mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 12:24 
Cytuj  
No to mowie ze gatunek umarl.

Chociaz po tym czyms to teraz to nowe FF wyglada w sumie nawet dobrze - moze pogram. Lezy mi na polce nawet nie rozpakowane pudelko z FF 14 wersja 'Fail' . :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 13:06 
Cytuj  
Na ktoryms twitterze dev pisal, ze na poczatek chca stworzyc "kickass PC version" i dopiero pozniej przeniosa na konsole + SOE twierdzi, ze support dla padow wyszedl "przypadkiem". Kiedy zdecydowali sie na 8 skilli automatycznie gra stala sie pad-friendly ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 13:09 
Cytuj  
8 skili max to zadna nowosc i nie ma sensu tego podciagac pod konsole. Narodziło sie to razem z GW1.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 13:38 
Cytuj  
Q&A z panelu klasowego: http://youtu.be/QVqv78MfJus

Z tego co mowia, to z jednej strony chca odejsc od sw. trojcy, ale tez nie zapominaja o rolach w combacie, czyli chca pojsc gdzies miedzy WoWa, a GW2. Udana implementacja takiej filozofii to imho zadanie o monumentalnej skali trudnosci, w czasach gdy ludzie min-maxuja i wola grac z buildami, ktore robia cos najlepiej, a nie z jakas hybryda warriora-priesta, ktory ni to leczy ni to zadaje dmg. Spolecznosc MMO zmienila sie w takim samym stopniu jak same gry MMO od czasow pierwszego Everquesta i mam wrazenie, ze oni o tym zapomnieli. Zobaczymy. Na pewno maja ambitny plan, tylko ze ja nie sadze, aby ktokolwiek byl w stanie sensownie go zrealizowac. Nie w grze, ktora celuje w masowego odbiorce...

Ja w ogole zaluje, ze oni nie podeszli do EQN jak CCP do EVE - ze starczy im 200-300 tys. aktywnych ludzi, bo wtedy mozna podniesc poziom komplikacji gry, ograniczyc tym samym koszta na wartosci produkcyjne, etc. i uderzyc w hardcorowa baze, ktora i tak ten tytul utrzyma i jeszcze da zarobic, tylko ze oczywiscie nie tyle, ile pojscie w kierunku gry dla wszystkich. Seriosuly, 4 kurwa skille przypisane do klasy, jak klas bedzie kolo 40? Przeciez to jest kurwa jakis zart - to co, bede wybieral 4 skille z setupu powiedzmy 100? Chyba im popierdolilo, gdzie tu jakas glebia, przeciez przy takiej filozofii to az sie prosza o to, zeby ludzie min-maxowali bo przy takiej koncentracji skilli nie bedzie po prostu innej mozliwosci - te 4 skille beda MUSIALY byc najlepsze. Debilizm.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 13:41 
Cytuj  
Jest roznica miedzy 8smioma skillami wybieranymi z kilkuset plus do tego spoko system atrybutow a 8smioma wybiranymi z 40stu. GW1 bylo inspirowane kustomizowalnoscia i zlozonoscia synergii rodem z Magic The Gathering... dzisielsze okrojone systemy so inspirowane dokladnie niczym.

W EQN bedzie chyba nawet gorzej niz w GW2 bo klasowych skilli ma byc tylko po 4 (? tak zrozumialem) na klase, przypisane na sztywno wiec wyboru masz dokladnie zero. Do tego brak rol w party i mamy nowego lidera w kategorii 'brainless'. Nic tez nie bylo o weapon swapie incombat - to troche pomaga w GW2 (ale niewiele tbh).

Ehh.. taki zawod. Co sie z tymi grami stalo...? Zbawieniem gatunku ma byc mix GW2 z Minecrafterm ze zlozonoscia i longevity muzyki Justina Biebera? heh...

Serio.. strasznie biednie to sie zapowiada. Kolejna popierdolka dla dzieciakow i inisajdow/wodnych.


Lud jest zadowolony lolz: http://www.reddit.com/r/EQNext/comments ... anel_pets/

Na deserek:

Cytuj:
Dual-wielding

Darren: Two swords counts as one weapon for weapon skills.


Czyli nie bedzie nawet tego co jest w biednym GW2. Czyli zaleznosci - reka/skille.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, 13:55 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 13:53 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ja w ogole zaluje, ze oni nie podeszli do EQN jak CCP do EVE - ze starczy im 200-300 tys. aktywnych ludzi, bo wtedy mozna podniesc poziom komplikacji gry, ograniczyc tym samym koszta na wartosci produkcyjne, etc. i uderzyc w hardcorowa baze, ktora i tak ten tytul utrzyma i jeszcze da zarobic, tylko ze oczywiscie nie tyle, ile pojscie w kierunku gry dla wszystkich.

CCP jest średniej wielkości firemką, a jak tworzyło EVE to w ogóle było maleństwo ,a SOE jest częścią wielkiej korpo. Nie spodziewaj się od Sony, Blizzarda, Tencent, Warner Bros, EA, Ubi, Trion (zobacz kto za tym stoi), NCSoft, itd takich niszowych tytułów. To się po prostu nie stanie. Co gorsza większość średnich firm gamingowych, a już szczególnie tych zajmujących się MMOalbo zostały wykupione przez korpo, padły albo ledwo zipią, także w przyszłości szansa na takie gry będzie jeszcze mniejsza.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 14:13 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Q&A z panelu klasowego: http://youtu.be/QVqv78MfJus
Ja w ogole zaluje, ze oni nie podeszli do EQN jak CCP do EVE - ze starczy im 200-300 tys. aktywnych ludzi, bo wtedy mozna podniesc poziom komplikacji gry, ograniczyc tym samym koszta na wartosci produkcyjne, etc. i uderzyc w hardcorowa baze, ktora i tak ten tytul utrzyma i jeszcze da zarobic, tylko ze oczywiscie nie tyle, ile pojscie w kierunku gry dla wszystkich. Seriosuly, 4 kurwa skille przypisane do klasy, jak klas bedzie kolo 40? Przeciez to jest kurwa jakis zart - to co, bede wybieral 4 skille z setupu powiedzmy 100? Chyba im popierdolilo, gdzie tu jakas glebia, przeciez przy takiej filozofii to az sie prosza o to, zeby ludzie min-maxowali bo przy takiej koncentracji skilli nie bedzie po prostu innej mozliwosci - te 4 skille beda MUSIALY byc najlepsze. Debilizm.


No EQN zapowiada się tak bardzo hardcore'owo/skomplikowanie i elitarnie, że ja pierdole... facepalm

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 14:26 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ja w ogole zaluje, ze oni nie podeszli do EQN jak CCP do EVE - ze starczy im 200-300 tys. aktywnych ludzi, bo wtedy mozna podniesc poziom komplikacji gry, ograniczyc tym samym koszta na wartosci produkcyjne, etc. i uderzyc w hardcorowa baze, ktora i tak ten tytul utrzyma i jeszcze da zarobic, tylko ze oczywiscie nie tyle, ile pojscie w kierunku gry dla wszystkich.


Smieszne w tym jest ze pewnie i tak skoncza z takimi liczbami. :) No... jak F2P to MAX (na poczatku) 500k grajacych aktywnie (o ile czegos nie zjebie innego i gra nie bedzie poprostu slaba technicznie czy cos) z czego moze 10% kupi cos, raz na miech w IS. Pozniej utrata z 10% tej liczby na miesiac, wlasciwie niezaleznie od tego co beda robic (bo ludzie i tak sie znudza jak core game jest chujowe i nie angazujace/wymagajace niczego - o to jest glowna wada nowych MMO i zadne wypluwanie z siebie contentu co 2 tygodnie nie pomoze) i wegetacja jak 9/10 gierek F2p (zeby daleko nie patrzec np. DCUO czy Planetside 2) . :)

Liczenie na wiecej niz 500k graczy dzis jest totalnie nierealistyczne, fenomen woa nie dosc ze sie konczy to i tak juz sie nie powtorzy, nigdy. Dlatego smiech z tych wszytkich 'gier dla kazdego'. Z usmiechem na twarzy beda obserwowal kojenego faila, pozapisywalem sie tez na bety - pewnie bedziec chodzic po 300$ to sie przynajmniej na debilach dorobi jak na Wildstar. :)

BTW...

