje w alpha.

Minusy, zdecydowanie za mało ludzi by cała mechanika gry już teraz funkcjonowała dobrze, to będzie się poprawiać z czasem i wymaga cierpliwości.

Autor:  Lufanga [ 9 gru 2010, 13:36 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
EDIT: Jest jakos rozpisane co sie wybralo przy tworzeniu postaci? Czy tylko po skillach mozna sie domyslec? Bo nie wiem czy czegos nie spieprzylem nie robiac tego na trzezwo :P

nie wiem czy sie na w grze - a nie mam jak sprawdzic

ale sciagnij:
http://www.perpetuum-planner.com/
wybierz tak jak pisalem
i sprawdz czy masz takie same atrybuty

Autor:  Huragan [ 9 gru 2010, 13:55 ]
Tytuł: 

A tak swoja droga mozecie zaglosowac na mmorpg.com na Perpetuum jako gre roku :)

http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/f ... -Year.html

Obrazek

Przyda sie chlopakom robiacym ta gre takie wsparcie, bo taka wygrana zaludnila by im server. Na razie leca bez zadnej reklamy.

Autor:  Asmax [ 9 gru 2010, 14:09 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Asmax bedziesz pykal w to?


dzisiaj na wieczor kupuje. Nowa gra to mozna jeszcze cos osiagnac.

Moze ktos cos skrobnac o PK?

Autor:  Mendol [ 9 gru 2010, 14:11 ]
Tytuł: 

no ja zakupie jutro rano, powinno byc ok do popykania w pracy

Autor:  Bloodleaf [ 9 gru 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

Ciekawe jak będzie to wyglądało z dołączeniem np. za rok i przepaść pomiędzy starymi wyjadaczami i młodymi wilkami, czy się da bez problemu wtedy jeszcze zacząć.

Autor:  Huragan [ 9 gru 2010, 14:30 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Ciekawe jak będzie to wyglądało z dołączeniem np. za rok i przepaść pomiędzy starymi wyjadaczami i młodymi wilkami, czy się da bez problemu wtedy jeszcze zacząć.


Tak samo jak w Eve, jesli sie wyspecjalizujesz w danej dziedzinie to bedziesz w niej dobry i przydatny. Watpie by duze walki PvP byly prowadzone Mechami (zbyt duza strata). Na walkach PvP glownie ludzie uzywaja light botow, no czasami assaultow, ale Mechy wymagaja wsparcia i ich strata jest zbyt bolesna.

Autor:  Mendol [ 9 gru 2010, 14:45 ]
Tytuł: 

o czyli cos tracimy jak zginiemy?
te boty i mechy to rozumiem, ze jak w eve podzial na shipy?

Autor:  Huragan [ 9 gru 2010, 15:02 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o czyli cos tracimy jak zginiemy?


Dokladnie tracisz wszystko, lącznie z robotem.. full loot :)

Mendol napisał(a):
te boty i mechy to rozumiem, ze jak w eve podzial na shipy?


tak

Autor:  Mendol [ 9 gru 2010, 15:04 ]
Tytuł: 

ok dzieki.
a w pvp po zabiciu przeciwnika cos dostajemy? jakis loocik?

Autor:  Huragan [ 9 gru 2010, 15:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a w pvp po zabiciu przeciwnika cos dostajemy? jakis loocik?


Robot przeciwnika po zabiciu sie niszczy, oraz czesc tego co mial na sobie i w cargo tez sie niszczy. Zostaje na ziemi tlyko mala kupka po nim, ktora mozna zlootowac. W loocie jest czesc jego wyposazenia i czesc cargo. Reszta zniszczona definitywnie.

Strona 8 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team