MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 8 z 99

Autor:  vivendi [ 7 maja 2012, 08:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Co do odleglosci jakiej mozna byc przy zombie ja zawsze mam jakos pecha i ze sporego kawalka czolgajac sie mnie dostrzegaja :(

ale jak zombie ganiaja, ja zawsze uciekam kawalek i patrze kiedy one co jakis czas na 2 sekudny zatrzymuja sie, wtedy odradzu odwracam sie i szybkie strzaly (jak sprawnie poszlo jest ok a jak nie no to bleed bitch! :D )

@High a czekales troche? ludzie pisza zeby czekac az umrzesz z glodu czy wykrwawic sie, albo poprostu nowa postac zrobic.

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 14:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tak, napisalem przeciez, ninja edit ;d

trzeba czekac, nie da sie sforcowac by zrobic nowa postac.

Autor:  vivendi [ 7 maja 2012, 15:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

nowa postac mialem na mysli nowy profil :)

Autor:  Catal [ 7 maja 2012, 15:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czego uzywac by odwracac uwage zombie? mozna rzucac butelki na przyklad.
- Butelki troche slaba dzialaja, ale smoke granat sciaga wszystkie zombie :)

Dawno w zadna gre sie tak nie wciagnolem :) narazie mam dalej hype gdyz jest to alpha zobaczymy jak bedzie pozniej narazie denerwuja te male bugi( lepiej nie plywac z bronia i plecakiem) , znikajace pojazdy ktore sie naprawia pare godzin by znikly po crashu/restarcie, namioty z ktorych przedmioty znikaja po restarcie no i plecaki w ktorych znikaja itemy jak sie nie ma miejsca lepiej nie ladowac broni do plecaka gdy sie ma mniej niz 10 slotow wciagnelo mi tak dwa ak :<.
Polecam sie przejsc na NW airfield jest tam najlepszy sprzet, ale tez duzo bandytow.
http://picacid.com/arma2/loot_en.html

ps. aby sie rozgladac trzymacjcie lewy alt nie trzeba sie obracac :)

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 16:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

vivendi napisał(a):
nowa postac mialem na mysli nowy profil :)

o dziwo nowy profil nic nei daje, odradzasz sie tam gdzie byles z innym nickiem ;]

w ogole takie rzeczy jak kolo od samochodu czy czesci do silnika po cos są? ;p czy zombiaki leca do flar?

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2012, 17:37 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

btw. dzisiaj nowa wersja wyszla.

Autor:  Mendol [ 7 maja 2012, 17:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

do pogrania moge sciagnac arma2 free i do tego musze dokupic ten dodatek za 16$?

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 17:44 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

dodatek za 15 ojro lub 20$

arma 2 free lepiej nie brac bo gorsza grafika. Lepiej zaopatrzyc sie w kluczyc za free do podstawki Army 2 http://www.cdaction.pl/seriale/ i sciagnac z torrenta.

Autor:  Mendol [ 7 maja 2012, 17:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

hmm i co warto to sprawdzic?

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2012, 17:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

W ciemno :)

Autor:  Mendol [ 7 maja 2012, 17:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

h3h3.
ale sam to sie boje ;p
ktos wieczorkiem bedzie gral i siedzial na vencie czy cus?

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 17:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no chyba, ze ktos nie lubi survivalu ;p a Dayz oferuje raczej hardcorowy. No i to jest dalej Alpha, ciekawe co bedzie pozniej. Ja namawiam ludzi by sie zaopatrzyli ;] Mi brakuje przede wszystkim malee combat.

http://www.knowngriefers.com/2012/05/da ... guide.html
http://www.relyonhorror.com/latest-news ... iting-for/ recka


ja wczoraj w nocy to strach w chuj.

Cytuj:
Dayz Update 1.5.5 is out!

UPDATE : 7 MAY 2012
Affected addons:
* dayz_code 1.5.5
* dayz_equip 1.2.1

Developer's Note:
* Tents and Vehicles reset

Changelog:
* [NEW] Vehicle Update Management
* [NEW] Tent Update Management
* [NEW] Player Skin Transition System
* Other shit, too tired ok

Autor:  Mendol [ 7 maja 2012, 17:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

daj lepiej linka do tych torrentow jakbys laskawie mogl :)

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2012, 17:56 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Dobra jak postawić do tego pełnoprawny serwer?

Autor:  vivendi [ 7 maja 2012, 18:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

trzeba sie z modderami skontaktowac, maila wysylac najlepiej.

No ja prawie samochod mam brak mi tylko 2 kol (mam nadzieje) biegam pol nagi bez naboi prawie lolz gra powala, rozne akcje i wogole ;p

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 19:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

haha, ja to nie ogarniam, nei znalazlem ani razu lepszej broni jeszcze, oprocz rewolwera bez naboi.

Ale pprzed chwila strollowalem. Bez naboi, jedzenia, glody, zaczalem biegac po miasteczku, cala horda zzombie za mna biegala. Starczylo przebiec przez budynek by ich zgubic.

Pozniej zobaczylem flare, mowie sobie pewnie bandyta. To mu zrobie niespodzianke na koniec swojego zycia. Zebralem horde zombie i biegne do flary, zombiaki za mna. Wbiegam do budynku, patrze tam koles z kusza stoi. Ja - trollface :D ofkorz za mna zombie.

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2012, 19:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@up

To jak to jest? Bo powaznie, nie wiem, wole nie ryzykowac ;) Jak przebiegniesz przez hangar czy cos to zombie Cie gubia? Mozesz daleko odbiec i Cie nie znajda?

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 20:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

to byl metrowy domek, z wejsciem i wyjsciem od razu. Wsrodku zwolnili tempo, pobieglem dalej, polozylem sie i bylem bezpieczny.

Znalazlem kusze.

Autor:  ShadorVD [ 7 maja 2012, 20:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
to byl metrowy domek, z wejsciem i wyjsciem od razu. Wsrodku zwolnili tempo, pobieglem dalej, polozylem sie i bylem bezpieczny.

Znalazlem kusze.


Tez mialem kusze, jej OGROMNA zaleta to to, ze przy strzale nie aggruje zombie, wada... trzeba przycelowac odpowiednio zeby miec one-shot.

Autor:  Highlander [ 7 maja 2012, 20:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A bełt mozna zabrac z zabitego zombie?

Strona 8 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team