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... p79hq0EJ_U
tak mi sie wydawalo ze juz gdzies widzialem i to w 2012 roku:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1utI&t=108

W tymze samym RIFTcie moge sobie takze zbudowac domek od zera z klockow/korzystajac z assetow gry, do konca roku ma byc feature ze gracze moga budowac battlegroundy PvP w ten sam sposob. :)

heh...


_________________
Obrazek

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 15:32 
Cytuj  
Z tym czy to będzie fail czy nie ja bym się jednak wstrzymał przynajmniej do momentu zobaczenia jakiegoś większego kawałka gameplayu a nie tech dema. To że nie będzie holy trinity nie znaczy że to będzie z marszu tak samo rozwiązane jak w GW2, a samo czerpanie garściami z tego tytułu nie musi być czymś złym, wow też czerpał z EQ i innych gier a jak im wyszedł classic/tbc chyba wszyscy wiedzą więc z tą sraczką nerwową bym poczekał jeszcze.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 15:42 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Q&A z panelu klasowego: http://youtu.be/QVqv78MfJus

Z tego co mowia, to z jednej strony chca odejsc od sw. trojcy, ale tez nie zapominaja o rolach w combacie, czyli chca pojsc gdzies miedzy WoWa, a GW2. Udana implementacja takiej filozofii to imho zadanie o monumentalnej skali trudnosci, w czasach gdy ludzie min-maxuja i wola grac z buildami, ktore robia cos najlepiej, a nie z jakas hybryda warriora-priesta, ktory ni to leczy ni to zadaje dmg. Spolecznosc MMO zmienila sie w takim samym stopniu jak same gry MMO od czasow pierwszego Everquesta i mam wrazenie, ze oni o tym zapomnieli. Zobaczymy. Na pewno maja ambitny plan, tylko ze ja nie sadze, aby ktokolwiek byl w stanie sensownie go zrealizowac. Nie w grze, ktora celuje w masowego odbiorce...

Chyba im popierdolilo, gdzie tu jakas glebia, przeciez przy takiej filozofii to az sie prosza o to, zeby ludzie min-maxowali bo przy takiej koncentracji skilli nie bedzie po prostu innej mozliwosci - te 4 skille beda MUSIALY byc najlepsze. Debilizm.

Ograniczenia ilosci skili, jakich mozna uzywac jednoczesnie jest jednym z mechanizmów ktory zapobiega min-max. Oczywiscie idac twoim tokiem rozumowania to kazda gra opiera sie na min-max niezaleznie od tego jak jest zaprojektowana.

raggnarok napisał(a):
Q&A z panelu klasowego: http://youtu.be/QVqv78MfJus

Z tego co mowia, to z jednej strony chca odejsc od sw. trojcy, ale tez nie zapominaja o rolach w combacie, czyli chca pojsc gdzies miedzy WoWa, a GW2. Udana implementacja takiej filozofii to imho zadanie o monumentalnej skali trudnosci, w czasach gdy ludzie min-maxuja i wola grac z buildami, ktore robia cos najlepiej, a nie z jakas hybryda warriora-priesta, ktory ni to leczy ni to zadaje dmg. Spolecznosc MMO zmienila sie w takim samym stopniu jak same gry MMO od czasow pierwszego Everquesta i mam wrazenie, ze oni o tym zapomnieli. Zobaczymy. Na pewno maja ambitny plan, tylko ze ja nie sadze, aby ktokolwiek byl w stanie sensownie go zrealizowac. Nie w grze, ktora celuje w masowego odbiorce...


No gracze MMO sie zmienili. I gry MMO zmienja sie razem z nimi. Nie wiem jak ty, ja wiecej w turowe MMO nie mam zamiaru grać. in b4 WoW to turowe MMO. Tak tury trwaja tam moze 1s ale to sa dalej tury.
Od MMO oczekuje, ze wciskam atak i atakuje tak dlugo jak trzymam przycisk. W tym czasie moge sie poruszać, albo zrobic cancel ataku w połowie.

Po drugie pierdolisz. Ludzie zawsze min-maxowali taka jest ludzka natura. Sztuka jest zaprojektowanie systemu, który uniemożliwi stworzenie mago-tanka. To jest aspekt w ktorym wszystkie gry bazujace na skilach poniosly sromotną porażke.
Taki system da sie zaprojektować. I ja wierze, ze uda im sie to zrobić.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 16:26 
Cytuj  
Ja pierdole, o czym ty w ogole mowisz? 4 skille z dostepnych 40 czy 80 ogranicza min-maxing? Ahahahahaha, ja pierdole, w tym momencie jakas dyskusja z toba nie ma wiekszego sensu, dopoki sobie nie uswiadomisz jakie glupoty wypisujesz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 16:29 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ja pierdole, o czym ty w ogole mowisz? 4 skille z dostepnych 40 czy 80 ogranicza min-maxing? Ahahahahaha, ja pierdole, w tym momencie jakas dyskusja z toba nie ma wiekszego sensu, dopoki sobie nie uswiadomisz jakie glupoty wypisujesz.

Oczywiscie ze ogranicza. Im mniej skili mozesz wybrać, tym mniejsze prawdopodobieństwo tego, że uda sie sie złożyć ultimate build ktory jest dobry na każdą okazje.
Jakbys mogl wybrac np. 10 skili, to prawdopodbieństwo tego, ze uda cie sie zlozyc ultimate dps-tank build ktory jest dobry na wszystko jest duzo wieksze.

Ergo, rantujesz, hejtujesz, zarzucasz, ze nie wiem o czym mowie, a sam sytuacji wogole nie przemyslałeś, tylko poprostu hejtujesz na bazie tego co juz istnieje. A to co istnieje, wcale nie jest, najlepszym przykładem jak taki system moze funkcjonować.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 17:01 
Cytuj  
Powinni ograniczyc do jednego skilla wybieranego z pieciu - nextgen i zero minmaxingu!

BTW Wyciekl screen z pokazu za zamknietymi drzwiami...

Spoiler:


Dodatkowo jesli ktos nie gral, to ten obrazek dosc dobrze oddaje feeling grania w GW2 i MO designowane wg tych popierdolonych, nowych 'nextgenowych' zasad dla debili.

No i pierwsze skojarzenie po ujrzeniu tego krola lwa lol:

https://www.google.pl/search?q=cheetos& ... 2&bih=1022

Nextgen. Kolejny. I rewolucja. Zabawne jest obserwowac an zywo kolejna rewolucje inisajda... juz chyba 4ta w tym roku (GW2, Krajzis, Planesijd Zwaj (lol) a teraz to cos..). Gimme more!

I jeszxcze robia to pod szyldem 'sandboxa'.. po failu to przez nastepne 50 lat nikt nie zainwestuje w 'sandboxa'. Sad.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, 17:24 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 17:22 
Cytuj  
Zazwyczaj mało się wypowiadam, czytam was od dawien dawna i obserwuje, część ma głowę na karku reszta albo cofa się w rozwoju albo usilnie chce zaistnieć i pokazać co to nie ja!

