MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 8 z 11

Autor:  iniside [ 15 maja 2013, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ale jakie to ma znacznie, przeciez to powinno byc i tak sprawdzane na serwerze. Kazda gra multiplayer, ktora wymaga wysokiej plynnosci ruchu, ma wszystko robione po stronie klienta i jest to synchronizowane z serwerzem. Serwer sprawdza, czy klient był to w stanie zrobic i jak nie byl to poprostu nastepuje fallback to stanu przewidzanego przez serwer.

Autor:  sula [ 15 maja 2013, 22:03 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ok. To czy jest jakieś mmo z action combat i takim systemem sprawdzania który działa?

Pamietam, że czytałem ludzi narzekających na hacki np. w AoC z rok temu, a to ile lat po release przecież...

Autor:  goompas [ 15 maja 2013, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Nie, to podobno bug ze źle liczonymi statystykami niektórych setów.

Autor:  ShadorVD [ 15 maja 2013, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

@up

Dobrze wiedzieć.

Jeśli chodzi o przeliczenia, ot chociażby Darkfall - tam, jakoś tak, o takich kwiatkach nie bardzo słychać.

Autor:  Xender [ 16 maja 2013, 00:58 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Właśnie wbiłem 60 level control wizardem na Beholderze. Teraz farmie itemki pod epic dungeony.

Autor:  Ultr4 [ 16 maja 2013, 07:15 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Shador von Dal napisał(a):
@up

Dobrze wiedzieć.

Jeśli chodzi o przeliczenia, ot chociażby Darkfall - tam, jakoś tak, o takich kwiatkach nie bardzo słychać.


W drakfallu był exploit ze strzelaniem z łuku i szybką zmiana łuku na battlespika co sprawiało że hit wchodził za kilka bilionów , co się ludzie wtedy nafarmili 1 hitujac smoki/devile to ich. Devsi poszli na łatwiznę i zrobili capa na dmg 60 przód, 90 plecy który był do końca 1.0


W ogóle nie śledziłem przez ostatnie pół roku żadnych gier i nie bardzo się orientuje.
W tym neverwinterze są jakieś raidy 10+ osób ? Coś mnie ostatnio wzięło na stare dobre raidowanie ala wow/rift a od premiery rifta nie wyszła jak dla mnie żadna dobra raidówka(?).
I jak jest z tym f2p ? Wolał bym już zwykłe p2p i mieć wszystko na równi z innymi, a nie jakieś p2w ze sklepikiem. Opłaca się w to grać czy macie jakieś inne gry do polecenia (w miarę świeże) ? Bo na dzień dzisiejszy gry które mnie interesują to wychodzą w 2016+ XD

Autor:  Xender [ 16 maja 2013, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

f2p raczej nie jest złe, generalnie kasę do marketu można zarabiać ingame.
Raidy póki co są 5 osobowe, co pokaże przyszłość nie wiem.

Autor:  goompas [ 18 maja 2013, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Najlepsze jest to, że o tym exploicie na obrażenia wiedzą od ponad tygodnia i jeszcze żadnego patcha nie wydali.
Czyli podsumowując o ponad tygodnia są 2 exploity na dmg i jeden na dc na pvp i nic z tym nie robią :)
Ja wiem, że to trzeba najpierw zgłosić hindusom i czekać aż jakiś mądry się tam znajdzie i poprawi, ale mogli podpisać chociaż umowę na szybsze łatanie błędów krytycznych ;/

Autor:  Xender [ 18 maja 2013, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

a to nie cryptic łata?
Btw o co chodzi w tych exploitach?

Autor:  goompas [ 18 maja 2013, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Hindusi teraz maczają łapy we wszystkim co jest związane z programowaniem.
Chodzi o to, że mając odpowiedni zestaw itemów zadajesz ponad 1 000 000 000 obrażeń jednym hitem. Ludzie nafarmili pełne skrzynki epic itemów na kilku kontach oraz po 200 000 000 AD. Błąd występuje u GF i CW.
Na pvp CW może dać DC komu chce z przeciwnej drużyny.

Autor:  Xender [ 19 maja 2013, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ale zh4axowali system aukcyjny. Ludzie wystawiali przedmioty za kilkanaście milionów AD i kupowali przez gatewaya za ujemne kwoty, ciekawe czy roll backa nie zrobią...

Autor:  Atherius [ 19 maja 2013, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Drugie d3.. wtf z tymi grami, kiedyś tego nie było.

Autor:  kapra L [ 19 maja 2013, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Zrobia roll backa , aktualnie sa lokalizowane konta tych "nieuczciwych" perma ban?

Autor:  Xender [ 19 maja 2013, 23:54 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

eh i moje uczciwe 80k AD pójdzie w pi*du

Autor:  kapra L [ 20 maja 2013, 01:00 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

http://www.reddit.com/r/Neverwinter/com ... lmost_six/
http://s3.postimg.org/eg8vxtmur/lulz.jpg
Jeden kawale z tekstu
.......Thanks to the AH exploit, I made enough AD to sell it off and bring my total cash earned to $7432. Now everything is disabled and the game is most likely ruined........
i jeszcze to
....Not only are known exploiters getting banned for just 72 hours for ruining our economy, the GM's and CSR's are doing their best to cover it all up......
Niezle pojechali.

Autor:  Stobek [ 20 maja 2013, 08:15 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Rozjebali system. Jaki żart. Będzie rollback ale krótki + szukają ręczne kolesi co wcześniej używali tego buga. No ale Ci co zarobili to zarobili mogą im banować te konta jak to kolesie co na exploitach w 1 dzień wbijali 60.

Autor:  Niah [ 20 maja 2013, 08:28 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Te złodziejskie kurwy powinny mieć wytyczone sprawy w sądzie.

Autor:  wodny [ 20 maja 2013, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Fail pełną parą. :D :D :D

Autor:  ShadorVD [ 20 maja 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

wodny napisał(a):
Fail pełną parą. :D :D :D


ALe jaki fail? Że rollback? Imo dobrze.

Autor:  Senex [ 20 maja 2013, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Chust z rollbackiem, najgorsze, że mi zeny zniknęły. Niewiele bo niewiele ale niesmak pozostaje.

Strona 8 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team