MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 72 z 99

Autor:  candidoser [ 8 sty 2014, 15:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Trzecia i ostatnia mam nadzieje.
Jezeli ostatni cod ma odzwierciedlac kondycje przemyslu gier to powiedziec, ze jestesmy w ciemnej dupie byloby zbytnim optymizmem.

Autor:  kamilus [ 8 sty 2014, 15:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

FPSy skończyły się na quake2, a h&s na diablo1. Reszta to kupa! :P
Rocket zarobił 26M$, ojej. Cała branża przez to padnie. Albo o zgrozo zachęci jeszcze ludzi do tworzenia nowatorskich gier.
Nie zapłacili za nic. Zapłacili za grę, która kiedyś tam powstanie i aktywny udział w jej tworzeniu. Bo mogą grę oceniać wcześniej, bluzgać że chujowa i może dzięki temu kiedyś będzie lepsza.
Mnie cieszy boom na survivale, który wybuchł po sukcesie DayZ moda. Jak rocket chce mieć hajs na młode dziwki, koks i himalaje to jego sprawa, a sprawą sponsorów (preorderowców) jest to czy mu to zasponsorują. Inne firmy wydają kilka miesięcy przed premierą preordery swoich tytułów, ludzie to kupują, a zagrać mogą 3 dni przed premierą. Nie od razu po zapłacie. O co ten butthurt?

Dla mnie chujnią jest to, że DayZ jest robiony nadal na silniku army2 z jakimiś tam zmianami. Po tym zastrzyku gotówki powinni projekt zamrozić i zacząć od nowa na silniku army3, a nie dalej brnąć w to gówno. Przy okazji powinni zainwestować w ludzi, którzy napisaliby od podstaw cały silnik sieciowy. Kasa na to już jest.
Kręcenie pizdy z Kabry, bo ma 4850 - serio? Ja do niedawna miałem 5770 i co z tego? Większość gier na tym swobodnie działa. Nie każdy się spuszcza nad graniem w maximum.

Autor:  Highlander [ 8 sty 2014, 15:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Bo niech wyjdzie chociaż jeden w pełni dobry survival. Imo nie będzie nim DayZ SA.
Zaplacilem za Rusta i imo widać przynajmniej, ze cos z tego będzie.

Autor:  Kabraxis [ 8 sty 2014, 16:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@tczew
Juz nie mam 4850 ale wystarczal do zeszlego roku na luzie, including np Witcher 2 (bez ubersamplingu tylko) i Guild Wars 2 czy Skyrim, itd... z modami (sporo przejsc bylo z GW2 ale jak pofixowali performance to bylo spoko). I to wcale nie trzeba bylo grac na low. Za 'nowa' karte dalem 300zl, dodalem SSD do kompa i atm smiga min. Final Fantasy 14 z cieniami i wszystkim wogole 30-40 fps. Jesyne co musialem wylaczyc to jakas bzdurna fizyka ruchu co nawet nie widze roznicy.:) Tomb Raidery, AC, Crysis 3, Borderlands 2, itd.. wszytko chodzi ladnie na srednio/wysokich. Nie pamietam co tam wiecej z tego badziewia AAA wyszlo... Zreszta nie liczac totalnych wpadek optymalizacyjnych, ultra ladnych gier jak BF4 czy sztucznego zawyzania jak w nowym COD to wymagania gier PCtowych od jakiegos czasu ida do gory BARDZO POWOLI.
Po chuj wydawac wiecej? Ofc nie gram w fullHD bo mam 2 monitory po 19 i 20cali i wiekszych rowniez O ZGROZO nie potrzebuje bo nie ogladam filmow na kompie tylko na TV 42 (czasem w sumie tez na nim gralem np w MK nowego (NA PADZIE!) bo to plazma i nie musi byc native hd res). Kompa mam do grania i czasami do pracy w domu i taki wystarcza mi w 100% i ide o zaklad ze wystarczy bez inwestycji wiekszej niz kilkaset PLN jeszcze na dlugo.
No i tak jest mocniejszy niz nowe konsole hue hue...

Wiekszosc ludzie to idioci tczewiak dla ktorych karta za 1,5k wzieta na raty (i to czekajac na przecene ofc...) to powod do dumy na mmorpg.pl, a jakosc spzretu mierza iloscia zer na metce - co zrobisz.
Potem kupuja jakis niedorobiony badziew alpha za 30€ i tak czy siak jest placz na perfromance czy bugi itd...
Mam zreszta takiego znajomego irl... ma w budzie Titana od EVGA za 4k, ktorego splaca drugi rok, rownoczesnie grajac w Rifta (a wczesniej zgadnijcie w co! :)) . :roll: coz.. bywa...

