MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BF3 - serwer
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39774
Strona 8 z 28

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 paź 2011, 20:17 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
moje dziewcze pewnie bedzie grac na moim koncie, wiec raczej ciezko bedzie wyjsc ponad 1 k/d. ;d

Najslabsze usprawiedliwienie na lamienie jakie slyszalem. ;)

Autor:  Highlander [ 26 paź 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

To Twj problem ;)

Autor:  Nestor [ 26 paź 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

Narzekanie na kampienie w grze takiej jak battlefield to szczyt smiesznosci. To jak narzekac ze rakietnica w quake'u jest OP. Jest cala klasa przeznaczona do kampienia, deal with it ;-)

PS. 70% czasu gram reconem ;-)

Autor:  Yuurei [ 26 paź 2011, 20:30 ]
Tytuł: 

No ale zwiad to przecież powinien przed wszystkimi iść ;-)

Autor:  Mendol [ 26 paź 2011, 20:32 ]
Tytuł: 

problem w tym nestor, ze mapy nie sa zbalansowane w zaden sposob.
masz w chuj open space, gdzie wystarczy, ze polowa druzyny przeciwnej kampi i po grze. zajebiscie jest jak biegniesz 3min po czym dostajesz strzala znikad bo kolesie grali w becie 24/7 i znaja kazdy krzaczek.
jakos w bf2 bylo to lepiej zrobione imo.
zreszta nawet w kz3 jest to lepiej rozwiazane - jest niewiele spotow dla kamperow i przy uzyciu unlockow mozesz ich wykryc.
w bf3 musisz liczyc na szczescie i chuj wie co jeszcze.
takze narzekac MOGE bo mam do czego porownac. w plutonie gra sie fajnie - ale gra jest z dupy zrobiona jak dla mnie.

Autor:  Highlander [ 26 paź 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

gralem chwile z Wami ten rush na metrze to 10 metrow nie bylo mozna przebiec ;]

Autor:  Nestor [ 26 paź 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

Na metro dalo kampic sie WSZEDZIE. Jak ktos stal w 'snajp spotach' to dostawal kulke od wrogiego snajpera zanim zdazyl dobrze wycelowac. I tak sie zazwyczaj konczy w grach ze 'snajp spotami'.

W open space moim zdaniem nie ma problemu ze snajpieniem, gorzej jak wchodzi sie do metra, zwlaszcza ten poczatkowy etap gdzie wbiega sie przed pluton egzekucyjny z latarkami..

Autor:  Ravushimo [ 26 paź 2011, 20:41 ]
Tytuł: 

Zaden Rush, juz bylo powiedziane ze rush to na ta chwile tylko 32s, a chcemy grac w wiekszym gronie wiec zostaje na ta chwile Conquest, za jakis czas jak czesc ludu przerzuci sie na skyrimy i inne giery to bedzie mozna pomyslec nad 32s i wrzuceniem mixa zwyklego conq z rushem... takie moje zdanie przynajmniej.

@Embe: Packi (na battlelogu jako Mr. Gumby) wysle mi kase przez PP, a ja tobie zrobie przelew jeszcze dzisiaj.

Autor:  Mendol [ 26 paź 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

no super nestor tylko wlasnie do tego sie to ogranicza.
'wy macie snajperow' - 'my mamy snajperow'. pytanie kto ma szybszy komputer i lepsze lacza.
po chuju to jest i tyle. w open space jest jeszcze wiekszy problem bo kolesie chowaja sie po krzakach/skalkach i zawsze masz loterie. dobiegniesz czy nie.

Autor:  Packi [ 26 paź 2011, 21:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
@Embe: Packi (na battlelogu jako Mr. Gumby) wysle mi kase przez PP, a ja tobie zrobie przelew jeszcze dzisiaj.


pan_gumby...

Autor:  Highlander [ 26 paź 2011, 21:07 ]
Tytuł: 

Mendol to czekaj na nowego CS, po tej gierce mozesz oczekiwac braku loterii, ale nie sadze by bylo jakos hiper. BF3 to z gory bylo wiadomo, ze nie bedzie kontynuacja BF2, czysta sieka bez wiekszego sensu ;]

RO2 jest mniej kamperskie ;d

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 paź 2011, 21:22 ]
Tytuł: 

Ja jakos kampienia na razie nie odczuwam. Za to te poczatkowe bronie to chyba z pestek strzelaja. 3 heady nie zabijaja kolesia.

