MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 77 z 99 |
Autor: | Highlander [ 1 cze 2014, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a co jestes tirowcem? ;] euro truck simulator 2 i chyba tez byly jakies inne. goat simulator ![]() |
Autor: | tiomor [ 1 cze 2014, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie no, liczyłem na jakąś dobra symulacje zapieprzania po lesnych bezdrożach ;< |
Autor: | TobiAlex [ 1 cze 2014, 14:42 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tiomor napisał(a): Nie no, liczyłem na jakąś dobra symulacje zapieprzania po lesnych bezdrożach ;< SPINTIRES |
Autor: | Oyci3C [ 1 cze 2014, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niech dodadza namioty i pojazdy i bedzie win. ![]() Klimatem zadna gra do dayz nie ma podjazdu. |
Autor: | Highlander [ 1 cze 2014, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
tiomor napisał(a): Nie no, liczyłem na jakąś dobra symulacje zapieprzania po lesnych bezdrożach ;< chyba w sou shibo w cos takiego gral i mial milliony wyswietlen na twitchu czy cos, ale nie pamietam co to bylo. |
Autor: | tiomor [ 1 cze 2014, 15:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
TobiAlex napisał(a): SPINTIRES O MATKO :O wygląda genialnie. Ściągam te tech demo. |
Autor: | tiomor [ 11 cze 2014, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie wiem czy było: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=85846 Ciekawe czy nowy engine utrzyma mechanikę Army... |
Autor: | Highlander [ 11 cze 2014, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ROTFL i tyle w temacie. nowoy engine? czyli ten z army 3. |
Autor: | Nyx [ 11 cze 2014, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie, zupełnie nowy od podstaw |
Autor: | Highlander [ 11 cze 2014, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No to już wtedy będzie bzdura totalna i wyjdzie w 2020 albo wiecznie w early accessie. |
Autor: | Oyci3C [ 11 cze 2014, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czyli bye bye fizyka i mechanika z arma? heh. |
Autor: | Nyx [ 11 cze 2014, 11:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Zrobią arcade aka bf hehheh |
Autor: | tiomor [ 11 cze 2014, 11:29 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja mam nadzieje, że tylko mocno przerobią silnik Army. Bo nie wierze, że uda im się zrobić nowy silnik z tak symulacyjną walką. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 11 cze 2014, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ta gra nigdy nie powstanie jako kompletny produkt. To książkowy przykład jak nie robić projektów, pomysł był dobry ale ludzie odpowiedzialni za zarządzanie to partacze. |
Autor: | Oyci3C [ 11 cze 2014, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No pewnie, że mogą pojechać na branchu Arma3 ewentualnie posiłkować się kodem z arma3. Wszystko zależy od nich. Tak powinni zrobić od samego początku (czego kompletnie nie rozumiałem) aczkolwiek węszę w tym biznesowe posunięcie. Zrobili co mogli aby wypuścić Alpha i zebrać cash. Zebrali cash, mają 160 osób w studio (całkiem niezły wynik) i teraz cisną mając zasoby. Trochę mi wiara wróciła. Cały wywiad tutaj: http://www.reddit.com/r/dayz/comments/2 ... ving_to_a/ A to ja wczoraj jak spotkałem Nyxa i go przywitałem: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/561 ... B1E39B344/ |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 11 cze 2014, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Rocket to ostatnio rezygnował z uczestnictwa z DayZ i zasadniczo położył projekt SA. Mogą wywiad z papą smerfem zrobić. |
Autor: | Highlander [ 11 cze 2014, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
i co wszyscy co kupili dostana nowa wersje a obecna pojdzie do pieca? to obecne DayZ jest grywalne btw? |
Autor: | Nyx [ 11 cze 2014, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jest grywalne i wygląda lepiej brakuje tylko pojazdów i namiotow |
Autor: | gosugamer1 [ 11 cze 2014, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No i brakuje też chociaż poprawnie wykonanych zombie, zwierząt i miliona innych ficzerów - na chwile obecną możesz biegać, podnosić itemy z ziemi i strzelać. Progresem w stosunku do moda jest jedynie customizacja związana z ubrankami, cała reszta jest kopiuj/wklej z army + oczywiście nowe bugi. ![]() Fanbojujcie do woli, ale przecież oni już pokazali, że nie mają odpowiednich umiejętności/chęci/mózgu, żeby zrobić z DayZ pełnoprawną i skończoną grę - swoje możliwości już nam zaprezentowali, rok temu na E3 pokazywali alpha gameplay ze Standalone, gówno się od tamtego czasu zmieniło. |
Autor: | Xender [ 11 cze 2014, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jeżeli przejdą na nowy engine, tzn przypuszczam że napiszą coś na bazie kodu army. To ta gra ma ogromne szanse. Engine army jest tak dziadowy że nic dziwnego że nie mogli z tym nic zrobić ![]() |
Strona 77 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |