MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
ArmA https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42685 |
Strona 8 z 14 |
Autor: | Oyci3C [ 4 maja 2015, 15:14 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Niestety chociaż na Altis widziałem wczoraj 50/75 na Expert. |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 07:20 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Esseker juz jest!! Jak ta mapa wtglada:o |
Autor: | ShadorVD [ 11 maja 2015, 07:39 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Zza trzecich pleców, tak wygląda... :/ |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 07:46 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Mam to w dupie na mecenary prawie nikt nie gra. |
Autor: | tiomor [ 11 maja 2015, 07:47 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Ej, ma ktoś jakiś dobry config na fpsy do Army 3? Sprawdzałem w plikach, ale te ustawienia wyglądają inaczej niż w armie 2/DayZ. Chodzi mi o taki, który nie zmienia wszystkiego na low, ale obniża widok, ładowanie obiektów, etc do tych ~2k metrów. Ewentualnie gdzie te gówno w pliku się zmienia? Bo nie wiem dlaczego, ale wszystkie army chodzą mi bardzo fajnie, ale raz na jakiś czas mają po prostu zwiechy, to nie jest spadek fpsów z 60 do 20, a spadek do 0 ![]() |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 07:52 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Obecnie bp jest tak zoptymalizowane ze chodzi na ultra w 80fps, żaden inny mod czy sama arma3 nie ma takiej optymalizacji. Spadki do 0 maja wszyscy i jest to server side |
Autor: | tiomor [ 11 maja 2015, 08:24 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Hm, wiedziałem, że chujowy fps jest po stronie serwera, ale nie, że spadki ;o. Dzięki Btw: https://www.youtube.com/watch?v=WVmPCDmDK28 Ja pierdole ![]() |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 10:34 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
![]() :OO |
Autor: | Oyci3C [ 11 maja 2015, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Esseker miazdzy, dayz is dead. |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Wlasnie zwiedzilem miejscowosc Melina:> ale byl tam gnuj, akcja nonstop. |
Autor: | Niah [ 11 maja 2015, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
gnuj? serio? |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
TAK gnUUUUJ |
Autor: | tiomor [ 11 maja 2015, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Oyci3C napisał(a): Esseker miazdzy, dayz is dead. Ze DayZ jest aktualnie Dead (przynajmniej do czasu 0.57, bo spierdoli sporo rzeczy) to nic nowego, ale poważnie - porównywanie BP z DayZ jest bezcelowe, z jednej strony zwykły DM z dodatkiem zombiaków, z drugiej coś co już mocno wyewoluowało w survival pełną gębą. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 11 maja 2015, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Dajcie jakiś link do tego Essekera. Wujek google nic konkretnego nie pokazuje. |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
![]() Zwiedzanie essekera jest zajebiste:O |
Autor: | Xender [ 11 maja 2015, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
rozmiarowo to jest 169 km^2? Chernorus miała 225? |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
esseker to 170km2 altis 270km2 mniej wiecej |
Autor: | gosugamer1 [ 11 maja 2015, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
170km2 na 40 graczy online, no to rzeczywiście musi być tyle akcji, że hoho. ![]() Pewnie dalej to symulator biegania po lesie, ale widoczki przyznam, że ładne. |
Autor: | Nyx [ 11 maja 2015, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Symulator srania, 75 graczy jak juz cos. Akcji juz dzisiaj mialem tyle ze nonstop biegam od 0. Mapa:
Spoiler:
|
Autor: | ShadorVD [ 11 maja 2015, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: ArmA |
Nyx napisał(a): Mam to w dupie na mecenary prawie nikt nie gra. W szczegolnosci te 60 wieczorami... |
Strona 8 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |