MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Wars: The Old Republic https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312 |
Strona 77 z 203 |
Autor: | Gefaran [ 21 lip 2011, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Ze zbieractwem to nie tak, że nie możesz - raczej nie musisz Z resztą co kto lubi. Jak dla mnie to same plusy, ale to dla mnie Jedyne co mnie martwi to grafika. Mam już dość bajek, no ale... |
Autor: | Templair [ 21 lip 2011, 12:01 ] |
Tytuł: | |
Przejdzie sie storyline wszystkich profek w miesiac i bedzie git. Nie licze tutaj na jakies specjalne teamplaye czy end game ... T. |
Autor: | wodny [ 21 lip 2011, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Templair napisał(a): Przejdzie sie storyline wszystkich profek w miesiac i bedzie git. Nie licze tutaj na jakies specjalne teamplaye czy end game ...
T. Przejście gry jedną klasą to ponoć 200 godzin. Klas jest 8. Potrzebowałbyś ponad 2 miesięcy grania bez przerwy by tego dokonać. Chyba nie było: http://www.gram.pl/news_8A3lGuy4_Poznaj ... ublic.html |
Autor: | Gokulo [ 21 lip 2011, 12:09 ] |
Tytuł: | |
Hard Drive: 8xDVD-ROM Lol |
Autor: | RufeN [ 21 lip 2011, 12:12 ] |
Tytuł: | |
pytanie o storyline i questy, czy bedzie to typowy dla mmo grindfest,albo misje kurierskie, czy cos co jakos wkreci (jak np wiedzmin) ;P Wydaje mi sie poki co,ze wiecej funu bede mial ze Space Marine |
Autor: | Templair [ 21 lip 2011, 12:16 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Przejście gry jedną klasą to ponoć 200 godzin. Klas jest 8. Potrzebowałbyś ponad 2 miesięcy grania bez przerwy by tego dokonać.
Oh please mistrzu. Taki PR to moga wkrecac geekom po seansie Clone Wars ... T. |
Autor: | Kabraxis [ 21 lip 2011, 12:22 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Templair napisał(a): Przejdzie sie storyline wszystkich profek w miesiac i bedzie git. Nie licze tutaj na jakies specjalne teamplaye czy end game ... T. Przejście gry jedną klasą to ponoć 200 godzin. Klas jest 8. Potrzebowałbyś ponad 2 miesięcy grania bez przerwy by tego dokonać. Na serio wierzysz w takie bzdury? Skyrim z 150+ dungeonami craftowanymi recznie ma byc "do zrobienia" w 30h a tu 200? Dajta spokoj. "pytanie o storyline i questy, czy bedzie to typowy dla mmo grindfest,albo misje kurierskie, czy cos co jakos wkreci (jak np wiedzmin) ;P " Niby pisza o nacisku na fabule lecz ja mysle ze bedzie tak jak w innych MMO.... XX questow "meh" prowadzacych do paru "cool". Co jakis czas fajny dlugi lore chain. Fabuly na miare Wiedzmina bym sie nie spodziewal... |
Autor: | tomugeen [ 21 lip 2011, 12:26 ] |
Tytuł: | |
No zrobia 40h gry a 160h zapchaja grindem. MMO pelna geba :G |
Autor: | Razoth [ 21 lip 2011, 12:28 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Na serio wierzysz w takie bzdury? Skyrim z 150+ dungeonami craftowanymi recznie ma byc "do zrobienia" w 30h a tu 200? Dajta spokoj. Skyrim ma być do zrobienia w 300 godzin wg. zapowiedzi. Nie w 30. |
Autor: | kamilus [ 21 lip 2011, 12:29 ] |
Tytuł: | |
LOL. wodny raczej w zbyt wiele mmo nie grał hehe |
Autor: | iniside [ 21 lip 2011, 12:32 ] |
Tytuł: | |
Ja wiem! 200H to: 25h grania i 175h sluchania dialogow. Lol. Czytajac to co dal Gok, utwierdzam się w przekonaniu, ze nie ma w tej grze nic wartego uwagi. Nawet soundtracku John Williams nie robi. Pffffff. |
Autor: | wodny [ 21 lip 2011, 12:37 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Ja wiem!
200H to: 25h grania i 175h sluchania dialogow. Lol. Ubiegłeś mnie! Miałem to samo napisać. Tylko u mnie ilość czasu przeznaczona na słuchanie dialogów miała wynosić 100 godzin. W sumie nawet była taka gra, w której z tego co pamiętam była godzina prawdziwej rozgrywki i wiele godzin scenek przerywnikowych. |
Autor: | mrynar [ 21 lip 2011, 12:38 ] |
Tytuł: | |
Ja mam zelazna zasade: nie wierze devsom i nie napalam sie na gry, ktore jeszcze nie wyszly. Mysle ze w wypadku SW:TOR i GW2 ta zasada swietnie sie sprawdzi. |
Autor: | Templair [ 21 lip 2011, 12:40 ] |
Tytuł: | |
Niestety obie gry beda hitami i na wieki pograza rynek mmo ... T. |
Autor: | raggnarok [ 21 lip 2011, 12:52 ] |
Tytuł: | |
Najgorsze jest to, ze SWTOR wyjdzie pewnie blisko premiery Skyrima. I w co tu kurwa grac najpierw, jak obie gry wyrwa z zyciorysu kawal czasu.. |
Autor: | iniside [ 21 lip 2011, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Skyrim oczywiście. |
Autor: | Aldatha [ 21 lip 2011, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Kabraxis napisał(a): Na serio wierzysz w takie bzdury? Skyrim z 150+ dungeonami craftowanymi recznie ma byc "do zrobienia" w 30h a tu 200? Dajta spokoj. Skyrim ma być do zrobienia w 300 godzin wg. zapowiedzi. Nie w 30. a tak naprawde okaze sie popluczynami po Oblivionie 300 h moze jak napierdalasz kazdym spellem w skalki zeby skill cap jak bedzie 30h to juz bedzie dobrze |
Autor: | Razoth [ 21 lip 2011, 13:45 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem, przytaczam tylko oficjalne info. Prorokowanie z dupy zostawiam innym. |
Autor: | Kabraxis [ 21 lip 2011, 13:49 ] |
Tytuł: | |
20-30h ma byc Main Quest. W Oblivionie tez mial byc.... da sie zrobic w mniej niz 10 a nawet krocej. Jest tez slaby i nudny. Howard mowil "up to 300 hours" z poznaniem wszytkiego co przygotowali w grze wiec imho to bedzie tak: - do 20h Main Qiest - dodatkowe 20h poboczne dlugie questy dla gildii (ktorych ma byc zalepdwie trzy tbh? - FAIL) , daedr (o ile beda ingame choc zawsze byly), itp.. - dodatkowe 5-10h lipnych questow "znajdz mi szpadel w krzakach za wioska bo mnie noga boli.... a...... i uwazaj na 30lvl nekromante bo akurat przez przypadek tam siedzi" - 250h lazenia i napierdalania sie ze smokami, jebania fireballem z przyciskiem przycisnietym kamykiem, robienia craftu ktory pewnie nie bedzie do niczego potrzebny i lazenia po dungeonach nie zwiazanych z niczym zeby na koncu znalezc random generowanego bossa i item ktory przydalby ci sie ale tak z 10h playtime'u wczesniej (ehhh gdzie czasy Morrowinda gdzie mogles POSWIECIC CALA GRE na tylko lazenie i szukanie poukrywanych static artefaktow i ciekawych itemkow). To nie jest hate post ale tak wyglada RPG by Bethesda od czasow Obka i dodatku do niego. Choc Howard non stop mowi ze poprawiaja co moga po Oblivionie wiec.... OBY KURWA. To nie czasy Morrowinda gdzie mozna bylo grac 300h i nie odkryc calej mapy... nie wierze ze ktokolwiek w 2011 roku zrobi gre na 300h grania. MMO sa krotsze i sie je "przechodzi". PS. Choc z drugiej strony sam Dungeon Design Team powiekszyl sie z jednej (JEDNEJ KURWA!! wszytkie dungeony) osoby w Oblivionie do az osmiu i robia je "recznie" wiec moze gra bedzie fajna. Random generowane wszytko bylo najwiekszym failem Obliviona, zaraz po levelingu swiata i questow. Ogolnie niech dociagna do poziomu Nehrima i juz bedzie dobrze. Pod tym wzgledem ten mod jest prawie jak Morrowind. |
Autor: | Razoth [ 21 lip 2011, 14:29 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Ogolnie niech dociagna do poziomu Nehrima i juz bedzie dobrze. Dream on. ;/ Od czasu wyjścia Nehrima wciąż nie pojawił się dla mnie cRPG z lepszą fabułą i designem świata tbh. Po wyjściu tego moda Bethesda powinna wyjebać na zbity pysk swoich ludzi i zatrudnić panów Nehrima. ;) Szkoda że niemiecki dubbing (bardzo dobry swoją drogą) odstrasza tak dużo ludzi przed spróbowaniem. |
Strona 77 z 203 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |