MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 75 z 162

Autor:  Highlander [ 20 cze 2014, 10:52 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

ja na niej gram teraz i sobie chwale. Bralem za 150.
http://allegro.pl/mysz-gamingowa-logite ... 32077.html

- Mi pasuje ale ja nie potrzebuje bocznych klawiszy.
- Szukalem lekkiej myszy do fingera i ta dla mnie jest bliska idealu. 82g, w srodku ma ciezarek na jakies 13g, ja wywalilem (niby traci sie tak gwarancje), no i wtedy slizgacze to wywalenia.
- Niski LoD - lekko odrywasz i przestaje trackowac - wiec ok.
- max speed ma na 2,6 m/s musialbys byc hardcorowym low sensem by odczuc negatywna akceleracje
- jest teraz tania w chuj
- najlepsze ustawienia, tak jak podlaczasz do kompa, czyli 1000 dpi, 500 Hz

moja mini recka z fociami http://shootersmania.blogspot.com/2014/ ... g100s.html jest na zdjeciach z DA
kana v2 tez moze przypasowac http://shootersmania.blogspot.com/2014/ ... -test.html mi cos nie pasowalo.

Bedziesz przejazdem w media markt, media expert... to na 99% bedzie do pomacania (na polce bedzie wygladac jak wyruchana, jak to zawsze w takich sklepach)

najtansze wmo ^^ (tez u mnie na fotkach)
http://allegro.pl/urzadzenia-wskazujace-4564?string=wmo
http://www.ebay.com/itm/Microsoft-Wheel ... 1c36def75e praktycznie nowe z legit zrodla

PS. jakby ktos mial kinzu do wyjebania/zepsute, chetnie przyjme i zrobie sobie kinzuaddera ;]

Autor:  Mendol [ 20 cze 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

o dzieki za info.

Autor:  Highlander [ 20 cze 2014, 11:13 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

jesli cos moge jeszcze doradzic to mozesz tez isc do media markt, pomacac to co tam bedzie, spisac model i pozniej szukac czegos na wzor z lepszym sensorem.

Autor:  Mendol [ 20 cze 2014, 11:14 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

no wzory mam 2 - deathadder i sensei :)

Autor:  Highlander [ 20 cze 2014, 16:28 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

nowa wersja DA tez moze sie podobac ;)
Ale pomacac mozesz inne tez ;p

tu niezla rozkladowka na palm/claw/finger
http://www.test-gear.pl/testy-i-recenzj ... ne_myszki/

titanfall za free w weekend http://www.pcgamer.com/2014/06/20/titan ... promotion/
nie chce mnie sie sciagac 50 GB. ;p
Cos sie zmienilo od bety?


http://www.pcgamer.com/2014/06/20/battl ... ys-ea-ceo/ Battlefield 4 launch situation was "unacceptable", says EA CEO lulz

Autor:  zaboleq [ 20 cze 2014, 20:25 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Ten CS:GO nawet spoko tylko trzeba sie troche przestawic jak ktos ostatnio gral w 1.6 :D.

Aczkolwiek czasami cos sie jebie bo na 100% trafiam ziomka np na inferno w domku a tu uj(ciezko nie trafiz z zooma...)

Autor:  Highlander [ 20 cze 2014, 20:55 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Jesli dobrze pamietam hitboxy w csgo są ociupinke mniejsze niz postac. W kazdym razie są małe.
Byl tez kiedys bug, ze trafiales za postacia. Byl tez problem krwi, ktora bodajze byla client side itp.
Jak jest teraz to juz sie ni interesowalem.

no i zawsze lag + jesli sie poruszales itp. i inne dziwota.

Autor:  Oyci3C [ 20 cze 2014, 23:37 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Obrazek

Turbany na propsie.

Autor:  Niah [ 21 cze 2014, 00:50 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

zzz

Autor:  KomaNczos [ 22 cze 2014, 17:37 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

@Mendol

Jak chcesz to mam prawie nowa WMO (czarna), ktora niestety nie bangla na moim zoltym Icemacie. Uzylem ja moze dzien :-).

Autor:  Highlander [ 22 cze 2014, 17:58 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Napisz na jakiejs stronie Quake'a to jeszcze zarobisz, a czarnych malo ;)

Autor:  Oyci3C [ 23 cze 2014, 14:45 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

High masz jakiś głębszy insight na temat myszki Salmosa?
Ustawiłem sobie 800dpi ale ona ma dodatkowo 125/500/1000hz więc ustawiłem na 1000Hz.
Działa mega zajebiście płynnie (100x lepszy feeling niż nawet w Abyssusie).
Tylko nie wiem czy to mi realnie coś poprawia.

Autor:  KomaNczos [ 23 cze 2014, 18:17 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Poprawia. Zmniejsza to czas miedzy ruchem myszki a wyslaniem/odebraniem go przez komputer (przy 1000Hz wynosi okolo 1ms).

