MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 71 z 212

Autor:  Sobtainer [ 30 kwi 2015, 22:40 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Nie nie widać tego na tych filmach, bo bitrate jest słaby i jest obraz zamazany podczas szybkich ruchów. Poza tym, uważam że oglądanie tych filmów psuje dość mocno zaskoczenie rozgrywką podczas premiery, bo wszystko już wiedzieć będziesz i nic Cię nie zaskoczy pod względem gameplaya, rozwijania postaci itd.

Autor:  Kelebglin [ 30 kwi 2015, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

a tam pierdolicie, nikt się nie przyznaje do swoich błędów. Sobek sobie zapracowałeś na kpinę przez swoje komentarze o paznokciach (kumple mieli ostrą polewkę z tego), ale to takie moje spostrzeżenia :D

Autor:  Niah [ 30 kwi 2015, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Kelebglin napisał(a):
a tam pierdolicie, nikt się nie przyznaje do swoich błędów. Sobek sobie zapracowałeś na kpinę przez swoje komentarze o paznokciach (kumple mieli ostrą polewkę z tego), ale to takie moje spostrzeżenia :D


Gra chujowo wygląda i twoje głupie docinki tego nie zmienią. Pogódź się z tym. :]

Autor:  Kelebglin [ 30 kwi 2015, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

nie wygląda chujowo tylko średnio, takich AC: Unity ma lepszą grafikę a wyszedł pół roku temu.

PS. Jesteście stare dziady, a się kłócicie jak dzieci o czekoladę

Autor:  iniside [ 30 kwi 2015, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Kelebglin napisał(a):
nie wygląda chujowo tylko średnio, takich AC: Unity ma lepszą grafikę a wyszedł pół roku temu

I ma ledwie 30 fps gg.

Autor:  Sobtainer [ 30 kwi 2015, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Kelebglin napisał(a):
a tam pierdolicie, nikt się nie przyznaje do swoich błędów. Sobek sobie zapracowałeś na kpinę przez swoje komentarze o paznokciach (kumple mieli ostrą polewkę z tego), ale to takie moje spostrzeżenia :D


spoko spoko,

Obrazek

Autor:  Junkier [ 30 kwi 2015, 23:07 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

kurwa 70 stron pierdolenia o chwiejących się drzewach w temacie o crpg

Autor:  Kelebglin [ 30 kwi 2015, 23:18 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

to jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? :D

Autor:  Niah [ 30 kwi 2015, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Wystarczy, że Kelebglin przestanie zachowywać się jak komoruski czyli przestanie bredzić.
Wiedźmin 3 > Wiedźmin 2 > Unity >Wiedźmin 1 > Dark Souls 2

Autor:  EloNis [ 30 kwi 2015, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

nie no nie róbmy z wiesia 3 jakiegoś bożka. wygląda na to że gra będzie miała świetny klimat, liczmy na to że podobnie będzie z fabułą, ale grafika fajerwerków nie robi. podejrzewam ze niewiele osob by sie do tego przypierdalalo gdyby nie wymagania sprzetowe z kosmosu dla takiej grafiki.

mam kolejne ciekawe porównanie:

Wiedźmin 3
Spoiler:


Project Cars, który swoją kurewsko fotorealistyczną grafiką śmieje się wiesiowi w twarz
Spoiler:


wiem, że project cars to nie jest open world i w ogole ale jak gra wyglądająca tak przegenialnie, że trzeba się nieźle wysilić żeby się domyślić że to w ogóle gra a nie jakieś jebane nagranie z gopro, ma wymagania rekomendowane takie jak minimalne ma wiesiek 3.

i chyba sie powtorze, nie mam bulu dupy o to ze w wiesia nie zagram, bo zagram, pewnie nawet na high/ultra, ale troche mi tu cos smierdzi, a poza tym drazni mnie robienie obiektu kultu z gry komputerowej

Autor:  Highlander [ 30 kwi 2015, 23:38 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Moze zacznijcie narzekac, ze w PoE grafa jest chujowa albo cos?
grafa to ma srednie znaczenie. Gothic 1 jak wychodzil chyba wygladal srednio, sterowanie niby z dupy, ale gralo sie przezajebiscie.

Zacznijcie narzekac jak pogracie.

Autor:  Ravushimo [ 1 maja 2015, 00:33 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

EloNis napisał(a):
Project Cars, który swoją kurewsko fotorealistyczną grafiką śmieje się wiesiowi w twarz
Spoiler:


wiem, że project cars to nie jest open world i w ogole ale jak gra wyglądająca tak przegenialnie, że trzeba się nieźle wysilić żeby się domyślić że to w ogóle gra a nie jakieś jebane nagranie z gopro, ma wymagania rekomendowane takie jak minimalne ma wiesiek 3.

Mam pCars i wiem jak to wyglada w praktyce. Po pierwsze te wyjebiscie wygladajace screeny i teasery sa robione na potworach z 780/970/980+ w sli. Po drugie zeby pCars wygladalo przyzwoicie to minimalne w zadnym wypadku nie wystarcza.

Autor:  WinterS [ 1 maja 2015, 04:07 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Bez kitu, jak ktoś nie kuma, że przy open worldzie z własnym ekosystemem, w którym nie ma prawie żadnych loading screenów, gdzie wszystkie budynki są w pełni interaktywne z otoczeniem, trzeba iść na kompromisy, to jest mongołem.

Drzewa super, czasami wręcz komicznie się wyginają pod takim kątem, że dawno by się złamały, ale i tak te wichury dają fajny niepokojący klimat grze

Autor:  Highlander [ 1 maja 2015, 05:50 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

I tez nie wszyscy gracze maja super maszyny.
A poza tym grafika i tak jest calkiem w pyte i nie ma na co narzekac.

Pewnie wiekszosc ludzi zzagramanicy bedzie łykać jak świeże bułeczki, tu oczywiscie marudy.

Autor:  Oyci3C [ 1 maja 2015, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

roball napisał(a):
Tak bo project cars ma otwarty swiat gry, no kurwa elopenis naprawde blyszczysz jak komorowski na budowie obwodnicy.

Bez kitu wam juz jebie na forum od patrzenia sie w to niebieskie tlo, idzcie poodychac tlenem czy cos bo dawno takiego belkotu nie czytalem.

Kurwa gra o autkach ma mniejsze wymagania niz sandbox crpg no kto by pomyslal ja jebie.


Maciej Maciej :)

Autor:  Kelebglin [ 1 maja 2015, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

chrome://mega/content/secure.html#!kcAy0QhR!lpCpG0WFja9HimlYNKH32LA_c771SSpI0NQHz81Slng

filmik z questa Precious Cargo bez youtubowej kompresji, teraz możecie oceniać :)

Autor:  zaboleq [ 1 maja 2015, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ten link chyba nie działa.

Autor:  Sobtainer [ 1 maja 2015, 14:24 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

http://www.3djuegos.com/comunidad-foros ... je37030247

Autor:  Kelebglin [ 1 maja 2015, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

mi link działa

Poniżej lista skilli i drzewka jakie będą w wieśku, spoiler

Kelebglin napisał(a):




If anyone is interested. Here is some interesting info on the character progression and skill upgrades, in the spoiler tag. Source is at the end ^ - ^

General

To unlock second line/tier of skills you need to spend 8 points in that tree, 20 for third line, 30 for fourth.
Mutagens synergies with 3 skills equiped next to it, of same color (green with green, red with red), multiplying effect of that mutagen.
There are 70 skills, and only 12 slots for skills. So choose wisely, which skills you want to have equipped.
You can reset your abilities, at any time, with elixir which you need to buy.
Skill and mutagen slots are unlocked while getting character levels (it's progressive)
Skilltree looks like this
Skill menu looks like this


We get skillpoints from 3 sources

From Leveling up Geralt (one per level)
From visiting Shrines/Places of power (which gives you long buff like in previous games, and give one skill point on first usage of individual shrine)
Some quests also will give skillpoints
Maybe Collectibles will have skillpoint rewards


Swordmanship(Red)
1. Fast Attack:

Muscle Memory: Damage of fast attack is increased by 5%. Adrenaline generation +1%
Precise Cuts: Increases critical chance of fast attacks by 2% and their damage by 15%. Adrenaline generation +1%
Whirlwind: Continuous attack aimed for all enemies around Geralt. Unkeeping this skill drains Vigor/Endurance, if depleted drains Adrenaline. Adrenaline generation +1%
Mutilation: Inflicts bleeding effect to enemy, which deals 25 damage per second. Duration 5 seconds. Adrenaline generation +1%


2. Strong Attack (allows to use Strong Attacks, which ignores enemy armor):

Strength Training: Damage of strong attack is increased by 5%. Adrenaline generation +1%
Crushing Blow(: Increases critical chance of strong attacks by 2% and their damage by 15%. Adrenaline generation +1%
Cleave: Inflicts increased damage in proportion to used Endurance/Vigor. Ignores enemy defence and increases critical chance by 10%. Adrenaline generation +1%
Fulminant Strike: Reduces enemy defence by 5%. Adrenaline generation +1%


3. Defence:

Arrow deflection: Parrying allow to deflect arrows. Adrenaline generation +1%
Footwork: Reduces damage taken while dodging. Adrenaline generation +1%
Riposte: Next attack after successful counterattack deals increased damage by +30% for every level of skill. Adrenaline generation +1%
Deadly Precision: Every point of adrenaline increases your instant kill chance by 1%. Adrenaline generation +1%


4. Shooting Training

Reflex: Slow time effect while aiming with crossbow is increased by 15%. Adrenaline generation +1%
Cold blood: Every successful hit with crossbow generates 0,04 adrenaline points. Adrenaline generation +1%
Snowledge of anatomy: Increases critical chance by +5%. Adrenaline generation +1%
Sore point: Critical hits from crossbow disables monster special abilities for 5 seconds. Adrenaline generation +1%


5. Battlecry Battle focus (Melee attacks generates adrenaline. Every adrenaline point increases melee damage by 10%)

Focus: Reduction of adrenaline while taking damage is reduced by 20%. Adrenaline generation +1%


Magic/Signs (Blue)
1. Aard

Long Aard: Increases Ard range by: 1m. Vigor regeneration +0.5/s
Aard Circle: Alternate sign mode: Aard works on every enemy around Geralt. When in this mode, knockdown chance is reduced by 21%. Vigor regeneration +0.5/s
Power of Aard Sign: Increases Aard intensification by 5%. Vigor regeneration +0,5/s
Shockwave: Aard deals now 50 damage. Vigor regeneration +0,5/s


2. Igni

Armor Melting(2/5): Dealing damage with Igni, also permanently reduces enemy armor by 30%. Effect scales with Sign intensification. Vigor regeneration +0.5/s
Fire Stream: Alternate sign mode: Continuous stream of fire which damages enemies. Vigor regeneration +0.5/s
Power of Igni Sign: Increases Igni intensification by 5%. Vigor regeneration +0,5/s
Pyromancy: Increases chance for igniting the enemy by 20% Vigor regeneration +0,5


3. Yrden

Upkeep Glyph: Increases Yrden sign duration by 5 seconds. Number of alternate mode charges: 2. Number of traps of basic mode: 1. Vigor regeneration +0,5/s
Magical Trap: : Damages all enemies in 10 meter radius and slows them down. Destroys all projectiles which flies trough that area. Vifor regeneration +0.5/s*
Power of Yrden Sign: Increases Yrden intensification by 5%. Vigor regeneration +0,5/s
Charged Glyph: Enemies in Yrden range looses 10 Health points/essence every second. Vigor regeneration +0,5/s*


4.Quen

Shield Discharge: Depleted Quen shield pushes back enemies. Vigor regeneration +0,5/s
Intensification: Allows to maintain active shield shield, but it's usage and blocking attacks drain Vigor. Blocked attacks restore Health Points. Vigor regeneration +0.5/s
Power of Quen Sign: Increases Quen intensification by 5%. Vigor regeneration +0,5/s
Damage Discharge: Deflects 5% of damage back to enemy. Vigor regeneration +0,5/s


5.Axii

Suggestion: Target doesn't move to Geralt, while he is performing Sign. Vigor regeneration +0,5/s
Puppet: *Alternate sign mode: Makes that enemy for short duration fights for Witcher's side, dealing 20% more damage. Vigor regeneration +0,5/s
Power of Axii Sign: Increases Axii intensification by 5%. Vigor regeneration +0,5/s
Domination: Axii Sign can now effect 2 enemies. But effect then is reduced by 50%. Vigor regeneration +0,5/s


Alchemy (Green)
1. Potions/elixirs

Increased Tolerance: Increases elixir tolerance by 1%. Elixir duration +5%
Renewal: Every dose of elixir drunk heals for 5% maximum health (25% at max lvl of this skill) Elixir duration +5%
Delayed decay(3): Effects of consumed elixirs don't disappear, while toxicity level stays above 90%. Elixir duration +5%
Side effect(5): Consuming elixir gives 20% chance to activate effect of another random elixir, without additional elixir. Elixir duration +5%


2. Oils

Poisoned Blade: Oil applied on the sword causes, that in every strike there is 10% chance of poisoning enemy. Higher level oils increases poisoning chance. Elixir duration +5%
Deterrence: Gives +5% defence from monster of target kind. Elixir duration +5%
Fixative(3): You can hit with your sword 33% more times before applied oil wears off. Elixir duration +5%
Hunter's Instinct(5): With maximum adrenaline, critical damage dealt to monster vurnerable to oil is increased by 20%. Elixir duration +5%


3. Bombs

Accurate Shot: Slow time effect while aiming with bombs is increased by 15%. Elixir duration +5%
Pyrotechnics(5): Bombs, which normally doesn't deal any damage, besides normal effect deals 30 damage. Elixir duration +5%
Optimization(5): Increases maximum number of bombs in every bomb slot by 1. Elixir duration +5%
Cluster Bombs(5): After detonation, Bomb splits into separate explosive fragments. Number of fragments: 5. Elixir duration +5%


4. Mutation

Acquired resistance: Every known level 1 alchemical recipe, increases elixir tolerance by 1. Elixir duration +5%
Tissue Transformation(1/5): For every consumed Decoction, maximum health is increased by 200, while under it's effect(multiplies by number of Decotions active at same time). Elixir duration +5%
Synergy(5): Increases bonuses from Mutagens in Mutagen slots by 10% (it's even more strange written in different language), Elixir duration +5%
Adaptation(5): Increases duration of consumed Decoction by 10%. Elixir duration +5%


5. Trial of Grass

Clarity of Mind: Time slows down when Witcher is poisoned by elixirs while counterattacking. Elixir duration +5%
Pain resistance(5): Increases maximum health by 10%, if toxicity exceeds the safe threshold
Fast metabolism(5): Toxicity from elixir reduces faster by 1 point, every second. Elixir duration +5%
Bloody Fury(5); While under of elixir toxicity, every killed enemy increases chance of critical striking next enemy. Elixir duration +5%


4.Utilities(white/yellow)

Circadian rhythm(1): At day health regeneration when out of combat is increased by 10. At night regeneration of vigor/endurance in combat is increased by 1
Survival instinct(1): Increases maximum health points by 500
Techniques of Feline School(1): Increases your fast attack critical damage by 25% and damage by 5% for every part of light armor you wear
Techniques of Gryphin School(1): Increases your Sign intensivity by 5% and vigor/endurance regeneration by 5% for every part of medium armor you wear
Techniques of Bear School(1): Increases your strong attack 5% and maximum health by 5% for every part of heavy armor you wear
Metabolism control(1): Increases your maximum toxicity by 30
Focus(1): Adrenaline points also increases your Signs damage
Steady Shot(1): Crossbow deals 25% more damage


Builds

Game is designed/balanced in that way that specialized builds will be useful (e.g. 100% alchemist, won't be worse than 100% swordsman)
There is room for hybrids based on 2 or even 3 skill trees
There is special potion which will allow you to respec your spend skill points. So don't worry about "wrong invested" skills


Equipment

Light armor (Cat): is a best pick for skilled swordsman. It does bring lowest armor boost from all armor types, but brings increased damage and cricital damage for fast attacks. Best armor type for person who loves to be quick and deadly sword fighter.
Medium armor (Gryphin): is useful for person which uses/specializes in signs. It boosts your vigor regeneration and signs intensivity.
Heavy Armor (Bear): gives the most protection, gives damage boost for your strong/heavy attacks and gives you additional HP. Good choice for Alchemists who have good healing capabilities and doesn't have much critical chance, also it will be usefull for swordsmans who choose Strong Atttack skill line. At example Bear Armor is heavy armor.


Alchemy

Potions only need to be created one time. After using them in combat you can automatically refill them if you have base alcohol in your equipment.
At base potion duration is very short (30-60 seconds, depends on the potion). You can make potion effects longer, while investing in and equipping alchemy skills.
You need to create new bombs every time you use them. There's no refilling mechanics for boms, in other hand they are easier to create than potions for the first time.
There is second type of potions called Decoction. They are created from mutagens, and cannot be refilled. They last very long (1800 seconds) and have game changing buffs.
You can make alcohol from base ingredients.
You can upgrade potions for better affects.

Autor:  Bahamut [ 1 maja 2015, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Fast Attack
Strong Attack


Jaki build planujecie zrobić? :] Bo mnie mnogość opcji troche przytłoczyła i nie wiem w co pójść :]

Strona 71 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team