MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Heroes of the Storm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44157
Strona 8 z 39

Autor:  Vences [ 26 sty 2015, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

http://zapodaj.net/07773009b5b48.jpg.html I właśnie w HotSie mi się podoba to, że można wygrać takie gierki:P

Autor:  Mark24 [ 26 sty 2015, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

ja sobie stitcha dzisiaj kupie - wczoraj dostalem prawie rage jak mnie zezarl w jednym meczyku chyba z 5 razy..

Autor:  Vences [ 26 sty 2015, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Odp: Heroes of the Storm

Moldar napisał(a):
Nyx napisał(a):
Zazwyczaj diablo w team bardziej przeszkadza, robię ult w typa albo team goni kogoś a on go kickuje w pizdu

No nie wiem, trochę grałem diabełkiem i to zazwyczaj dzięki mnie udawało się dopaść herosów, po 13 poziomie można na charge dać talent, który spowalnia. Pierw szarża, potem obezwładnienie i jest w centrum uwagi.

No. Przynajmniej znalazł się ktoś, kto wie jak najefektywniej wykorzystać Diabolo. To się chwali:)

Autor:  Nyx [ 26 sty 2015, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Przynajmniej jeden, bo jak napisalem wczesniej "zazwyczaj" jest dramat.

Autor:  Vences [ 26 sty 2015, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Niestety, muszę się zgodzić. Nieogary grające Diablo więcej psują odpalając skille randomowo na randomowych oponentach, rozwalając w ten sposób cały tf. Takich ostatnio pełno, bo Diabeł jest w Founder's Packu.

Autor:  Szamotula [ 26 sty 2015, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Mi diablo jakos specjalnie sie nie spodobal bo dziala troche dopornie, ale nie powiem ze jak dobijalem go do 5tego to fajnie sie cheesowalo na 1lvlu - jak koles stal mniejwiecej po srodku lane'a to zwyczajnie na mouncie wbijalem E + Q w strone turretow naszych i first blood.

Autor:  Highlander [ 27 sty 2015, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

nowa rotacja

Arthas
E.T.C
Kerrigan
Li Li
Uther
Level 12: Nazeebo
Level 15: Tychus

Kerrigan masakruje.

Autor:  Vences [ 27 sty 2015, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ja się ucieszyłem z Tychusa, bo od czasu inva do gry, nigdy go nie miałem w rotacji.

Autor:  Makaan [ 27 sty 2015, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Jak to jest z tymi rotacjami?

Mam dostępną Kerrigan np. chociaż normalnie jej nie mam.
Czy po tej rotacji, jak nabije na niej któryś tam level, to po skończeniu rotacji:
a) zostaje ona zablokowana, ale jeśli ją kiedyś odblokuje za golda, pozostanie jej level
b) zostaje ona zablokowana, a jak ją kiedyś odblokuje za golda, trzeba będzie zaczynać od początku?

I co do ogólnie odblokowywania heroesów:
Czy jak wyjdzie pełna wersja ci odblokowani heroesi pozostaną na moim koncie? Skórki? Levele?
Na levelu mi nie zależy, ale na samych odblokowanych bohaterach/skórkach już tak?
To jest już wiadome?

Autor:  Turbot [ 27 sty 2015, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Rotacje się zmieniają co tydzień, we wtorek.

Po skończeniu rotacji, levele i unlocki z postaci których nie masz zostają na nich.
Więc za tydzien jak skonczy sie rotacja na Kerrigan, a w bijesz na niej np 7 level to nawet jak nie będziesz mógł nią grać to bedzie miała 7 level.

Wipu raczej nie będzie na 99% - powiedzieli że tylko wyjątkowa stytuacja, ale to tez może być po realesie.

Autor:  Highlander [ 27 sty 2015, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

jak ma byc wipe jak ludzie hajs na te gre wydaja?

Autor:  Makaan [ 27 sty 2015, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

No w sumie wydaje się to logiczne

Ale przyznam szczerze, że wyobrażam sobie taką sytuację, że w swej chciwości Blizzard aby zarobić więcej (jak by na to zareagowało community to inna sprawa) zrobi kompletny wipe wszystkich postaci

Bo ja już kupiłem Arthasa :oops:

Przyznam, że to tej pory w gry moba nie grałem (takie zawsze miałem wrażenie, że to dosyć.... elitystyczne środowisko).
Tak teraz HotS mi się bardzo podoba.
A, i to że wywalili itemy to też dobry pomysł.
Chyba, że to tylko tymczasowe i planują coś takiego dodać w przyszłości?

Autor:  Vences [ 27 sty 2015, 21:23 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Highlander napisał(a):
jak ma byc wipe jak ludzie hajs na te gre wydaja?

Przed ostatnim wipe też był Item Shop. Wydana kasa wróciła na saldo BN.

Autor:  Mark24 [ 27 sty 2015, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

brak itemów - gra jest bardziej skillowa i pewnie o to chodziło Blizzardowi.

Nas (randomów) właśnie epicko pojechał jakiś premade (mam nadzieję) bo meczyk trwał ~10min... Nie mieliśmy najmniejszych szans.

Autor:  Highlander [ 27 sty 2015, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

w jaki sposob brak itemow sprawia, ze gra jest bardziej skillowa?

Autor:  Vences [ 27 sty 2015, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

W taki, że tf liczy się tylko twój skill a nie też to, co nosisz. Tylko czyste umijętności. Nie dostaniesz boostu/nefa Hero przez mocne/za słabe ciuszki.

Autor:  Makaan [ 27 sty 2015, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

mi usunięcie itemów podoba się raczej dlatego, że gdy one były to jednak zanim zacząłem grać np. w LoLa to musiałem dużo poczytać o itemach, co dla mnie było przyznam od gry odrzucające.

W HotS po prostu siadam i gram, nawet jeżeli przegrywam, to jednak nie muszę wczytywać się co każdy item robi i który wybrać.
Tutaj mam tylko kilka skilli, talent co jakiś czas i tyle. A jeśli chce to przy okazji mogę poczytać jakieś guidy (i je czytam).

Ot, jak to z grami Blizza bywa: easy to play, hard to master
Dlatego usunięcie itemów uważam za dobry krok, krok z którego mam nadzieję się nie wycofają, bo w sumie na ich forum niektórzy proszą o zaimplementowanie itemów do gry, ale nie wiem czy Blizz to czyta :)

Autor:  Highlander [ 27 sty 2015, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Podoba a jest bardziej skillowe to rozne rzeczy.

Pierwsza gra Tassadarem, zajebisty hero, ciekawy, jest co robic.

Autor:  Szamotula [ 27 sty 2015, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ja osobiscie licze, ze blizzard troszke te 'talenty' za lvlupy urozmaici, bo z tego co narazie gralem to masa postaci ma tylko jedna slusza droge, bo reszta to kupa i mija sie z powolaniem/przeznaczeniem postaci. Szkoda by bylo, bo sam pomysl na roznorodny playstyle jest bardzo spoko. Dla przykladu Valla - masz tam mase mozliwosci - podwojny vault i lifesteal jesli grasz na team, ktory na ciebie wskaskuje. Bonus dmg co 3 atak i ten % od max hp jesli wiesz, ze postoisz i postrzelach podczas walk, talenty dajace buffy do skilli jesli wiesz, ze za duzo autosow nie dasz razy wrzucic itp.
Nastepnie mamy brightwinga, czyli pure supporta, gdzie wybieramy pomiedzy lepszym dmgiem w centrum Q(sam skill mega slaby i dupy nie urywa, wiec i upgrade smierdzi), czy dodatkowy blok na naszym shieldzie, gdzie w lategamie jest to praktycznie 1/5 hp jakiejs papierowej postaci. To samo stichies, gdzie mamy mega op talent ze stunem na W, wiec logiczne ze wszystko inne bierzemy na boosta do W. Troche slabe i nudne to jest - przez to praktycznie nie chce mi sie grac tymi postaciami, bo nie mozna kombinowac.
Mega slaby jest tez lvl up na 20. Flat upgrade ulta jest troche nudny - mogliby sie wysilic i dac 2 mozliwe upy wybranego ultra, co by byla jakas roznorodnosc.


Co do za i przeciw odnosnie itemow - nie porownujemy lola/doty do hotsa. To zupelnie inne gry. Nie ma co sie oklamywac, ze w takim lolu 90% builda jest zawsze takie samo - jest to zwyczajny power spike, ktory wyrabiamy sobie przez budowanie przewagi - golda. Wiec teoretycznie talenty sa 'ciekawsze', bo postacia mozna zagrac tak i tak(oczywiscie nie do konca tak jest co napisalem wyzej). To jest praktycznie jedyna plaszczyzna, na ktorej mozna porownywac brak itemow, a obecnosc itemow w grze - ergo talenty bardziej ciekawe niz itemy)
Na innych plaszczyznach nie ma co tego porownywac, bo obydwie gry sa inaczej zbudowane i wokol innych mechanik.

Ja sam jako gracz lola i doty ciesze sie, ze powstala taka gra jak hots bo jest to powiew swiezosci. Podoba mi sie chociazby sam fakt sharowanego expa. W hotsie to pasuje bo tam nie ma czegos takiego jak faza laningowa, gdzie praktycznie 5 osob gra 3 osobne gry na swoich liniach i potem sie spotykaja. Hotsa mozna porownac bardzije do normalnych sportow - tam cala druzyna zyskuje przez dobre zagrania i razem dostaje w dupe albo wygrywa.

Autor:  Vences [ 28 sty 2015, 00:44 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Blizz non stop kombinuje z talentami. Weźmy np. Rework talentów Abathura i wypowiedź niebieskich:
Cytuj:
Abatur był pod wieloma względami praprzodkiem systemu talentów – oznaczało to również, że jego talenty nie zmieniły się w żaden sposób od dłuższego czasu. Obecne talenty Abatura pojawiły się już na BlizzConie 2013, więc od dawna należała się mu aktualizacja w zgodzie z naszą nową metodologią. Abatur otrzymał kilka nowych talentów – postaraliśmy się przeprojektować lub usunąć te, które na dłuższą metę nie sprawdzały się w grze.

Sprawdzając zmiany wprowadzone dla talentów, można łatwo zauważyć, że eksperymentujemy z talentami poziomu 20, które wpływają na zdolności podstawowe – nie zaś bohaterskie (jak na przykład Gniazdo Szarańczy i Zbiorowa Świadomość), jak również z talentami, które modyfikują zdolności bohaterskie na poziomach INNYCH niż 20 (np. Gwałtowna Mutacja). To tylko kilka spośród sposobów, w jakie Abatur stanowi awangardę ewolucji projektowania systemu talentów (wybaczcie tę grę słów).

Myślę, że to dopiero początek.

Oczywiście zgadzam się z tym, że LoL i HotS to zupełnie inne gry pod inny target. Praktycznie jedyne, co je łączy to gatunek MOBA (choć Blizz z dunno powodów, woli nazywać swoją grę Hero Brawler) oraz... krzaki, w których można się schować i gankować:P

Strona 8 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team