MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 78 z 147

Autor:  D3jviD [ 18 cze 2012, 11:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jakies rady dla poczatkujacego ?
Co rozwijac, jak szybko dojsc do sensownego czolgu?

Z poradnikow wywnioskowalem ze warto rozwijac amerykanow do shermana V.
Gram aktualnie jakims srednim czolgiem t2.

Nie wiem czy cos zle robie, czy mam taki slaby sprzet, ale 90% moich strzalow nie zadaje obrazen albo nie trafia.
Odziwo ja schodze na 2 strzaly :P

edit. o co chodzi ze znikajacymi czolgami? uruchamiaja jakas ninja zaslone? ;) Ping mam ~45, wiec to nie chyba wina laga. A sytuacja dziwna, wymiana ognia z czolgiem, ma np 80% hp i znika. Po prostu przestaje byc widoczny, a nikt go nie zniszczyl.

Autor:  meterrr [ 18 cze 2012, 12:27 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

jak szybko dojsc do sensownego czolgu - kupic jakis czolg premium, albo kupic konto premium

osobiscie polecam niemieckie drzewo, mi osobiscie nimi gra sie najlepiej, ruskie tez nie jest zle

masz slaby sprzet i skilla ;)
odnosnie znikania czolgu
poczytaj
http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics

tam jest dokladnie wyjasnione jak liczona jest wykrywalnosc czolgu i co na to wplywa - to czy sie poruszasz, wielkosc czolgu, skill zalogi, to czy strzelasz, jak daleko jestes od krzakow etc etc
poczytaj tez na wiki odnosnie crew i consumables

a odnosnie tego ze nie zadajesz obrazen to ofc masz slaby czolg i dzialo, ale liczy sie tez gdzie strzelasz
info o weak spotach masz na wotdb.info
nie wiem tez czy aktualne
albo wpisz na youtube nazwe czolgu i weak spot i bedziesz wiedzial gdzie celowac

to ze jestes na 1-2 strzaly to norma az do 6-7 tieru - dlatego ze MM jest ustawiony tak ze 80% meczy jakie sa to zawsze masz kilka czolgow 2-3 tiery wyzszych niz ty, i generalnie gowno im mozesz zrobic
meczy ze walczysz tylko z czolgami ze swojego tieru bedzie moze 20% moze nawet nie

Autor:  D3jviD [ 18 cze 2012, 12:34 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jezeli padne i nie chce mi sie czekac do konca, to wyjscie do garazu daje jakis exp?
Bo niby mam mozliwosc czekania i wyjscia, a nie zwrocilem uwagi czy przy wyjsciu cos dostaje.

Autor:  meterrr [ 18 cze 2012, 12:45 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

ja zazwyczaj wychodze, ale czy jest jakas kara za to to nie wiem

Autor:  Templair [ 18 cze 2012, 12:58 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Z tego co pamietam to nie ma zadnej kary. Wychodzisz i przesiadasz sie do innego czolgu ...

T.

Autor:  D3jviD [ 18 cze 2012, 13:01 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Co do maszyn premium.

Bezposredni zakup golda to ok 30zl, za 1500.
Na allegro widze 2500 za ~36zł i mase sprzedanych.
Tylko w opisach zazwyczaj jest prosba o podanie czolgu, ktorym rozegralo sie najwiecej gier - to ma jakis wplyw na zakupione zloto?

I od razu kolejne pytanie, który czolg premium do 2500 ? :)

Autor:  White Trox [ 18 cze 2012, 13:20 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Cytuj:
Jezeli padne i nie chce mi sie czekac do konca, to wyjscie do garazu daje jakis exp?
Bo niby mam mozliwosc czekania i wyjscia, a nie zwrocilem uwagi czy przy wyjsciu cos dostaje.

Po wyjściu dostaje się tyle samo jakbyś czekał w środku gry. Także warto mieć kilka czołgów.

Autor:  S@mael [ 18 cze 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

lepiej juz kupic jakies konto na alllegro z 3-4 10 tierami za 200 zeta.

Autor:  White Trox [ 18 cze 2012, 16:38 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

dokładnie ludzie się mega mocno wyprzedają.

Autor:  D3jviD [ 18 cze 2012, 16:40 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Pewnie dosc szybko mi sie znudzi, wiec nie chce pakowac takiej kasy.
Po drugie nigdy nie kupilem konta, jakos wole grac pod swoim nickiem :)

Pogralem po troche kazdym czolgiem i chyba najlepiej gra mi sie artyleria.
Nie wiem jak pozniej, ale na poczatkowych poziomach nikt nie przyjezdza mnie rozwalic + koncze gry z kilkoma killami, wiec fun jest. Pozniej pewnie to sie zmieni.

Autor:  Atherius [ 18 cze 2012, 17:59 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

S@mael napisał(a):
lepiej juz kupic jakies konto na alllegro z 3-4 10 tierami za 200 zeta.


Twierdzisz, że nowa osoba odnajdzie się od razu na 10-tkach ?
Ja proponuję grę samemu od początku, poznajesz fajne maszynki, uczysz się map, zdobywasz ogólne doświadczenie i ogranie.

D3jviD zależy jaki rodzaj rozgrywki preferujesz.. ja generalnie skupiam się na ciężkich czołgach i polecam drzewko rosyjskie z kierunku is-7.
Niemcy też od tigera w górę, ale wcześniejsze czołgi, które trzeba zaliczyć na drodze do VII tieru to męka nie gra.