EQN po filmikach i wstępnych wypowiedziach zrobił na mnie wrażenie, pomyślałem " to może być to!!" Czym dalej jednak słuchałem moje zadowolenie malało. Owszem mamy tu bardzo ładną grafikę, animacje też świetne chodź nadal "upadki postaci" są bardzo sztywne, możliwość niszczenia wszystkiego, przemieszczanie się npc itp, cykl długich eventów, niesamowity tryb budowania, ekonomia i skupienie się na crafcie, otwarty świat, mało o pvp jest no ale z czasem, lecz to co mnie dobiło to brak owej świętej trójcy "tank, heal,dps", grałem w GW2 i niestety po doświadczeniach z innymi grami, ta gra jest "bez płciowa" tak bym ją nazwał, bezmyślne nawalanie, uproszczenie systemu, i ta jedna jedyna rzecz co mnie strasznie ostatecznie odrzuciła "limit skilli", z początku podszedłem do tego obojętnie, cóż coś nowego, człowiek wszak przyzwyczaja się do stereotypu i jeśli coś znacząco się różni od tego co przywykł bardzo narzeka mimo iż może to być dobre rozwiązanie, ale tak nie było, czym dłużej się grało tym bardziej widać było ułomność systemu, jest to po prostu uproszczenie, mniej roboty mniej kombinowania, nie wiem jak wy ale ja się czułem że odebrano mi możliwości większej kreatywności, zostałem ograniczony do grupki skilli, i w niej mogłem pokombinować jednak wystarczyło tylko trochę czasu spędzić by dostosować optymalnie do gry, niestety nie dawało to satysfakcji, i brak podziału na klasy, mogłem się leczyć i tankować, bicie bosów ok czasami coś tam mogło sprawić problem ( chodź w większości przypadków tłukło się bezmyślnie na potęgę, a taktyka? Raczej czy w ogóle istnieje lub jest potrzebna?) ale prawdę powiedziawszy nijak to się ma do lotr czy wow'a.

I tak, mimo iż stary system tank, heal, dps, support, nie zawsze znaczy stary to zły, jest to utrudnienie nie ułatwienie, bo chyba ktoś mi nie powie że bycie wszystkim to utrudnia rozgrywkę, a to dla mnie zabija gatunek mmo, bo można coś robić trudniejszego solo ( a bynajmniej sporo więcej rzeczy niż w klasycznej "trójcy" ), to wreścię zadam pytanie, mam być samo wystarczalny czy przemierzać świat i pokonywać co trudniejszych przeciwników solo czy w zergu, gdzie nie ma tanków czy heala, każdy bije, tankuje, ucieka i się leczy to jest gra przyszłości może, ale ironicznie niestety powiem że do takich gier jest wymagany znacznie niższy poziom IQ, baa każdy może grac samotnie i coś osiągnąć.

Ktoś nawiązał do wow'a że wybiera się i tak 8 skilli z 50 i się gra, nie wiem jaki reprezentuje poziom, ale owszem przyznam że też tak można, zrobi się dps, heal jakiś taki gracz z poziomu LFR'a, jeśli już chodzi o hardmody za owe 8 skilli dostanie się kopa z rajdu już nie wspomnę że o pvp to sobie można pomarzyć, to ja dpsując używam samych skilli do zadawania obrażeń 14, nie wspomnę o defensywnych 10, i odpałkach, na pvp dochodzą makra ograni gracze oscylują w rzędach 30-60 skilli vs 8 no tak na pewno jest trudniej. Pominę już talenty, glyphy itp.

Nie przeczę wow się stacza, mając klase samą w sobie od czasów classica a nawet TBC a potem jest gorzej i gorzej, ciągle więcej contentu dla casuali i słabych graczy bo niestety populacja takich graczy jest największa mimo wszystko te 10-20 % mimo iż maleje wciąż wymaga umiejętności, i nieliczni to ukończą ( przed nerfami ) to samo tyczy się pvp