Wiecej nie pisze bo skonczyloby sie to kolejna polewka z mojej strony z brainless sheeps i rockefeller wannabes i kolejnym kasowaniem postow. A po co. JAkbym mial wydac wiecej niz np 600 za nowke karte graf. to bym wolal to przejebac na alko i proszek. Trzeba miec priorytety ;)

PS. O! przypomnialem sobie! W Total Wara nowego nie pogralem bo ni hu hu... ale zadna strata tbh. ;)

Tak wiec peace i srsly niektorzy to niech sie mocno jebna w glowe bo az rece opadaja jak sie czyta.

Autor:  ShadorVD [ 8 sty 2014, 17:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

@up

Porownalem czas trwania.

Autor:  Oyci3C [ 8 sty 2014, 17:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No, najlepiej jest porównać to co najlepiej w danym momencie pasuje. What the fuck, srsly.

Autor:  Razoth [ 8 sty 2014, 17:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie no wymiękam. D:

Obrazek

Oyci3C napisał(a):
No, najlepiej jest porównać to co najlepiej w danym momencie pasuje.


I jest jednocześnie najmniej istotne. :)

Autor:  Highlander [ 8 sty 2014, 17:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Raczej, kiedy alfa przejdzie większość się wykruszy i zostanie śmietanka.

imo to jest zajebisty tekst.

Odnośnie rynku gier IMO Valve to świetna firma, gdzie opłata jest często dobrowolna. Jedynie CSGO i TF2 (kiedys kupilem za 20zl bo nie bylo f2p) musialem kupic za smieszne pieniadze, na reszte nie wydalem w sumie ani grosza. Płacą za to ludzie, którzy kupują te itemki, bawią się w crafty. itp. to było generalnie wszystko strzał w dziesiątke. Przy tym ludzie mają wpływ na gre, jest sponsoring nawet na esport. Gry są dalej rozwijane, supportowane, że dalej mozna pocisnąć w CS 1.6., który swoje lata ma. Dla mnie Dota 2 to gra w pełni darmowa, że aż mi głupio przy tylu godzinach gry, że może bym mógł jednak coś im na tacę położyć. Widać, że wiedzą co robią, nie ruchając przy tym graczy.

A beta doty w pewnym momencie była już praktycznie pełnoprawnym produktem.

Autor:  ShadorVD [ 8 sty 2014, 17:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Shador von Dal napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Ahehaehahehh czyli już nawet bety nie będzie do 2014.


AEhehehehe - ile trwała beta doty 2?

Open Beta War Thunder ruszyła kiedy? W styczniu 2013? Taki trend.


Jak już cytujecie całość, to cytujcie całość.

Ciągle mówiłem o CZASIE trwania.

Więc nie wiem czego wy się tutaj dopatrujecie.

Autor:  tiomor [ 12 sty 2014, 17:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Serwer mmorpg.pl to jeszcze jest na chodzie?

Autor:  Oyci3C [ 12 sty 2014, 17:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No raczej od 8 miesięcy nie ;)

Autor:  tiomor [ 12 sty 2014, 17:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Hahaha, mniej wiecej wtedy ostatni raz w DayZ grałem :D Dzięki za odpowiedź w każdym razie.
Polecacie jakieś serwery?

Autor:  Oyci3C [ 12 sty 2014, 19:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie polecam granie w DayZ obecnie ani w moda ani w standalone.
W Standalone nic nie ma a mod puchnie od hakerów i cheaterów.

Autor:  whiteman [ 12 sty 2014, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod

Natomiast w Breaking point do Arma 3 nie ma co grac samemu, poza tym spoko.

Autor:  Oyci3C [ 12 sty 2014, 21:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Duży minus BP to zbyt duża mapa oraz desync przy 40+ osób.

Autor:  whiteman [ 12 sty 2014, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Odp: DayZ - ArmaII Zombie mod

Duza mapa nie przeszkadza jak masz samochod / helikopter. Ale zeby to utrzymac trzeba miec team.

Mi bardziej przeszkadza Kos kazdego i wszedzie na wszelki wypadek. Humanity jest bez sensu i nic nie daje (chociaz plus za pomysl)

Autor:  Xender [ 13 sty 2014, 00:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Co do Breaking Pointa, devsi przygotowują własną mapę. Mniejszą, bardziej pvp friendly i z lepszym performancem. Jestem ciekaw czy wszystko będzie na assetach z army 2 czy wykorzystają też trochę zasobów z army 3 które prezentują się po prostu lepiej:
http://www.thezombieinfection.com/topic ... n-preview/

Autor:  Oyci3C [ 13 sty 2014, 00:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Fajnie, wrócę jak mapka będzie on :)

Autor:  Highlander [ 13 sty 2014, 00:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

screeny super klimat

Autor:  tiomor [ 13 sty 2014, 01:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Właśnie widzę, że strasznie mało serwerów do DayZ...
No nic, w lutym będzie nowy komp to posprawdzam Breaking Point. Swoją droga, to ma dopisek DayZ Breaking Point, ale chyba nie ma nic wspólnego z Rocketem?

Strona 72 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team