Autor:  Mendol [ 26 paź 2011, 21:23 ]
Tytuł: 

no widzisz high, mnie bf3 wkurwia z wielu powodow.
pierwszy i podstawowy to taki, ze faktycznie stary juz jestem i do fps'ow sie nie nadaje. zamiast lezec i kampic to biegam, probuje cos zrobic co z reguly (przy nie znajomosci mapy konczy sie zgonem) i wychodzi jak zawsze ;)
i niestety gram tez w kz3/mag'a na ps3 i widze roznice. przy bf3 moze wyglada kiepsko, moze graczy na mapie jest niewielu (z wyjatkiem mag'a) - ale sa przemyslane, z pomyslem, rozne tryby i moge wybrac.
nie wspominajac o tym, ze z kontrolerem move i pistoletem idzie mi calkiem niezle jak na moj wiek. moze z tego wynika moja czesciowa niechec do bf3.
ale w bf2 jakos dalo sie grac, mialo to rece i nogi. a tutaj. pincet kilometrow kwadratowych mapy i se biegaj. nie wspominajac wlasnie o net codzie, ktory nie wiem jak dziala ale chyba nie jest idealnie. bo ok celowac moze w glowe nie potrafie, ale kurwa zabijanie przez sciany/skaly/jednostrzaly z m24 sa wkurwiajace.

Autor:  Highlander [ 26 paź 2011, 21:32 ]
Tytuł: 

moglbym Ci wymienic pierdyliard powodow dlaczego mi sie bf3 nie podoba, tylko, ze ja dawno temu zmienilem oczekiwania co do tej gry i powiedzmy wrzucilem na luz. IMO w bf3 kampa jest straszliwa i w rushu moim zdaniem wieksza, bo wszyscy skupiaja ogien jakby wzdloz jednej linii. Z kolei w CQ to troche czajenie sie ale przy flagach jest ok akcja.

Taka tendencja, wiekszosc nowych gier jest nieprzemyslana i niezbalansowana. Mapy w nowym CS beda dobre bo juz ktos je przemyslal X lat temu ;]

btw. mam wrazenie, ze BF3 dzis gorzej dziala, i zresetowalo mi customizacje, a przy zmianie mapy dobralo mi lunete do broni... wtf?

Autor:  Huba [ 26 paź 2011, 21:37 ]
Tytuł: 

Skoro ten topic to juz i tak kolejny whinefest "dlaczego nie lubie najnowszej gry" to i ja dorzuce do tego spamu swoje lame question. Jak uruchomiliscie gre przed oficjalnym release w EU? VPN do US? Moze ktos podrzucic jakis za free? Ciezko mi cos znalezc w zalewie niedzialajacego crapu.

Autor:  Rzeznik [ 26 paź 2011, 21:41 ]
Tytuł: 

to nie bylo to?

http://forums.overclockers.co.uk/showpo ... ount=28851

Autor:  Teo [ 26 paź 2011, 21:50 ]
Tytuł: 

serwer będzie postawiony dzisiaj w nocy

Autor:  zaboleq [ 26 paź 2011, 21:53 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak można na snajperów narzekać. Pamiętacie Heavy Metal w BC2? Tam to była kampa na potege:)

Jedyne co może ratować tych, co nie lubia być kampieni to soft, ktory pozwoli np ograniczyc liczbe reconow na mapie. Jest/bedzie cos takiego w ogole??

Autor:  Huba [ 26 paź 2011, 21:53 ]
Tytuł: 

Dzieki za info. Z tym servem to super;] Widze ze kasa doszla.

Moj nick w Bflogu to GrzegorzHuba. Dodawajcie do friendsow.

Autor:  Highlander [ 26 paź 2011, 21:55 ]
Tytuł: 

graniczenie ilosci klas zalatwiloby sprawe. W RO2 dziala.

Strona 8 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team