MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Camelot Unchained https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470 |
Strona 8 z 22 |
Autor: | Mark24 [ 5 kwi 2013, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Morfidon - ja tylko piszę, jak to wygląda z mojego punktu widzenia: nie będę kupował kota w worku z odroczonym na kilka lat terminem odbioru. Sorki, to nie przedszkole |
Autor: | Morfidon [ 5 kwi 2013, 22:37 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Mark24 napisał(a): Morfidon - ja tylko piszę, jak to wygląda z mojego punktu widzenia: nie będę kupował kota w worku z odroczonym na kilka lat terminem odbioru. Sorki, to nie przedszkole Z tym się mogę zgodzić, kupowanie kota w worku to ryzyko, ale ryzyko = większa satysfakcja gdy coś wyjdzie. Na ryzyku najwięcej się zarabia jak i najwięcej traci. Wybór należy do nas samych Po prostu uważam, że ten projekt warto wspomóc z tego powodu, że ma inne założenia niż klony WoW'a. Jak nie wyjdzie to jesteśmy doomed na 100% w branży MMO. Natomiast tu jest takie mała nadzieja, że coś to może zmieni. Wg mnie CU nie będzie 'tą' grą, lecz będzie zbliżona do mojego ideału. Najważniejsze jednak jest to, że po wyjściu CU developerzy zauważą, że można tworzyć gry też w inny sposób. Dlatego właśnie warto wspomóc projekt. |
Autor: | tomugeen [ 6 kwi 2013, 05:00 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Morfidon napisał(a): Najważniejsze jednak jest to, że po wyjściu CU developerzy zauważą, że można tworzyć gry też w inny sposób. Dlatego właśnie warto wspomóc projekt. No jest coś w tym. Jestem przekonany ze np. nowe Might&Magic (ktore jednak zapowiada sie lepiej niz na poczatku myslalalem) jest owocem sukcesów wkrzeszania na K$ie starych i ukochanych marek rpgowych.. |
Autor: | sula [ 6 kwi 2013, 09:59 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Nowe M&M na pewno jest tego wynikiem. Z tym, że nie przesadzałbym z tą nadzieją na "nawrócenie" dużych koncernów. Duże koncerny gonią za dużą publiką i będą robiły prawie wyłącznie papkę. Jakaś szansa, że któraś firma / firmy zainwestuje w jakiś bardziej niszowy /hardcorowy projekt to jedynie wtedy zgdy mainstreamowy rynek stanie się niewiarygodnie trudny oraz jednocześnie będzie wystarczająco duża grupa graczy, której nie będzie się dało zmonetyzować mainstreamowym produktem razem z resztą graczy. Duże koncerny growe typu EA, Activision, Tencent, itd nie zainwestują w żaden nie-maintreamowe mmorpg dopóki nie będą de-facto 'zmuszone' tego zrobić. |
Autor: | tomugeen [ 6 kwi 2013, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Zmuśmy ich, albo pokazmy chociaż ze damy rade bez nich ;] |
Autor: | Morfidon [ 8 kwi 2013, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Świetny dokument stworzony przez osobę z reddita opisujący z obiektywnego punktu widzenia co już wiadomo na temat CU: http://www.reddit.com/r/CamelotUnchaine ... _thus_far/ |
Autor: | Isengrim [ 10 kwi 2013, 09:54 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
My tu gadugadu, a na kicku pierwszy milion zebrany. Jeszcze jeden i zacznie się wielkie czekanie. |
Autor: | Morfidon [ 11 kwi 2013, 10:57 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Niesamowita optymalizacja: http://www.kickstarter.com/projects/138 ... sts/451168 |
Autor: | Morfidon [ 13 kwi 2013, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Jak będzie wyglądać darkness falls w CU: http://www.youtube.com/watch?v=y5TGkPFwIU4 będzie to jeden ze stretch goali, który niestety pewnie nie osiągniemy, ale nie oznacza to, że nie wyjdzie to po tym gdy gra wyjdzie jako free dodatek. |
Autor: | Mendol [ 13 kwi 2013, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
wszystko wyglada zajebiscie, ale troche sie boje, ze niestety nie uda sie uzbierac ;/ |
Autor: | Kaczy [ 14 kwi 2013, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Uzbieraja , juz pisalem ze bedzie 2,150,000 albo wiecej nawet. |
Autor: | Highlander [ 14 kwi 2013, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
ostatni tydzien i ostatni dzien pewnie bedzie najbardziej zyskowny. |
Autor: | Kaczy [ 15 kwi 2013, 05:03 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Jak bys popatrzyl na kilka tych Kickstarterow to bys zobaczyl jaka jest tendencja, dokladnie w kazdym taka sama. Na szybko wzialem 5 przypadkow zakonczonych , przeliczylem zysk z pierwszych dziesieciu dni , wyliczylem srednia , pomnozylem przez calkowita ilosc dni i doslownie kazdy z tych 5 przypadkow wygladal identycznie (chodzi mi o sredni wynik z 10 dni ktory pomnozylem przez wszystkie dni - zazwyczaj kolo 30 - i zawsze wychodzil prawidlowy wynik , no moze z jakims marinesem do 2-3%) , to chyba nie zbieg okolicznosci? I tym samym prostym rachunkiem przeliczylem to dla CU po 10 dniach bo tyle wtedy mial na liczniku i wyszlo mi 2,150,000 |
Autor: | tomugeen [ 15 kwi 2013, 08:06 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Camelot ma ten problem ze bardzo malu ludzi dalo, ale srednio duza wplate maja. Teraz jak dojdzie tyle samo mniej fanatycznych to troche ciezko a znow ci fanatyczni dali tyle, ze malo kto bedzie podwajal wplacona kwote. Mam nadzieje ze sie uda, caly czas pokazują DOKŁADNIE jakie maja zamierzenia, nic nie ukrywaja, a jak wlazlem z ciekawosci na irca to dowiedzialem sie jeszcze wiecej o konkretnych systemach ktore maja zaplanowane, kto co robi, z czym maja problem, do czego potrzebują ludzi etc. Najwiecej chyba sie o UI dowiedzialem (w porownaniu z tym co jest na rynku, z WAR) To duzo wiecej niz wizja, to rozruch konkretnego projektu, ktory potrzebuje kasy, ludzi i czasu na realizacje, a fundamenty ma calkiem dobre. |
Autor: | Morfidon [ 18 kwi 2013, 09:07 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
http://www.twitch.tv/citystategames/c/2169462 ~500 postaci + efekty czarów i fpsy powyżej 100. Najczęściej 300-500. |
Autor: | Mendol [ 18 kwi 2013, 09:20 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
no wyglada to fajnie. ale obawiam sie, ze przepowiednie kaczego moga sie nie sprawdzic. |
Autor: | tomugeen [ 18 kwi 2013, 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Ostatni tydzien cos pokazą (dokladniejsze info o craftingu i housingu pewnie). Pojawią sie klasy i info o combacie, to moze sciągnąć wiecej ludzie. No ale dociągnąć będzie ciezko. |
Autor: | Mendol [ 18 kwi 2013, 09:30 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
imo to troche zly okres wybrali. te wszystkie rpgi z dupy sie wysypaly, ludzie dali kase i maja w dupie. |
Autor: | Damien [ 18 kwi 2013, 09:57 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
Pociesza mnie to ze produkcja CU kieruja pasjonaci a nie tylko biznesmeni wiec gra ma szanse w swojej niszy. |
Autor: | Mark24 [ 20 kwi 2013, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: Camelot Unchained |
chyba im się nie uda - szkoda, szkoda. |
Strona 8 z 22 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |