MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Might & Magic X Legacy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43815
Strona 8 z 11

Autor:  zaboleq [ 31 sty 2014, 09:12 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

Deshroom napisał(a):
raggnarok napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Ok a co z tym mostem :P?


A grales w early access? Bo jest bug wlasnie z tym zwiazany jak ktos gral w EA.
uroki TPB :P



No na to akurat jest fix ale...
Zrobilem thieves den i zamek + ele forge. Most nadal był zablokowany. Wyjściem okazało się wynajęcie "powozu" do seahaeven :).

Teraz kilka pytań...

1. Odnośnie statów: rozumiem, że percepcja u postaci walczących w zwarciu/na odleglość(chodzi mi o broń białą + strzelecką) jest ważna bo wpływa na trafienie, czy jednak jakiś inny stat za to odpowiada(wpływa na attack value ale jak dokłądnie to nie wiem....)? Pytam bo nie wiem czy powinienem dużo pakować w percepcję czy wszystko walić w might i vita?

2. Od kiedy można dwuraki nosić? Trzeba być paladynem czy jak?

3. Quest na Paladyna: zjawy biją dość mocno i co prawda na 12 lvl udało mi się zabić te dwie przed wejściem ale stwierdziłem, że w środku będzie tylko gorzej i olałem. Ktoś robiłtego questa?

4. Quest na RuneLorda dla dwarf priesta - w uj cięzki?

5. Rozumiem, że do tych questow pobocznych nie ma żadnych markerów na mapie i te lokacje mogą nie być widoczne? Pytam, bo dostałem sporo q w seahaeven ale jest w nich mowa o lokacjach które nie są w żaden sposób widoczne na mapie(np mam jakiegoś maga który chyba chce iść do laboratorium + jakiś meteoreyt i kilka innych.

6. Cyklop i smok - na którym lvlu to ktoś zrobił :)? Zdziwiłem się jak mocno cyklop bije "całe party". Nie wiem za bardzo czy armor + ewade + tarcza na dmg coś tu da bo skurwysyn na 12 lvl był nie do zrobienia. Smoka olałem bo wydawał mi się jeszcze gorszy:P.

Autor:  Niah [ 31 sty 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

3. Quest na Paladyna: zjawy biją dość mocno i co prawda na 12 lvl udało mi się zabić te dwie przed wejściem ale stwierdziłem, że w środku będzie tylko gorzej i olałem. Ktoś robiłtego questa?

Mam problem z odnalezieniem jednej kartki :roll:

Autor:  Deshroom [ 31 sty 2014, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

nie wpadłbym na to. dzięki.

uplay to chmura? trzyma save miedzy komputerami?

edit.
mam specjalną chmurę tylko do gier (aktualnie wuala)

Autor:  druzil [ 31 sty 2014, 09:49 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

Stobek napisał(a):
To co fajna gra? Mnie odrzuciły kratki i paskudna grafa.
System walki git? Długa jest? Jak fabuła? Zagadki?



Gra jest swietna. Zaden singiel nie przyciagnal mnie na dluzej niz godzine na przestrzeni 10 lat. W MMX gram codziennie po x godzin zarywajac nocki
Ale pewnie nie jestem obiektywny bo na mm sie wychowalem.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 31 sty 2014, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

Niektóre zagadki są trudne. Oszukałem (youtube) z tymi schodami przed air elementalem w forge, bo mi się nie chciało. Musze wyznać grzech, żeby poczuć się lepiej. :<

Autor:  Niah [ 31 sty 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

druzil napisał(a):
Stobek napisał(a):
To co fajna gra? Mnie odrzuciły kratki i paskudna grafa.
System walki git? Długa jest? Jak fabuła? Zagadki?



Gra jest swietna. Zaden singiel nie przyciagnal mnie na dluzej niz godzine na przestrzeni 10 lat. W MMX gram codziennie po x godzin zarywajac nocki
Ale pewnie nie jestem obiektywny bo na mm sie wychowalem.


Gra jest świetna? Przecież ta gra nie ma nawet co startować do MMVII

Autor:  Piszpan [ 31 sty 2014, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

ja dodam tylko ze na lvl 24+ cos z 3 magami w party jest nieziemsko latwo az zaluje ze nie zagralem na wariorze, jak macie bladenacera idzcie w miecze nie w sztylety, mag od ciemnosci pokazuje pzurki niestety dopiero na arcymagu, zreszta jak kazdy mag:) magowie sa op i tyle.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 31 sty 2014, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

Na którym akcie jesteś z tym lvl? Wziłem tego typa co daje +10% expa, liczę jeszcze na wykokoksanie maga na air+ dokończenie bonusa do kryta. Na warior jakoś specjalnie ciężko nie jest. Mam jako dodatek tą laskę co może raz na dzień robić resa i restore, więc w razie co. Męczyłem się trochę na queście na specjalizację blademastera, przeżył tylko pala pijąc poty, a mobki się zabijały o fire shield z któgoś relica. ;)

Autor:  Piszpan [ 31 sty 2014, 10:51 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

ciagle 3 akt. ale za to chyba all lokacje zrobione i duzo q na arcymistrzow.