Reasumując nie wiem jak wy ale wole mieć te 30 skilli i samemu sobie kombinować czy będę używać 8 czy 20, w mojej opinii czym więcej możliwości, drzewka talentów i inne wytwory dają upust kreatywności zawsze będzie grupa co będzie kopiować innych ( a i tak wicąż będzie więcej możliwości niż w takim GW2), a ta pozostała myśląca będzie dostosowywać się do gry, gearu itp, i nie zaprzeczalnie będą robili lepszy dps, heal, czy tankowali gdyż efektowniej wykorzystują potencjał gry, to tez różnice miedzy przeciętnym a dobrym oraz bardzo dobrym będą bardzo widoczne, gry które ukracają poziom możliwości są ułatwieniem, zacieranie możliwości prowadzi nieuchronnie do tego że słaby nadgania lepszego, gdyż łatwiejsze rotacje, mniej miejsca na błędy a do czego to prowadzi? że gear to wyznacznik kto więcej dps zrobi czy kto efektowniej będzie zabijać ? Zaś sama likwidacja "trójcy", zabija totalnie różnorodność graczy, są osoby które uwielbiają leczyć np: moja dziewczyna, chyba jak większość kobiet, są tacy co uwielbiają tankować, jest to mniejszość ale widzą w tym wyjątkowość i wiedzą jak ważni są, i cała masa maniaków kocha dpsować, więcej, szybciej, lepiej, a w EQN będę od wszystkiego, taki byle jaki okrojony heal, tank czy dps.

Może skoro tak co niektórzy z was widzą w tym sens czemu nie zrobić jednak gry na dwa przyciski jeden dps drugi heal, wszak łatwiej dpsować, łatwiej leczyć, lepszy balans, każdy z każdym ma szanse ;) Panie i Panowie zatem kto szybciej poklika jakże te ciężkie skille, wszak stare systemy są do bani, są przestarzałe, trzeba ku przyszłości, idiokratyzm górą. "SARKAZM off"

Jak kiedyś ktoś z tego forum sensownie napisał " To jest rozwój w kierunku ułomno wstecznym", po prostu pogratulować tym co uważają że mniejsza ilość umiejętności i sposobów kombinowania to lepiej ha! może i nawet trudniej ;)


Pozdrawiam
Ama


Pozdrawiam


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 sie 2013, 17:40 przez Amadeo, łącznie edytowano 5 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 17:28 
Cytuj  
Wzruszylem sie. :)

Niestety ze zidioceniem nie wygrasz, ich jest poprostu wiecej. :)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 17:51 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Ja pierdole, o czym ty w ogole mowisz? 4 skille z dostepnych 40 czy 80 ogranicza min-maxing? Ahahahahaha, ja pierdole, w tym momencie jakas dyskusja z toba nie ma wiekszego sensu, dopoki sobie nie uswiadomisz jakie glupoty wypisujesz.

Oczywiscie ze ogranicza. Im mniej skili mozesz wybrać, tym mniejsze prawdopodobieństwo tego, że uda sie sie złożyć ultimate build ktory jest dobry na każdą okazje.
Jakbys mogl wybrac np. 10 skili, to prawdopodbieństwo tego, ze uda cie sie zlozyc ultimate dps-tank build ktory jest dobry na wszystko jest duzo wieksze.

Ergo, rantujesz, hejtujesz, zarzucasz, ze nie wiem o czym mowie, a sam sytuacji wogole nie przemyslałeś, tylko poprostu hejtujesz na bazie tego co juz istnieje. A to co istnieje, wcale nie jest, najlepszym przykładem jak taki system moze funkcjonować.



Czyli w takim Euro Milionie mam do wybrania 5 z 50 i 2 z 11 i jeśli zmniejszymy owe możliwości do 4 i 1 to będzie trudniej wygrać?
Jestem za stary bo jak mnie uczono to matematycznie rzecz biorąc zwiększenie kombinacji utrudnia szanse osiągnięcia celu, owego tip top "ultimate builidu" bo więcej kombinacji, mogę się mylić zawsze mogę matematycznie uzasadnić, jeśli nie reflektujesz sensu tej wypowiedzi.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 17:58 
Cytuj  
Cytuj:
bo chyba ktoś mi nie powie że bycie wszystkim to utrudnia rozgrywkę,

Jednej zeczy nie rozumiem. Skad przeswiadczenie, ze jak sie usuwa klasy i trojce z gry, to odrazu mozna byc wszystkim.
To, ze zdecydowana ilosc gier na rynku (czy to MMO czy single player), ktora nie ma klas, wyglada tak, ze mozna byc utliamte do wszystkiego, to nie jest wina zalozen tylko ich wyezgekwowania.