Autor:  Oyci3C [ 23 cze 2014, 18:20 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Tyle to wiem ale czy Salmosa sobie faktycznie radzi z 1000hz?
Wiem dobrze, że zwiększanie częstotliwości powoduje tzw. jitter, którego chciałbym uniknąć (na razie nie zaobserwowałem).
Wcześniej grałem na 500hz i 1800dpi ale to w Q.
Chyba Abyssusa schowam do szuflady. Na razie sens w CSGO musiałem przesunąć na 1.75 :e
Precyzja pomiędzy Salmosą (niby starsza i tańsza wersja od Abyssusa) a rzekomym Abyssusem jest kosmiczna.

Autor:  Highlander [ 23 cze 2014, 18:32 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Mowisz o Pooling Rate myszy. I dotyczy to kazdej myszy, nie tylko Salmosy.

https://wiki.archlinux.org/index.php/Mouse_Polling_Rate
By default, the USB polling rate is set at 125 Hz. The table below represents combinations of Hz values and their corresponding delay time:

Port 125 Hz to masakra, delay wielkosci 8 ms, dlatego jak ktos ma stara mysz to probuje overclockowac do 500Hz (tak, da sie)

Wiekszosc wspolczesnych myszy ma opcje 500/1000 Hz, i jest to delay 2ms/1ms. Czyli praktycznie żadnej różnicy.
Bywa, że port jest niestabilny i może skakać, czasami sie wlasnie to dzieje na 1000Hz i ludzie uzywaja 500 Hz. Jesli updatuje pozycje stabilnie to jest gites majonez.

natywne DPI czesto wsrod razerow to 1800 dpi.
Ale w przypadku Salmosy ktos wspomina o 800 dpi
http://www.overclock.net/t/1441948/just ... rs-on-ebay
(skylit raczej zna sie na rzeczy)

Autor:  Highlander [ 23 cze 2014, 18:39 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Co do Abyssusa mozesz miec wadliwy model.
Niestety loteria, wiele osob zaobserwowalo jitter i nie mogli tego w zaden sposob sie pozbyc.

mozesz swoja mysz przetestowac, ja mam tutaj paczke softwaru:
http://www17.zippyshare.com/v/32962723/file.html

Zawiera:
Enotus Mouse Test / Mouse Test
mouserate
MouseMovementRecorder
MouseTester
dimr
mouserate (other one)

Tylko, ze nie chcialo mi sie ladnej paczki robic itp.
MouseTesterem mozna zbadac pooling rate, zrobic wykres.

Autor:  Oyci3C [ 23 cze 2014, 18:49 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

No wiem, używam właśnie 800dpi.
Chyba przeskoczę na 500Hz bo przetestowałem sobie na 1000hz i są duże skoki czasami (90% jest około 1000Hz ale z rzadka skacze od 500 do nawet 2000Hz).
Anyway precyzją Salmosa >>>>>>>>> Abyssus.

Autor:  Highlander [ 23 cze 2014, 19:06 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Tylko, ze niby Deathadder 3G i Salmosa to ten sam sensor.
Avago ADNS-S3668

Abyssus niby Avago ADNS-S3888, ten sam co w DA3.5, czyli tez dobry. Ale pewnie masz jittera i rozpierdala system.

To troche dziwne by Salmosa miala inna natywne dpi, wydawaloby sie, ze natywne dpi to 1800 dpi. Tylko, ze Salmosa jest w dwoch wersjach, mała i duża.

Ja gram na 1000 dpi w g100s to na 2500 dpi mam duzy jitter (na 1000 brak), no i spada predkosc maksymalna na wyzszych.

500Hz powinno byc ok, chyba, ze jestes cyborgiem, ze czujesz roznice 1ms, sam gram na 500hz bo nie moge wiecej ;)

moje testy DA na dwoch podkladkach:
Goliathus http://imgur.com/a/pp4Zr
Qck+ http://imgur.com/a/pqKkT
Salmosa niby powinna byc taka sama... niestety bez pooling rate w formie wykresu, tylko z enotusa

Autor:  Oyci3C [ 23 cze 2014, 19:09 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

Nie mam jittera.
Po prostu czuję różnicę i precyzję, ogram trochę Salmosę i zobaczę.
Mam tą dużą europejską, mała to AZN.

Autor:  Highlander [ 23 cze 2014, 19:16 ]
Tytuł:  Re: FPS'y

roznica w precyzji w takim razie powinna byc raczej prawie nie odczuwalna albo z abyssusem jest cos nie tak :P
w Abyssusie tez mozna ustawic pooling rate.

nowy quake w wersji indie rpg ;) http://imgur.com/a/xxSXm
quake 2d to by bylo cos hehe https://www.youtube.com/watch?v=cNkiVTTVtGI

Strona 75 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team