Autor:  warhameron [ 31 sty 2014, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

zaboleq napisał(a):

1. Odnośnie statów: rozumiem, że percepcja u postaci walczących w zwarciu/na odleglość(chodzi mi o broń białą + strzelecką) jest ważna bo wpływa na trafienie, czy jednak jakiś inny stat za to odpowiada(wpływa na attack value ale jak dokłądnie to nie wiem....)? Pytam bo nie wiem czy powinienem dużo pakować w percepcję czy wszystko walić w might i vita?

Percepcję rozwijam z beczek, tylko u blade dancera (1 postać musi mieć 35 z bonusami do otwierania sekretów). Za każdy lev wydaje 2 w might i 2 w vit. na wcześniejszych lev wydałem 1-3 w percepcje i pare punktów w spirit. Na attack wpływają bronie> sztylety itp

2. Od kiedy można dwuraki nosić? Trzeba być paladynem czy jak?

Najemnik, Orc Barbarzyńca mogą dwu raki ?

3. Quest na Paladyna: zjawy biją dość mocno i co prawda na 12 lvl udało mi się zabić te dwie przed wejściem ale stwierdziłem, że w środku będzie tylko gorzej i olałem. Ktoś robiłtego questa?

Ten dungeon wyczyściłem na 15-17 lev, potrzeba około 30 percepcji na wypatrzenie 1-2 sekretów bez czego nie znajdzie się 1 kartki ? Sam jestem na tym queście na pala. Po kartkach trza dostarczyć duchowi fragmenty dysku. ! jest w ele forge earth, drugi w tym dungeonie a trzeci kupuje się od jakiś black coś tam (szukam ich)

4. Quest na RuneLorda dla dwarf priesta - w uj cięzki?

Jeszcze nie znalazłem miejscówki

5. Rozumiem, że do tych questow pobocznych nie ma żadnych markerów na mapie i te lokacje mogą nie być widoczne? Pytam, bo dostałem sporo q w seahaeven ale jest w nich mowa o lokacjach które nie są w żaden sposób widoczne na mapie(np mam jakiegoś maga który chyba chce iść do laboratorium + jakiś meteoreyt i kilka innych.

Wszystko się zapewne znajdzie. Zapisuj sobie na mapie jak się zwie lokacja or ważne punkty.(te same q mam i jeszcze nie zrobiłem, wybieram się do kanałów karathal + slamsy)

6. Cyklop i smok - na którym lvlu to ktoś zrobił :)? Zdziwiłem się jak mocno cyklop bije "całe party". Nie wiem za bardzo czy armor + ewade + tarcza na dmg coś tu da bo skurwysyn na 12 lvl był nie do zrobienia. Smoka olałem bo wydawał mi się jeszcze gorszy:P.

Wybiłem wszystko na 15/17 lev. Ochronny czar crusadera + tarcza przed stunem od rune priesta i do zrobienia (+ sporo potów na manę).



Da się gdzieś przechowywać itemy ? Kasa na coś sie przyda (mam 160k obecnie po zakupach>poty) ?

Autor:  Perrin [ 31 sty 2014, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

warhameron napisał(a):
Da się gdzieś przechowywać itemy ? Kasa na coś sie przyda (mam 160k obecnie po zakupach>poty) ?


Można sobie kupić jucznego konia, dostaje się dodatkowo drugie inventory ;).

Autor:  warhameron [ 31 sty 2014, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

Perrin napisał(a):
warhameron napisał(a):
Da się gdzieś przechowywać itemy ? Kasa na coś sie przyda (mam 160k obecnie po zakupach>poty) ?


Można sobie kupić jucznego konia, dostaje się dodatkowo drugie inventory ;).


Ale on działa jako npc ? czy po prostu zwiększa się inventory ?

Autor:  Perrin [ 31 sty 2014, 12:41 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

warhameron napisał(a):
Ale on działa jako npc ? czy po prostu zwiększa się inventory ?

To jeden z dwóch towarzyszy jakich możesz mieć. W inventory masz wtedy zakładkę do przełączania się pomiędzy 2 inventory, ekipy i konia jucznego.

Autor:  zaboleq [ 31 sty 2014, 12:58 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

warhameron napisał(a):
zaboleq napisał(a):

1. Odnośnie statów: rozumiem, że percepcja u postaci walczących w zwarciu/na odleglość(chodzi mi o broń białą + strzelecką) jest ważna bo wpływa na trafienie, czy jednak jakiś inny stat za to odpowiada(wpływa na attack value ale jak dokłądnie to nie wiem....)? Pytam bo nie wiem czy powinienem dużo pakować w percepcję czy wszystko walić w might i vita?

Percepcję rozwijam z beczek, tylko u blade dancera (1 postać musi mieć 35 z bonusami do otwierania sekretów). Za każdy lev wydaje 2 w might i 2 w vit. na wcześniejszych lev wydałem 1-3 w percepcje i pare punktów w spirit. Na attack wpływają bronie> sztylety itp

2. Od kiedy można dwuraki nosić? Trzeba być paladynem czy jak?

Najemnik, Orc Barbarzyńca mogą dwu raki ?

