mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2012, 22:02 
Cytuj  
ja nie czaje za bardzo, ale by zrobic taka gr to potrzeba az 30 tys? ;p


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 lip 2012, 22:40 
Cytuj  
Jakie zrobic ? Oni chcą tylko przeportować na PC z konsoli z tego co rozumiem.
Nie czytałem tego kickstartera do ostatniej literki bo gra wygląda na fajną żeby pograć przez 1h raz.

Jak wyjdzie w jakimś indie bundlu za 2 $ to może kupie :wink:

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 lip 2012, 16:48 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=qqasuMp0 ... r_embedded
The Campaign model (Pen and Paper a.k.a.Guild Wars model)
Following the business model of games like Guild Wars, we’ll also offer the game as a standard client based PC/Mac/and iOS/Android tablet game with with all items that give any advantage in the in-game store bought with in-game "Nuyen" you earn while playing Shadowrun Online! So basically, you buy the game ONCE, really OWN the game, and can play it for as long as you want WITHOUT EXTRA CHARGES. There won’t be any monthly payments either. Like with a pen and paper game new campaigns, cities and other content and feature updates are then sold afterwards as “Add-ons” in packs, but it’s totally up to you if you want them or not. You can play with the basic package as long as you want. We call this model the “Campaign model" since you will have full access to a complete campaign with your Kickstarter pledge, or after launch, with a retail purchase of Shadowrun Online. We’re sure you have a lot of questions regarding this, and so we’ll try to answer a couple of them for you now:

1. How much will the game cost?

The full game will cost $39.99 at launch, but for Kickstarter we’ll have it in a $25 dollar reward tier. Major updates (Add-on packs) will be launched every 3 to 4 months and will be priced at $14.99 USD.

2. Why did you come up with this after the campaign has launched?

We take the reactions and suggestions from our community very seriously. We had the game originally planned with the free-to-play model, only because we wanted everyone to have easy, free access to the core game, but if you think differently – we adapt.

3. Is this model really sustainable?

Yes, it is. We’ve spent many hours thinking this through, and filling our Excel sheets with numbers, and it will also work from a commercial point of view for us.

4. Can I still play the game for free?

Yes, we will offer both free-to-play and Campaign models on different servers, so people can choose their preferred way to play, and won't miss out on anything.

5. Can all items that give an advantage be bought for in-game currency?

Yes, all these items on the Campaign server are for free in-game currency.

6. Can I switch between servers?

Well, to some degree. You can start on the free-to-play server, and then buy the retail Campaign version and continue on the Campaign server. It also works the other way round, but we may restrict some of the items you can bring with you in some way (as those would be premium items in the free to play game)

7. What’s happening with the current monthly Premium subscription Kickstarter rewards?

They are of course still valid for the free-to-play server, but can be updated to a Campaign account for just 5 Dollars. Starting at the $30 pledge level. By adding 5 Dollars to your pledge, a 3 month subscription translates into main game + first content pack update, a 6 month subscription translates into main game + 2 updates, and the lifelong subscriptions can be updated to the Campaign mode and receive all updates for free – forever.


Ostatnio edytowano 27 lip 2012, 16:53 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2012, 16:51 
Cytuj  
Wygląda ok, ale nie będzie to żadne mmo, tylko turowy hack and slash z jakimś hubem.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 lip 2012, 16:56 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Wygląda ok, ale nie będzie to żadne mmo, tylko turowy hack and slash z jakimś hubem.

Chyba nowy gatunek wymyśliłeś :D Wydaje mi się ,że turowy wyklucza hack and slash i na odwrót ?:P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2012, 17:01 
Cytuj  
Jak się chce, to każdy gatunek może być turowy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2012, 17:02 
Cytuj  
RTS nie mogą być turowe!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 00:44 
Cytuj  
Wracając do OUYA:
- gry już nie będą darmowe (pisałem?) - za to ponoć każda ma mieć 30min demo
- będzie OnLive

Z OnLive to bardzo dobry pomysł chociaż ja się dalej się zastanawiam czy to będzie warta wydania 99USD... design mi się zaczyna podobać. btw. te 99USD to razem z padami?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 00:53 
Cytuj  
OnLive ma przecież swoją konsolę, ale najwidoczniej się nie sprzedaje.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 09:35 
Cytuj  
ta sprawdziłem - pudełeczko z Onlive podłączane do TV kosztuje około 25GBP. Zainteresowanie praktycznie zerowe.
Marketing mają beznadziejny - osobiście nie wiedziałem, że coś takiego się ukazało...
Chodzą plotki, że Microsoft przymierza się do zakupu OnLive może to trochę rozdmucha.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 09:53 
Cytuj  
Raczej zamknie zeby ludzie kupowali xboxa 720.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 10:03 
Cytuj  
albo chcą kupić dla patentów, możliwości jest kilka gdyby okazało się to prawdą


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 10:43 
Cytuj  
Raczej zapewni sobie to, że najpopularniejsza póki co platforma takiego streamingu gry, będzie tylko XboX i Windows exclusive.

Że nie będzie się dało on-live odpalić na Playstation, Mac OSX czy Linuxie, smartfonach czy tabletach z Androidem, iOS czy jakimiś innymi nie-windows systemami.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 20:22 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=rjhiACx9 ... _embedded#!
2 filmik o SRO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 17:33 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/pro ... ject-giana

Tylko 10 dolców ! Z muzą od Machianae Supremacy i Hulsbecka !

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 16:21 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/152 ... o-the-game

Virtual Reality Strikes again.

Szczerze ? Według mnie to ślepa uliczka. Może wybija sie na kilka lat jako coś pokroju kinecta i moda minie (i zdrowie nie pozwoli wielu osoba tego uzywac tak czy inaczej).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 16:44 
Cytuj  
Ja tam sie ciesze, ze znajduja sie ludzie gotowi wykladac kase na takie projekty, nawet jak zalicza faila, bo dzieki nim technika idzie jakos tam do przodu. To samo z Kinectem - dla graczy to fail, ale fajnie, ze sama technologia takiego czujnika jest rozwijana. Grunt to progress! :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 17:24 
Cytuj  
Ja bym wolał, zeby sie na trojwymiarowych holograficznych wyswietlaczach skupili ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 19:34 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/sho ... f=category

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 07:59 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ja tam sie ciesze, ze znajduja sie ludzie gotowi wykladac kase na takie projekty, nawet jak zalicza faila, bo dzieki nim technika idzie jakos tam do przodu. To samo z Kinectem - dla graczy to fail, ale fajnie, ze sama technologia takiego czujnika jest rozwijana. Grunt to progress! :)


tylko, że ta technologia ma conajmniej 10-letnią historię.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 74  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.