MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starbound!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43722
Strona 8 z 12

Autor:  ShadorVD [ 10 gru 2013, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

pieniek82 napisał(a):
wezcie pare ognisk i idzcie na zimowa planete. Klimat jak w Imperium kontratakuje


Albo uszyjcie sobie cieple ubranko :)

Autor:  coldzik [ 10 gru 2013, 14:04 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Cieple ubranko polecam ze skorek - dosyc latwo je wykonac, a jest cieplutkie :)

BTW po patchu wydaje mi sie, że sporo zwiększyli ilość rudy srebra i złota, bo tak jak wcześniej miałem problem z ich znalezieniem tak teraz mam tego tyle samo co ironu...

Autor:  kluczmen [ 10 gru 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

update :S
od teraz każda planeta w sektorze jest tak samo wyskalowana, jak dla mnie ogromny minus, odechciało mi się w to grać

fajnym elementem było właśnie to, że można było sobie wybrać co się chce robić, czy pójdę na planetę z threat lvl jak mój ap i pobiegam za mobami na powierzchni i pozbijam pixele, czy spróbuję zrobić jakiś loch dla dropa, albo spróbuję jakieś planety z niższym threat level dla farmy, teraz cały sektor gra się tak samo, chujowo

Autor:  coldzik [ 10 gru 2013, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

był

Autor:  ShadorVD [ 10 gru 2013, 16:31 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

kluczmen napisał(a):
update :S
od teraz każda planeta w sektorze jest tak samo wyskalowana, jak dla mnie ogromny minus, odechciało mi się w to grać

fajnym elementem było właśnie to, że można było sobie wybrać co się chce robić, czy pójdę na planetę z threat lvl jak mój ap i pobiegam za mobami na powierzchni i pozbijam pixele, czy spróbuję zrobić jakiś loch dla dropa, albo spróbuję jakieś planety z niższym threat level dla farmy, teraz cały sektor gra się tak samo, chujowo


ke?

Autor:  coldzik [ 10 gru 2013, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

To musi byc jakiś zjeb bo ja widze na kazdej planecie w pierwszym sektorze level 1

Autor:  Oyci3C [ 10 gru 2013, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Wtf, to już nie można randomowo polecieć i zgarnąć wpierdolix?

Autor:  Templair [ 10 gru 2013, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Wait, what? Tak mialo byc? ...

T.

Autor:  coldzik [ 10 gru 2013, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

nie wiem czy tak miało być, ale ogólnie w tej chwili jest w chuuuuuj łatwiej, co mnie osobiście mocno wkurwiło...

Autor:  Highlander [ 10 gru 2013, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

oszukali nas

Autor:  Oyci3C [ 10 gru 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Wyjęte z ich forum:

I think what they were aiming for was to have all the planets the same 'level'.. all accessible, however the range of mob level on each planet varies. The closer to the planets core you dig the harder the mobs get but the bigger the rewards, I think too many people were claiming there was no incentive to dig or not enough caves.

I personally would like to see a mixture of both, all planets accessible on the surface, with both entry-level and top-tier mobs & bosses, with maybe a few clear no-go high threat zones on each planet close to the core, or maybe a high-level fortress in the sky or mountain region somewhere if you know what I mean. Additionally one or two 'end-game planets' [for want of a better phrase.. I know its a sandbox] that are complete no-go for new players.


Btw. 3 mil dol za coś takiego z backers? Ja pierdolę chyba branżę zmienię...

Autor:  sula [ 10 gru 2013, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

lol jaki failzor

Autor:  raggnarok [ 10 gru 2013, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Czyli mowicie, ze znowu nie oplacalo sie kupowac gry na 'premiere' :P A to ci niespodzianka :D

Autor:  coldzik [ 10 gru 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

ehh kurwa a było juz tak przyjemnie to musieli spierdolic...
Nie wiem czy nie jebnac tym do czasu zakończenia bety. Waham się bo np. przed chwilą dropnął mi z chesta medical merchant, którego ustawiłem sobie na statku i ciekawy jestem czym ta gra mnie zaskoczy jeszcze :)

EDIT:
W tej chwili to jest beta, a nie premiera...

Autor:  coldzik [ 10 gru 2013, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Ehhh kurwa, ale to juz jakieś jaja - UFO pada teraz po 5 shotach z iron bowa :/ - boss jak chuj

EDIT: Możemy się spodziewać w najbliższym czasie kolejnego wipe'a. Po upgradzie mapy możemy crafcić takie weapony (wszystkie mają taki kosmiczny dmg)

Obrazek

Autor:  raggnarok [ 10 gru 2013, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

To bug. Hot fix ma byc 'very soon'.

Autor:  Razoth [ 10 gru 2013, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

raggnarok napisał(a):
Czyli mowicie, ze znowu nie oplacalo sie kupowac gry na 'premiere' :P A to ci niespodzianka :D


Opłacało się w 100%. :D

Wsparłem kolesi od ambitnego projektu, poczerpałem trochę funu z pierwszej dostępnej bety i jestem w chuj optymistycznie nastawiony na to, co wyskrobią w przyszłości.

Ciągnie mnie do grania ale nie będę sobie spoilował contentu, nawet ze świadomością, że dostaliśmy dopiero część zapowiadanych features. :)

Autor:  Ravushimo [ 10 gru 2013, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

raggnarok napisał(a):
Czyli mowicie, ze znowu nie oplacalo sie kupowac gry na 'premiere' :P A to ci niespodzianka :D

To pierwsza faza bety indie gry za 3 dyszki. Co tu żałować...

Autor:  kluczmen [ 10 gru 2013, 22:42 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Cytuj:
think what they were aiming for was to have all the planets the same 'level'.. all accessible, however the range of mob level on each planet varies. The closer to the planets core you dig the harder the mobs get but the bigger the rewards, I think too many people were claiming there was no incentive to dig or not enough caves.

I personally would like to see a mixture of both, all planets accessible on the surface, with both entry-level and top-tier mobs & bosses



kurwa mać, co za idiota to pisze

zajebiste podejście, żeby w grze z losowo generowanymi planetami wg seedów wszystkie planety zrobić na to samo kopyto, na górze drzewka i mobki na 3 hity, dungeon z mobkami na cztery a koło core mobki na hitów pięc które wykańczają Cię na dwa, i chuj ze statami bo wszystko będzie wyskalowane tak aby zawsze proporcje były takie same

Myślałem, że te losowe generowanie planet jest po to, aby wprowadzić jakąś wariacje, jedne planety byłyby zasiedlone, inne dzikie, trzecie np wyczyszczone z mobów ale za to z dużą ilością bandytów bądź bazą wojskową która wszystko trzyma w garści, a na jeszcze innych pustynie pod którą mamy labirynt jaskiń, wtedy można by liczyć na różne playthrough (szczególnie biorąc pod uwagę, to, że zapowiedzieli generator questów)
Z housingiem i np. bookmarkowaniem planet można by mieć parę postaci w zupełnie innych światach, co by dodatkowo skłaniało do altowania, ale jak widać grubo się przeliczyłem, bo gra musi być zrozumiała dla jakiegoś pierdolniętego hamburgera, żeby było "przyjemnie i klarownie"

Autor:  Oyci3C [ 10 gru 2013, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Starbound!

Mniej więcej tak to wygląda:)

Strona 8 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team