MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 72 z 203

Autor:  Bloodleaf [ 30 cze 2011, 12:59 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
No ok, lubisz grac solo.


Nie, tylko mi wszystko jedno czy zabijam 100 ropuch na q czy zabijam 10000 ropuch w grupie żeby dogrindowac xp no i czy akurat mnie ktoś napadnie jak jestem solo czy w grupie tez bez różnicy bo dreszczyk zawsze jest a w single player czy też w STWOR tego dreszczyku że ci ktoś wjedzie na plecy podczas questowania/grindu nie będzie, tylko areny/battlegrounds czy jak to sie tu będa te instancje zwać.


Grind w L2 > all inne w które grałem, niezależnie czy w grupie czy solo :p

Autor:  Gefaran [ 30 cze 2011, 13:07 ]
Tytuł: 

Może to krok w kierunku casuali. Takie podejście mnie (a jestem total casual po 1-2h dziennie i nie co dzień w dni wolne czasami więcej) rajcuje. Single mają ten minus, że kończą się zdecydowanie szybciej niż MMO to raz, dwa single są jak nie takie same to przynajmniej prawie takie same przy przechodzeniu po raz kolejny. W multi element ludzki wprowadza losowość, nigdy nie wiesz czy np. moby na które masz quest są czy może farmi tam jakiś koleś rare matsy. Do tego dochodzi social, gdzie mimo wszystko spotykasz ludzi (choć grasz w większości sam), pomagasz im, prosisz o pomoc, nawiązujesz znajomości na quest czy dwa, czy wreszcie spotykasz się z kumplami na te 2h dziennie robiąc co innego ale komentując wspólnie tą samą grę czy podobne zainteresowania zabijając jakiś nudniejszy element rozgrywki czy coś w tym guście. Kolejny bonus dla singla w multi to aukcje i handel z graczami. Następny to craft maxymalnie olewany w singlach.
Dla mnie jak ta gra będzie takim singlem z opcją na multi, to przełknę nawet totalną pomyłkę w doborze stylu graficznego (IMHO) i będę w nią pykał w spokojniejsze wieczory, kiedy żeńska część mojej rodziny nie będzie zbyt absorbująca. Co kto lubi, ale myślę że to ciekawy pomysł na zapełnienie jeszcze nie ruszonej luki w MMO, bo dla mnie MMO nie powinno zmuszać do gry z innymi a jedynie dawać taką możliwość. :wink:

Autor:  iniside [ 30 cze 2011, 13:14 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Asmax napisał(a):
No ok, lubisz grac solo.


Nie, tylko mi wszystko jedno czy zabijam 100 ropuch na q czy zabijam 10000 ropuch w grupie żeby dogrindowac xp no i czy akurat mnie ktoś napadnie jak jestem solo czy w grupie tez bez różnicy bo dreszczyk zawsze jest a w single player czy też w STWOR tego dreszczyku że ci ktoś wjedzie na plecy podczas questowania/grindu nie będzie, tylko areny/battlegrounds czy jak to sie tu będa te instancje zwać.


Grind w L2 > all inne w które grałem, niezależnie czy w grupie czy solo
:p

Grind w L2 < Skok z Mostu tbh.

Autor:  Bloodleaf [ 30 cze 2011, 13:42 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
MMO nie powinno zmuszać do gry z innymi a jedynie dawać taką możliwość.


Jak najbardziej jestem za, w trybie "nie gram z innymi" powinien byc single player gdzie wyłączasz suba bo w tym trybie nie korzystasz z serwerów.

Potem w grach z open world płacza ludzie na forum że ich zgankowali a że lataja solo to nie mieli kogo o pomoc poprosić ;)

Autor:  Gefaran [ 30 cze 2011, 13:52 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Gefaran napisał(a):
MMO nie powinno zmuszać do gry z innymi a jedynie dawać taką możliwość.


Jak najbardziej jestem za, w trybie "nie gram z innymi" powinien byc single player gdzie wyłączasz suba bo w tym trybie nie korzystasz z serwerów.

Potem w grach z open world płacza ludzie na forum że ich zgankowali a że lataja solo to nie mieli kogo o pomoc poprosić ;)


Kolejny kanon z którym się nie zgodzę. MMO nie musi opierać się na PvP żeby było ciekawe. Tego co było w UO i tak nigdy już nie powtórzą a bez tych zasad PvP mnie nie interesuje. Czyli modyfikując wypowiedź:
MMO nie powinno zmuszać do gry z innymi a jedynie dawać taką możliwość, podobnie jak opcję PvP. 8)

Autor:  Bloodleaf [ 30 cze 2011, 14:17 ]
Tytuł: 

No tak tylko bez gry z innymi i praktycznie jakiejkolwiek interakcji to wystarczy single player z lobby na dungeony , czyli ograniczamy socjal czyli to o co najbardziej chodzi w grach MMO imo :)

Autor:  Gefaran [ 30 cze 2011, 14:21 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
No tak tylko bez gry z innymi i praktycznie jakiejkolwiek interakcji to wystarczy single player z lobby na dungeony , czyli ograniczamy socjal czyli to o co najbardziej chodzi w grach MMO imo :)

Dlaczego? Interakcja jest praktycznie na każdym kroku. Dzięki graczom świat 'żyje' a nie jest tylko przedsionkiem do dungeonu. Tylko to 'życie' nie powinno wymuszać a dawać wybór.

Autor:  Huragan [ 30 cze 2011, 14:53 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
Dlaczego? Interakcja jest praktycznie na każdym kroku. Dzięki graczom świat 'żyje' a nie jest tylko przedsionkiem do dungeonu. Tylko to 'życie' nie powinno wymuszać a dawać wybór.


Swiat zyje nie dzieki graczom a dzieki mobom. Jesli nie potrzebujesz graczy to mozna ich dla ciebie zastapic mobami i bedzie to samo.
Gra mmo to socjal i zadania grupowe. Chcesz solo, to masz gry singleplayer.

Autor:  Oyci3C [ 30 cze 2011, 15:01 ]
Tytuł: 

Ale przecież to jest płacz solo pve whores co chcą stać w centrum większego miasta i błyszczeć wyfarmowanymi w samotności itemami z drop rate 0,00000001% rzucając /flex co chwilę.

W ogóle nie rozumiem dyskusji, co to ma znaczyć, że pozostawić wybór solo? wtf.

Grajcie sobie w zmodowanego obliviona :(

Autor:  wodny [ 30 cze 2011, 15:32 ]
Tytuł: 

MuMuO, w którym twórcy mówią o ilości godzin - pliz. :o

Autor:  raggnarok [ 30 cze 2011, 15:57 ]
Tytuł: 

Potraktujcie TOR jako singlowa gre z rozbudowanymi elementami multi i bedzie dobrze :) Jak dla mnie idealne polaczenie.

Autor:  Razoth [ 30 cze 2011, 16:13 ]
Tytuł: 

Za singlowa grę z rozbudowanymi elementami multi nie płaci się abonamentu.

Autor:  raggnarok [ 30 cze 2011, 16:28 ]
Tytuł: 

Kupisz, zagrasz miesiac, przejdziesz czesc singlowa i nikt ci nie kaze placic dalej. Jesli faktycznie content snglowy to okolo 200h dla jednej klasy, to i tak jest to o wiele wiecej niz kazda inna gra single player crpg na rynku, poza grami od Bethesdy.

Autor:  Niah [ 30 cze 2011, 16:29 ]
Tytuł: 

nie wiem w czym problem, płacisz przechodzisz kończysz, po dodaniu contentu płacisz przechodzisz kończysz
hint: ddo

Autor:  wodny [ 30 cze 2011, 16:49 ]
Tytuł: 

To już wolę kupić "GW2". 8)

Autor:  dirtytricks [ 30 cze 2011, 16:52 ]
Tytuł: 

to ja bym życył sobie żeby gra za 300 baniek zielonych dawała cos więcej niż 200h gry a potem nuda...

Autor:  wodny [ 30 cze 2011, 16:55 ]
Tytuł: 

dirtytricks napisał(a):
to ja bym życył sobie żeby gra za 300 baniek zielonych dawała cos więcej niż 200h gry a potem nuda...

200 godzin na klasę postaci! 8 klas x 200 godzin = 1600 godzin! :lol:

Tylko ciekawe czy każde z tych 200 godzin będzie różniło się na tyle by komuś chciało się przechodzić grę wszystkimi klasami bez kręcenia paszczą.

Autor:  Niah [ 30 cze 2011, 17:18 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
To już wolę kupić "GW2". 8)


a ja warhammera 40k online

Autor:  wodny [ 30 cze 2011, 17:29 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
wodny napisał(a):
To już wolę kupić "GW2". 8)


a ja warhammera 40k online

2013 - współczuję. :)


Wiadomo coś na temat zadań jakich postać będzie mogła się podjąć po osiągnięciu ostatniego levelu? Twórcy coś takiego przewidzieli? Endgame? :)

Na pewno będzie abonament czy na razie nie wiadomo? :)

Autor:  Huragan [ 30 cze 2011, 17:30 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
wodny napisał(a):
To już wolę kupić "GW2". 8)


a ja warhammera 40k online


a ja Archeage :)

Strona 72 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team