3. Quest na Paladyna: zjawy biją dość mocno i co prawda na 12 lvl udało mi się zabić te dwie przed wejściem ale stwierdziłem, że w środku będzie tylko gorzej i olałem. Ktoś robiłtego questa?

Ten dungeon wyczyściłem na 15-17 lev, potrzeba około 30 percepcji na wypatrzenie 1-2 sekretów bez czego nie znajdzie się 1 kartki ? Sam jestem na tym queście na pala. Po kartkach trza dostarczyć duchowi fragmenty dysku. ! jest w ele forge earth, drugi w tym dungeonie a trzeci kupuje się od jakiś black coś tam (szukam ich)

4. Quest na RuneLorda dla dwarf priesta - w uj cięzki?

Jeszcze nie znalazłem miejscówki

5. Rozumiem, że do tych questow pobocznych nie ma żadnych markerów na mapie i te lokacje mogą nie być widoczne? Pytam, bo dostałem sporo q w seahaeven ale jest w nich mowa o lokacjach które nie są w żaden sposób widoczne na mapie(np mam jakiegoś maga który chyba chce iść do laboratorium + jakiś meteoreyt i kilka innych.

Wszystko się zapewne znajdzie. Zapisuj sobie na mapie jak się zwie lokacja or ważne punkty.(te same q mam i jeszcze nie zrobiłem, wybieram się do kanałów karathal + slamsy)

6. Cyklop i smok - na którym lvlu to ktoś zrobił :)? Zdziwiłem się jak mocno cyklop bije "całe party". Nie wiem za bardzo czy armor + ewade + tarcza na dmg coś tu da bo skurwysyn na 12 lvl był nie do zrobienia. Smoka olałem bo wydawał mi się jeszcze gorszy:P.

Wybiłem wszystko na 15/17 lev. Ochronny czar crusadera + tarcza przed stunem od rune priesta i do zrobienia (+ sporo potów na manę).



Da się gdzieś przechowywać itemy ? Kasa na coś sie przyda (mam 160k obecnie po zakupach>poty) ?



Dzięki.

Odnośnie kasy to w seaheaven jest bank :)

A co do crusadera to jakiś konkretny setup polecasz;)? Ja póki co rozwijam shielda, armor i sword oraz "ten sztandar"(nie wiem jak sie nazywa....ale na expertcie dochodza jakieś 2 nowe sille tam). Olałem light magic póki co i poszedłem w sworda sporo(mam mastera na 12 lvl). Teraz pewnie trochę light rozwinę bo nie wiem czemu to olałem na paladynie. Dobije do 16 lvlu w okolicach seaheaven i pewnie wróce do poprzednich lokacji.

Autor:  warhameron [ 31 sty 2014, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

U crusadera mam light na maxa (grand nie wbity bo wpierw trza zostać palkiem) Mieczyki i tarcza expert. Reszta ledwo ruszona (trzymam punkty na olśnienie). Jako, że to mój główny hiler i rezer to mam all ciekawe reliki pod przeżycie. Nim pije poty na ressisty itp.

Autor:  yabaddi [ 31 sty 2014, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

zaboleq napisał(a):
Odnośnie kasy to w seaheaven jest bank :)


Jakiś lewy ten bank - chociaż dobrze, że właściciele sami ostrzegają, że nie przyjmują gotówki bo w przeszłości mieli problemy z wypłacalnością ;P

Autor:  Deshroom [ 31 sty 2014, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

naga na 4 poziomie latarni morskiej to chyba niewiele słabszy od cyklopa, cała latarnie robię na luzie ale ten to mnie oneshotuje podwójnie i cały team :<

Autor:  warhameron [ 31 sty 2014, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

Deshroom napisał(a):
naga na 4 poziomie latarni morskiej to chyba niewiele słabszy od cyklopa, cała latarnie robię na luzie ale ten to mnie oneshotuje podwójnie i cały team :<


Jak masz crusadera to z jego defensywnym czarem ten bosik to easy mode. Trza tylko sie jeszcze ruszać, aby nie zrzucił z latarni. Cyklop jest dużo bardziej twardszy.



Gdzie dostaje się q klasowy dla maga ? Udało mi się w końcu zrobić paladyna i upgrejd dla blade a, ubiłem też kryształowego pajaka z 3 lev lost city (chyba najciekawszy boss jak do tej pory).

Autor:  Deshroom [ 31 sty 2014, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

ta on mnie zrzucał, już go załatwiłem :wink:

Autor:  Piszpan [ 1 lut 2014, 00:23 ]
Tytuł:  Re: Might & Magic X Legacy

akt3 29lvl ten dung grozy czy cos i tak:

1. mam juz ze 22 relikty.
2. fire grandmaster ostatni spell jednak miazdzy aoe cryty po 1,3k
3. light magic tarcza ma juz 200+
4. 2 relic miecze miazga olejcie sztylety
5. mozna miec 2 x 10% do expa ten drugi z karthalu mozna wziac teacher

mam nadzieje ze bede mial sile zeby skonczyc i kolejny raz powtarzam szkoda ze nie warior bo zrobil sie straszny izy mode.

Strona 8 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team