MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 8 z 88

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 14:42 ]
Tytuł: 

Highlander masz jakieś ogromne problemy z grą. przecież to jest plik .exe On nic nie rozpakowuje :). Skąd ty pobierasz tę grę?

Autor:  Highlander [ 29 lut 2012, 14:49 ]
Tytuł: 

A co dla Ciebie po angielsku znaczy "extracting" ? Jak otworzysz tego .exe przy pomocy 7zip czy rara, to pokaze Ci zawartosć setup.exe oraz upakowana gra w 7zipie.

Sciągam z https://store.stardock.com, po zalogowaniu się, zresztą to chyba jedyne miejsce gdzie to można ściągnąć.

Na jednym kompie mi działa bez problemu, na PC nie. Moze za duzo cos z rejestru wyjebalem...

To co mi napisali to byl fix jak odinstalowac i zainstalowac z powrotem... wrzucilem dla potomnych.

Autor:  sula [ 29 lut 2012, 15:10 ]
Tytuł: 

@warhammeron

Akurat długość load / save mi nie przeszkadza. Nauczyłem się (no do pewnego stopnia) nie robic save co 2 tury i "żyć z konsekwencjami" :P

Jak AI się rusza szybciej niż w Civ IV to już w ogóle bajka. Bo tamto tempo byłem w stanie znieść (choć pamiętam jakiś mod powował straszny wzrost tego i wtedy już nie dałem rady...).

Najbardziej to czy gra nie zacznie podczas ruchu 'zdychać' tzn. wolno przesuwające się jednostki , wchodzenie do menu przez 30 sekund, 'haczące' przesuwanie mapy ,etc

Oczywiście rozumiem konieczność obnienia detali ,etc czy coś jak się gra na dużych mapach i szczególnie jak rozgrywka jest bardziej zaawansowana.

No nic w każdym razie obserwuję. Mówisz ,że za miesiąc kolejny 'tier' bety?

Kurdę może się skuszę wtedy. Dawno w taką grę nie grałem ,a lubie :)

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 16:43 ]
Tytuł: 

Outpost to takie twierdze które dają tylko bonusy z terenów?

Autor:  warhameron [ 29 lut 2012, 17:24 ]
Tytuł: 

Tak, użyteczne w czasie pokoju. Tu są , chyba obiektywne opinie http://forums.elementalgame.com/418400/page/1/#replies
Moja opinia , chyba nie jest :D

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 17:26 ]
Tytuł: 

Coś mi się Tutorial wiesza ;/. No nic pogram normalnie :)

Autor:  Meta [ 29 lut 2012, 17:50 ]
Tytuł: 

Ktoś kupował z kodem promocyjnym? Parę dni temu Stardock podesłał mi survey do wypełnienia, w zamian za kod zniżkowy -10% na następny dowolny zakup u nich. Na stronie w trakcie zakupu wszystko ładnie odliczyło, ale z karty widzę ściągnęło tyle co bez tego kodu.

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 17:55 ]
Tytuł: 

Meta napisał(a):
Ktoś kupował z kodem promocyjnym? Parę dni temu Stardock podesłał mi survey do wypełnienia, w zamian za kod zniżkowy -10% na następny dowolny zakup u nich. Na stronie w trakcie zakupu wszystko ładnie odliczyło, ale z karty widzę ściągnęło tyle co bez tego kodu.


Bo pewnie doliczyło koszt transakcji :)

Autor:  Highlander [ 29 lut 2012, 18:17 ]
Tytuł: 

Pogralem troche na laptopie. Az dziw mni bierze, ze dziala to dosc dobrze na tym złomie. A na PC nie ale to juz szczegol.

Do rzeczy. Na plus od razu, ze budujey armie a ni pojedynczych piździelców jak w WoM (ni gralem w to duzo, chwile), mapa obfita w content - jest oczywiscie randomowa, grafa klimatyczna i ladniejsza, design jednostek - super sprawa. Support calkiem dobrze dziala ;) To zaledwie chyba po 100 turach. Choc na razie nie wiem o co chodzi z outpostami, miast nie moge zakladac? ;) Zdaje sie w WoM mozna bylo budowac i trenowac jednostki rownoczesnie, tutaj nie, co raczej + .

Autor:  warhameron [ 29 lut 2012, 18:43 ]
Tytuł: 

Miasto nastepne nie możesz wybudować bliżej niż 7-8 pól + musi dawać(dane pole żarcie i materiały>nie wszystkie pola je dają). Outposty bardzo dobry sposób na przejmowanie terenu w czasie pokoju( w tym miejscu przeciwnik ci miasta nie postawi) i zagarnianie surowców.

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 18:45 ]
Tytuł: 

Czyli teraz aby postawić nastepne miasto musisz miec wymagany teren? juz nie mozna byle gdzie?

Co daje initiative ?

Autor:  warhameron [ 29 lut 2012, 18:58 ]
Tytuł: 

Postawienie miasta byle gdzie spowoduje ,że nie rozwiniesz go na maksa( a warto !)

Inicjatywa określa kolejność i szybkość ataku. NP chempion z bardzo wysokoą inicjatywą może :zaatakować /ruszyć / rzucić czar/ dwa razy przed wszystkimi innymi jednostkami (spora przewaga dla casterów).