W GW1 było ograniczenie do 8 skili. Z kilkset na klase (no dobra pomijam, ze w srodk tyhc kilkuset czesc sie powtarzała, albo była bardzo podobna). Czy to był zły system ? Nie. To był jeden z najlepiej przemyślanych systemow rozwoju powstaci jaki kiedykolwiek powstał.
w GW2 problemem było tylko, to ze ten system niewyewoluował (wystraczyłoby zrobić zmniealne skile na broniach).

Skad pewnosc, ze EQN nie pojdzie droga GW1 ? Z Action combatem podobnym do tego z GW2 (osobiscie to wolabym FPSowy combat no ale nie mozna miec wszystkiego) i lepszym AI.

Cytuj:
Ktoś nawiązał do wow'a że wybiera się i tak 8 skilli z 50 i się gra, nie wiem jaki reprezentuje poziom, ale owszem przyznam że też tak można, zrobi się dps, heal jakiś taki gracz z poziomu LFR'a, jeśli już chodzi o hardmody za owe 8 skilli dostanie się kopa z rajdu już nie wspomnę że o pvp to sobie można pomarzyć, to ja dpsując używam samych skilli do zadawania obrażeń 14, nie wspomnę o defensywnych 10, i odpałkach, na pvp dochodzą makra ograni gracze oscylują w rzędach 30-60 skilli vs 8 no tak na pewno jest trudniej. Pominę już talenty, glyphy itp.

Ze jak? :
http://www.noxxic.com/wow/pve/paladin/h ... -cooldowns
http://www.noxxic.com/wow/pve/priest/ho ... -cooldowns
W chuj 30 skili. Mam wrazenie, ze wam nadmiar ikon na toolbrach pomylił sie z uzywaniem skili.

Cytuj:
Reasumując nie wiem jak wy ale wole mieć te 30 skilli i samemu sobie kombinować czy będę używać 8 czy 20, w mojej opinii czym więcej możliwości,

Gowno prawda. W grze pozbawionej klas (albo multiclassingiem takim jak w EQN), pozwolenie graczowi na uzywaniu wszystkich skili ktore ma prowadzi tylko do jednego:
http://www.eldergame.com/2011/01/classe ... l-systems/ (niestesty projektant Asheron's Call ma u mnie wieksze zaufanie niz banda znafcuf z mmorpg.pl),

Ergo, w open-ended systemie trzeba graczom narzucic ograniczenia które sa widnoczne (ilosc skili jaka moze sie znalesc na hotbarze) i takie ktore sa mniej widoczne (np. pewne skile dziala lepiej z konkretnymi bronmi, albo wymagaja roznych atrybutow do osiagniecia pelnej efektywnosci), bez tego konczysz JEDNYM buildem, ktory jest dokładnie tym, na co narzekasz na poczatku. IDealna hybryda tanka, healera i dpsa, ktory rozpierdala wszystko, kiedy twoj kot napierdala w klawiature.


Tak. Przyznaje ze w GW2 mozna to było rozwiazać lepiej. I chodzi tu głównie o:
1. Wymienialne skile na broniach.
2. Wiecej atrybutow, osobne dla ranged i mele (z jednym pokrywajacym).
3. Lepsze AI. Nie da sie zrobic trudnego Pve w grze z Action combatem (who the fuck cares), bez dobrego AI, ktore bedzie sie zachowywać w stopniu zblizonym do graczy. Notabene fajnie jest to DOTA2 zrobione. Tam AI to prawdziwe roboty. Nie popełniają żadnych błędow i 1v1 moga gracza rozjebać z palcem w nosie.
4. Nowe dungeony w GW2 sa duzo trudniejsze niz to co było na poczatku Aetherbalde Retreat, pokazało, że zaczynają ogarniać system który stworzyli w PvE.

