MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Skyrim - dyskusja o questach, fabule etc. - SPOILERY!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39857
Strona 8 z 14

Autor:  Niah [ 15 lis 2011, 19:09 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):
Od godziny proboje znalesc miejsce zeby wypic z kogos krew. Jakies sugestie? Wszedzie wszyscy mnie atakuja.


przez cały dzień: świątynie kynareth? kapłanki
czasem przez cały dzień: koszary
wieczorem i rzadko w dzień: sklepy i domy

Autor:  ShadeKnight [ 15 lis 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

Ukradłem konia, ale po pół godziny padł. Najgorsze, że nikt go nie zabił. Jak zsiadałem to miałem jakiegoś buga co sprawił, że konia pociągnęło 50 metrów po glebie i jak do niego dobiegłem to już nie żył. Immersję szlak trafił.
Innym razem po wczytaniu gry niektórym questowym NPCom coś odjebało, bo zaczęli mnie napierdalać bez powodu (i tak za każdym wczytaniem tego save'u). Musiałem wczytać save z przed kilku godzin, żeby móc normalnie grać dalej.
O lataniu już nawet nie będę pisał bo było.
Myślę, że gra będzie grywalna dopiero za parę miesięcy, ale wtedy to już będzie Diablo 3. :-?

Autor:  Vorten [ 15 lis 2011, 22:02 ]
Tytuł: 

Pytanko - już mi się znudziło bycie wilkołakiem i postanowiłem, że chcę się z tego wyleczyć.

Pamiętałem, że jak ratowałem kovnaka (czy jak się tam zwał - herold towarzyszy) to sam później użyłem płomienia i pytało czy chcę wrzucić głowę wiedźmy do ognia i się wyleczyć, ale wtedy dałem nie.

Teraz zmieniłem zdanie, podreptałem na miejsce z głowami wiedź w plecaku, ale w ogóle nie mogę użyć płomienia.

Bug czy o co chodzi?

Autor:  zaboleq [ 15 lis 2011, 22:07 ]
Tytuł: 

Gdzie mogę znaleść kolejnego słowa z krzyków "lodowa postać" albo "mroźny oddech" ? Są cąłkiem si, bo zamrażają przeciwników ale przydałby się jakiś upgrade. Ile w ogóle krzyków mamy?

Autor:  EloNis [ 15 lis 2011, 23:32 ]
Tytuł: 

W Folghuntur masz słowo Zimno do Mroźnego Oddechu, Mróz nie wiem gdzie, nie pamiętam bo od tego zacząłem.

Ktoś wie, do czego słuszy słowo Brzuchomówca? Nie potrafię tego rozgryźć. I gdzie znajdę kolejne słowa do Trąby powietrznej i Furii Żywiołów?

Autor:  Dana [ 16 lis 2011, 00:09 ]
Tytuł: 

Skąd wziąć kluczyk do Saarathal ?

Autor:  Piszpan [ 16 lis 2011, 00:29 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Skąd wziąć kluczyk do Saarathal ?


obok bedziesz mial drugie wejscie bez kluczyka.

Autor:  Dana [ 16 lis 2011, 00:49 ]
Tytuł: 

Chyba masz na myśl inne miejsce, bo przed chwilą sprawdziłem (ponownie) i nic nie znalazłem. Chyba że jest diabelsko dobrze ukryte.

Saarathal, na północy na terenie wykopalisk. Do questa z kompletowaniem amuletu.

Autor:  Robo [ 16 lis 2011, 00:53 ]
Tytuł: 

Jak robisz jeden z początkowych questów w Akademii, to koleś Ci drzwi otwiera.

Autor:  Dana [ 16 lis 2011, 00:56 ]
Tytuł: 

Nie jestem magiem tylko wojem, do akademii wstepować nie zamierzam. Czy to oznacza że quest jest nie do wykonania ? Jeżeli tak, to byłby mocny designerski fail.

Autor:  Niah [ 16 lis 2011, 01:18 ]
Tytuł: 

ubierz kaptur (powinno stykać), kup za grosze zwój i tyle

Autor:  exodus [ 16 lis 2011, 04:14 ]
Tytuł: 

ShadeKnight napisał(a):
Ukradłem konia, ale po pół godziny padł. Najgorsze, że nikt go nie zabił. Jak zsiadałem to miałem jakiegoś buga co sprawił, że konia pociągnęło 50 metrów po glebie i jak do niego dobiegłem to już nie żył. Immersję szlak trafił.
Innym razem po wczytaniu gry niektórym questowym NPCom coś odjebało, bo zaczęli mnie napierdalać bez powodu (i tak za każdym wczytaniem tego save'u). Musiałem wczytać save z przed kilku godzin, żeby móc normalnie grać dalej.
O lataniu już nawet nie będę pisał bo było.
Myślę, że gra będzie grywalna dopiero za parę miesięcy, ale wtedy to już będzie Diablo 3. :-?


Zrobienie gry o takiej skali bez bledow jest niemozliwe. Jak na ilosc skryptow i kombinacji i tak mysle ze skyrim jest zaskakujaco stabilny.
Jak cie irytuja takie rzeczy to sobie odpusc gry bethesdy bo przy takich ambitnych i skomplikowanych projektach nie sa w stanie bardziej doszlifowac. Bo nawet jesli wiedza o takich bledach nie znaczy to ze sa w stanie sie przekopac przez tony skryptow.

Autor:  ShadeKnight [ 16 lis 2011, 17:36 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
Zrobienie gry o takiej skali bez bledow jest niemozliwe. Jak na ilosc skryptow i kombinacji i tak mysle ze skyrim jest zaskakujaco stabilny.
Jak cie irytuja takie rzeczy to sobie odpusc gry bethesdy bo przy takich ambitnych i skomplikowanych projektach nie sa w stanie bardziej doszlifowac. Bo nawet jesli wiedza o takich bledach nie znaczy to ze sa w stanie sie przekopac przez tony skryptow.
Projekt rzeczywiście ambitny, ale gdyby ktoś poświęcił choć trochę czasu na przetestowanie gry przed jej wypuszczeniem to większości błędów jakie mamy na dzień dzisiejszy by nie było. Mógłbym zrozumieć błędy w skryptach bo je można przeoczyć, ale ewidentne błędy w fizyce wybitnie świadczą o braku testów. Może nie wyrobili się z czasem, bo nie chcieli odkładać premiery. Ciekawe czy te same błędy są w grze w wersji na konsole, czy tylko na PC. Może po prostu port gry na kompy im nie wyszedł, kto wie?

Autor:  Highlander [ 16 lis 2011, 19:30 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
+
Bonus do skradania
Bonus do iluzji
Moce

-
Brak regeneracji kondycji, życia, many w świetle dnia
Problem z pożywaniem się (polecam światynie (chyba) kynaret oraz koszary)
Jak jesteś na głodzie zostajesz zaatakowany przez 99% osób

Tyle pamiętam


ale to dotyczy zarówno wampirów jak i wilkołaków?

czy da sie byc wilkolakiem i wampirem na raz? ;d

Autor:  gufnowapnjasz [ 16 lis 2011, 19:35 ]
Tytuł: 

nie da sie
wampir troche zbyt upierdliwy imo

ShadeKnight napisał(a):
Ukradłem konia, ale po pół godziny padł. Najgorsze, że nikt go nie zabił. Jak zsiadałem to miałem jakiegoś buga co sprawił, że konia pociągnęło 50 metrów po glebie i jak do niego dobiegłem to już nie żył. Immersję szlak trafił.

mialem tak samo, kon mi po prosu odfrunal i zdechl, ale po prostu wczytalem poprzedni save. zapisuje co chwile i juz mam prawie 700 sejw, w pewnym momencie zajmowaly 3gb na dysku :D

Autor:  siled [ 16 lis 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

w grze sa 24 rozne shouty

Autor:  kamilus [ 16 lis 2011, 21:27 ]
Tytuł: 

ShadeKnight napisał(a):
[Projekt rzeczywiście ambitny, ale gdyby ktoś poświęcił choć trochę czasu na przetestowanie gry przed jej wypuszczeniem to większości błędów jakie mamy na dzień dzisiejszy by nie było.

1. Błędy w serii TES to tradycja. Gdyby nie było to ta gra nie byłaby tym samym. :P
2. Uważasz, że testów nie zrobili? LOL.

Autor:  Huba [ 17 lis 2011, 00:40 ]
Tytuł: 

Da sie jakos wylaczyc na companionie (Lydia) zmiane z miecza na luk? Ciagle mi switchuje bronie i biega z jakims shitbowem zamiast z mieczem legendarnym ktory jej dalem.

Autor:  WinterS [ 17 lis 2011, 03:49 ]
Tytuł: 

zabierz jej łuk?

Autor:  Deshroom [ 17 lis 2011, 06:42 ]
Tytuł: 

spoiler

jak zebrałem 20.000 nagrody? zabiłem cesarza :wink:

Strona 8 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team