MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 71 z 314

Autor:  Arturnik [ 14 gru 2011, 21:37 ]
Tytuł: 

Przytrzymujesz ctrl.

Autor:  Highlander [ 14 gru 2011, 21:39 ]
Tytuł: 

jak czekam tę minutę az sie wszyscy polacza z gra to obowiazkowo walę kutaranga na mapie i dorysowuje rowzniez cumshota w strone przeciwnego teamu. ;d

Autor:  Dana [ 16 gru 2011, 02:24 ]
Tytuł: 

No to został Silencer.

-

Już jest pacz.

Autor:  WithnesS [ 16 gru 2011, 18:32 ]
Tytuł: 

Wczoraj kolega dostał, dzisiaj grałem. Jako fanboy doty, zapalam świeczkę. ŻENADA :<

Takie odczucia po pierwszej grze, zobaczymy jak będzie dalej.

Autor:  Kole0 [ 16 gru 2011, 18:35 ]
Tytuł: 

a mozesz dokladniej?

Autor:  WithnesS [ 16 gru 2011, 19:09 ]
Tytuł: 

Pomijam zabugowanie, bo to beta.

Połowa postaci nie ma animacji lub ma je praktycznie nie widoczne (Grałem do tej pory dużo w Dote, dużo w Hona i trochę w LoLa - Wszędzie "ogarniałem" co się dzieje, nawet jeśli ssałem. W Docie2 nie ogarniam) przez co często nie da się określić co się dzieje. Duża część wygląda jak placeholdery, więc pewnie to poprawią - Ale brak/niewidoczne animacje uniemożliwiają wygodną grę.

Postacie wydają się duże/kamera wydaje się strasznie przybliżona i wszystkie skille mają przez to GIGANTYCZNY zasięg.

Las i drzewa są praktycznie zlane z tłem przez co jukeowanie itd jest praktycznie niemożliwe.

Najgorszy shop ze wszystkich nowych moba.

Dodawanie skilli podczas level upa to jakaś kpina. Musicie kliknąć prostokącik "level up", potem kliknać skill który chce doładować. Podczas całego procesu niemożliwe jest używanie skilli.

Matchmaking trwa 5 lat.

Możliwe, że coś jeszcze mi się przypomni. Na plus ogólny design i dźwięki na pewno. Są super.

Zaznaczam że to wszystko po jednej grze.

Autor:  Kole0 [ 16 gru 2011, 19:33 ]
Tytuł: 

1. kwestia przyzwyczajenia - ogolem dla mnie wszystkie animacje oprocz liny sa widoczne i od samego poczatku nie mialem zadnego problemu

2. kamera jest identyczna jak w w3 dota(na utubie sa filmiki pokazujace ile widac majac wycentrowana postac itp w dota i dota2). nie wiem, czy nie grales ostatnio moze tylko w lola i stad to wrazenie - w docie od zawsze turrety strzelaly na caly ekran tak samo jak wiekszosc skilli/autoatakow z 400+ range(ja mialem to samo gdy po lolu zagralem w hona).
ja gram na 15calach przez co widze jakas 1/3 mniej po bokach ale jakos daje rade.

3. tu sie zgadzam, ale tylko po stronie dire - o ile drzewa z liscmi itp sa mega dobrze widoczne dla mnie, to juz te w dire sa tragiczne - czesto nie moge nawet trafic na ziemie tylko klikam w drzewo i mi sie postac gubi.

4. sklep jaki jest kazdy widzi - zamiast jak w w3 docie npce ktore sprzedaja orby, staty, powerful staty czy weapony tak tutaj mamy poprostu zakladki zamias tego. ja osobiscie nigdy z tego nie korzystam oprocz pierwszej zakladki gdzie sa wszystkie wazne tpki, wardy czy restoration itemy. cala reszte itemow kupuje, albo przez recommended jesli taki sie znajduje(od dzisiejszego pacza mozna sobie dowolnie edytowac ta liste recommende itemow) albo przez wpisanie kilku liter w filtrze.

5. tutaj tez nie wiem o co chodzi, jest to chyba opcja dla ludzi klikajacych skille(zeby nie bylo widzialem na spekcie ludzi klikajacych skille i przesuwajacych kamere strzalkami), zeby podczas lvlupa przez przypadek nie missclickneli.
sa naszczescie bindy na rozdanie lvlupow, wiec mnei to srednio obchodzi.

6. u mnie matchmaking trwa od 5 do 20 sekund.

Autor:  siled [ 16 gru 2011, 19:33 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
Pomijam zabugowanie, bo to beta.

Połowa postaci nie ma animacji lub ma je praktycznie nie widoczne (Grałem do tej pory dużo w Dote, dużo w Hona i trochę w LoLa - Wszędzie "ogarniałem" co się dzieje, nawet jeśli ssałem. W Docie2 nie ogarniam) przez co często nie da się określić co się dzieje. Duża część wygląda jak placeholdery, więc pewnie to poprawią - Ale brak/niewidoczne animacje uniemożliwiają wygodną grę.

Postacie wydają się duże/kamera wydaje się strasznie przybliżona i wszystkie skille mają przez to GIGANTYCZNY zasięg.

Las i drzewa są praktycznie zlane z tłem przez co jukeowanie itd jest praktycznie niemożliwe.

Najgorszy shop ze wszystkich nowych moba.

Dodawanie skilli podczas level upa to jakaś kpina. Musicie kliknąć prostokącik "level up", potem kliknać skill który chce doładować. Podczas całego procesu niemożliwe jest używanie skilli.

Matchmaking trwa 5 lat.

Możliwe, że coś jeszcze mi się przypomni. Na plus ogólny design i dźwięki na pewno. Są super.

Zaznaczam że to wszystko po jednej grze.


my chyba gramy w dwie rozne gry

Autor:  Kole0 [ 16 gru 2011, 19:41 ]
Tytuł: 

anyways wpisalem sobie dota 2 camera w googlu zamiast na youtubie bo chcialem linknac to porownanie i kurwa wyszko mi sporo wynikow z dota 2 camera distance hack i wyczytalem tam, ze to oddala sporo nam camere i, ze takie samo gowno bylo w honie w pakiecie z jakims Easy deny.

co do easy deny to mysle. ze to jest zabijanie swoich jednostek prawym myszklikiem? takie cos mozna w consoli wymusic w d2 tez niestety.

Autor:  WithnesS [ 16 gru 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

Możliwe że są jakieś bindy do levelupu, ale po cholerę muszę klikać jakiś prostokącik z napisem level up?

Nie wystarczyłyby "honowe plusiki" nad skillami + bindy?

Co do animacji, nie przeczę że mogę po prostu nie ogarniać, ale taki Pudge to przykładowo ulti ma tragiczne, podczas gdy taki Juggernaut jak się kręci - bardziej kłuje w oczy od postaci z Lola.

Gre niestety wyszukiwało mi długo, jak koledzy co grają w trzech są na skypie to też na to jęczą. Robal jak streamował też długo wyszukiwał, więc...

Uczciwie przyznam, że nie widziałem aby można było coś wpisywać w sklepie - To na pewno na plus i dużo ułatwi.

Co do nieczytelności gry/animacji nie tylko ja tak uważam ale mówię - w moim circlejerku dzisiaj dorwaliśmy betę więc może nam przejdzie.


Edit: @up Easy Deny był na pewno w Honie, bo sam przez jakiś czas używałem. Był to zwykły mod postnięty na forum, lekki płacz o to był. Potem jak wróciłem do HoNa to już tego nie znalazłem a jakoś specjalnie mi nie zależało żeby szukać. Na pewno ułatwienie - Ale czy hack? Pozbywa się IMO archaizmu ze sterowania, a ogarniający średnio gracz i bez tego da radę.

Autor:  Kole0 [ 16 gru 2011, 19:47 ]
Tytuł: 

ta, tylko ze jak roball streamowal to bylo chyba 4k online ludu, a teraz srednio jest bodajze 25k, a to robi roznice ;).

ja sporo grywam okolo 4-5 nad ranem i wtedy czekam na EU max 1-2 minuty

Autor:  cypis [ 16 gru 2011, 21:45 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
Możliwe że są jakieś bindy do levelupu, ale po cholerę muszę klikać jakiś prostokącik z napisem level up?


ctrl q/w/e/r

Autor:  Highlander [ 16 gru 2011, 22:16 ]
Tytuł: 

http://www.gamersbook.com/scene/news/ep ... -giveaway/

Autor:  iniside [ 16 gru 2011, 22:38 ]
Tytuł: 

http://www.gamersbook.com/community/tea ... z0rs/main/

Autor:  WithnesS [ 16 gru 2011, 23:40 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
WithnesS napisał(a):
Możliwe że są jakieś bindy do levelupu, ale po cholerę muszę klikać jakiś prostokącik z napisem level up?


ctrl q/w/e/r


Już pobindowane pod siebie, ale danke.

Autor:  tomugeen [ 17 gru 2011, 00:22 ]
Tytuł: 

Znow przy patchu resolution mi zresetowalo. Na dodatek jak ustawilem to mi sie caly monitor zepsul i mialem na ekranie 2/3 ekranu bylo poza kadrem, takze w windowsie.
Co dziwne, advanced setting zostały nienaruszone.

@whitness, nie ma co oceniac po godzinie gry. Te przygaszone pastele relaksuja koniec koncow - a wiekszosci wad ktore zglosiles, to kwestia przyzwyczajenia, albo jeszcze nie wiesz jak to dziala.

Sklep jest imnho wygodny, doslownie po 1 dniu uzywania (w honie nowego nie dalem rady zniesc, old shop uzywam caly czas).
A od dzisiaj jest zajebisty od kiedy mozna wlasne custom items poukladac na hero dwoma kliknieciami. Juz mam tp/wards pododawane.

Z animacjami jest problem, nie mowiac o projectile, ale troche ogrania sie i lapie sie juz timingi i flow rozgrywki.



Z innej beczki, ciekawe jak zmieni sie gra jak juz beda wszyscy hero i jak czesto beda dodawali nowych. Pewnie juz w planach jest tych kilku wymarzonych, ktorych ograniczał silnik WC3. No i do zerżniecia kilku z HoNa (chipper, myrm).


Z trzeciej beczki:
Cytuj:
xxx: HON MACRO MANAGER WORKS
xxx: HOLY SHIT
xxx: HOLY SHITYOUJUST GOT DUMPED ON
xxx: SIT DOWN SMALL SON

Zacznie sie ;F

Autor:  raggnarok [ 17 gru 2011, 02:05 ]
Tytuł: 

Model Ursy ingame jest zajebisty!

Autor:  Dana [ 17 gru 2011, 02:48 ]
Tytuł: 

Obrazek
Obrazek

Autor:  Kole0 [ 17 gru 2011, 03:19 ]
Tytuł: 

co to jest to pierwsze? gondar?

Autor:  Dana [ 17 gru 2011, 03:25 ]
Tytuł: 

I Invoker.

Strona 71 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team