MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Nowe mmo RIFT: Planes of Telara https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353 |
Strona 74 z 97 |
Autor: | WesolyRomek [ 13 sty 2011, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Ja gram system w duzego lotka ale nic nie moge wygrac :/ Kto mi pozmoze zostac clerykiem bez heala ? chcialbym latac .Slyszalem ze w pewnych systemach gwiezdnych mozna tak czy to prawda ? Chlopaki z PvE pomozecie ? |
Autor: | mkmiko [ 13 sty 2011, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): 1. Zle ci wiadomo - to ma byc gra PvE z dodanym PvP, dokladnie jak WoW naprzyklad.
Nie wiem jak ty ale ja w wowie bardzo dobrze bawilem sie PVP. Hunting, Areny i rating. seasony sety itp I nie wyobrazam sobie zeby mialo byc gorzej w Rifcie tylko lepiej W ogole jestem za tym aby zrobic juz oficjalnie dzial Rifta i tematy bo tu sie robi kogel mogel o wszystkim i o niczym kazdy o czym innym i na jednej stronie kilka watkow |
Autor: | Havok [ 13 sty 2011, 17:00 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Nie ma takich mobow jak smok w dfo, bo to nieludzkie ;]
Pol godziny sie kiedys szukalem po lootnieciu goscia na cairn jak mnie poczwara zjarala. Albo 10min pod drzewem na agonie, ffs. No smok w dfo to smok ![]() Tak szczerze mówiąc to ja nie wiem czy on cokolwiek "patroluje" ma po prostu zajebiście duży obszar na którym łapie agro. |
Autor: | Niah [ 13 sty 2011, 17:01 ] |
Tytuł: | |
wypraszam sobie, w wowie nie ma pvp |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 17:02 ] |
Tytuł: | |
Teraz wracam do tematu sprzed 10 stron i chyba nie trzeba tlumaczyc, dlaczego duza czesc tutaj woli grac w malym, ale znanym sobie gronie ;] Btw, kto dluzej pogral warriorem? Bo strzasznie podobne wydaja mi sie te drzewka, ciezko bez testu cos powiedziec o mozliwosciach buildow. |
Autor: | Kabraxis [ 13 sty 2011, 17:05 ] |
Tytuł: | |
MOja wiedza o Warriorze ogranicza sie do tego filmiku i 6lvli zrobionych Championem chyba (tez z szarza - BTW fajnie wyglada jak sie da na max przyblizenie kamery tak zeby byla zaraz za postacia to to super wyglada). ![]() http://www.gametrailers.com/video/exclu ... ift/709172 Ale zrobie sobie w wolnej chwili combo z Beastmasterem jako glowny soul bo bardzo mi sie podobal White Lion (dobrze pisze?) w WAR i to bedzie chyba cos podobnego. |
Autor: | Teo [ 13 sty 2011, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Ja grałem do 17lvl reaver/void/beast i jakoś nie odczuwałem tego że na wf jestem lany, oczywiście jeśli jest zero heala to się dostawało ale wtedy i tak była przegrana. Pet u wariora to dodatkowy dps ale raczej nie będę tak grał bo czym wyższy lvl to mniej staje się skuteczny, a punktów szkoda wydawać w to drzewko. No i to jest własnie potęga tej gry że można grac dziwnymi miksami, które z góry przez innych są skazane na niepowodzenie. Pytanie, skąd ludzie mają logi z walk na bossach z wyliczeniem kto jaki dps/heal robił ? Mam nadzieje że tego nie będzie na retailu ! |
Autor: | GumisPLL [ 13 sty 2011, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Jestem teskniliscie ![]() Embe dziekuje ojcze ze mi pozwalasz . Sluchajcie nie ma co plakac jakos bedzie ![]() |
Autor: | Kabraxis [ 13 sty 2011, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Nie bedzie bo gra nie obsluguje narazie zadnych modow. Jest za thrid party combat parser: http://www.riftjunkies.com/combat-parser/ Ja tez nie lubie mierzenia na sile DPSu itp.. ale tego nie zatrzymasz. Jesli tylko nie bedzie w grze wklejania co 30 sekund slupkow z DPSem ala Recount i super pomyslow ala gearscore to bedzie dobrze. |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 17:20 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Pytanie, skąd ludzie mają logi z walk na bossach z wyliczeniem kto jaki dps/heal robił ?
Mam nadzieje że tego nie będzie na retailu ! Ofc bedzie. Kazdy kto mnie zna wie, ze lubie cyferki :F Kabra, gearscore to ten taki licznik, ile warty masz gear? rofl.... kto to wymyslil w ogole. |
Autor: | Teo [ 13 sty 2011, 17:25 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie z tymi modami do dps jest chore, z tego co widzę na forum RL zaczynają się tym ostro sugerować i wyliczać wszystko, oby nie skończyło się jak w WoW ![]() Wole docieknie przez graczy wszystkiego na bazie testowania i wyliczania, a nie korzystanie z moda gdzie wszystko jest wyliczane na siłę, jakoś w LotRO nie ma tego ciśnienia. |
Autor: | iniside [ 13 sty 2011, 17:28 ] |
Tytuł: | |
mkmiko napisał(a): Kabraxis napisał(a): 1. Zle ci wiadomo - to ma byc gra PvE z dodanym PvP, dokladnie jak WoW naprzyklad. Nie wiem jak ty ale ja w wowie bardzo dobrze bawilem sie PVP. Hunting, Areny i rating. seasony sety itp I nie wyobrazam sobie zeby mialo byc gorzej w Rifcie tylko lepiej W ogole jestem za tym aby zrobic juz oficjalnie dzial Rifta i tematy bo tu sie robi kogel mogel o wszystkim i o niczym kazdy o czym innym i na jednej stronie kilka watkow Areny. O kuwa. Na oficjalnym forum jest temat o tym. Podniosl sie flejm straszny. Ludzie niechca aren, flying mountow i innego gowna -;-. Anyway, moment w ktorym wpradza areny, flajing mounty i inne genialny pomysly, bedzie momentem mojego ragequita. Cytuj: Dla mnie z tymi modami do dps jest chore, z tego co widzę na forum RL zaczynają się tym ostro sugerować i wyliczać wszystko, oby nie skończyło się jak w WoW
Na in-game mody tego typu nie ma szans raczej. Tez nie bardzo to rozumiem szczerze mowiac. A taki third-party programy uruchamiane w tle to prawie jak bot. Powinny ( ipewnie beda), za to bany leciec. |
Autor: | tomugeen [ 13 sty 2011, 17:30 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Wole docieknie przez graczy wszystkiego na bazie testowania i wyliczania, a nie korzystanie z moda gdzie wszystko jest wyliczane na siłę, jakoś w LotRO nie ma tego ciśnienia.
Ale to na jedno wyjdzie tbh, i w lotro tez jest. Jak juz pisalem, maniacy takiej zabawy poradza sobie chociazby nagrywajac combat log i spisujac recznie do excela ;] Zreszta znaczna wiekszosc ludzi klikajacych te DPS metery patrzy na nie, ale nie analizuje, co i dlaczego z nich wynika. Troche jak wywazanie otwartych drzwi. |
Autor: | Isengrim [ 13 sty 2011, 17:34 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): devsi RIFTa wygladaja na kompetnentych ludzi, wiec mozna miec nadzieje, ze taki "feedback" puszcza bokiem..
Sprawdź co robił w poprzedniej robocie Adam Gershowitz i wtedy pogadamy o kompetencjach devsów...choć faktycznie, w puszczaniu bokiem feedbacków był niezły. Ktoś wspominał o "mass PvP". Przy lagu jak chuj, kiedy w okolicy są 2 raidy, to raczej będzie bardzo mało "mass". Rift to WoW 2, jak ktoś chce czegoś innego, to niech inną gierkę kupi. A ja chyba sobie zrobię postać na PvE, bo z takimi frustratami na serwie PvP robienie questów będzie niefajne. |
Autor: | Kabraxis [ 13 sty 2011, 17:38 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Ktoś wspominał o "mass PvP". Przy lagu jak chuj, kiedy w okolicy są 2 raidy, to raczej będzie bardzo mało "mass".
Jakim lagu lol? Akurat lagow to w RIFT jest najmniej. Gra chodzi lepiej niz niektore MMO 2 lata po premierze. I mowie to o ilosciach rzedu 100 osob w najblizszej okolicy. |
Autor: | Isengrim [ 13 sty 2011, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Mówię co widziałem. |
Autor: | iniside [ 13 sty 2011, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Mówię co widziałem.
To wina towjego polaczenia i routerow po drodze a nie gry. |
Autor: | ubeck [ 13 sty 2011, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): Mówię co widziałem.
I tak zostaniesz zakrzyczany. |
Autor: | Kabraxis [ 13 sty 2011, 17:44 ] |
Tytuł: | |
Co do devsow - szefuje im Scott Hartsman a o nim zlego slowa nie moge powiedziec. Doswiadczenie w robieniu zajebistego PvE ma - EQ1, EQ2, stawial podwaliny pod LOTRO jeszcze jako MiddleEarth Online, itd... Od PvE devsow maja zajebistych, Devsi od WARa maja robic PvP - takie jest zalozenie i nie popelniac przy tym bledow z poprzednich gier i SLUCHAC community. Jak narazie wszytkie zalozenia spelniaja. ubeck napisał(a): Isengrim napisał(a): Mówię co widziałem. I tak zostaniesz zakrzyczany. Bo lagow NIE MA. Ja mam przegrane dobrze ponad 50h na US serverach i na EU. Lagi byly raz bo cos sie zjebalo w serverach (17000 latency). Restart i znikly. Raz za czas zdarzy sie lag spike (w sensie raz na pare godzin). Tyle. Gra chodzi jak marzenie. Nie gralem w gre ktora lepiej chodzi przy 100+ ludziach na ekranie. Uczestniczylem w kilku world eventach gdzie zawsze bylo kilkuset ludzi i lagow nie uswiadczylem, nie widzialem tez bekow na global chacie ze ktos ma lagi i nie moze grac. |
Autor: | Isengrim [ 13 sty 2011, 17:50 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Isengrim napisał(a): Mówię co widziałem. To wina towjego polaczenia i routerow po drodze a nie gry. To znaczy jak mam postać w innej zonie, gdzie jest mniej ludzi i nie ma laga, to automatycznie też połączenie mi się polepsza i do routerów krócej? |
Strona 74 z 97 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |