MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 8 z 73

Autor:  Yuurei [ 24 lis 2013, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Ta, chujowa ta gra. Ciemna noc, dostrzegłem jakiś ogień to idę. Okazało się, że to jakaś chałupa. Grzecznie zapukałem kamieniem do drzwi, ale nikt nie otworzył. Więc stwierdziłem, że stanę przy ścianie bo przynajmniej ciepło od ognia. Stoję, stoję... zastanawiam się jak tu się wylogować... no i dostałem 3 razy kamieniem w łeb... i dead. Słowiańska, kurwa, gościnność.

;-)

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

gosugamer1 napisał(a):
Wie ktoś może czy jest sposób, żeby pozwolić innym osobom na otwieranie/zamykanie drzwi, które my postawimy?


To jest wlasnie duzy problem, bo chujnia, ze ja nie moge wejsc do Twojej chaty i pomóc. Musiałby być "klan" i wtedy jakies prawa do nadawania kto czego moze uzywac.

A jak na wiecej osob, to chyba lepsza wieksza przestrzen i na palikach, by z gory patrzec na przeciwnika. Bo jak przy skalach to sie wpierdalaja z nich do chaty :P No trzeba przyznac, ze forteca sie troche rozrosla :P ale imo jak ludzie graja w klanach po 20 osob, to troch ebez sensu taka gra.

Yuurei, a co tu robic, jak golas moze sie okazac, ze ma gnata przy sobie, ludzie zapobiegawczo siebie zapierdalaja ;)

Zajebista gra, jesli release bedzie mial dodany sporo contentu, i bedzie cos jak cherno i electro, gdzie bedzie mozna znalezc spluwe i troche sie pobawic w pvp zamiast wszystko crafcic, to byloby gites.

Autor:  gosugamer1 [ 24 lis 2013, 17:36 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

wenth się pobudował u nas na 4 piętrze, na 5 zrobiliśmy wieżę obserwacyjną to się nie przestrasz high bo teraz naszą twierdze widać z kosmosu. :P

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 17:37 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

haha niezle, tylko czekac az ktos to znajdzie i zrobi na nas raid ;]

widze, ze musze sobie sciane z drzwiami dostawic :p obrabowaliscie mnie czy jak?

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 17:51 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Pewnie dziś do Was dołączę, jak skończę robić plik XSD na laborkę. Możecie powiedzieć gdzie się budujecie?

Autor:  wenth1 [ 24 lis 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

no mamy już 5 pięter ; ) ale to nie koniec, myśle że jak czas pozwoli to można rozbudować do 10 i troche poszerzyć xD
teraz jak zrobią raid to nie sądze zeby im wystarczyło c4 żeby rozwalić wszystkie drzwi :P

Budujemy dalej...

Autor:  Xender [ 24 lis 2013, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Może zrobimy oko Saurona? Rozpalimy 20 ognisk na dachu xD

Autor:  gosugamer1 [ 24 lis 2013, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Wenth właśnie zrobił schody na 6 piętro, więc masz w sumie idealne miejsce Koleś żeby się pobudować.

Btw. dobrze Highlander że walneleś te metalowe drzwi za pokojem z oknem, bo był włam miesiąca, chłopaki przyszli postawili fundamenty, potem rampę i wbili przez okno, ale w tamtym pokoju pusto. Jednego zabiłem drugi uciekł. :D

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 19:20 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

skurwiele uparli sie na moja chate :p

heh, juz 10 godzin na liczniku, a chyba gralem 2 raz.

Autor:  gosugamer1 [ 24 lis 2013, 23:31 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

10 godzin na liczniku i wycrafciłeś jedną mp5'itke, a tak to biegasz na golasa i machasz kutarangiem po bazie. :D

Autor:  Highlander [ 24 lis 2013, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

robilem za przynętę ;]

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2013, 08:04 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Niestety chłopaki, nie wiem czy wiecie, ale okradli nas ze wszystkiego : <
a tak fajnie było :lol:

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Ale jak to? wszystkie piętra? Przecie to jebany wieżowiec jest teraz, z 20 par metalowych drzwi w środku. :D

edit: Napisz coś więcej wenth, bo to ciekawe, a ja zalogować się będę mógł dzisiaj, jeżeli w ogóle to o 18.00 +.

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 08:16 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

spalona miejscowa ;P się kuzwa sąsiedzi uwzieli.

wydaje się, ze lepiej jednak zbudować 3 domki obok siebie, z widokiem na swoje wejścia, a nie jeden na drugim. No i wtedy tez każdy jest niezależny :P

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:22 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

a wczoraj dopiero co się Koleś zaczął budować na 6 czy tam 7 piętrze. :D

@edit: ja jak bym teraz budował przy określonej liczbie ludzi (albo sam dla siebie) to na pewno zrobiłbym na palikach i w takich sposób, żeby do całej bazy było tylko jedno wejście, poprzez podwójną (na wysokość) rampę w taki sposób łatwo by było widać bandziorów co wbijają frontalnie, byli by widoczni na tej odsłoniętej rampie jak na dłoni.

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2013, 08:23 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

no wszystkie drzwi rozwalone, workbenche i furnace poniszczone, w szkrzynkach nic nie ma, dziury w scianach.
Co tu wiecej pisać... nasz dom wygląda jak ser szwajcarski :har:

Możemy zmienic położenie i tak jak napisał Highlander, pobudować się blisko siebie, ale każdy swój domek.

Plus jest taki że poszło im tyle c4 (myśle że ze 30 sztuk+) że wiecej stracili niż zyskali, ale dla nas to jednak duża strata.


edit: gosugamer1 - raid to raid, jak Ci wpadnie 5+ osób w kevlar secie, w nocy z M4 to nie ważne czy coś bedzie widać czy nie, i tak po tobie ^^
z palikami sobie poradzą bardzo szybko bo odrazu mają przygotowane rampy i inne barykady...
Jest taka opcja że między metalowymi drzwiami wstawić drewniane (gdzieś pod schodami) wtedy jest spora szansa że nie zauważą tego małego, ukrytego pokoju i rozwalą tylko metalowe drzwi.
Z tym że dobry i trudny do rozwalenia dom powinien mieć ze 20 par metalowych drzwi na osobe, więc troche czasu zajmie postawienie takiej chałupki.

Autor:  Highlander [ 25 lis 2013, 08:26 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

to w ilu oni graja, ze mieli tego tyle? wtf...

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:28 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Dlatego explosives charge nie powinny być craftowalne. :D

No nic będzie trzeba się wyprowadzić. Zobaczyli dużą budowle i myśleli, że w środku jest bóg wie co. ;]

Ale ogólnie to podejrzane są te 2 typy, bo zdaje się, że to Ci co cały czas w kevlarach biegają. Jak zabiłem jednego z nich to miał przy sobie 180 anti-radów - WTF? Nie wiem jakim cudem mają tyle stuffu, ale coś tu śmierdzi, zwłaszcza, że kilka dni temu był wipe.

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2013, 08:31 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

trzeba czekać na jakis update z tytanowymi drzwiami :lol:

Autor:  gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:32 ]
Tytuł:  Re: Rust i inne survival mody

Ja się wyprowadzam na księżyc i robię moonbase. :P

Strona 8 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team