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 19:10 ]
Tytuł: 

Pogrąłem w końcu z 20 minut i kurde bardzo mi się podoba! :)

Dziwne jest to, że techy bardzo szybko wynajduje i wynalazłem bodajże 4 techy gdzie dopieo zaczynałem budowę 2 budynku w mieście. Czy coś źle robie ? :D

Czy championi mogą umrzeć? Bo 2 walke poległem i ranni zostali.

Autor:  warhameron [ 29 lut 2012, 19:17 ]
Tytuł: 

Początkowe techy szybko wchodza. Chempiony nie gina, ale za każdą porazke dostają negatywny trait. Kumulacja takich traitów może spowodować wrecz bezuzytecznosc armii, w ktorej jest taki czamp. Dlatego przed ryzykownym posunięciem, warto robic save y. Są tez wyjatki np dostałem negatywny trait zmiejszający odporności o 3 %, ale podnoszący spell mastery o 3 ! (tak jak pisałem wcześniej, warto czytac opisy wszystkich traitów, skili,czarów)

Autor:  sula [ 29 lut 2012, 19:28 ]
Tytuł: 

Trochę tych czempów nie czaję. Jak się ich 'zdobywa' / dostaje?

Jak ma za dużo traitów złych to nie można mu papa pokazać po prostu i zacząć szkolić nowego jakoś?

Autor:  warhameron [ 29 lut 2012, 19:33 ]
Tytuł: 

Czempy możemy spotkac na swojej drodze i ich zwerbować (z reguły 2-3 na mapę/ jest ich więcej ,ale są zabijani przez neutral mobki oraz przeciwne frakcje) oraz tu ficzer z MoM a, może pozyskać /uwolnić chempa dzięki ukończeniu questa ( dialogi maja z reguły 3 opcje, tylko 1 z nich poprowadzi do dalszej części q i przyłączenia się chempa) O ile wiem, obecnie są 2 takie questy(minimum). Prawie na pewno jest tez podział na common, uncommon i rare wśród czampów (random) Ci rare mają unikalne skile/traity/czary nie do uzyskania nigdzie indziej w grze.

Jest, chyba możliwość pożegnania się, ale chempion o którego będziemy dbali i odpowiednio rozwijali(ubierali) da nam spora przewagę na polu walki. Armia z chempem , który np może castowac czar leczący, regeneracje, zwiekszenie ochrony przed ostrzałem, podniesienie obrony, będzie miała wieksze szanse na pokonanie trudnych przeciwników.

W grze mamy tak zwane wildlands, w nich grasuja bandy z reguły silnych mobków z ciekawym lootem. Każdy wildland ma własnego unikalnego bosa (naprawde potezni przeciwnicy w becie obecnej nie udało mi się żadnego pokonać). Zwykła goła armia bez wsparcia magii, nie ma szans pokonac takiego bosa. Np Boss crystal wurm, jest odporny na ostrzał
oraz większosc szkół magii, a każdą jednostke walczaca wrecz zjada 1 atakiem. Jedyny sposob, chyba to magia życia/smierci na niego or uber potezny koks + max def i atak + leczenie, ale do tego musi byc z paru czampów. Te bosy dropia unikalne przedmioty (fioletowe) całkowicie wyjątkowe i nigdzie indziej nie do uzyskania.

Autor:  sula [ 29 lut 2012, 19:36 ]
Tytuł: 

Ok spoko ciekawe ciekawe.

Autor:  CavieZ [ 29 lut 2012, 19:59 ]
Tytuł: 

Dziwne ja zauważyłem, że te neutralne jednostki nie ruszają się. Stoją w jednym kwadracie. hm

Autor:  warhameron [ 29 lut 2012, 20:32 ]
Tytuł: 

Z reguły tak, ale do czasu. Co iles tur przyrasta o 1 mobek na takim polu, jak dojdzie do maksa, cześć się odlącza i zaczyna harcować. Czym wyższy poziom trudności tym to dzieje sięszybciej, jest ich więcej oraz są silniejsi. A jesli chodzi o mobki na terenach wildland one są w ruchu, a co jakiś czas wyłazi mega banda (jeśli nie przeczyścimy ich szeregów) i zaczyna harcować.


1600+tura(6 dzień), od wczoraj przejełem 4miasta 3 zburzyłem. W takim tempie to z tydzień(jak nie dwa) zanim wyczyszcze mape. Zbieram surowce na ultimate armie przeciwko bosom w wildlands. Jestem ciekawy loota z bossów (czy go zmienili, dodali większy drop itp)

Ołałem save/load przy lev czampów / bohatera i teraz załuje> prawie zaden na ostatnim lev(obecnie mam lev 11, najlepszy czamp 13. W becie 1 miałem max chyba 33 lev i możliwe ,że nie ma limitu or cap na 50) nie dostal upgrejdu do magii, a to boli bo kazdy nowy poziom w danej magii odkryty nawet przez czampa daje nowe spelle w naszej ksiege czarów !

Autor:  CavieZ [ 1 mar 2012, 09:20 ]
Tytuł: 

Tzn czekaj to tez jest jakas losowosc jak awansuje jednostka? tzn champ? Tam przecież wybierasz z posrod 4-5 mozliwosci ktore spowoduja ze niektore cechy wzrosną.

Ty jestes taki maniak to moglbys zrobic poradnik :PP

Strona 8 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team