MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 74 z 99 |
Autor: | Ravushimo [ 21 lut 2014, 22:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Piszesz po prostu bzdury, moze za dlugo grales w battlefielda. |
Autor: | Xender [ 21 lut 2014, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3c, braking point, 2017 itd to duchowi spadkobiercy DayZ, idea ta sama tylko inne assety i mapa. Twórcy breaking pointa sami chcą stworzyć mapę w klimatach chernorusi, a to czy będą mieli własne modele zombie i graczy czy te z oryginalnego DayZ aż tak wielkiej różnicy mi nie robi. |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czyżby kolejnemu fanbojowi Rocketa popłynęło z tylnej części ciała? Z chęcią poczytam i dowiem się co takiego ciekawego jesteś w stanie porabiać na serwerach DayZ, które restartują się co 4 godziny żeby pojawił się jakikolwiek loot, na których nie ma żadnych zombie (kilka w kilku miejscach). Acha, zapomniałem, survival, sam ze sobą. Bo jeśli negujesz to co ja napisałem to tylko powyższe może Ciebie podniecać. Koleś napisał(a): Oyci3c, braking point, 2017 itd to duchowi spadkobiercy DayZ, idea ta sama tylko inne assety i mapa. Twórcy breaking pointa sami chcą stworzyć mapę w klimatach chernorusi, a to czy będą mieli własne modele zombie i graczy czy te z oryginalnego DayZ aż tak wielkiej różnicy mi nie robi. Ale mają jeszcze daleką drogę, jak wyjdzie nowa mapa na pewno wrócę bo Breaking Point sika na SA wykonaniem z samej góry. |
Autor: | sula [ 21 lut 2014, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Nie będzie nigdy moda DayZ pod Arma3 bo Bohemia to udupiła. Szkoda bo już jeden powstawał i zamordowałby moda do Arma 2 z DayZ SA razem wzięte. Nie w temacie jestem, ale to mnie zainteresowało, także zapytam - w jaki sposób udało im się je udupić? |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Legal rights. |
Autor: | sula [ 21 lut 2014, 23:07 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wysłali cease & desist? |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Mniej więcej. Pwn0zor robi teraz przy Rust ;] |
Autor: | Highlander [ 21 lut 2014, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyciec zna lepiej DayZ niz Rocket ;] |
Autor: | Oyci3C [ 21 lut 2014, 23:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Można powiedzieć, że znam od podstaw całego moda włącznie z częścią serwerową, skryptami i widzę na kilometr, że DayZ jeszcze długo nie powinno się pojawić na steam w Alpha a ktoś tutaj o becie fantazjuje. |
Autor: | sula [ 21 lut 2014, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Mniej więcej. Hehe takie buty, choć w sumie się im nie dziwię. |
Autor: | Xender [ 22 lut 2014, 01:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Z tego co wiem to chodzi tylko o nie używanie zasobów z oryginalnego moda DayZ i z Army 2, tzn mapy chernorusi. Nie jest powiedziane że ktoś nie może zrobić moda który ma ten sam gameplay jak DayZ, ale samodzielnie wykonaną mapę i modele. |
Autor: | whiteman [ 23 lut 2014, 08:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Ale mają jeszcze daleką drogę, jak wyjdzie nowa mapa na pewno wrócę bo Breaking Point sika na SA wykonaniem z samej góry. Ociec 3 dni temu wyłączyli 3 serwery i testują na nich 3 nowe mapy. Tw. soon welcome back . Myślę że w tym tygodniu będą. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 24 lut 2014, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wreszcie męska decyzja . Może teraz to skończą kiedyś. http://www.pcgamer.com/2014/02/24/dean- ... r-of-dayz/ |
Autor: | Oyci3C [ 24 lut 2014, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Hahaha. No i co teraz mi powiecie, fanboje. |
Autor: | ShadorVD [ 24 lut 2014, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
wipe your face, u got ur own cum there |
Autor: | Oyci3C [ 24 lut 2014, 16:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Lick it, bitch. |
Autor: | Highlander [ 24 lut 2014, 23:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tak wiele wygrać... tak wiele przegrać. |
Autor: | Xender [ 26 mar 2014, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Breaking Point w już własną mapę bazującą na assetach z army 2, nazywa się Bystrica. Jest też kilka serwerów z innymi mapami na przykład Thirsk. Ogólnie mod idzie w dobrą stronę, wydajność coraz lepsza, na slotcie rakietnicy można nosić siekierę dzięki czemu mamy szybki dostęp do broni długiej krótkiej i melee. Do tego zmiana broni podczas biedu i całkiem niezłe zombie, ogólem można grać szkoda tylko że nie mogą odpalić tego na Chernarusi bo mapa miała klimat |
Autor: | ShadorVD [ 27 mar 2014, 07:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A jak z fpsami? Ostatnio odpaliłem Altis Life i fpsy były na poziomie ~22. A single lata na ultra. |
Autor: | Xender [ 27 mar 2014, 09:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
45 |
Strona 74 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |