MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 77 z 203

Autor:  Gefaran [ 21 lip 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

Ze zbieractwem to nie tak, że nie możesz - raczej nie musisz :wink:
Z resztą co kto lubi. Jak dla mnie to same plusy, ale to dla mnie 8)
Jedyne co mnie martwi to grafika. Mam już dość bajek, no ale... :roll:

Autor:  Templair [ 21 lip 2011, 12:01 ]
Tytuł: 

Przejdzie sie storyline wszystkich profek w miesiac i bedzie git. Nie licze tutaj na jakies specjalne teamplaye czy end game ...

T.

Autor:  wodny [ 21 lip 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Przejdzie sie storyline wszystkich profek w miesiac i bedzie git. Nie licze tutaj na jakies specjalne teamplaye czy end game ...

T.

Przejście gry jedną klasą to ponoć 200 godzin. Klas jest 8. Potrzebowałbyś ponad 2 miesięcy grania bez przerwy by tego dokonać. :wink:


Chyba nie było:
http://www.gram.pl/news_8A3lGuy4_Poznaj ... ublic.html

Autor:  Gokulo [ 21 lip 2011, 12:09 ]
Tytuł: 

Hard Drive: 8xDVD-ROM

Lol

Autor:  RufeN [ 21 lip 2011, 12:12 ]
Tytuł: 

pytanie o storyline i questy, czy bedzie to typowy dla mmo grindfest,albo misje kurierskie, czy cos co jakos wkreci (jak np wiedzmin) ;P

Wydaje mi sie poki co,ze wiecej funu bede mial ze Space Marine :P

Autor:  Templair [ 21 lip 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Przejście gry jedną klasą to ponoć 200 godzin. Klas jest 8. Potrzebowałbyś ponad 2 miesięcy grania bez przerwy by tego dokonać. :wink:


Oh please mistrzu. Taki PR to moga wkrecac geekom po seansie Clone Wars ;) ...

T.

Autor:  Kabraxis [ 21 lip 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Templair napisał(a):
Przejdzie sie storyline wszystkich profek w miesiac i bedzie git. Nie licze tutaj na jakies specjalne teamplaye czy end game ...

T.

Przejście gry jedną klasą to ponoć 200 godzin. Klas jest 8. Potrzebowałbyś ponad 2 miesięcy grania bez przerwy by tego dokonać. :wink:


Na serio wierzysz w takie bzdury? Skyrim z 150+ dungeonami craftowanymi recznie ma byc "do zrobienia" w 30h a tu 200? Dajta spokoj.

:wink: :wink:

"pytanie o storyline i questy, czy bedzie to typowy dla mmo grindfest,albo misje kurierskie, czy cos co jakos wkreci (jak np wiedzmin) ;P "

Niby pisza o nacisku na fabule lecz ja mysle ze bedzie tak jak w innych MMO.... XX questow "meh" prowadzacych do paru "cool". Co jakis czas fajny dlugi lore chain.
Fabuly na miare Wiedzmina bym sie nie spodziewal...

Autor:  tomugeen [ 21 lip 2011, 12:26 ]
Tytuł: 

No zrobia 40h gry a 160h zapchaja grindem. MMO pelna geba :G

Autor:  Razoth [ 21 lip 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):

Na serio wierzysz w takie bzdury? Skyrim z 150+ dungeonami craftowanymi recznie ma byc "do zrobienia" w 30h a tu 200? Dajta spokoj.


Skyrim ma być do zrobienia w 300 godzin wg. zapowiedzi. Nie w 30.

Autor:  kamilus [ 21 lip 2011, 12:29 ]
Tytuł: 

LOL. wodny raczej w zbyt wiele mmo nie grał hehe :D

Autor:  iniside [ 21 lip 2011, 12:32 ]
Tytuł: 

Ja wiem!
200H to:
25h grania
i 175h sluchania dialogow. Lol.

Czytajac to co dal Gok, utwierdzam się w przekonaniu, ze nie ma w tej grze nic wartego uwagi. Nawet soundtracku John Williams nie robi. Pffffff.

Autor:  wodny [ 21 lip 2011, 12:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Ja wiem!
200H to:
25h grania
i 175h sluchania dialogow. Lol.

Ubiegłeś mnie! :lol:

Miałem to samo napisać. Tylko u mnie ilość czasu przeznaczona na słuchanie dialogów miała wynosić 100 godzin. :)

W sumie nawet była taka gra, w której z tego co pamiętam była godzina prawdziwej rozgrywki i wiele godzin scenek przerywnikowych.

Autor:  mrynar [ 21 lip 2011, 12:38 ]
Tytuł: 

Ja mam zelazna zasade: nie wierze devsom i nie napalam sie na gry, ktore jeszcze nie wyszly. Mysle ze w wypadku SW:TOR i GW2 ta zasada swietnie sie sprawdzi. :)

Autor:  Templair [ 21 lip 2011, 12:40 ]
Tytuł: 

Niestety obie gry beda hitami i na wieki pograza rynek mmo ...

T.

Autor:  raggnarok [ 21 lip 2011, 12:52 ]
Tytuł: 

Najgorsze jest to, ze SWTOR wyjdzie pewnie blisko premiery Skyrima. I w co tu kurwa grac najpierw, jak obie gry wyrwa z zyciorysu kawal czasu..

Autor:  iniside [ 21 lip 2011, 12:53 ]
Tytuł: 

Skyrim oczywiście.

Autor:  Aldatha [ 21 lip 2011, 13:33 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Kabraxis napisał(a):

Na serio wierzysz w takie bzdury? Skyrim z 150+ dungeonami craftowanymi recznie ma byc "do zrobienia" w 30h a tu 200? Dajta spokoj.


Skyrim ma być do zrobienia w 300 godzin wg. zapowiedzi. Nie w 30.


a tak naprawde okaze sie popluczynami po Oblivionie :)

300 h moze jak napierdalasz kazdym spellem w skalki zeby skill cap :)

jak bedzie 30h to juz bedzie dobrze

Autor:  Razoth [ 21 lip 2011, 13:45 ]
Tytuł: 

Nie wiem, przytaczam tylko oficjalne info.

Prorokowanie z dupy zostawiam innym.

Autor:  Kabraxis [ 21 lip 2011, 13:49 ]
Tytuł: 

20-30h ma byc Main Quest. W Oblivionie tez mial byc.... da sie zrobic w mniej niz 10 a nawet krocej. Jest tez slaby i nudny.

Howard mowil "up to 300 hours" z poznaniem wszytkiego co przygotowali w grze wiec imho to bedzie tak:

- do 20h Main Qiest
- dodatkowe 20h poboczne dlugie questy dla gildii (ktorych ma byc zalepdwie trzy tbh? - FAIL) , daedr (o ile beda ingame choc zawsze byly), itp..
- dodatkowe 5-10h lipnych questow "znajdz mi szpadel w krzakach za wioska bo mnie noga boli.... a...... i uwazaj na 30lvl nekromante bo akurat przez przypadek tam siedzi" :)
- 250h lazenia i napierdalania sie ze smokami, jebania fireballem z przyciskiem przycisnietym kamykiem, robienia craftu ktory pewnie nie bedzie do niczego potrzebny i lazenia po dungeonach nie zwiazanych z niczym zeby na koncu znalezc random generowanego bossa i item ktory przydalby ci sie ale tak z 10h playtime'u wczesniej (ehhh gdzie czasy Morrowinda gdzie mogles POSWIECIC CALA GRE na tylko lazenie i szukanie poukrywanych static artefaktow i ciekawych itemkow).

To nie jest hate post ale tak wyglada RPG by Bethesda od czasow Obka i dodatku do niego. Choc Howard non stop mowi ze poprawiaja co moga po Oblivionie wiec.... OBY KURWA.

To nie czasy Morrowinda gdzie mozna bylo grac 300h i nie odkryc calej mapy... nie wierze ze ktokolwiek w 2011 roku zrobi gre na 300h grania. MMO sa krotsze i sie je "przechodzi".

PS. Choc z drugiej strony sam Dungeon Design Team powiekszyl sie z jednej (JEDNEJ KURWA!! wszytkie dungeony) osoby w Oblivionie do az osmiu i robia je "recznie" wiec moze gra bedzie fajna. Random generowane wszytko bylo najwiekszym failem Obliviona, zaraz po levelingu swiata i questow.

Ogolnie niech dociagna do poziomu Nehrima i juz bedzie dobrze. Pod tym wzgledem ten mod jest prawie jak Morrowind.

Autor:  Razoth [ 21 lip 2011, 14:29 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):

Ogolnie niech dociagna do poziomu Nehrima i juz bedzie dobrze.


Dream on. ;/

Od czasu wyjścia Nehrima wciąż nie pojawił się dla mnie cRPG z lepszą fabułą i designem świata tbh.

Po wyjściu tego moda Bethesda powinna wyjebać na zbity pysk swoich ludzi i zatrudnić panów Nehrima. ;)

Szkoda że niemiecki dubbing (bardzo dobry swoją drogą) odstrasza tak dużo ludzi przed spróbowaniem.

Strona 77 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team