Cytuj:
Czyli w takim Euro Milionie mam do wybrania 5 z 50 i 2 z 11 i jeśli zmniejszymy owe możliwości do 4 i 1 to będzie trudniej wygrać?
Jestem za stary bo jak mnie uczono to matematycznie rzecz biorąc zwiększenie kombinacji utrudnia szanse osiągnięcia celu, owego tip top "ultimate builidu" bo więcej kombinacji, mogę się mylić zawsze mogę matematycznie uzasadnić, jeśli nie reflektujesz sensu tej wypowiedzi.

Sytuacja jest inna. W tym przypadku niechodzi o prawdopdobienstwo znalezienia (bo w kazdym przypadku wynosi ono 100%, ktos wkoncu znajdzie ultimate build), tylko o to, zeby stworzenie takiego buildu było fizycznie niewykonalne. O ograniczenie ilosci skilli jest jednym z mechanizmow ktore maja to zapewnic.
Jesli mozesz stworzyc build tylko z 8 skili, a nie np. z 20, to mozesz nie być w stanie upchnac wszystkiego co jest ci potrzebne do zbudowania ultimate buildu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 18:03 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
bo chyba ktoś mi nie powie że bycie wszystkim to utrudnia rozgrywkę,

Jednej zeczy nie rozumiem.


Tylko jednej Żeczy ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 18:13 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
bo chyba ktoś mi nie powie że bycie wszystkim to utrudnia rozgrywkę,

Jednej zeczy nie rozumiem.


Tylko jednej Żeczy ?

Widze, ze reszta postu przerosła twoje mozliwosci zrozumienia, więc musiałes sie doczepić do tej która byłeś w stanie zrozumieć.

Ok. Kolejny na ignorze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 sie 2013, 18:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
Cytuj:
Ktoś nawiązał do wow'a że wybiera się i tak 8 skilli z 50 i się gra, nie wiem jaki reprezentuje poziom, ale owszem przyznam że też tak można, zrobi się dps, heal jakiś taki gracz z poziomu LFR'a, jeśli już chodzi o hardmody za owe 8 skilli dostanie się kopa z rajdu już nie wspomnę że o pvp to sobie można pomarzyć, to ja dpsując używam samych skilli do zadawania obrażeń 14, nie wspomnę o defensywnych 10, i odpałkach, na pvp dochodzą makra ograni gracze oscylują w rzędach 30-60 skilli vs 8 no tak na pewno jest trudniej. Pominę już talenty, glyphy itp.

Ze jak? :
http://www.noxxic.com/wow/pve/paladin/h ... -cooldowns
http://www.noxxic.com/wow/pve/priest/ho ... -cooldowns
W chuj 30 skili. Mam wrazenie, ze wam nadmiar ikon na toolbrach pomylił sie z uzywaniem skili.



Kłócić się nie będę, wciąż to więcej niż 8 skilli, jeśli dokładniej potrafisz analizować proszę i licz http://www.worldoflogs.com/reports/rt-4 ... 868&e=6143 , plus odpałki defensywne, i dopalacze, macra... podałeś przykład healera, więc na pvp wiesz o tym że dysponują znacznie większą gamą skilli, mogę wkleić dps, jeśli nadal będziesz mi chciał uświadomić że wow to 8 skilli to wypiszę Tobie rotacje i możliwości z huntera, i jeśli wciąż uważasz że osiągniesz to samo zamykając się w 8 skillach, to biada Ci, nawet magiem z z pewnym drzewkiem dającym rotacje dla tępaka nie da się zamknąć tylko w 8, bo tracisz na efektywności, dlatego tak bardzo często osoby z lepszym gearem słabo dpsują, to się tyczy w innych mmo

Bardziej rozbudowana mechanika mmo, drzewka, więcej skilli idą na korzyść lepszych graczy nic tego nie zmieni gdyż trudniej jest efektywnie manipulować odpowiednia ilością, takie reguły są niemal wszędzie.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.