MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 71 z 88

Autor:  Drusek [ 24 maja 2013, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Apropo smoka to u mnie gdzieś właśnie koło 100tnej tury zabiłem jakiegoś czerwonawego z 4 mniejszymi smoczkowatymi zwierzakami. Beast master jak zwykle OP ;) - wcześniej zdobyłem tą bestię (Umberdroth) z Questa gdzie trzeba ją zabić, potem jeszcze dołączył do mnie duży champ z rasy Twisted (ogro-trollo-coś).

http://i.imgur.com/3OVYdUA.jpg
http://i.imgur.com/iHcWMw9.jpg
http://i.imgur.com/QulJNsV.jpg

Autor:  warhameron [ 24 maja 2013, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ta beastmaster jest op, ja gram teraz summonerem i mam tylko ice elementala :d smok mnie wciaga nosem.

Zabiłeś smoka czy drake a? Bo drake ma obstawę z małych(nie zawsze) , a smoki z reguły są solo (chyba ze w jakims q). Smoki maja skrzydła, drake to nie latawiec. Z resztą drake tez twardy i też ma zioniecie walące po 60-120 dmg u ?

Kurde albo miałeś farta or masz uber broń... ?

Umberdroth jest op (czasami nawet 3 szt miałem) z nim/nimi gra jest banalna :D

Autor:  Highlander [ 24 maja 2013, 23:18 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
Taaa nie ma to jak porównywać grę już wydaną do "czarnej dziury" Słaby troling :/

Gowno trolluje, w 1 czesc nawet nie gralem, bo sie nie dalo. Po prostu napisalem, ze LH pewnie jest lepsze od FE. I nie doszukuj sie pierdul.

Autor:  warhameron [ 24 maja 2013, 23:35 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/444016/page/1/#3360678
Wersja pod 1.0 wersje (mod warty stestowania)

Autor:  Drusek [ 24 maja 2013, 23:58 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
Zabiłeś smoka czy drake a? Bo drake ma obstawę z małych(nie zawsze) , a smoki z reguły są solo (chyba ze w jakims q). Smoki maja skrzydła, drake to nie latawiec. Z resztą drake tez twardy i też ma zioniecie walące po 60-120 dmg u ?

Kurde albo miałeś farta or masz uber broń... ?

Załadowałem jakiś sejw z ~50 tury i rzeczywiście to drake był nie smok :D

Autor:  warhameron [ 25 maja 2013, 00:20 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Drusek napisał(a):
warhameron napisał(a):
Zabiłeś smoka czy drake a? Bo drake ma obstawę z małych(nie zawsze) , a smoki z reguły są solo (chyba ze w jakims q). Smoki maja skrzydła, drake to nie latawiec. Z resztą drake tez twardy i też ma zioniecie walące po 60-120 dmg u ?

Kurde albo miałeś farta or masz uber broń... ?

Załadowałem jakiś sejw z ~50 tury i rzeczywiście to drake był nie smok :D


No bo już myślałem , że lamuje w tej grze :D

Autor:  warhameron [ 25 maja 2013, 00:57 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ubiłem smoka (w końcu). Padł mi mój main + dwa summony(ale reszta armii przeżyła i zgarneła expa). Na 100% jest go dużo trudniej ubić (5 podejście do niego).

Z forum steam (niezła recka zwłaszcza dla potencjalnych nowych miłośników LH):
I played a lot of games in my life, and this one is really amazing. In Civ i always get into some downtimes, in Heroes the fights and the overall gameplay is boring me but FE:LH is nearly perfect.
If you are searching a hybrid game between heroes, Civ and you love to customize your own units on the road this is the right game for you.
The game has the right pace from the first fight. The swarm game-mechanic is making even the first fights interesting. The pool of skills, equipment and units you could choose from is really big and even if you couldn't find the right unit --> Design it by yourself, and thats not enough: If you like the AI could use your own designed units in later games against you.
I played FE a few hours (nearly 30 i think) and have now playes 10h LH, and the difference feels so good. Stardock polished the game at so many little edges that they have improved a good game to a real time-sucking-beast of a game.
And for the real nerds, take a good look here: http://www.elementalgame.com/fallen-enchantress
There you will find an old-school like game manual, a spellbook and even a monstercompendium.

Autor:  warhameron [ 25 maja 2013, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

http://forums.elementalgame.com/443960/page/1/#3357353
Children of Storm v0.1 for LH 1.0 (wersja testowa już jest !)
http://i.imgur.com/RCVsYok.jpg

Z tym modem to LH styknie na miesiące!

Jak skończycie bieżące gry to koniecznie odpalcie tego moda. Gra z tym modem jest po prostu obłędna (a jak moda skończą to będzie bliska perfekcji).

Autor:  warhameron [ 25 maja 2013, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ubiłem Delin a (boss w fire wildland). Gra summonerem(lev 17) walka dużo trudniejsza (miałem już parę epic ów z q + czary i itemy na fire resist, a i tak zeszło mi 800 many na walkę) niż w becie czy FE. Po prawdzie smok z full obstawa jest trudniejszy. Znalazłem tez nowy mini wildland coś of numnur czy jakoś tak. Teraz się będą zbroił i wypowiem wszystkim wojnę :D

Prawdopodobnie mając magię życia wszystkie trudne walki są dużo prostsze? (leczenie)

http://steamcommunity.com/app/228260/sc ... mostrecent

I jako ciekawostka> obecnie na steam ie ponad 1500 graczy (całkiem niezły wynik chyba ?)

Autor:  CavieZ [ 25 maja 2013, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Askad wiesz ze 1500 graczy ?

Autor:  warhameron [ 25 maja 2013, 23:35 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
Askad wiesz ze 1500 graczy ?


http://steamcommunity.com//app/228260
Prawy górny róg ilość graczy online(w grze) na zielono.

Autor:  Farin [ 26 maja 2013, 15:46 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Lol - AA mi nie działa w tej grze :[
jak go mam włączonego to mi nie wyświetla przy tworzeniu postaci grafiki ludka, a przy samej rozgrywce mam mleczny obraz(nie licząc UI ).
Jakie badziewie...

EDIT: Dobra poszperałem w ustawieniach i teraz wsio bangla - choć nie wiem co zrobiłem :P

Autor:  warhameron [ 26 maja 2013, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Gram teraz na insane (jest ciężko) z cos modem.

Nowe ciekawe modziki:
Dragon Friend trait LH
http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/571//?
Adds a trait in sovereign creation that adds a baby dragon that gradually grows to become strong
the dragon starts at level 1, and is tiny. It suffers -50% xp bonus.

Rome LH
http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/826//?
Features:
New Gladius type weapon - Weaker than Short Sword in damage, but deals slight(15%) armor penetration, and can strike while in Guard mode @ 80% damage.
Scutum - zero Dodge, slightly stronger base armor, much higher Defense when Guarding, Much higher production cost. Also allows Testudo (not sure if works) where it adds rediculous amounts of dodge against ranged in exchange for skipping turn, and no bonus in defense.
Pila - Essentially a throwing knife, except the damage done is 40% of total units damage, leaves target 50% less in defense, and has some armor penetration. Costs a lot too. Also allows fortification ability.
New faction trait : Roman, Basically the required trait to access the above, and some stat changes.

Expanded Shop Mod LH
http://fallenenchantress.nexusmods.com/mods/572//?
items as of V0.2:
Mana Potion -> Apothecary
Fire Resistance Potion -> Adventurers Guild
Scroll of Recall -> Palace
Dog -> Merchant
Bottled Fire-> Black market
Banshee Scroll -> Monument

items as of V0.1:
Healing Scroll -> Cleric (ability to heal your other troops)
Mercenary Scroll -> Town hall (Summons a band of Mercenaries)
Studded Collar -> Barracks
Beast Hunter Scroll -> Barracks
Call Lightning Scroll -> Library
Call Cloud Walk Scroll -> University

Autor:  Farin [ 26 maja 2013, 18:08 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Pierwsze podejście i fail - no może nie całkowicie bo nieźle mi szło ale kurcze skopałem bohatera przy tworzeniu - za dużo pozmieniali przy nich i mi nie wyszło :P
Zrobię sobie nowego i jeszcze raz.
BTW - jak rozumiem Warhameron chodzi o grę z normalnymi ustawieniami, a nie tymi gdzie technologie są epic ?

Autor:  warhameron [ 26 maja 2013, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Farin napisał(a):
Pierwsze podejście i fail - no może nie całkowicie bo nieźle mi szło ale kurcze skopałem bohatera przy tworzeniu - za dużo pozmieniali przy nich i mi nie wyszło :P
Zrobię sobie nowego i jeszcze raz.
BTW - jak rozumiem Warhameron chodzi o grę z normalnymi ustawieniami, a nie tymi gdzie technologie są epic ?


Wszystko standard tylko masa monstrów questów i eventów (na czelendżu).

Autor:  Farin [ 26 maja 2013, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

warhameron napisał(a):
Farin napisał(a):
Pierwsze podejście i fail - no może nie całkowicie bo nieźle mi szło ale kurcze skopałem bohatera przy tworzeniu - za dużo pozmieniali przy nich i mi nie wyszło :P
Zrobię sobie nowego i jeszcze raz.
BTW - jak rozumiem Warhameron chodzi o grę z normalnymi ustawieniami, a nie tymi gdzie technologie są epic ?


Wszystko standard tylko masa monstrów questów i eventów (na czelendżu).

ani razu nie zszedłem poniżej czelendżu :P

Autor:  Deshroom [ 27 maja 2013, 16:35 ]
Tytuł:  Re: Odp: Elemental Fallen Enchantress

zastanawiam się jak budować champa.
wygralem na razie na normalu i bede wdzieczny za podpowiedź np. ktory z predefinowanych champow jest ok, czy warto grać magiem np. fire bo teraz gram tylko melee albo łucznikiem.

gdzie widać na co wpływa ilość populacji?

czy bitwy w pozniejszej fazie na czelendżu trzeba grać manualnie?

kompletnie nie ruszylem research magii. warto?

sorry za takie pytania ale odpowiedzi bardzo mi by pomogły :-)

Autor:  warhameron [ 27 maja 2013, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ja po kolei grałem każdą nacją (raz, że każda nacja ma inne bonusy to część ma inne zbroje<wygląd>. Grałem każdą profesja (poza commanderem). Najlepiej, chyba zagrać każdym i stestować w praniu co ma fajnego co ma kiepskiego. To jest akurat plus bo gra szybko się nie znudzi.

Co do populacji i no co wpływa (lev miasta, kasa, unrest) widać na screnie miasta.

Walkę vs drake/dragon/ questowa i z inymi ciężkimi przeciwnikami grałbym manualnie. Mobki, które są słabsze możesz z automatu. Ręcznie trzeba walczyć przeciwko magom/casterom oraz banshee.

Co do magii-> warto masa nowego magicznego sprzętu, nowe czary, nowe budynki.(w modach też nowe jednostki)

Jak już nagarsz się w podstawowę wersję gry to polecam children of storm (na razie test mode) dojdzie z tym modem masa fajnych rzeczy (nowe frakcje, monstra/eventy/questy/ balans i sporo poprawek.

Autor:  Deshroom [ 27 maja 2013, 18:58 ]
Tytuł:  Re: Odp: Elemental Fallen Enchantress

nie lubie modow do gier. nie potrafię tego wytłumaczyć. oceniam gre jako produkt autorów, balans, bugi ma być zrobiony przez autorów za cenę gry.

jak walczysz z banshee?

nie wiem jak rozwijać magię, teraz rozwijam war, civ (z 10 pierwszych) i znowu war żeby drill rozwinąć do 6 lub 7 slotow. kiedy magie ? :-)

a i jaki jest bezpieczny unrest?

Autor:  Farin [ 27 maja 2013, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Odp: Elemental Fallen Enchantress

Deshroom napisał(a):
nie lubie modow do gier. nie potrafię tego wytłumaczyć. oceniam gre jako produkt autorów, balans, bugi ma być zrobiony przez autorów za cenę gry.

jak walczysz z banshee?

nie wiem jak rozwijać magię, teraz rozwijam war, civ (z 10 pierwszych) i znowu war żeby drill rozwinąć do 6 lub 7 slotow. kiedy magie ? :-)

a i jaki jest bezpieczny unrest?

Dużo zależy od rasy którą grasz. Jeśli pykasz rasą która ma bonus do magi i magów to głupotą jest nie rozwijać drzewka magii(choćby dlatego, że dają ci możliwość zabudowania shardów, które dają ci manę oraz ich ulepszenia). Dodatkowym plusem jest to że można odblokowac dodatkowe budynki do produkcji many jak i przyśpieszające rozwój technologiczny. Nowe technologie w tym drzewku pozwolą ci także wyposażyć swoje jednostki w magiczne bronie jak i dodatkowe traity plus pierścionki itp. rzeczy(łucznik z łańcuszkiem i pierścionkiem do inicjatywy miażdży system :] ). No i jeśli chcesz wygrać grę poprzez spell of making to must reserch ;]

Strona 71 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team