Czołg premium sobie na razie daruj skoro nie wiesz, czy wciągniesz się bardziej. Tak ok VIII tieru zaczyna brakować kasy i wtedy można się pokusić o jakiegoś prem tanka albo konto premium.

Co do arty to dobrze ogarnięty gracz potrafi ostro namieszać na mapce i siać postrach. ;>

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 cze 2012, 19:40 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Pierwszy T10 powinno się odblokować samemu w trudzie i znoju. Jak ktoś ma się nauczyć grać inaczej. :)

Autor:  White Trox [ 19 cze 2012, 09:49 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

eee gadanie jak pogra do 5-6 tieru normalnie to już załapie, potem można grać na kupionym, byle skiny sobie załadować z weak spotami.

Autor:  Atherius [ 19 cze 2012, 12:56 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Jednak gra na V tierze i X różni się znacznie. :)
Poza tym pisałem już wiele razy - grać na czyimś koncie = fail.

Autor:  Mendol [ 19 cze 2012, 12:57 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

czemu.
ja tam lubie jak mi ktos farmi :)

Autor:  D3jviD [ 19 cze 2012, 13:00 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Nie rozumiem troche naliczania doswiadczenia.

Dostaje po meczach 200-300 np, a zeby wybadac nowy czolg (su-26) to potrzebuje 3500 wolnego doswiadczenia.
A mam 70. Skad to brac? :P Z informacji przy czolgu: 3500 doswiadczenia, 53k kredytow. Miedzy tym jest "i" czy "albo"?

edit. Juz chyba wiem - musze grac poprzednim czolgiem, su-18, zeby w jego drzewku moc dojsc do su-26? :)

Autor:  Atherius [ 19 cze 2012, 13:03 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol ale wiesz, to nie jest mmo, że sobie bota ktoś puści i mu farmi, tutaj każda kolejna walka i nowo spotkany czołg to nowe doświadczenie, które przyda się w przyszłości. Tak samo nie polecają kupować nobkom czołgów premium, bo zwyczajnie nie będą wiedzieli jak takimi grać i osłabią drużynę. Jak ktoś nie dojdzie do wszystkiego sam to się nie nauczy efektywnie grać w tankusie. :)

D3jviD wolne doświadczenie a doświadczenie, które zdobywasz grając poszczególnym czołgiem do dwie, różne rzeczy.
To pierwsze to afaik 5% z ogólnego doświadczenie, które dostajesz za bitwę i za to możesz sobie odkrywać byle co z byle jakiego drzewka. Żeby odkryć kolejny czołg w drzewku musisz expić czołgiem poprzedzającym, bo w ten sposób odkryjesz moduły i w rezultacie kolejny pojazd.

Autor:  White Trox [ 20 cze 2012, 09:27 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

e gadanie, przy wysokich ciężkich tierach to tak naprawdę dla mnie była głównie farma po zrobieniu sprzętu ,a tu jeszcze 100k na następny czołg trzeba było walnąć i taka prawda, że tak ta gra została zrobiona, żeby ludzie sobie skrócili farme jak chcą dobić do następnego tanka kupując premium days, albo premium tanki, a żeby efektywnie grać to trzeba ściągnąć skiny i odrobina oleju w głowie. 8)

Ja tam polecam z ciężkich czołgów ruskie, bo wszystkie dają sporo funu, gdzie u konkurencji jest często crap totalny i ścieżkę do is-7, bo is-4 to crap totalny. Amerykanski tier 10 jest teraz niby overpower, ale go zbalansują. Poza tym wątpię, żebyś go zdążył wyfarmić zanim ci się znudzi lub zanim kupisz konto na allegro. :P


Jak ktoś chce jeździć szybkim i zwinnym czołgiem to polecam drzewo light francuzów, takim 1390 często mam 5-6 killi w walce z high tierami na otwartych mapach, jak dla mnie, to jest pan pola walki. W sumie mam już wyższy tier nawet zrobiony, ale nie zamierzam zmieniać tanka.

Z artylerii świetne drzewko jest niemieckie, trasa przez wespe i potem grille (najlepsza arta na 4 tierze) i mi daje więcej funu niż na 5. Z niskich tierowych art ludzie jeszcze chwalą ruską chyba na 6 do której można dobić, ścieżką czołgów, bo poniżej 8 tiera zdejmuje one shotem, mi się szybko znudziła. Niemieckie są najlepsze, bo są szybkie i zwinne i można szybko zmienić pozycje.

W przypadku art, żeby dobrze trafiać trzeba mieć te 100% skilla załogi zrobione.

Autor:  D3jviD [ 20 cze 2012, 10:27 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Wciagam sie powoli :)

Co daje blokada kadluba?
Bo uzywam tego na art, ale zauwazylem, ze bez blokady tez moge strzelac.
Po wlaczeniu pojawia mi sie przy czolgu wykrzyknik.

Autor:  White Trox [ 20 cze 2012, 11:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

chodzi o blokadę kół? (nie gram w pl wersje językową), bo jest coś takiego, ludzie czasem stosują jak stoją za jakimś małym krzakiem, żeby przez przypadek nie wykonać obrotu, który ich zdekonspiruje i wychyli poza obszar krzaczka. Ja tego nie używam.

Strona 78 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team