MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 74 z 99

Autor:  Ravushimo [ 21 lut 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Piszesz po prostu bzdury, moze za dlugo grales w battlefielda.

Autor:  Xender [ 21 lut 2014, 22:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3c, braking point, 2017 itd to duchowi spadkobiercy DayZ, idea ta sama tylko inne assety i mapa. Twórcy breaking pointa sami chcą stworzyć mapę w klimatach chernorusi, a to czy będą mieli własne modele zombie i graczy czy te z oryginalnego DayZ aż tak wielkiej różnicy mi nie robi.

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 22:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czyżby kolejnemu fanbojowi Rocketa popłynęło z tylnej części ciała?
Z chęcią poczytam i dowiem się co takiego ciekawego jesteś w stanie porabiać na serwerach DayZ, które restartują się co 4 godziny żeby pojawił się jakikolwiek loot, na których nie ma żadnych zombie (kilka w kilku miejscach).
Acha, zapomniałem, survival, sam ze sobą.
Bo jeśli negujesz to co ja napisałem to tylko powyższe może Ciebie podniecać.

Koleś napisał(a):
Oyci3c, braking point, 2017 itd to duchowi spadkobiercy DayZ, idea ta sama tylko inne assety i mapa. Twórcy breaking pointa sami chcą stworzyć mapę w klimatach chernorusi, a to czy będą mieli własne modele zombie i graczy czy te z oryginalnego DayZ aż tak wielkiej różnicy mi nie robi.


Ale mają jeszcze daleką drogę, jak wyjdzie nowa mapa na pewno wrócę bo Breaking Point sika na SA wykonaniem z samej góry.

Autor:  sula [ 21 lut 2014, 22:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Nie będzie nigdy moda DayZ pod Arma3 bo Bohemia to udupiła.
Szkoda bo już jeden powstawał i zamordowałby moda do Arma 2 z DayZ SA razem wzięte.

Nie w temacie jestem, ale to mnie zainteresowało, także zapytam - w jaki sposób udało im się je udupić?

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 22:55 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Legal rights.

Autor:  sula [ 21 lut 2014, 23:07 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wysłali cease & desist?

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 23:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mniej więcej.
Pwn0zor robi teraz przy Rust ;]

Autor:  Highlander [ 21 lut 2014, 23:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyciec zna lepiej DayZ niz Rocket ;]

Autor:  Oyci3C [ 21 lut 2014, 23:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Można powiedzieć, że znam od podstaw całego moda włącznie z częścią serwerową, skryptami i widzę na kilometr, że DayZ jeszcze długo nie powinno się pojawić na steam w Alpha a ktoś tutaj o becie fantazjuje.

Autor:  sula [ 21 lut 2014, 23:39 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Mniej więcej.

Hehe takie buty, choć w sumie się im nie dziwię.

Autor:  Xender [ 22 lut 2014, 01:15 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Z tego co wiem to chodzi tylko o nie używanie zasobów z oryginalnego moda DayZ i z Army 2, tzn mapy chernorusi. Nie jest powiedziane że ktoś nie może zrobić moda który ma ten sam gameplay jak DayZ, ale samodzielnie wykonaną mapę i modele.

Autor:  whiteman [ 23 lut 2014, 08:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Ale mają jeszcze daleką drogę, jak wyjdzie nowa mapa na pewno wrócę bo Breaking Point sika na SA wykonaniem z samej góry.


Ociec 3 dni temu wyłączyli 3 serwery i testują na nich 3 nowe mapy. Tw. soon welcome back :). Myślę że w tym tygodniu będą.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 lut 2014, 13:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wreszcie męska decyzja :lol:. Może teraz to skończą kiedyś.

http://www.pcgamer.com/2014/02/24/dean- ... r-of-dayz/

Autor:  Oyci3C [ 24 lut 2014, 15:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Hahaha. No i co teraz mi powiecie, fanboje.

Autor:  ShadorVD [ 24 lut 2014, 16:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wipe your face, u got ur own cum there

Autor:  Oyci3C [ 24 lut 2014, 16:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Lick it, bitch.

Autor:  Highlander [ 24 lut 2014, 23:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tak wiele wygrać... tak wiele przegrać.

Autor:  Xender [ 26 mar 2014, 23:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Breaking Point w już własną mapę bazującą na assetach z army 2, nazywa się Bystrica.
Jest też kilka serwerów z innymi mapami na przykład Thirsk.

Ogólnie mod idzie w dobrą stronę, wydajność coraz lepsza, na slotcie rakietnicy można nosić siekierę dzięki czemu mamy szybki dostęp do broni długiej krótkiej i melee.
Do tego zmiana broni podczas biedu i całkiem niezłe zombie, ogólem można grać szkoda tylko że nie mogą odpalić tego na Chernarusi bo mapa miała klimat :P

Autor:  ShadorVD [ 27 mar 2014, 07:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A jak z fpsami?

Ostatnio odpaliłem Altis Life i fpsy były na poziomie ~22.

A single lata na ultra.

Autor:  Xender [ 27 mar 2014, 09:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

45

Strona 74 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team