MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 72 z 162

Autor:  Highlander [ 11 cze 2014, 10:06 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Uzywaj natywnego dpi, domyślnie wartości z jakimi podlacza się mysz i będzie ok.
sens dopasuj do dpi, zebys się obracal podobnie/tak samo.

'najlepsza' wartość, raczej nic takiego nei istnieje, tylko pierdolenie nerdów.

jakiś pros wrzucil troll config na ultra low sensitivity 120 cm/ 360 obrotu, zaraz była grupa co to zmalpowala.

Autor:  candidoser [ 11 cze 2014, 10:06 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
Ja podaje wartość w cm na podkładce ile potrzebuje do pelnego obrotu w grze.

50cm? Niezle, ja przy szybkim obrocie mieszcze sie (tak na oko) pewnie w jakis 4-5cm:) Mozna se niezle bicka i tricka wyrobic machajac tak myszka na pol metra.

Autor:  Archer [ 11 cze 2014, 10:06 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ale High, o co Ci chodzilo, ze przy zmianie dpi zmienic tez sens? Zeby skorygowac zmiane i zostawic sobie taka sama odleglosc przy przesuwaniu do obrotu?

Autor:  Highlander [ 11 cze 2014, 10:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ja podawalem, ze mam 30 cm, tak mi wygodnie, przy 50 cm już musze ruszac całym ramieniem a mi się nie chce. Ewentualnie w Quaku bym tak mogl i dolozyl accel. Ogolnie zaczynam dopiero wracac do formy, po zmianie myszek.

archer - tak, ale sugerowałbym wymyślenie najpierw z jakimi wartościami chcesz grac/wygodnie Ci, bo chyba nie przemyslales. 4cm do obrotu to bardzo wysoki sens. Jak przeskoczysz np. na 30 cm to wiadomo, ze będziesz się musial przyzwyczajać.

ogolnie nie ma za bardzo dowodow na to, ze low sens > high sens, ale 4cm to lekka przesada ;]

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2014, 10:13 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Panowie tu chodzi o precyzję.
Nie ma żadnej większej filozofii.
CSGO nie jest grą dynamiczną tylko statyczną.
Strzały oddaje się w 80% z bezruchu, celuje na duże odległości w punkt (skanowanie, headshots, wychylanie).
Dlatego nie ma sensu jak np. swojego czasu w Q mieć dużego sens bo tutaj generalnie MUSISZ trafić w głowę inaczej padasz. W Q ja mogłem trafić w końcówkę siusiaka z raila i zabijałem a miałem wyrobiony wtedy muscle memory i przy swoim sensitivity jebałem z raila robiąc 360 na 3-4cm.

Autor:  Highlander [ 11 cze 2014, 10:19 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ta, ale jak ktoś zmienia mysz itp. to musi o jakos skalkulować.
Jakbym miał grac przy każdej myszce przy innych ustawieniach to bym się wkurwil.

a flick shoty w CS i tak są dla lamerow w porównaniu do Q ;]

Autor:  zaboleq [ 11 cze 2014, 10:25 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Czy dla CS:GO wystarczy wyłączyć mouse acceleration w grze czy trzeba w windzie jeszcze jakoś wyłączyć?

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2014, 10:26 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

W windzie pasek na środku (6/11) oraz wyłączasz precyzję wskaźnika czy jak to tam po polskiemu.

Autor:  Highlander [ 11 cze 2014, 10:28 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

odznacz accel w csgo i zaznacz raw input, wtedy gra nie powinna czytac wartości z windy.
Dla bezpieczeństwa w windzie odznaczylbym enhanced windows pointer czy cos takiego / zwiększenie precyzji wskaźnika i ustawil go w polowie 6/11 bodajże.

jak nie pomaga to potrzebujesz fixa Marka C ;]
http://donewmouseaccel.blogspot.com/201 ... n-fix.html

do sprawdzenia czy wszystko jest git -> MouseMovementRecorder http://smoothmouse.com/forum/topic/32-m ... -movement/

Pooling rate w myszy 500/1000 Hz jest git, nie nizsze.

guidow do csgo jest pelno
http://www.pcgamer.com/2014/02/04/how-t ... advantage/
http://getright.se/2014/02/16/csgo-settings-2014/
http://www.youtube.com/watch?v=ns9srRoDop8
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =225142771

Autor:  zaboleq [ 11 cze 2014, 10:46 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Fixa Marka C mam - instalowałem przy okazji instalacji windy 8.1 już kiedyś.

No dzisiaj może poustawiam w końcu wszystko...

Autor:  Nyx [ 11 cze 2014, 10:53 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Dobra, myszki mamy mniej więcej ogadane do fpsow to teraz druga sprawa mniej istotna co z klawiaturami:p będe też musial wymienić logitech k375 musze grac przy wyłączonym świetle nawet w dzień bo baterie słoneczne juz nie wyrabiają...

Autor:  Highlander [ 11 cze 2014, 10:56 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Klawiatura nie jest zbyt istotna. ;p
Ja mam Razer Lycosa, w csgo gram na Razer Nostromo (gamepad) ;)

btw. herr warwitch (ludzie glownie ze sceny ET/rtcw) grali w Enemy Front
https://www.youtube.com/watch?v=6oCTVdP ... D5uaOn7n_Z

Doom 4 pokaza na QuakeCon.

Autor:  Highlander [ 11 cze 2014, 22:29 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

gameplay nowego Homefronta
http://www.pcgamer.com/2014/06/11/homef ... -gameplay/
http://gamerant.com/homefront-2-the-rev ... yer-story/

http://www.crytek.com/games/homefront/overview
Homefront: The Revolution is a free-roam FPS where you must wage guerrilla warfare and ignite the Revolution

w sumie wyglada to z jajem.

Autor:  Highlander [ 12 cze 2014, 18:03 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

osralbym sie jakby to bylo popularne i wyszlo jako kompletna gra.
http://reflexfps.com/

nowa stronka, to video w tle, so cool ;p

Autor:  zaboleq [ 12 cze 2014, 19:15 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Highlander napisał(a):
osralbym sie jakby to bylo popularne i wyszlo jako kompletna gra.
http://reflexfps.com/

nowa stronka, to video w tle, so cool ;p


A co to to jest??

Autor:  Nyx [ 12 cze 2014, 20:01 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Sry, ale dla mnie wyglada jak jakis shit

Autor:  Highlander [ 12 cze 2014, 20:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Sry, jakbys nie zauwazyl to jest kompletna pre-alpha indie studia i nawet tekstur jeszcze nie ma.
Oczywiscie, z efinalny produkt nie ma tak wygladac (inna sprawa czy do tego dojdzie w ogole).
Od razu widac imo, z ebedzie duzo lepiej wygladalo niz Quake.

Najkrocej: jest cos jak Quake CPMA standalone z matchmakingiem itp. Ale gra jest tworzona od 0, wlasny engine.

Dla porownania powiem, ze UT4 na chwile obecna wyglada gorzej. UT4 zreszta chyba tez jest przy podobnych nakladach tworzony... bo nikt nie chce ryzykowac.

Bedzie cud jesli jakas z tyhc gier arena shooterow bedzie popularna :( jak sie nie uda to raczej juz bedzie kompletna smierc tego gatunku.

bonus http://www.youtube.com/watch?v=g7RstH423lw

Autor:  Oyci3C [ 12 cze 2014, 20:25 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Nie uda się bo ludzie tego nie chcą grać.

Autor:  Highlander [ 12 cze 2014, 20:57 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

i want to belive. w to, ze ludzie chca cos innego i są zmeczeni modern shooterami.

najwieksze szanse imo mialby Quake Live 2.0. ktory raczej nigdy nie wyjdzie, ale slyszalem plote od 2GD ze w id maly team nad czyms pracuje.
Albo wlasnie cos jak TF2 ale szybsze. Bo ludzie kompletnie nie kumaja takich gier.

jedyne prototypy z reflexa:
https://www.youtube.com/watch?v=Khf-kI7j9Eo
https://www.youtube.com/watch?v=BMDGO9a7xkQ

Autor:  Nyx [ 13 cze 2014, 11:01 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

https://m.youtube.com/watch?v=XZsd6OR3R9k rainbow six siege gameplay:o

Strona 72 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team